Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва
Очікувана вартість
9 605 712,40 UAH
UA-2020-11-17-000565-b 949a9de66b4341149d59934dd32382f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 14:41
Очікувана вартість: 9 605 712,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 028,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000030 ● abf8dee3fcc44aeb9d29218bf9771e4b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-11-17-000565-b 17.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 17:11:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-17-000565-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-06 09:31:39

Надання пояснень (інформації, документів) на запит

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі з Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва (UA-2020-11-17-000565-b), щодо надання пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість предмета закупівлі Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами проведеної допорогової закупівлі укладено договір №103-ПР від 23.07.2020 на виконання проектних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва, відповідно до якого підрядною організацією ПП «Ноосфера» розроблено проектно-кошторисну документацію, проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт №01-0464-20-КД від 16.10.2020 р.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно – кошторисної документації, експертного звіту №01-0464-20-КД від 16.10.2020 р. та ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]» склала 9 605 712,40 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника» та суми глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави.
Експертний звіт №01-0464-20-КД від 16.10.2020 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додаються.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-20 14:36:06

Звернення за роз'ясненнями щодо висновку по моніторингу

16 квітня 2021 року Державною аудиторською службою України опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-000565-b «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Шовковична, 13/2, під'їзди 1-7 у Печерському районі м. Києва».
Згідно до статті 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон № 2939-XII) здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.
Відповідно до частини першої статті 8 Закону № 2939-XII контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
В тендерній документації (п.1.2.5. розділ III) зазначено (мовою оригіналу):
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому.
Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального КЕП або з накладанням КЕП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів.
На тендерну пропозицію повинен бути накладений КЕП службової (посадової) особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції або іншої особи учасника, яка підписала документи тендерної пропозиції, маючи на те відповідні повноваження.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Державною аудиторською службою України у висновку про результати моніторингу в частині виявленого порушення зазначено наступне: «…ПП «Ноосфера» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ПП «Ноосфера» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим…».
При цьому у тендерній документації не було встановлено чіткої вимоги, щодо засобу електронної ідентифікації – носія інформації/типу носія, який містить ідентифікаційні дані особи і використовується для автентифікації особи під час надання та/або отримання електронних послуг.
Закон України "Про електронні довірчі послуги" визначає кваліфікований електронний підпис як удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону (підпункти 23 - 24 частини першої статті 1 Закону України "Про електронні довірчі послуги").
Враховуючи вищевикладене, ПП «НООСФЕРА» підписавши свою пропозицію удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, виданим кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», не порушило вимоги як Закону України «Про електронні довірчі послуги» так і вимоги встановлені тендерною документацією Замовника, оскільки при перевірці електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) у Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису повністю відображена інформація про ідентифікаційні дані юридичної особи відповідно до п.19 ч.1. ст.1. Закону України "Про електронні довірчі послуги", а саме: організація (установа): Приватне підприємство «Ноосфера», код ЄДРПОУ: 31985520 та про ідентифікацію особи - представника юридичної особи, що передбачена п.20. ч.1. ст.1. Закону України "Про електронні довірчі послуги", а саме відображено підписувача та посаду підписувача – Бровченко Юрій Юрійович, директор.
Також, хочемо звернути увагу, що підпунктом 12 пункту 2.1 частини 2 розділу V тендерної документації у переліку формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Замовником зазначено: «12) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду».
Проте у констатуючій частині висновку Державної аудиторської служби України вказано, що на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Ноосфера» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав із ним договір.
Так, згідно до абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, тендерна документація містить чіткі вимоги про наявність інформації (прізвище та ініціали особи, уповноваженої учасником) на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), яка повинна міститися при перевірці КЕП на електронному сервісі Центрального засвідчувального органу та підстави для відхилення з врахуванням приписів Закону (абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 та абз. 1 п. 3 ст. 22).
На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу надати роз’яснення щодо наявності обґрунтованих підстав для відхилення Замовником пропозиції учасника ПП «Ноосфера», враховуючи те, що інформація при перевірці КЕП повністю відповідає вимогам, які зазначені у п.1.2.5. розділу III тендерної документації Замовника, вимогам Закону України "Про електронні довірчі послуги" та відсутністю виключних підстав для відхилення пропозиції учасника.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-04-28 17:20:52

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За результатами здійснення моніторингу установлено, що згідно із вимогами пункту 1.2.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
При цьому учасник ПП «Ноосфера» подав свою тендерну пропозицію з накладенням удосконаленого електронного цифрового підпису.
Результати моніторингу закупівлі з дотриманням вимог статті 8 Закону задокументовані у висновку, який оприлюднений в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-000565-b. КП «Київбудреконструкція» надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-000565-b у листі що додається.

2021-04-23 11:21:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомлення про оскарження висновку до суду. Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє, що ув’язку з незгодою з інформацією, викладеною у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-17-000565-b від 16 квітня 2021 року, Замовником 27.04.2021 подано позовну заяву до Окружного адміністративного суду міста Києва. Інформація про зазначене міститься в документах, які підтверджують відправку позовної заяви до Окружного адміністративного суду міста Києва. Також, КП «Київбудреконструкція» відправлено примірник позовної заяви до Державної аудиторської служби України, як стороні (учаснику) справи.
Дата публікації: 28 квітня 2021
Номер відкриття провадження: 640/11982/21
Дата відкриття провадження: 11 травня 2021

Документи:

28 квітня 2021 17:25
Електронний підпис
28 квітня 2021 17:24
Накладна.pdf
28 квітня 2021 17:23
Опис документів.pdf
28 квітня 2021 17:23
Експрес квитанція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера" 9 598 530,59
UAH з ПДВ
9 598 530,59
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 9 605 594,69
UAH з ПДВ
9 605 594,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:46
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:18
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:16
9. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 14:43
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Ноосфера"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
Переможець 9 598 530,59
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
9 598 530,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2024 14:27
Додаткова угода № 3 від 30.04.2024 до дог. № 80-20-КТ від 21.12.2020 Шовковична, 13-2, п. 1-7.pdf укладений
30 квітня 2024 14:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:19
Додаткова угода № 2 від 30.12.2021 р. до дог. № 80-20-КТ від 21.12.2020р., вул. Шовковична, 13-2, п. 1-7.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:38
Додаткова угода 1 від 30.12.2020 до дог 80_20-КТ вул. Шовковична, 13_2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:38
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:03
Договір № 80_20-КТ від 21.12.2020 вул. Шовковична, 13_2 п. 1-7.pdf укладений
21 грудня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 5.5. Розділу 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 2 «Терміни виконання Робіт» Договору, в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 14 «Інші умови Договору» Договору, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 80/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 465,52
UAH (в тому числі ПДВ 244,25 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю виконання Підрядником робіт, передбачених Договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, в порядку та умовах, визначених Договором, Сторони прийшли до згоди про розірвання Договору. Додаткова угода № 3 від 30.04.2024 року додається.