Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric energy (electric energy)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Ірина Сидоренко +380522244380 uokmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Літвінова Оксана Пименівна +380522244380 uokmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa OSVITY MISKOYi RADY MISTA KROPYVNYTsKOGO |
National ID: | 05403286 |
Contact point: |
Irina Sidorenko +380522244380 uokmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Літвінова Оксана Пименівна +380522244380 uokmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2020 15:43 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 22 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110550 UAH |
Publication date: | 24 листопада 2020 13:11 |
Enquiries until: | 16 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 грудня 2020 15:43 |
Information
Estimated total value: | 22 110 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 221 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110 550,00 грн. Вид: електронна банківська гарантія.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» більш детально описана у тендерній документації.
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Літвінова Оксана Пименівна – секретар тендерного комітету; +380522244380; uokmr@ukr.net.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Documents related to the tender offer and developed directly by the bidder exclusively for participation in the specified procurement procedure must be drawn up in the Ukrainian language and must be dated not earlier than the announcement of this procurement. If the participant submits any other documents in a foreign language, such documents must have an authentic translation into Ukrainian. The translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. In the case of presentation of the document in Russian, the translation must be notarized or certified by the bidder (at the discretion of the bidder).
Amount, type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): Amount: 110 550,00 UAH. Type: electronic bank guarantee. Conditions for providing tender security: Validity of tender security - within 90 working days from the date of the deadline for submission of tender proposals. The security of the tender offer is not returned in case of: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. The security of the tender offer shall be returned to the bidder in case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. The information required by Part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" is described in more detail in the tender documentation.
Contact person of the customer, authorized to communicate with participants: Litvinova Oksana, Secretary of the Tender Committee, +380522244380; uokmr@ukr.net.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка здійснюється у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 15:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЕНЕРГІЯ ЕЛЕКТРИЧНА.docx | |
18 грудня 2020 15:44 |
ТД енегія електрична нова редакція.docx | |
16 грудня 2020 14:56 |
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx | |
16 грудня 2020 14:56 |
Оголошення електроенергія.docx | |
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 5.docx | |
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 4.docx | |
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 2.docx | |
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 1.docx |
18 грудня 2020 15:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2020 15:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЕНЕРГІЯ ЕЛЕКТРИЧНА.docx
|
||||||
18 грудня 2020 15:44 |
ТД енегія електрична нова редакція.docx
|
||||||
16 грудня 2020 14:56 |
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
|
||||||
16 грудня 2020 14:56 |
Оголошення електроенергія.docx
|
||||||
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 5.docx
|
||||||
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 4.docx
|
||||||
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
24 листопада 2020 13:11 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надаємо відповідь на Ваше звернення щодо надання роз’яснення по процедурі відкритих торгів, яка була оголошена за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-24-007688-c.
Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на постачання товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю, включно з вартістю послуг оператора системи передачі щодо надання послуг з передачі електричної енергії, та вартістю послуг розподілу.
Відповідно до п. 3 Процедури віднесення площадок вимірювання споживачів до групи «а», яка є додатком до «Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період», що затверджений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2118 від 28.12.2018 року (зі змінами) у всіх точках на приєднаннях електроустановок споживачів (крім побутових споживачів) до мереж ОСР/НЕК та/чи до мереж основних споживачів, де вимірюється надходження електричної енергії на площадки вимірювання групи «а» з приєднаною потужністю електроустановок 150 кВт і більше, мають бути встановлені лічильники погодинного комерційного обліку електричної енергії та
забезпечена можливість щодобового дистанційного зчитування показів лічильників, а з приєднаною потужністю електроустановок до 150 кВт - лічильники погодинного або багатозонного (багатотарифного) комерційного обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням даних з лічильників. Якщо ця умова не виконана або споживач не визначив
Оператора АСКОЕ або ППКО, то такі площадки вимірювання мають бути віднесені до групи "б".
Замовником не встановлювалися лічильники погодинного комерційного обліку електричної енергії та лічильники погодинного або багатозонного (багатотарифного) комерційного обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням даних, а також не було визначено
оператора автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії,
тому заклади освіти, які перебувають у підпорядкуванні Управління освіти Міської Ради міста Кропивницького є споживачами, які належить до площадки вимірювання групи «б».
Вимоги про усунення порушення
Постановою НКРЕКП від 27.12.2017р. затверджено «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», якими встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, а також визначають вичерпний перелік вимог, умов і правил, обов'язкових для виконання під час провадження ліцензованої діяльності.
