Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул.Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту)
Construction of overpass on Admiral Senyavin Avenue – Zalaegerszeg street in Kherson (project adjustment)
Construction of overpass on Admiral Senyavin Avenue – Zalaegerszeg street in Kherson (project adjustment)
Очікувана вартість
1 254 306 086,00 UAH
UA-2020-12-08-003524-a ● 445275c3334e452481017057185e6461
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Саркісян Наіра Андраніківна +380552490106 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Kherson State Administration |
National ID: | 04014134 |
Contact point: |
Venislav Nataliia +380552490106 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2020 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 254 306 086,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 271 530,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6271530.43 UAH |
Publication date: | 08 грудня 2020 12:48 |
Enquiries until: | 04 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2021 12:53 |
Information
Estimated total value: | 1 254 306 086 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 271 530 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ: 04014134, р/р UA 218201720355109020001006884 в Державній казначейській службі України, м.Київ, МФО 820172 Адреса: Україна, 01601,м.Київ, вул.Бастіонна,6
Розгорнути
Згорнути
The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Beneficiary - Department infrastruktury of Kherson State dministration EDRPOU code 04014134 UA 218201720355109020001006884 , MFO 820172 , in the State Treasury Service of Ukraine, Kyiv, street. Bastion, 6
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул.Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова, 47
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Construction of overpass on Admiral Senyavin Avenue – Zalaegerszeg street in Kherson (project adjustment)
CPV: 45221000-2
Період постачання:
по 30 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»При цьому, Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів (але у будь якому разі до кінця бюджетного року) зобов’язаний використати отримані кошти для виконання робіт по Договору. . | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюється із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 14:56 |
1 Перелік змін.docx | |
06 січня 2021 14:56 |
ТД нова редакція.doc | |
06 січня 2021 14:56 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc | |
08 грудня 2020 12:49 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
08 грудня 2020 12:49 |
Додаток 2 технічне завдання.XLS |
06 січня 2021 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 січня 2021 14:56 |
1 Перелік змін.docx
|
|||||||||
06 січня 2021 14:56 |
ТД нова редакція.doc
|
|||||||||
06 січня 2021 14:56 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc
|
|||||||||
08 грудня 2020 12:49 |
Додаток 3 проект договору.doc
|
|||||||||
08 грудня 2020 12:49 |
Додаток 2 технічне завдання.XLS
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 18 грудня 2020 16:40
Дата відповіді: 23 грудня 2020 16:35
Шановний замовник!
Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна – вул.Залаегерсег у м.Херсоні (коригування проекту) та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, та ліцензію видану Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСУНС) на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінку протипожежного стану об’єктів, що є чинними на дату розкриття пропозицій та діючими на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою учасника, або лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу із зазначенням норм чинного законодавства.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до статті 37і Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування.
Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396
«Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарськоїдіяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування.
Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво.
В той же час до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та «Про регулювання містобудівної діяльності» змін не було внесено, а отже, вимога щодо ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, є дійсною і на сьогоднішній день.
Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554.
Таким чином, на сьогодні існує неузгодженість між нормативно-правовими актами.
Для усунення цих розбіжностей, з метою узгодженості між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляції господарської діяльності з будівництва об’єктів Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду». Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- ліцензію відповідно до якої здійснюється будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
або
- лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу (ліцензії) із зазначенням норм чинного законодавства. Інформуємо, що відповідно до п.2 ч.2 ст 41. Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.3 ч.1ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадку, зокрема, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, та ліцензію видану Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСУНС) на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінку протипожежного стану об’єктів, що є чинними на дату розкриття пропозицій та діючими на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою учасника, або лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу із зазначенням норм чинного законодавства.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Відповідно до статті 37і Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування.
Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396
«Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарськоїдіяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.
Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування.
Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво.
В той же час до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та «Про регулювання містобудівної діяльності» змін не було внесено, а отже, вимога щодо ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, є дійсною і на сьогоднішній день.
Разом з цим, відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон), відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.
Відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури та Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554.
Таким чином, на сьогодні існує неузгодженість між нормативно-правовими актами.
Для усунення цих розбіжностей, з метою узгодженості між собою нормативно-правових актів, законодавчого врегулювання функціонування Державної сервісної служби містобудування України та Державної інспекції містобудування України, дерегуляції господарської діяльності з будівництва об’єктів Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування органів державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду». Зазначеним проектом Закону передбачається внесення змін, зокрема, до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» щодо скасування ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками; запровадження можливості провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за наявності у штаті та/або за укладеними цивільно-правовими договорами з відповідальними виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- ліцензію відповідно до якої здійснюється будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
або
- лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначеного документу (ліцензії) із зазначенням норм чинного законодавства. Інформуємо, що відповідно до п.2 ч.2 ст 41. Закону України «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.3 ч.1ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадку, зокрема, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Департамент інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2021 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД |
1 166 395 170,49
UAH з ПДВ
|
1 166 395 170,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій