Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електробуси
Electric buses
Electric buses
Очікувана вартість
330 000 000,00 UAH
UA-2020-10-01-004028-c ● 0e3de7ffb7f24636938ad6afd87b5272
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська область обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Грибовська Наталія 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Грибовська Наталія 380975898546 tenderlet@gmail.com Галкін Дмитро 380681372725 tenderlet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Lvivelektrotrans |
National ID: | 03328406 |
Contact point: |
public procurement specialists 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Additional contacts: |
Hrybovska Nataliia 380975898546 tenderlet@gmail.com Halkin Dmytro 380681372725 tenderlet@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 330 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9900000 UAH |
Publication date: | 01 жовтня 2020 15:45 |
Enquiries until: | 04 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 330 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 650 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Місце поставки ; м.Львів, вул. Тролейбусна, 1
Тендерна документація повинна готуватись українською мовою
Тендерна документація повинна готуватись українською мовою
Place of delivery ; Ukraine , city Lviv, Trolleybusna str, 1
Tender documentation must be prepare the Ukrainian language
Tender documentation must be prepare the Ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Електробуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Electric buses
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 60 | |
Iнша подія | "З дати приймання Товару , після підписання акту приймання та введення в експлуатацію Товару" | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 10:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 10:52 |
Тендерна документація Електробуси ( зі змінами ).doc | |
06 січня 2021 10:47 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 10.docx | |
18 грудня 2020 15:22 |
ТС_Електробуси Тендер (зі змінами-3).docx | |
18 грудня 2020 15:21 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 9.docx | |
27 листопада 2020 16:09 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 8.docx | |
12 листопада 2020 12:11 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 7.docx | |
27 жовтня 2020 13:10 |
Договір Електробус ( зі зміною ).docx | |
27 жовтня 2020 13:00 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 6.docx | |
22 жовтня 2020 14:26 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 5.docx | |
22 жовтня 2020 12:10 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 4.docx | |
06 жовтня 2020 10:00 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 3 (2).docx | |
05 жовтня 2020 13:22 |
Повідомлення про внесення змін до ТД 2 – копія.docx | |
05 жовтня 2020 09:36 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вхідні двері
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:03
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 15:29
Чи можлива компановка дверей 2-2 а не 1-2-1? (Пункт 2.2.7 технічної специфікації)
При цьому кількість створок залишається попередньою - 4. Пропускна можливість дерей залишається без змін.
Відповідь: Добрий день! Комплектація дверей 2-2 можлива при умові дотримання вимог вказаних у ДСТУ 4905-2008 , ДСТУ 4398:2005 , ДСТУ 4706-2006, нормативних документів України та ЕС та при збереженні інших вимог технічного завдання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-01-004028-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 жовтня 2020 21:45
Certification
Dear Buyer,
We translate your specification (which is unbelievably detailed - I am not confident that any manufacturer will be interested, but we will try...) and found at least one mistake which shall be corrected. In Sec. 3.9 you demand for Certificate from UkrSePro. But this organization does not exist since 2017... Please find attached info. Is CE Certificate, which you demand - not enough? Please correct Sec. 3.9 properly or delete it.
Respectfully,
--------------------------------------
Шановний покупце,
Ми перекладаємо вашу специфікацію (яка неймовірно детальна - я не впевнений, що будь-який виробник зацікавиться, але ми спробуємо ...) і знайшли принаймні одну помилку, яку слід виправити. У розділі 3.9 ви вимагаєте сертифікат від УкрСеПро. Але ця організація не існує з 2017 року ... Будь ласка, знайдіть додану інформацію. Сертифікату CE, якого ви вимагаєте, недостатньо? Будь ласка, виправте розділ 3.9 належним чином або видаліть його.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
We translate your specification (which is unbelievably detailed - I am not confident that any manufacturer will be interested, but we will try...) and found at least one mistake which shall be corrected. In Sec. 3.9 you demand for Certificate from UkrSePro. But this organization does not exist since 2017... Please find attached info. Is CE Certificate, which you demand - not enough? Please correct Sec. 3.9 properly or delete it.
