Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728418 |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Стрюков Олексій Олександрович +380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2020 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 00:01 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 11 226 887,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно Додатку 3 до тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 80 |
Iнша подія | згідно Додатку 3 до тендерної документації | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 18:05 |
Перелік змін.docx | |
02 грудня 2020 18:05 |
ТД кап.рем.прич.2 (нова редакція).docx | |
02 грудня 2020 18:05 |
Проєкт договору Додаток №2 (нова редакція).docx | |
13 листопада 2020 12:33 |
Ссылка на проект.docx |
02 грудня 2020 18:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2020 18:05 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 грудня 2020 18:05 |
ТД кап.рем.прич.2 (нова редакція).docx
|
|||
02 грудня 2020 18:05 |
Проєкт договору Додаток №2 (нова редакція).docx
|
|||
13 листопада 2020 12:33 |
Ссылка на проект.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так як, Технічні вимоги (Додаток №3 до Тендерної документації) було складено відповідно данного робочого проєкту, Замовник вказав матеріали фірми Sika, саме у тих об’ємах робіт технічних вимог, в яких, в проєктній документації враховані ці матеріали.
У відповідності вимогам ч.4 ст. 23 Закону: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», Замовник у Технічних вимогах Додатку № 3 до Тендерної документації вказав: «Якщо у найменуванні технічних, якісних та кількісних вимог до виконання робіт Технічного завдання, розробленого відповідно до затверджених проектних рішень, є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал, джерело його походження або виробника, то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічному завданні».
У відповідності вимогам ч.5 ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Тому Замовник у Технічних вимогах Додатку № 3 до Тендерної документації зазначив: «У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, властивостей та технічних, якісних, кількісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 3 до тендерної документації.»
Також, просимо звернути увагу, що у Вашому запитанні посилання на абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до спрощених процедур закупівлі, а дана закупівля здійснюється по процедурі, відкриті торги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000072 ● 2d6f601e37ec4993a705319957e7b815
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
13 UA-2020-11-13-001088-b 13.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-05 14:51:36
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт причалу № 2 ЧФ ДП «АМПУ» № UA-2020-11-13-001088-b
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Чорноморською філією ДП «АМПУ» подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-13- 001088-b до Одеського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/11934/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 липня 2021 |
Документи:
22 липня 2021 10:28
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 17:10
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 17:08
|
позов до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-23" |
9 890 000,00
UAH
|
9 833 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" |
10 622 230,00
UAH
|
10 368 900,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" |
10 989 989,00
UAH
|
10 369 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕТАЛОН" |
11 226 500,00
UAH
|
10 370 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" |
11 226 000,00
UAH
|
10 827 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖ-23" #32004980 |
Відхилено |
9 833 000,00
UAH
|
18 грудня 2020 19:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" #22464792 |
Відхилено |
10 368 900,00
UAH
|
22 грудня 2020 19:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" #32290523 |
Переможець |
10 369 000,00
UAH
|
24 грудня 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 17:04
|
дод.уг.3.дог.5-в-чф-21.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2021 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 10:52
|
дод.уг.2.дог.5-в-чф-21.pdf | укладений |
23 липня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 12:28
|
дод.уг.1.дог.5-в-чф-21.pdf | укладений |
26 квітня 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:44
|
5-в-чф-21.pdf | укладений |
11 січня 2021 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 5-В-ЧФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни. Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 5-В-ЧФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 5-В-ЧФ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |