Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території»
Очікувана вартість
27 915 172,00 UAH
UA-2020-11-30-008959-b 660ea322784e494eb69662e771fa3cc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 28 грудня 2020 13:02
Очікувана вартість: 27 915 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 575,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронная банківська гарантія. Умови забезпечення тендерної пропозиції, викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 18:03
ТД_Більськ нова редакція 16.12.2020.docx
16 грудня 2020 18:03
Перелік змін 16.12.2020.docx
08 грудня 2020 17:30
ТД_Більськ нова редакція.docx
08 грудня 2020 17:30
Перелік змін.docx
30 листопада 2020 18:14
ТД_Більськ.docx
16 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 18:03
ТД_Більськ нова редакція 16.12.2020.docx
16 грудня 2020 18:03
Перелік змін 16.12.2020.docx
08 грудня 2020 17:30
ТД_Більськ нова редакція.docx
08 грудня 2020 17:30
Перелік змін.docx
30 листопада 2020 18:14
ТД_Більськ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000057 ● da15a8f2d47c4285a8af51b277ee04bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2020-11-30-008959-b 30.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-19 13:47:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-26 17:45:29

Щодо надання відповіді на запит


Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. Товариством з обмеженою відповідальністю «Майстерня архітектора І.Бикова» розроблено проектно-кошторисну документацію, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території».
Відповідно до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/будівництва/реставрації/капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу.
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на виконання «Реконструкція нежитлового приміщення за адресою: с. Більськ, вул. Миру, 10 під музей Комунальної установи «Історико-культурний заповідник «Більськ» Полтавської обласної ради з адміністративними приміщеннями та благоустроєм території» визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 29 грудня 2020 року № 60 про обласний бюджет Полтавської області на 2021 рік.
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Департамент будівництва, містобудування і архітектури не має власного вебсайту. На офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департамента будівництва, містобудування і архітектури - відсутній.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано аргументовані заперечення.

2021-09-14 18:55:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Оскаржено до суду
Дата публікації: 21 вересня 2021

Документи:

21 вересня 2021 18:51
Електронний підпис
21 вересня 2021 17:46
Позовна заява.PDF
21 вересня 2021 17:46
копії додатків.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017" 27 323 132,00
UAH з ПДВ
27 323 132,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 27 700 000,00
UAH з ПДВ
27 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2021 13:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 20:25
Електронний підпис
24 грудня 2020 20:24
ч. 4.pdf
24 грудня 2020 20:24
ч. 7.pdf
24 грудня 2020 20:24
БУДІМПЕРІЯ.zip
24 грудня 2020 20:24
ч. 3.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 1.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 5.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 9.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 12.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 6.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 13.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 2.pdf
24 грудня 2020 20:23
ч. 11.pdf
24 грудня 2020 20:22
ч. 10.pdf
24 грудня 2020 20:22
ч. 8.pdf
24 грудня 2020 20:22
ч. 14.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:18
Пропозиція_Більськ.pdf
23 грудня 2020 18:18
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІМПЕРІЯ 2017"

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017"
#41543893
Переможець 27 323 132,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017"
#41543893
27 323 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 12:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 19:00
№03-21-2.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 18:59
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 09:38
ДУ№11.pdf зміни до договору
29 липня 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 13:24
Д.У. 7.PDF зміни до договору
08 листопада 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 09:06
Д.У. 6.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 09:05
Д.У. 5.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 17:04
Д.У. 4.PDF зміни до договору
20 жовтня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 17:12
більськ.PDF укладений
12 січня 2021 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 14.1 Розділу 14 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №2 та Розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 21 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 205 028,27
UAH (в тому числі ПДВ 1 867 504,71 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись п. 12.1. Розділу 12 Договору підряду № 03-21/2 від 12.01.2021р. домовились розірвати Договір підряду № 03-21/2 від 12.01.2021р.