Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва)
Очікувана вартість
118 055 183,00 UAH
UA-2020-11-06-014154-c bca5524f12a143d5950695f04a9bb13f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 16:44
Початок аукціону: 23 листопада 2020 15:24
Очікувана вартість: 118 055 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 180 551,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 590000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


предмет закупівлі визначено з урахуванням пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою, згідно з тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01025, Україна, Київська область, Київ, пров. Рильський, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», перераховує Підряднику попередню оплату для виконання Робіт, у тому числі за роками: - 2020 рік - 14 454 300 (чотирнадцять мільйонів чотириста п`ятдесят чотири тисячі триста) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 20% - 2 409 050 (два мільйони чотириста дев`ять тисяч п`ятдесят) грн. 00 коп., протягом 10 днів з дня укладення Договору. Підрядник підтверджує використання коштів, що надійшли як попередня оплата, Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (з врахуванням розрахунків вартості робіт по незавершених конструктивних елементах) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 та/або актами приймання-передачі придбаних обладнання, матеріалів, конструкцій, виробів на відповідальне зберігання Замовнику для монтажу та виконання Робіт на об`єкті в наступні періоди, протягом 4 місяців наступного бюджетного періоду; Аванс 10 Календарні 12.24
Iнша подія - 2021 рік (у разі наявних бюджетних призначень) - у розмірі, що не перевищує 20% вартості Робіт на 2021 рік. Підрядник підтверджує використання коштів, що надійшли як попередня оплата, Актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (з врахуванням розрахунків вартості робіт по незавершених конструктивних елементах) та довідками про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3 та/або актами приймання-передачі придбаних обладнання, матеріалів, конструкцій, виробів на відповідальне зберігання Замовнику для монтажу та виконання Робіт на об`єкті, протягом 4 місяців з дня надходження попередньої оплати. Аванс 10 Календарні 20
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником поетапно (щомісячно) за фактично виконаний обсяг Робіт протягом 10 робочих днів з моменту їх виконання. Моментом виконання Робіт вважається день підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 67.76

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:57
Перелік змін.docx
13 листопада 2020 11:57
нова ТД 45453000-7.doc
06 листопада 2020 15:55
Проект договору.doc
06 листопада 2020 15:55
Оголошення.docx
13 листопада 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 11:57
Перелік змін.docx
13 листопада 2020 11:57
нова ТД 45453000-7.doc
06 листопада 2020 15:55
ТД 45453000-7 остання редакція5.doc
06 листопада 2020 15:55
Проект договору.doc
06 листопада 2020 15:55
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фінансової спроможності
Дата подання: 11 листопада 2020 16:17
Дата відповіді: 13 листопада 2020 12:01
Шановний Замовник, згідно Додатку 3 до Тендерної документації пункту 4 "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу (виручки) Учасника має бути не менше 118 млн. грн. Але так як обсяг річного доходу (виручки) нараховується у річному фінансовому звіті без ПДВ, а сума закупівлі рахується з ПДВ, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, таким чином щоб для підтвердження доходу (виручки) Учасника додавалося ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету від 13.11.2020 було внесено зміни до тендерної документації, пропоную ознайомитись з ними.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-06-014154-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сучасні будівельні технології - 12", Код ЄДРПОУ:38889859
Дата подання: 11 листопада 2020 16:18
Щодо фінансової звітності
Шановний Замовник, згідно Додатку 3 до Тендерної документації пункту 4 "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу (виручки) Учасника має бути не менше 118 млн. грн. Але так як обсяг річного доходу (виручки) нараховується у річному фінансовому звіті без ПДВ, а сума закупівлі рахується з ПДВ, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, таким чином щоб для підтвердження доходу (виручки) Учасника додавалося ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 12:02
Рішенням тендерного комітету від 13.11.2020 було внесено зміни до тендерної документації, пропоную ознайомитись з ними.
Номер вимоги: UA-2020-11-06-014154-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42766056
Дата подання: 11 листопада 2020 18:59
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник, згідно Додатку 3 до Тендерної документації пункту 4 "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу (виручки) Учасника має бути не менше 118 млн. грн. Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, є дискримінаційною та призведе до бюджетних втрат.