Постановою від 14.06.2018р. №429 НКРЕКП видало ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» ліцензію з постачання електричної енергії споживачу, відповідно ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» виконали усі вимоги законодавства в повному обсязі. При цьому, для отримання ліцензії з постачання електричної енергії споживачу надання сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) стосовно торгівлі електроенергією, що засвідчує використання учасником системи управління якості, не передбачено. Відповідно, ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» просить виключити дану вимогу з тендерної документації.
Щодо екологічного аудиту
Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає правові, економічні та соціальні основи організації охорони навколишнього природного середовища в інтересах нинішнього і майбутніх поколінь. В Україні здійснюється добровільне і обов'язкове державне та інші види страхування громадян та їх майна, майна і доходів підприємств, установ і організацій на випадок шкоди, заподіяної внаслідок забруднення навколишнього природного середовища та погіршення якості природних ресурсів.
Ст.49 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначено, що з метою врахування екологічних вимог у процесі приватизації чи корпоратизації об'єктів права державної власності, іншої зміни форми власності чи зміни суб'єктів права власності на об'єкти, а також для потреб екологічного страхування, оренди майна, набуття права власності на майно та земельні ділянки, створення, функціонування і сертифікації систем екологічного управління, при здійсненні іншої діяльності в Україні проводиться добровільний чи обов'язковий екологічний аудит.
Ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» визначено, що обов'язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об'єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
Згідно Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» об'єктом підвищеної небезпеки є об'єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об'єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру.
Враховуючи те, що об’єкти ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» не є об’єктами підвищеної небезпеки та не включені до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, проведення екологічного аудиту для ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» не є обов’язковим. Відповідно ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» просить виключити дану вимогу з тендерної документації.
Щодо надання форми №1ПВ
Закон України «Про державну статистику» регулює правові відносини в галузі державної статистики, визначає права і функції органів державної статистики, організаційні засади здійснення державної статистичної діяльності з метою отримання всебічної та об'єктивної статистичної інформації щодо економічної, соціальної, демографічної та екологічної ситуації в Україні та її регіонах і забезпечення нею держави та суспільства.
Ст.18 Закону України «Про державну статистику» визначено, що респонденти мають право знати, які первинні дані про них збираються у процесі статистичних спостережень, з якою метою, як, ким і з якою метою будуть використовуватися.
Респонденти зобов'язані безкоштовно (за винятком проведення окремих вибіркових обстежень фізичних осіб або сукупностей таких осіб, за участь у яких респонденти отримують грошову компенсацію за витрату часу) в повному обсязі за формою, передбаченою звітно-статистичною документацією, у визначені строки подавати органам державної статистики достовірну інформацію, у тому числі з обмеженим доступом, і дані бухгалтерського обліку.
Згідно Ст. 21 Закону України «Про державну статистику» первинні дані, отримані органами державної статистики від респондентів під час проведення статистичних спостережень, а також адміністративні дані щодо респондентів, отримані органами державної статистики від органів, що займаються діяльністю, пов'язаною із збиранням та використанням адміністративних даних, є конфіденційною інформацією, яка охороняється Законом і використовується виключно для статистичних цілей у зведеному знеособленому вигляді.
Поширення статистичної інформації, на підставі якої можна визначити конфіденційну статистичну інформацію щодо конкретного респондента, забороняється.
Статистична інформація, отримана органами державної статистики у процесі статистичних спостережень, не може вимагатися державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами, об'єднаннями громадян, посадовими та іншими особами з метою використання для прийняття рішень до конкретного респондента.
Крім цього, інформація, яка зазначається у формі №1ПВ не дає можливості визначити відповідність замовника критеріям зазначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» просить виключити дану вимогу з тендерної документації.
Щодо виключення вимоги про надання сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009)
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) стосовно торгівлі електроенергією, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий Учаснику.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» зазначено, що водночас з процесним підходом, принципами системи управління якістю, контролю невідповідної продукції та вимогами постійного поліпшування до стандарту було внесено нові вимоги, які направленні на підвищення ефективності та результативності системи управління якістю підприємства. Нові вимоги потребують наявності нових знань та навичок. Саме тому Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Замовник скористався передбаченим законодавством правом, встановивши вимогу відповідності учасників тому стандарту, які визначив за необхідне. Вимога тендерної документації щодо наявності в учасника Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) визначена з врахуванням того, що Замовник зацікавленій у співпраці із суб’єктом господарювання, менеджмент управління якістю якого відповідає міжнародним стандартам, визнаних чинним законодавством України. Крім того, наявність в учасника Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що впливає на якість його діяльності.
