Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДСТУ БД.1.1-1:2013) Реконструкція комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою : вул. Волинська, 26, м. Київ
Очікувана вартість
143 801 045,00 UAH
UA-2020-11-27-010577-b f8f8c9b4ee6d49088a29bcddf0e7bdb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Семенчук

+380442420008 cbrz_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28
Контактна особа: Олександр Анатолійович Семенчук
+380442420008
cbrz_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 11:57
Очікувана вартість: 143 801 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 438 010,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Майданчик реконструкції знаходиться за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Волинська, 26, та використовується на сьогодні під адміністративні приміщення установи.
Будівлі, які підлягають реконструкції були зведені у 80-х роках ХХ сторіччя.
Рельєф - спокійний, з незначним ухилом на північ. Абсолютні відмітки поверхні землі змінюються від 181,66 до 183,51.
Об'єкт, в цілому, має огорожу, благоустрій, необхідне озелення, підключення до міських інженерних мереж водопостачання. водовідведення, електропостачання, зв'язку, теплопостачання.
За результатами проведення реконструкції на площах будівель буде розміщено галузевий державний архів МВС України, який відповідатиме Європейським вимогам та вимогам діючих протипожежних, санітарних норм, технічному захисту інформації та безпеки функціонування.
Штатна чисельність співробіників планується 125 осіб, відвідувачів - до 30 осіб.
Роботи з реконструкції об'єкту здійснюватимуться в одну чергу.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДСТУ БД.1.1-1:2013) Реконструкція комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою : вул. Волинська, 26, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волинська, буд. 26, Солом’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: - поетапної оплати замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. - проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 % їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором підряду робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Джерело фінасування -державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:50
Додаток 5.xls
27 листопада 2020 18:45
Додаток 4.doc
27 листопада 2020 18:45
Тендерна документація.pdf
27 листопада 2020 18:20
Додаток 3.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 1.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 6 .doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 2.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 7.doc
03 грудня 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 17:50
Додаток 5.xls
27 листопада 2020 18:20
Додаток 5.xls
27 листопада 2020 18:45
Додаток 4.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 4.doc
27 листопада 2020 18:45
Тендерна документація.pdf
27 листопада 2020 18:20
Тендерна документація.pdf
27 листопада 2020 18:20
Додаток 3.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 1.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 6 .doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 2.doc
27 листопада 2020 18:20
Додаток 7.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-27-010577-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КБР", Код ЄДРПОУ:40990651
Дата подання: 02 грудня 2020 14:11
Розрахунок ціни
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.23 п.1 Технічна спеціфікація повинна містити опис усіх необхідних характеистик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або теїнології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)." Просимо надати відомості обсягів робіт, матеріали та обладннання для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2020 17:56
Дякуємо! Ваші зауваження і пропозиції враховані тендерним комітетом. Додаток № 5 до тендерної документації розміщено у новій редакції.

Документи

03 грудня 2020 17:56
Додаток 5.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000049 ● 73c681c89f914a7a8cafe65be8908365
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-11-27-010577-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-22 14:24:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою : вул. Волинська, 26, м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-010577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-26 18:18:10

Пояснення на звернення

Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» розглянула запит на пояснення Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень», оприлюднений в електронній системі закупівель у зв’язку із проведенням моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: вул. Волинська, 26, м. Київ та повідомляє:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Установою на підставі проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, яка затверджена в установленому порядку.
Додаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та відомість обсягів робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" 124 393 893,42
UAH з ПДВ
117 511 508,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КБК" 125 686 023,71
UAH з ПДВ
117 561 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦБУДТЕХМОНТАЖ" 143 641 292,41
UAH з ПДВ
143 641 292,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
26 грудня 2020 14:44
Договірна ціна скан.pdf.zip
26 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
26 грудня 2020 14:26
Тендерна пропозиція.pdf.zip
25 грудня 2020 16:03
Електронний підпис
25 грудня 2020 16:01
Договірна ціна скан.pdf.zip
25 грудня 2020 16:01
Договірний кошторис.zip
25 грудня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf.zip
13 грудня 2020 11:25
Електронний підпис
13 грудня 2020 11:24
Договори оренди МТБ.zip
13 грудня 2020 11:24
Договірна ціна скан.zip
13 грудня 2020 11:24
Договірна ціна з imd.zip
13 грудня 2020 11:23
Накази на працівників.zip
13 грудня 2020 11:23
Статут новая редакция.pdf
13 грудня 2020 11:23
Тендерна пропозиція.zip
13 грудня 2020 11:23
Календарний графік.zip
13 грудня 2020 11:23
Акт частина частки.pdf
13 грудня 2020 11:23
Дипломи.pdf
13 грудня 2020 11:23
Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2020 11:23
повний витяг .pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 09:34
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:31
Гарантія 3819-20.zip
14 грудня 2020 09:31
Проєкт Договору.rar
14 грудня 2020 09:31
Установчий документ.pdf
14 грудня 2020 09:31
Кошторис.rar
14 грудня 2020 09:31
Додаток 6.pdf
14 грудня 2020 09:31
Додаток 2 повідомлення.pdf
14 грудня 2020 09:31
Додаток 5 огляд об'єкту.pdf
14 грудня 2020 09:31
Додаток 3 стаття 17.jpg
14 грудня 2020 09:31
Додаток 1 Пропозиція.rar
14 грудня 2020 09:31
293.imd
14 грудня 2020 09:31
Довідка субпідряд.pdf
14 грудня 2020 09:31
Гарантійний строк.pdf

Публічні документи

13 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
12 грудня 2020 14:31
40.imd
12 грудня 2020 14:31
Проект Договіру.pdf
12 грудня 2020 14:31
Довідки.pdf
12 грудня 2020 14:31
Додаток 5.pdf
12 грудня 2020 14:31
ДФ.pdf
12 грудня 2020 14:31
Договірна ціна.pdf
12 грудня 2020 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 14:30
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КБК"

ТОВ "СПЕЦБУДТЕХМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ"
#43416435
Переможець 117 511 508,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ"
#43416435
117 511 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 15:34
лист.pdf укладений
06 серпня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:41
IMG_0002.pdf укладений
04 січня 2021 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Виникнення обставин, які унеможливлюють у подальшому виконання належним чином зобов`язання в наслідок непередбачуваних обставин. У зв`язку з чим Установою прийнято рішення про розірвання договору.