Вимагаємо виключити пункт 4 Додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 12:02
Рішенням тендерного комітету від 13.11.2020 було внесено зміни до тендерної документації, пропоную ознайомитись з ними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 95 573 757,92
UAH з ПДВ
93 212 654,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 97 377 023,10
UAH з ПДВ
93 835 367,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" 105 939 516,11
UAH з ПДВ
95 014 448,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 111 049 246,00
UAH з ПДВ
97 377 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" 117 984 657,90
UAH з ПДВ
115 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:50
DOC (4).pdf
20 листопада 2020 14:50
Витяг з ЄДР 20.11.2020.pdf
20 листопада 2020 14:50
27. Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2020 14:50
25. ПДВ .pdf
20 листопада 2020 14:50
Протокол Н1.7Z
20 листопада 2020 14:50
Наказ Фролова Ю.1.7Z
20 листопада 2020 14:50
Лист для клієнті1.7z
20 листопада 2020 14:50
Гарантія 11092-20.7z
20 листопада 2020 14:50
Витяг із Статут1.7z
20 листопада 2020 14:50
Банківська ліцензі1.7z
20 листопада 2020 14:50
oledata.mso
20 листопада 2020 14:50
fwdua20201106014154c (1).zip
20 листопада 2020 14:50
18. Ліцензія АВК 2021.pdf
20 листопада 2020 14:50
19. Ліцензії 2 Дозволи3 ИСО.pdf
20 листопада 2020 14:50
37 Ліцензія АВК 2020.pdf
20 листопада 2020 14:50
Кошторис.zip
20 листопада 2020 14:50
966.imd
20 листопада 2020 14:50
13. Фін звіт 2019, 1кв. 2020,2 кв. 2020.pdf
20 листопада 2020 14:50
13. Ф1 та Ф2 за 3 кв. 2020.pdf
20 листопада 2020 14:50
8. ОХОРОНА ПРАЦІ.pdf
20 листопада 2020 14:50
8. ОХОРОНА ПРАЦІ .pdf
20 листопада 2020 14:50
6. Труд кн зав .pdf
20 листопада 2020 14:50
5.5.26550036100693J0500105100000000120920202655.rtf
20 листопада 2020 14:50
5.5. Форма 1 ДФ 3 кв 2020 р.pdf
20 листопада 2020 14:50
5. Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2020 14:50
4. Довідка про МТБ.pdf
20 листопада 2020 14:50
3. Проект договору Додаток 2.pdf
20 листопада 2020 14:50
2. Згода з проектом Договору.pdf
20 листопада 2020 14:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
22 листопада 2020 14:50
Протокол Н1.7Z
22 листопада 2020 14:50
Наказ Фролова Ю.1.7Z
22 листопада 2020 14:50
Лист для клієнті1.7z
22 листопада 2020 14:50
Витяг із Статут1.7z
22 листопада 2020 14:50
Банківська ліцензі1.7z
22 листопада 2020 14:50
Гарантія 10620-20.7z
22 листопада 2020 14:50
28 Істотні умови.pdf
22 листопада 2020 14:50
27 Проект договору.pdf
22 листопада 2020 14:50
05 установчі документи.rar
22 листопада 2020 14:50
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:43
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:13
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:12
Кошторисна документація.rar
21 листопада 2020 18:12
Інформаційна модель АВК-5.rar
21 листопада 2020 18:12
Установчий документ_Статут.pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 18:53
Електронний підпис
21 листопада 2020 18:52
Кошториси частина 3.rar
21 листопада 2020 18:52
Кошториси частина 2.rar
21 листопада 2020 18:52
Інші документи.rar
21 листопада 2020 18:52
Кошториси частина 1.rar
21 листопада 2020 18:52
Кошториси в IMD.imd
21 листопада 2020 18:52
Додаток 3. Фінансовий звіт.rar
21 листопада 2020 18:52
Розрахунок адмін. витрат.pdf
21 листопада 2020 18:52
Додаток 2. Проєкт Договору.pdf
21 листопада 2020 18:52
Розрахунок ЗВВ.PDF
21 листопада 2020 18:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
21 листопада 2020 13:08
9. Гарантійний лист.pdf
21 листопада 2020 13:08
8.imd
21 листопада 2020 13:08
8. Довідка - фін. звітність.pdf
21 листопада 2020 13:08
Дипломи працівників.pdf
21 листопада 2020 13:08
Трудові книжки працівників.pdf
21 листопада 2020 13:08
3. Лист-згода на обробку ПД.pdf
21 листопада 2020 13:08
Лицензия Банковская.pdf.p7s.p7s
21 листопада 2020 13:08
Лицензия Банковская.pdf
21 листопада 2020 13:08
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
21 листопада 2020 13:08
Гайдун14(гарантії).pdf
21 листопада 2020 13:08
Статут.pdf
21 листопада 2020 13:08
2. Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2020 13:08
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 93 212 654,25
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:08
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Відхилено 93 835 367,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:40
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"
#38949830
Переможець 95 014 448,17
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:19

Документи

27 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:06
140.pdf
23 листопада 2020 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2020 17:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:39
143.pdf