Respectfully,
--------------------------------------
Шановний покупце,
Ми перекладаємо вашу специфікацію (яка неймовірно детальна - я не впевнений, що будь-який виробник зацікавиться, але ми спробуємо ...) і знайшли принаймні одну помилку, яку слід виправити. У розділі 3.9 ви вимагаєте сертифікат від УкрСеПро. Але ця організація не існує з 2017 року ... Будь ласка, знайдіть додану інформацію. Сертифікату CE, якого ви вимагаєте, недостатньо? Будь ласка, виправте розділ 3.9 належним чином або видаліть його.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 09:46
Дякуємо за уточнення . Вимогу задоволено.
Thanks for the rectification. The demand is satisfied.
Thanks for the rectification. The demand is satisfied.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-004028-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:38
UrkSePro
Annex 1. Section 3.9, not 2.14... :-)
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 13:25
Дякуємо за уточнення . Вимогу задоволено. Thanks for the rectification. The demand is satisfied.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-004028-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОНТРАНС", Код ЄДРПОУ:37965405
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:56
Щодо умов тендерної документації
№ пункту тендерної документації Зміст пункту технічної специфікації Редакція, що пропонується Обґрунтування
Додаток 4 до ДЕТ
1. Технічні специфікації. Загальні обов'язкові вимоги для електробусів
1.2 Електробуси й устаткування повинні бездоганно працювати за таких умов експлуатації та зберігання:
Пробіг при одному циклі розряду (у кінці гарантійного терміну силових АКБ) , км не менше 250 км. Пробіг при одному циклі розряду , не менше 250 км. Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
Кількість циклів зарядки без втрати ємності силових АКБ, не менше 5000 Кількість циклів зарядки із збереженням 80% ємності силових АКБ, не менше не менше 5000
1.3 1.3. Замовник зацікавлений в надійному і визнаному транспортному засобі, який може успішно досягти не-обхідних експлуатаційних термінів у зазначених умовах роботи. Термін експлуатації нових електробусів повинен скласти не менше 12 років, а пробіг – 1000,0 тис.кілометрів. 1.3. Замовник зацікавлений в надійному і визнаному транспортному засобі, який може успішно досягти не-обхідних експлуатаційних термінів у зазначених умовах роботи. Термін експлуатації нових електробусів повинен скласти не менше 12 років.
1.9 1.9. Постачальник на момент поставки має на вибір надати наступні документи:
сертифікат відповідності електробуса національним та міжнародним стандартам, зокрема які визнані обов’язковими до застосування в Україні; 1.9. Постачальник на момент поставки має на вибір надати наступні документи:
сертифікат відповідності електробуса національним та міжнародним стандартам, які визнані обов’язковими до застосування в Україні; Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
2.Технічна специфікація електробусів
2.3.3 2.3.3. Система управління та енергопостачання повинна мати можливість повного діагносту-вання програмними засобами персонального комп'ютера.
Запуск електробуса та його повноцінна робота повинна забезпечуватись при напрузі управління в діапазоні не меншому ніж: нижня межа - 16 В, верхня межа - 30В. 2.3.3. Система управління та енергопостачання повинна мати можливість повного діагностування програмними засобами персонального комп'ютера.
Запуск електробуса та його повноцінна робота повинна забезпечуватись при напрузі управління в діапазоні не меншому ніж: нижня межа - 21,6 В, верхня межа - 30В.
2.4.5 2.4.5. Повинні забезпечувати рух електробуса з повним завантаженням, узимку – з включеним опаленням, влітку – з влюченим кондиціюванням, з включеним освітленням салону, роботі систем контролю та оповіщення, як на початку так і вкінці терміну придатності (зменшення ємності, старіння), на одному циклі розряду на відстань (без врахування рекуперації), не менше, 250 км. 2.4.5. Повинні забезпечувати рух електробуса з повним завантаженням, узимку – з включеним опаленням, влітку – з влюченим кондиціюванням, з включеним освітленням салону, роботі систем контролю та оповіщення, на одному циклі розряду на відстань, не менше, 250 км Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
2.4.7 2.4.7. Повинні бути обладнанні системою підігріву (взимку) та охолодження (влітку). Система підігріву/охолодження рідинного типу. 2.4.7. Повинні бути обладнанні системою підігріву (взимку) та охолодження (влітку). Знімає обмеження щодо системи підігріву/охолодження. Збільшує конкуренцію.
