Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ»
Очікувана вартість
11 226 887,00 UAH
UA-2020-11-13-001088-b 11c42ff12deb4fad85271e32b765a982
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:01
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:13
Очікувана вартість: 11 226 887,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 45 Банківські 80
Iнша подія згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 45 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:05
Перелік змін.docx
02 грудня 2020 18:05
ТД кап.рем.прич.2 (нова редакція).docx
02 грудня 2020 18:05
Проєкт договору Додаток №2 (нова редакція).docx
13 листопада 2020 12:33
Ссылка на проект.docx
02 грудня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:05
Перелік змін.docx
02 грудня 2020 18:05
ТД кап.рем.прич.2 (нова редакція).docx
13 листопада 2020 12:33
ТД кап.рем.прич.2 (1).docx
02 грудня 2020 18:05
Проєкт договору Додаток №2 (нова редакція).docx
13 листопада 2020 12:33
Проєкт договору Додаток №2.docx
13 листопада 2020 12:33
Ссылка на проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

конкретна назва марки товару, чи аналоги.
Дата подання: 13 листопада 2020 16:17
Дата відповіді: 16 листопада 2020 15:31
У тендерній документації на закупівлю робіт "Капітальний ремонт причалу №2 ЧФ ДП УМПУ" в Додатку №3, інформація про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі, Ви вказуете: що тільки матеріалами фірми Sika (не аналоги) можливо зробити ці роботи, але ж аналізуючи норми ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №-922-VIII (далі-Закон №922), Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Не вже SIKA, найкраще чи найдешевше рішення. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В затвердженому робочому проєкті по об’єкту: «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ», що пройшов експертизу, проектант врахував матеріали фірми Sika.
Так як, Технічні вимоги (Додаток №3 до Тендерної документації) було складено відповідно данного робочого проєкту, Замовник вказав матеріали фірми Sika, саме у тих об’ємах робіт технічних вимог, в яких, в проєктній документації враховані ці матеріали.
У відповідності вимогам ч.4 ст. 23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», Замовник у Технічних вимогах Додатку № 3 до Тендерної документації вказав: «Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до виконання робіт Технічного завдання, розробленого відповідно до затверджених проектних рішень, є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні».
У відповідності вимогам ч.5 ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Тому Замовник у Технічних вимогах Додатку № 3 до Тендерної документації зазначив: «У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, властивостей та технічних, якісних, кількісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 3 до тендерної документації.»
Також, просимо звернути увагу, що у Вашому запитанні посилання на абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до спрощених процедур закупівлі, а дана закупівля здійснюється по процедурі, відкриті торги.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-10-000072 ● 2d6f601e37ec4993a705319957e7b815
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021 21:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
13 UA-2020-11-13-001088-b 13.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-05 14:51:36

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b

ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Чорноморською філією ДП «АМПУ» подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-13- 001088-b до Одеського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 13 липня 2021
Номер відкриття провадження: 420/11934/21
Дата відкриття провадження: 19 липня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-23" 9 890 000,00
UAH
9 833 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 10 622 230,00
UAH
10 368 900,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 10 989 989,00
UAH
10 369 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТАЛОН" 11 226 500,00
UAH
10 370 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" 11 226 000,00
UAH
10 827 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 23:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:13
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:11
Монтаж-23 ндс 001.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 19:26
Електронний підпис
09 грудня 2020 19:26
Електронний підпис
09 грудня 2020 19:22
Ліцензія ТОВ Лакоса.pdf
09 грудня 2020 19:22
Довідка 4-ОПП.pdf
09 грудня 2020 19:22
Декларація.pdf
09 грудня 2020 19:22
Витяг з ЄДРЮО ФОПГФ.pdf
09 грудня 2020 19:22
19 Довідка про санкції.pdf
09 грудня 2020 19:22
11 Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2020 19:22
10 Проект договору.pdf
09 грудня 2020 19:22
1 - 5 Дог№467+Акт+Відгук.pdf
09 грудня 2020 19:22
1 - 4 Дог№264+Акт+Відгук.pdf
09 грудня 2020 19:22
1 - 3 Дог№214+Акт+Відгук.pdf
09 грудня 2020 19:22
1 - 2 Дог№296+Акт+Відгук.pdf
09 грудня 2020 19:22
1 - 1 Дог№45+Акт+Відгук.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:47
6 Довідка банк.pdf
30 грудня 2020 14:46
3 Статут ТОВ Анкор.pdf
30 грудня 2020 14:46
1 ДЦ.pdf
03 грудня 2020 15:54
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:53
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2020 15:53
Проект Договору.pdf
03 грудня 2020 15:53
Досвід.pdf
03 грудня 2020 15:53
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 14:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"МОНТАЖ-23"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТАЛОН"

ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-23"
#32004980
Відхилено 9 833 000,00
UAH
18 грудня 2020 19:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"
#22464792
Відхилено 10 368 900,00
UAH
22 грудня 2020 19:16
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 10 369 000,00
UAH
24 грудня 2020 17:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
10 369 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 17:04
дод.уг.3.дог.5-в-чф-21.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 10:52
дод.уг.2.дог.5-в-чф-21.pdf укладений
23 липня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 12:28
дод.уг.1.дог.5-в-чф-21.pdf укладений
26 квітня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:44
5-в-чф-21.pdf укладений
11 січня 2021 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-В-ЧФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни. Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5-В-ЧФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 5-В-ЧФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 658 168,12
UAH