Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції ВРП-110 кВ на ПС 110 кВ «Берегова» в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - «Правила визначення вартості будівництва» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 670 529,00 UAH
UA-2020-11-28-000277-b 61b80eaec76e493db1f98ae8e0ccd2e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 12:38
Очікувана вартість: 2 670 529,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 352,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – власні кошти
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з реконструкції ВРП-110 кВ на ПС 110 кВ «Берегова» в рамках реалізації схеми видачі потужності ВЕС 76,5 МВт ТОВ «Южне Енерджі». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - «Правила визначення вартості будівництва» (Код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи). Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 46 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 02 грудня 2020 11:03
Дата відповіді: 03 грудня 2020 08:47
Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника для підтвердити наявності досвіду виконання аналогічних договорів: «Замовника(ів), його (їх) коду ЄДРПОУ, № та дати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням предмету договору(ів), найменування договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання виконаних робіт форми КБ-2в і довідки КБ-3), що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Дана вимога складена некоректно і є незрозумілою для Учасника. Просимо пояснити, що саме вимагає Замовник від Учасника для підтвердження даної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається від Учасника підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до предмету закупівлі, а саме: довідку із зазначенням аналогічних договорів (вказати у довідці Замовника по виконанню аналогічного договору(ів), вказати його (їх) код ЄДРПОУ, № та дати укладання договору(ів). А також учасник повинен надати підтвердження виконання зазначеного(их) у довідці аналогічного (их) договору(ів) шляхом надання скан-копій акту(ів) приймання виконаних робіт, які складені у формі КБ-2в та довідці КБ-3.
Аналогічними договорами в даній закупівлі вважаються договори на виконання робіт з реконструкції (технічного переоснащення) трансформаторних підстанцій, пунктів живлення, розподільчих пунктів, тощо напругою 110 кВ або вище.
Вимога
Дата подання: 02 грудня 2020 11:04
Дата відповіді: 03 грудня 2020 08:49
Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: «Після аукціону, на етапі кваліфікації нами буде надано в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою належним чином: - кошторисні розрахунки (договірна ціна з додатками), які складено згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (у 3х екземплярах) та повинні відповідати складу та обсягам проектно-кошторисної документації; - копії документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю (документ підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог установчих документів (протокол зборів засновників підприємства, наказ про призначення керівника), або особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису договору – довіреність (завірена копія) або інший документ із зазначенням: повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше; - копію Статуту або іншого установчого документу; - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для неплатників ПДВ – копію документу з реєстру платників єдиного податку); - копія довідки від банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів; - копію ліцензії на будівельну діяльність та копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки; - гарантійний лист – підтвердження що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку; - гарантійний лист – підтвердження відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у Учасника. Дана вимога Замовника є неправомірною і суперечить чинному законодавству України, а саме частині 6 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. А також відповідно до частини1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а не в паперовому вигляді як того вимагає Замовник. Тому ми вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що є неправомірною та суперечить частині 1 та 6 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до процедури проведення спрощених закупівель, а саме згідно абз. 2 п. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону». Тобто договір укладається згідно з вимогами усієї статті 41. Виходячи з п. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об'єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об'єднання учасників». При цьому Замовник може вимагати від Учасників ті документи, які вважає за потрібне. Замовник сам визначає, в якій формі вони мають надаватись. Тому вважаємо правомірним для укладання договору вимагати від Учасника документи визначені Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога
Дата подання: 02 грудня 2020 11:08
Дата відповіді: 03 грудня 2020 08:50
2. Відповідно до пункту 5 до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: « копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою, що суперечить частині 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Адже інформація, з ЄДРПОУ міститься у відкритому доступі та є публічною, яку Замовник може перевірити самостійно. Тому ми вимагаємо видалити дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною і суперечить вимогам чинного законодавства, зокрема частині 5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до процедури проведення спрощених закупівель, а саме згідно абз. 2 п. 15 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону». Тобто договір укладається згідно з вимогами усієї статті 41. Виходячи з п. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об'єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об'єднання учасників». При цьому Замовник може вимагати у Учасників ті документи, які вважає за потрібне. Замовник сам визначає, в якій формі вони мають надаватись. Тому вважаємо правомірним для укладання договору вимагати від Учасника документи визначені п. 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ" 2 599 000,00
UAH
2 299 990,00
UAH
Документи
ТОВ "ПЕК" 2 664 668,45
UAH
2 300 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь" 2 669 695,67
UAH
2 669 695,67
UAH
Документи
ТОВ "ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ" 2 670 528,00
UAH
2 670 528,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 09:57
Електронний підпис

Публічні документи

08 грудня 2020 09:37
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:45
Технічна частина.rar.p7s
07 грудня 2020 16:45
Технічна частина.rar
07 грудня 2020 16:45
Комерційна частина.rar.p7s
07 грудня 2020 16:45
Комерційна частина.rar

Публічні документи

08 грудня 2020 09:17
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:15
Квалификация.zip
08 грудня 2020 09:15
1 Предложение.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 08:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 08:16
С-п.pdf
08 грудня 2020 08:16
Пропозиція.PDF
08 грудня 2020 08:16
Повноваження.pdf
08 грудня 2020 08:16
Ліцензія.PDF
08 грудня 2020 08:16
Досвід.PDF
08 грудня 2020 08:16
Дозвіл.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ"

ТОВ "ПЕК"

ТОВ "Електросервіс-Південь"

ТОВ "ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ"
#34863974
Відхилено 2 299 990,00
UAH
16 грудня 2020 18:03
ТОВ "ПЕК"
#13877727
Переможець 2 300 000,00
UAH
23 грудня 2020 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕК"
#13877727
2 300 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:05
Договір_ОД_Е_20_844_НЮ_29122020_ТОВ_ПІВДЕННА_ЕНЕРГЕТИЧНА_КОМПАНІЯ.pdf укладений
29 грудня 2020 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 727 316,91
UAH (в тому числі ПДВ 454 552,82 UAH)