27 листопада 2020 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток до протоколу засідання тендерного комітету від 03.12.2020 № 144 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саті-нова союз» стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт аварійного адміністративного будинку Верховної Ради України по пров. Рильському, 8 у Шевченківському районі м. Києва), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-014154-c, виявлено наступну невідповідність в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та перелік інформації та документів, що підтверджують відповідність таким критеріям визначені в додатку 3 до тендерної документації. В пропозиції ТОВ «Саті-нова союз» не міститься вся інформація та документи передбачені додатком 3 до тендерної документації, проте зазначається про те, що даний учасник погоджується виконати вимоги даної документації. Для підтвердження цього, та з метою усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній систем і закупівель цього повідомлення, наступну інформацію та документи передбачені додатком 3 до тендерної документації, а саме: - довідку в довільні формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт передбачених Додатком 5 до тендерної документації, із обов`язковим зазначенням переліку будівельних інструментів, інвентарю (зокрема але не виключно риштувань), обладнання і механізмів та їх кількості; - довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт передбачених Додатком 5 до тендерної документації (з обов’язковим зазначенням наявних у учасника інженерно-технічних працівників та працівників будівельних спеціальностей). На підтвердження наявності досвіду та кваліфікації працівників, Учасник повинен надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу до Учасника та підтвердження досвіду роботи у Учасника) або наказів про призначення (у разі якщо Учасник залучатиме до виконання робіт, працівників, які не входять до його штату надаються копії цивільно-правих договорів) та дипломів - не менше ніж на п’ять працівників, які вказані у довідці. Для підтвердження проходження спеціального навчання (перевірку знань) працівників, зазначених у довідці Учасник повинен надати протокол/витяг з протоколу щодо перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення про проходження навчання з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки. На працівника з правом виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації; - довідку в довільні формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який був укладений протягом 2018-2020 років із зазначенням номеру, дати, ціни, предмету договору, періоду виконання, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором. Аналогічним вважається договір стосовно предмета закупівлі, який відповідає коду ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Надати копію не менше одного аналогічного договору (з додатками) з підтвердженням його повного виконання (копією актів за формою КБ-2в, довідок за формою КБ-3). Копія аналогічного договору повинна містити всі сторінки та додатки, посилання на які є в цьому договорі та копії усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були укладені. Відомості, що становлять комерційну таємницю, не надаються (ретушуються) учасником. При цьому обов’язково подається відповідне роз’яснення з зазначенням причин ненадання такої інформації; - фінансову звітність за попередній звітній рік за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою Учасника (за наявності), а саме: Форма 1 Баланс (Звіт про фінансовий стан) учасника за 2019 рік з відміткою про прийняття звітності; Форма 2 Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) учасника за 2019 рік з відміткою про прийняття звітності. У разі якщо зазначені документи не передбачені в діяльності Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. Для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу (виручки) Учасника має бути не менше 98 333 333,00 грн. без урахування ПДВ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"
#38949830
95 014 448,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 18:14
Додатковий договір 6 від 19.12.2023.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 18:07
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:10
213-ду4.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:20
213 частина1.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина4.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина2.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина7.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина8.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина6.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина3.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17
213 частина5.pdf укладений
16 грудня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4 до договору № 213 від 16.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 15.2 та 15.3 договору № 213 від 16.12.2020 (далі – Договір) у зв’язку із необхідністю продовження строку дії Договору та строку виконання робіт, а саме у зв’язку із наявністю документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника (відсутність капітальних видатків в Кошторисі Верховної Ради України на 2023 рік, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 03 листопада 2022 року № 2711-IX), сторони дійшли до взаємної згоди про необхідність внесення зміни до Договору, шляхом викладення пунктів 2.1, 4.1 та 15.1 Договору, додатків 59-60 до Договору у нових редакціях. Більш детально у додатковому договорі.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML