Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК 021:2015 – Код за ДК 021:2015 - 51110000-6 – Послуги зі встановлення електричного обладнання «Послуги з встановлення, підключення та демонтажу новорічних гірлянд, декорацій, інших новорічних інсталяцій, в тому числі штучної новорічної ялинки, тощо для проведення Новорічних та Різдвяних свят»
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-12-03-014642-b 19b9da228cf44a9e985989555db7e251
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:51
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників – .1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у ч. 7 р. І тендерної документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерних пропозицій не передбачено Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 – Код за ДК 021:2015 - 51110000-6 – Послуги зі встановлення електричного обладнання
«Послуги з встановлення, підключення та демонтажу новорічних гірлянд, декорацій, інших новорічних інсталяцій, в тому числі штучної новорічної ялинки, тощо для проведення Новорічних та Різдвяних свят»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 (або відповідно до заявки замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю суму, передбачену Договором протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги можуть здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 19:29
Електронний цифровий підпис
11 грудня 2020 19:29
ТД -нова редакція.doc
11 грудня 2020 19:28
Зміни-11.12.docx
03 грудня 2020 21:52
ТД.doc
11 грудня 2020 19:29
Електронний цифровий підпис
03 грудня 2020 21:53
Електронний цифровий підпис
11 грудня 2020 19:29
ТД -нова редакція.doc
11 грудня 2020 19:28
Зміни-11.12.docx
03 грудня 2020 21:52
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сіваков Володимир Миколайович 2 780 000,00
UAH
2 766 000,00
UAH
Документи
ФОП "ОРЛЕНКО АРТЕМ СЕРГІЙОВИЧ" 2 800 000,00
UAH
2 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 12:49
sign.p7s
23 грудня 2020 12:46
Довідки.PDF
23 грудня 2020 12:46
МВС.PDF
23 грудня 2020 12:46
file (35).pdf
18 грудня 2020 15:16
sign.p7s
18 грудня 2020 15:15
Проект договору.PDF
18 грудня 2020 15:15
паспорт код Сіваков.PDF
18 грудня 2020 15:15
Відгук.PDF
18 грудня 2020 15:14
Аналог. договір.PDF
18 грудня 2020 15:14
Виписка.PDF
18 грудня 2020 15:14
14. довідка довкілля.PDF
18 грудня 2020 15:14
15.ст. 31.PDF
18 грудня 2020 15:14
15.Субпідряд.PDF
18 грудня 2020 15:14
9.гар.лист ціна.PDF
18 грудня 2020 15:14
11.ст. 17.PDF
18 грудня 2020 15:14
10.гар. лист санкції.PDF
18 грудня 2020 15:14
12.Лист згода ст. 17.PDF
18 грудня 2020 15:14
6.Лист пояснення ст.44.PDF
18 грудня 2020 15:14
1.Лист погодження.PDF
18 грудня 2020 15:14
5.Довідка про посадову.pdf

Публічні документи

20 грудня 2020 16:50
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
20 грудня 2020 16:50
РЕЄСТРАЦІЯ.pdf
20 грудня 2020 16:50
ПОГОДЖЕННЯ.pdf
20 грудня 2020 16:50
ПАСПОРТ.pdf
20 грудня 2020 16:50
НАКАЗ НА ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
20 грудня 2020 16:50
ЛИСТ ЗГОДА СТ7.pdf
20 грудня 2020 16:50
КОД.pdf
20 грудня 2020 16:50
ДОВІДКА СТ17.pdf
20 грудня 2020 16:50
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.pdf
20 грудня 2020 16:50
ДОВІДКА БОРГ.pdf
20 грудня 2020 16:50
ДОВІДКА БОРГ 2.pdf
20 грудня 2020 16:50
ВИТЯГ.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП Сіваков Володимир Миколайович

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП "ОРЛЕНКО АРТЕМ СЕРГІЙОВИЧ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сіваков Володимир Миколайович
#2141102576
Переможець 2 766 000,00
UAH
21 грудня 2020 20:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 20:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сіваков Володимир Миколайович
#2141102576
2 766 000,00
UAH
Документи

Актуальні тендери

До пошуку