Варто звернути увагу, що Вас, як потенційного учасника закупівлі, ніщо не обмежує у проходженні сертифікації згідно ДСТУ ISO 9001:2015 з метою підтвердження Вашої відповідності системи управління якістю, запровадженої в компанії. Оскільки наразі кінцевий строк подання тендерних пропозицій припадає на 25 грудня 2020 р., у Вас є достатньо часу для проходження сертифікації, яка проводиться близько 2 тижнів.
Дана позиція Замовника підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно якої вимога про надання учасниками Сертифіката відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) не є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога її виключення із тендерної документації є недоцільною.
Щодо виключення вимоги про надання документального підтвердження проходження екологічного аудиту
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації з метою перевірки учасників щодо забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження проведення екологічного аудиту господарської діяльності учасника у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Будь-який суб’єкт господарювання, який виявить бажання, може пройти екологічний аудит господарської діяльності і підтвердити відповідність своєї діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Разом з тим, з метою розширення конкуренції серед потенційних учасників тендерним комітетом в установлено чинним законодавством порядку будуть внесені зміни до тендерної документації, та виключена вимога про надання учасниками документального підтвердження проходження екологічного аудиту. Вимога задоволена у цій частині.
Щодо виключення вимоги про надання форми №1ПВ
Відповідно до п.п. 2.2. п. 5 розділу 3 тендерної документації наявність працівників має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) - квартальна, за попередній звітний період, з відміткою податкової служби про прийняття або квитанцією про прийняття електронної звітностіза останній звітний період, копію штатного розпису та наказу про його затвердження.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Саме інформація, яка зазначається у формі №1-ПВ, достовірно підтверджує наявність в учасника заявлених ним у довідці працівників, тобто дає можливість встановити відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою, та надати інші документи на підтвердження наявності працівників згідно вимог тендерної документації.
Закон України «Про державну статистику» регулює правові відносини в галузі державної статистики, визначає права і функції органів державної статистики, організаційні засади здійснення державної статистичної діяльності з метою отримання всебічної та об'єктивної статистичної інформації щодо економічної, соціальної, демографічної та екологічної ситуації в Україні та її регіонах і забезпечення нею держави та суспільства. Звертаємо увагу, що Замовник не є органом державної статистики, тому положення Закону України «Про державну статистику», прицитовані у Вимозі, до нього не застосовуються, адже положення цього закону регулюють саме права органів державної статистики.
Конфіденційна інформація (відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну статистику») - це статистична інформація, яка належить до інформації з обмеженим доступом і знаходиться у володінні, користуванні або розпорядженні окремого респондента та поширюється виключно за його згодою відповідно до погоджених з ним умов.
Таким чином, саме органи державної статистики не мають право на поширення статистичної інформації, на підставі якої можна визначити конфіденційну статистичну інформацію щодо конкретного респондента, або поширюють її виключно за згодою респондента. Замовник до цього обмеження відношення не має, таку інформацію не поширює, та від органів статистики не вимагає.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
З метою дотримання положень Закону України «Про захист персональних даних» у п. 2. розділу 5 тендерної документації передбачено, що відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підписанням пропозиції учасник підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Крім того, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання згоди на обробку персональних даних осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника.
Отже, замовником не порушено вимог чинного законодавства, а у Вас, як потенційного учасника, є можливість надання форми №1-ПВ у складі тендерної пропозиції. Таким чином дана вимога не є дискримінаційною для Вас, тому Вимога не задоволена у цій частині.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, головною метою встановлення критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є отримання від учасника підтвердження наявності працівників, які можуть забезпечити якісне та кваліфіковане постачання товару чи надання послуги.
Враховуючи те, що інформація, яка зазначається у формі №1ПВ не дає можливості визначити відповідність замовника критеріям зазначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме встановити наявність чи відсутність в учасника процедури закупівлі працівників, які можуть забезпечити якісне та кваліфіковане постачання товару чи надання послуги, ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» повторно просить виключити дану вимогу з тендерної документації.