2.4.10. 2.4.10. Кількість циклів зарядки (80% загальної ємності) без втрати об’єму батареї, циклів 5000 2.4.10. Кількість циклів зарядки, при залишковій ємності 80%, 5000 циклів. Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
2.13.1. 2.13.1. Управління та діагностика всіх систем здійснюється із застосуванням мультиплексної CAN системи згідно з вимог ЕN, програмне забезпечення, кабелі та інше обладнання, необхідне для її роботи, входить у комплект поставки. 2.13.1. Управління та діагностика всіх систем здійснюється із застосуванням мультиплексної CAN системи, програмне забезпечення, кабелі та інше обладнання, необхідне для її роботи, входить у комплект поставки. Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
2.15.1. 2.15.1. Контрольними стандартами щодо вимог до якості, які застосовуються до діяльності Постачальника (або субпідрядника частин) є міжнародні стандарти ISO 9001 .
На кожний агрегат надати сертифікат відповідності країн ЄС. В настанову до експлуата-ції внести опис роботи кожного агрегату та взаємодію з іншими системами. 2.15.1. Контрольними стандартами щодо вимог до якості, які застосовуються до діяльності Постачальника (або субпідрядника частин) є міжнародні стандарти ISO 9001 .
В настанову до експлуата-ції внести опис роботи кожного агрегату та взаємодію з іншими системами. Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
5. Вимоги до гарантійних зобов’язань 2 Гарантійні зобов’язання мають відповідати міжнародним практикам. 2. Гарантійні зобов’язання мають відповідати Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352. Електробус є дорожнім транспортним засобом на нього поши-рюєть¬ся дія Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантій¬ної заміни дорожніх транспорт¬¬¬них засобів, затвердженого наказом Міністерства промислвої політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Просимо привести вимоги розділу 5. Вимоги до гарантійних зобов’язань у відповідності до діючого наказу №721 від 29.12.2004 р., зокрема це стосується термінів, що застосовані в даному розділі.
Пункт 3 розділу 5 Додатка № 4 до тендерної документації 3. Постачальник виконує перше сервісне обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км за свій власний кошт. Постачальник повинен подати повні гарантійні зобов'язання із зазначенням того, що всі інші сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин виконуються у ремонтному цеху Замовника персоналом Постачальника, і загальні гарантії Постачальника залишаються діючими.
3. Постачальник виконує перше сервісне обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км за свій власний кошт. Постачальник повинен подати повні гарантійні зобов'язання із зазначенням того, що всі інші сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин виконуються у ремонтному цеху Замовника персоналом Постачальника на умовах оплатного договору, укладеного між Постачальником та Замовником, і загальні гарантії Постачальника залишаються діючими.
Замовник зобов'язаний у терміни, зазначені в Сервісній книжці, звернутися до Виробника (Постачальника) для виконання чергового технічного обслуговування.
У разі порушення термінів виконання технічного обслуговування Замовником без поважних причин він втрачає право на виконання Виробником (Постачальником) гарантійних зобов'язань щодо електробусів.
Замовник забезпечує експлуатацію електробусів згідно з вимогами експлуатаційної документації.
У разі виходу електробусів з ладу внаслідок порушення Замовником вимог експлуатаційної документації на електробуси, проведення модернізації електробусів, їх технічного обслуговування чи ремонту неуповноваженими Виробником (Постачальником) особами, а також у разі відсутності передбачених Виробником пломб на них Замовник втрачає право
вимагати виконання Виробником (Постачальником) гарантійних зобов'язань щодо його електробусів. Просимо внести до даного пункту уточнення, що всі сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин, крім першого сервісного обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км, виконуються Постачальником на умовах оплатного договору, укладеного між Постачальником та Замовником.
Для уточнення умов гарантійних зобовязань просимо доповнити даний пункт тендерної документації наступними абзацами відповідно до вимог пунктів 11, 14 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Пункт 12 розділу 5 Додатка № 4 до тендерної документації 12. Застосовуються наступні вимоги:
- За сім (7) днів до початку експлуатації першої партії електробусів, Сторони мають створити комісію, що буде спільно фіксувати простої, визначати їх причини та діяти згідно до затвердженої Процедуру ведення обліку несправностей і дефектів.
