Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Семенчук +380442420008 cbrz_7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 11:57 |
Очікувана вартість: | 143 801 045,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 438 010,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівлі, які підлягають реконструкції були зведені у 80-х роках ХХ сторіччя.
Рельєф - спокійний, з незначним ухилом на північ. Абсолютні відмітки поверхні землі змінюються від 181,66 до 183,51.
Об'єкт, в цілому, має огорожу, благоустрій, необхідне озелення, підключення до міських інженерних мереж водопостачання. водовідведення, електропостачання, зв'язку, теплопостачання.
За результатами проведення реконструкції на площах будівель буде розміщено галузевий державний архів МВС України, який відповідатиме Європейським вимогам та вимогам діючих протипожежних, санітарних норм, технічному захисту інформації та безпеки функціонування.
Штатна чисельність співробіників планується 125 осіб, відвідувачів - до 30 осіб.
Роботи з реконструкції об'єкту здійснюватимуться в одну чергу.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: - поетапної оплати замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. - проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 % їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором підряду робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Джерело фінасування -державний бюджет України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 17:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 17:50 |
Додаток 5.xls | |
27 листопада 2020 18:45 |
Додаток 4.doc | |
27 листопада 2020 18:45 |
Тендерна документація.pdf | |
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 3.doc | |
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 1.doc | |
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 6 .doc | |
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 2.doc | |
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 7.doc |
03 грудня 2020 17:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2020 17:50 |
Додаток 5.xls
|
|||
27 листопада 2020 18:45 |
Додаток 4.doc
|
|||
27 листопада 2020 18:45 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 3.doc
|
|||
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 1.doc
|
|||
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 6 .doc
|
|||
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 2.doc
|
|||
27 листопада 2020 18:20 |
Додаток 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000049 ● 73c681c89f914a7a8cafe65be8908365
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-11-27-010577-b 27.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 14:24:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою : вул. Волинська, 26, м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-27-010577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-26 18:18:10
Пояснення на звернення
Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» розглянула запит на пояснення Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень», оприлюднений в електронній системі закупівель у зв’язку із проведенням моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції комплексу будівель та споруд Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: вул. Волинська, 26, м. Київ та повідомляє:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Установою на підставі проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва, яка затверджена в установленому порядку.
Додаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та відомість обсягів робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" |
124 393 893,42
UAH з ПДВ
|
117 511 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КБК" |
125 686 023,71
UAH з ПДВ
|
117 561 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦБУДТЕХМОНТАЖ" |
143 641 292,41
UAH з ПДВ
|
143 641 292,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" #43416435 |
Переможець |
117 511 508,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 18:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 грудня 2020 18:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" #43416435 |
117 511 508,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 15:34
|
лист.pdf | укладений |
06 серпня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:41
|
IMG_0002.pdf | укладений |
04 січня 2021 11:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 січня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виникнення обставин, які унеможливлюють у подальшому виконання належним чином зобов`язання в наслідок непередбачуваних обставин. У зв`язку з чим Установою прийнято рішення про розірвання договору. |