Крім цього, на думку ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК», виключення даної вимоги з тендерної документації призведе до збільшення кола учасників, що призведе до збільшення конкуренції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000108 ● da1faa39000b409aa9a2fb2153816273
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.04.2021 № 160
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2021 № 160
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-24-007688-с 24.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-15 14:30:03
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-007688-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Просимо Вас пояснити причини внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору про постачання електричної енергії споживачу від 29.01.2021 № 30, укладеного з ТОВ «Кіровоградська обласна енергетична компанія» (далі – Договір), в частині збільшення ціни на електричну енергію на підставі додаткової угоди від 01.02.2021 № 1, а також, надати документи, підтверджуючі наявність підстав для збільшення ціни на електричну енергію.
2. Просимо Вас пояснити причини внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору, в частині збільшення ціни газу до 10 % на підставі додаткової угоди від 16.02.2021 № 2, а також, надати документи, підтверджуючі наявність коливання ціни електричної енергії на ринку, на підставі яких були внесені зміни до ціни за одиницю товару, як це передбачено пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону.
3. Чому в електронній системі публічних закупівель Prozorro Вами оприлюднений Договір без заяви – приєднання, яка є додатком 1 до цього Договору та без комерційної пропозиції, яка є додатком 2 до Договору при тому, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Крім того, при наданні пояснення необхідно надати вищезазначені додатки № 1 та № 2 до Договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-20 14:27:05
Про надання інформації
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-007688-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником Управлінням освіти міської ради міста Кропивницького 24.11.2020 року оголошено тендер на закупівлю електричної енергії обсягом 6700000 кВт год очікуваною вартістю 22 110 000 грн. ( закупівля UA-2020-11-24-007688-c за ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)).
12.01.2021 року, за результатами аукціону, встановлено, що найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", що складала 19 732 330,8 грн. Підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" не було. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться на підставі ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави відхилення тендерних пропозицій учасників торгів чітко визначені статтею 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
За результатами торгів, 29.01.2021 року між Управлінням освіти Міської ради міста Кропивницького та ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" укладено договір № 30 на суму 19732330,80 грн.
Згідно з п. 3.1.1. глави 3.1. розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП №312 від 14.03.2018р., постачання (продаж) електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії обраним споживачем електропостачальником, який отримав відповідну ліцензію, за вільними цінами, крім постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». З урахуванням вищезазначених змін у структурі ринку електричної енергії, кінцева ціна електропостачальника за вільними цінами складається з таких складових: - закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії); - тариф на послуги з передачі електричної енергії; - тариф на послуги з розподілу електричної енергії оператора системи розподілу; - тариф (ціна) на послуги електропостачальника (ціна на послуги електропостачальника визначається самостійно).
01.02.2021 року між Управлінням освіти Міської ради міста Кропивницького та ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" укладено додаткову угоду № 1 на підставі та керуючись пп 7 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», де зазначено, що умови договору можуть змінюватись у разі зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів), підпунктом 8 пункту 13.8. Договору про постачання електричної енергії споживачу №30 від 29 січня 2021 року, у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) на послуги з передачі та послуги з розподілу електричної енергії, згідно Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 року № 2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 року № 2371.
Згідно пп 2 п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У випадку заключення вищезазначеної додаткової угоди №1 не можливе застосування норми Закону- пп 2 п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що підвищення не стосується товару, а є зміною регульованих цін (тарифів) на послуги з передачі та послуги з розподілу електричної енергії. В даному випадку застосовується пп 7 п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Так, у договорі № 30 від 29.01.2021 року, укладеного між Управлінням освіти Міської ради міста Кропивницького та ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" в пп 7 п. 13.8 розділу 13 (Строк дії Договору та інші умови) визначено: Сторони вносять до договору зміни у разі зміни регульованого тарифу на передачу електричної енергії, з моменту набрання чинності нормативно-правовим актом, яким встановлено (змінено) регульовану ціну (тариф) на передачу електричної енергії. Постачальник письмово звертається до Споживача щодо зміни ціни за одиницю товару. Підтвердженням необхідності внесення таких змін є чинні (введені в дію в порядку встановленому законодавством) нормативно-правові акти відповідного уповноваженого органу або держави щодо встановлення (зміни) регульованого тарифу на передачу електричної енергії. Сума Договору при цьому може змінюватися в залежності від таких змін в бік збільшення або в бік зменшення без зміни обсягу закупівлі.
На підтвердження вищевикладеного додаємо сканкопію листа ТОВ «Кіровоградська обласна ЕК» № 134-1/12 від 29.01.2021 р.
16.02.2021 року, керуючись вимогами пп 2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Експертного висновку № В-67/5 від 09.02.2021 року, між Управлінням освіти Міської ради міста Кропивницького та ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" укладено додаткову угоду №2, якою було зменшено суму договору на 0,69 грн. та становить 22 580 500,11 грн., змінено обсяги закупівлі електричної енергії в бік зменшення, що складають 6 096 379 кВт/год, ціна за одиницю товару для Споживача по Договору складає 3,0866 грн./кВт год без ПДВ і 3,70392 грн./кВт год з ПДВ. Експертний висновок № В-67/5 від 09.02.2021 року додаємо.
На підставі вищевикладеного, додаткові угоди до договору № 30 від 29.01.2021 року, укладено на підставі діючого законодавства та на підставі нормативно-правових актів.
Щодо оприлюднення договору з додатками до нього повідомляємо наступне. Згідно п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» договір з додатками до нього оприлюднюється шляхом сканування та розміщення в системі закупівель Prozorro. Тендерним комітетом відскановано договір № 30 від 29.01.2021 року з додатками до нього та 02.02.2021 р. викладено в електрону систему закупівель Prozorro. Під час перевірки, а саме у межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія)» виявлено технічну (механічну) помилку у висвітленні договору, а саме в частині розміщення додатків до нього. Враховуючи, що ця помилка є суто технічною і пов’язана з великим навантаженням на фахівців, які задіяні в тендерних закупівлях управління та те, що механічна (технічна) помилка не призвела до зміни істотних умов договору, з метою приведення у відповідність інформації, що викладена в додатках № 1 та № 2 тендерним комітетом прийнято рішення оприлюднити вищевказаний договір шляхом висвітлення договору № 30 від 29.01.2021 р. з додатками повторно. Протокол від 16.04.2021 року. Додаток № 1 та Додаток № 2 до договору № 30 від 29.01.2021 року додаємо.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-23 17:28:04
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-24-007688-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» (далі – Учасник, ТОВ «КОЕК»), як таку, що не містить інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, як це передбачено пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону:
1) В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Якщо завантажені документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, ретушування (замалювання), мають частково сканований документ, накладений малюнок підпису чи печатки чи виправлення зображення документу у графічних редакторах замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Згода учасника із зазначеними вище підставами відхилення його тендерної пропозиції є невід’ємною частиною тендерної пропозиції учасника та завантажується через електронну систему закупівель разом із іншими документами тендерної пропозиції.»
Однак, учасником ТОВ «КОЕК» не завантажена через електронну систему закупівель разом із іншими документами тендерної пропозиції вищевказана згода із зазначеними вище підставами відхилення його тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2) В підпункті 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає: фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОА «КОЕК» не надано звіт про рух грошових коштів, вимоги щодо наявності якої зазначені в тендерній документації.
3) В пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що подана ним інформація та документи є достовірними.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОА «КОЕК» не надано вищевказаний гарантійний лист, вимоги щодо наявності якого зазначені в тендерній документації.
4) В пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЕК» надано Гарантійний лист від 23.12.2020 № 1926/12, яким гарантовано, що надана тендерна пропозиція даного учасника вважається дійсною протягом 90 днів із кінцевої дати подання тендерних пропозицій до 25.03.2021, із можливістю продовження строку дії тендерної пропозиції, за вимогою Замовника.
Тобто, термін дії тендерної пропозиції ТОВ «КОЕК» гарантує протягом 90 календарних днів, а не робочих днів, як це вимагається в тендерній документації, що не відповідає вимогам замовника.
5) В підпункті 1.10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації зазначено: якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, такий учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОЕК» не надано рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, що не відповідає вимогам замовника.
2. З якої причини в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2020 о 11:00 за Київським часом в той час, як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.12.2020 о 15:43?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:16:14
Пояснення
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником Управлінням освіти міської ради міста Кропивницького 24.11.2020 року оголошено тендер на закупівлю електричної енергії обсягом 6700000 кВт год очікуваною вартістю 22 110 000 грн. ( закупівля UA-2020-11-24-007688-c за ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)).
12.01.2021 року, за результатами аукціону, встановлено, що найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", що складала 19 732 330,8 грн.
Розглянувши ваш запит щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
Що стосується питання: В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне: «Якщо завантажені документи мають неякісне, неповне, нечітке зображення, ретушування (замалювання), мають частково сканований документ, накладений малюнок підпису чи печатки чи виправлення зображення документу у графічних редакторах замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Згода учасника із зазначеними вище підставами відхилення його тендерної пропозиції є невід’ємною частиною тендерної пропозиції учасника та завантажується через електронну систему закупівель разом із іншими документами тендерної пропозиції.» Однак, учасником ТОВ «КОЕК» не завантажена через електронну систему закупівель разом із іншими документами тендерної пропозиції вищевказана згода із зазначеними вище підставами відхилення його тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації. Пояснення: в тендерній документації Замовника не конкретизовано, що Учасники повинні надавати лист-згоду в тендерній пропозиції.
Що стосується питання: В підпункті 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що наявність фінансової спроможності підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник надає: фінансову звітність у складі Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОА «КОЕК» не надано звіт про рух грошових коштів, вимоги щодо наявності якої зазначені в тендерній документації. Пояснення: на час оголошення торгів та подання документів учасниками встановлено, що ТОВ «КОЕК» перебував як суб’єкт малого підприємництва, дана форма не передбачає подання звітів про рух грошових коштів.
Що стосується питання: В пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний гарантійний лист із зазначенням кінцевої дати дійсності його тендерної пропозиції, права учасника на дії, пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОЕК» надано Гарантійний лист від 23.12.2020 № 1926/12, яким гарантовано, що надана тендерна пропозиція даного учасника вважається дійсною протягом 90 днів із кінцевої дати подання тендерних пропозицій до 25.03.2021, із можливістю продовження строку дії тендерної пропозиції, за вимогою Замовника. Тобто, термін дії тендерної пропозиції ТОВ «КОЕК» гарантує протягом 90 календарних днів, а не робочих днів, як це вимагається в тендерній документації, що не відповідає вимогам замовника. Пояснення: підпунктом 11 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерної пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відсутність в тендерній пропозиції слова «робочих» тендерним комітетом розцінено як формальну помилку.
Що стосується питання: В підпункті 1.10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації зазначено: якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника, який за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього календарного кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, такий учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОЕК» не надано рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, що не відповідає вимогам замовника. Пояснення: єдиним учасником в статутному капіталі ТОВ «Кіровоградська ЕК» є ТОВ «ЕНЕРГОПОСТАВКА». В ч. 1 ст. 37 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» зазначено, якщо в товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника». ТОВ «Кіровоградська обласна ЕК» в складі тендерної пропозиції надало файл «Рішення учасника 01.08.2020», в якому було надано згоду Директору ТОВ «КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕК» на вчинення значних правочинів та підписання всіх договорів, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом таких правочинів та договорів, перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Що стосується питання: З якої причини в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2020 о 11:00 за Київським часом в той час, як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26.12.2020 о 15:43. Пояснення: дану невідповідність віднесено до технічної помилки, в тендерній документації зазначено кінцевий термін 25.12.2020, а системою автоматично визначено 26.12.2020 року.
Також повідомляємо, що згідно тендерної документації Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", що складала 19 732 330,8 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
30.04.2021 року опубліковано висновок за результатами моніторингу ( закупівля UA-2020-11-24-007688-c за код ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія), проведеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель – «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, а також здійснити заходи щодо усунення порушень вимог абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31, пункту 2 та пункту 7 частини 5 статті 41 Закону шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання зобов’язання про усунення порушень, управлінням освіти Кропивницької міської ради вжито заходи щодо розірвання договору та 11.05.2021 року укладено УГОДУ про розірвання договору № 30 про постачання електричної енергії споживачу від 25 січня 2021 року, укладеного між Управлінням освіти Кропивницької міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергетична компанія»
2021-05-12 14:29:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
19 732 330,80
UAH з ПДВ
|
19 732 330,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
21 105 000,00
UAH з ПДВ
|
21 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42132581 |
Переможець |
19 732 330,80
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 13:57
|
Угода 3 від 11 05 2021.pdf | укладений |
12 травня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:15
|
договір 30 з додатками.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2021 11:09
|
ДУ від 16.02.2021 електро енергія.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:50
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 15:51
|
договір 30 від 29 січня 2021 року КОЕК.pdf | укладений |
02 лютого 2021 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (в зв'язку з технічною помилкою). |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 січня 2021 — 30 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
5 447 790,30
UAH (в тому числі ПДВ 907 965,05 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі п. 13.2. договору сторони дійшли згоди припинити дію договору про постачання електричної енергії споживачу від 25 січня 2021 року № 30 з 30.07.2021 року. У зв'язку з припиненням дії договору про постачання електричної енергії споживачу від 25 січня 2021 року № 30 жодна із сторін не має претензій до іншої сторони по Договору, крім повного розрахунку за поставлену електричну енергію за даним Договором. |