- Пошук неполадок і несправностей та їх усунення протягом всього гарантійного періоду на електробусах має здійснюватися на території тробусного депо Замовника впродовж 48 (сорок вісім) годин після отримання письмового повідомлення Замовника електронною поштою включаючи час на логістику, діагностику, поставку запчастин, корективні заходи та перевірку функціонування. Письмовим повідомленням вважається надсилання належно оформленої підписаної Замовником скан-копії Повідомлення електронною поштою Постачальнику. Замовник та Постачальник повинні спільно скласти та підписати Акт рекламації, із зазначенням часу, місця, класу дефектів і визначенням чи поширюється на несправність гарантія.
У випадку, якщо без поважної причини такий Акт рекламації не буде підписаний впродовж двох (2) календарних днів з моменту отримання Постачальником підписаної відповідальними особами Замовника скан-копії Акту рекламації, дефект, що зазначений у Акті рекламації буде автоматично визнаний гарантійним.
- При повторній поломці електробуса протягом 3 (трьох) днів комерційної експлуатації (1 (один) день комерційної експлуатації еквівалентний 18 (вісімнадцяти) годинам) тривалість простою рахувати як простій починаючи з часу фіксації першої поломки і вважати його гарантійним. Повторною поломкою вважати таку, яка виникла протягом 3 (трьох) календарних днів експлуатації електробуса з причин,вказаних в попередньому дефектному акті.
- Постачальник повинен забезпечити запас запасних частин для невідкладного ремонту або заміни будь-якого з елементу Товарів та несе всі витрати на перевезення та заміну несправних частин та виконання гарантійних зобов’язань в цілому.
- Протягом гарантійнього періоду час поставки запасних частин на вимогу покупця не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів після отримання письмового повідомлення запиту Замовника.
- Постачальник оплачує Замовнику штрафи у розмірі середньоденної виручки за кожен день простою, починаючи з третього дня простою за кожний електробус, через неможливість комерційної експлуатації внаслідок недотримання Постачальником гарантійних умов або через затримку з поставкою запасних частин. У будь-якому випадку ці штрафи повинні бути виплачені.
- Для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на 6 (шість) місяців з дати завершення гарантійного періоду
З метою застосування гарантії місцем кінцевого призначення є: тролебусне депо на вул. Електробусна, 1, Львів, Україна. 12. Застосовуються наступні вимоги:
- За сім (7) днів до початку експлуатації першої партії електробусів, Сторони мають створити комісію, що буде спільно фіксувати простої, визначати їх причини та діяти згідно до затвердженої Процедуру ведення обліку несправностей і дефектів.
- Пошук неполадок і несправностей та їх усунення протягом всього гарантійного періоду на електробусах має здійснюватися впродовж 20 (двадцяти) днів або іншого строку, погодженого із Замовником після отримання письмового повідомлення Замовника електронною поштою включаючи час на логістику, діагностику, поставку запчастин, корективні заходи та перевірку функціонування. Письмовим повідомленням вважається надсилання належно оформленої підписаної Замовником скан-копії Повідомлення електронною поштою Постачальнику. Замовник та Постачальник повинні спільно скласти та підписати Акт рекламації, із зазначенням часу, місця, класу дефектів і визначенням чи поширюється на несправність гарантія.
- Постачальник повинен забезпечити запас запасних частин для невідкладного ремонту або заміни будь-якого з елементу Товарів та несе всі витрати на перевезення та заміну несправних частин та виконання гарантійних зобов’язань в цілому.
- Протягом гарантійнього періоду час поставки запасних частин на вимогу покупця не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів після отримання письмового повідомлення запиту Замовника.
- Постачальник оплачує Замовнику штрафи у розмірі середньоденної виручки за кожен день простою, починаючи з двадцять першого дня ( а у разі погодження іншого строку усунення дефектів – з першого дня після закінчення вказаного строку) простою за кожний електробус, через неможливість комерційної експлуатації внаслідок недотримання Постачальником гарантійних умов або через затримку з поставкою запасних частин. У будь-якому випадку ці штрафи повинні бути виплачені.
- Для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на час перебування в гарантійному ремонті з дати завершення гарантійного періоду
З метою застосування гарантії місцем кінцевого призначення є: тролейбусне депо на вул.
Тролейбусна, 1, Львів, Україна.
Просимо привести даний пункт у відповідність до п. 2.3 проекту договору (додаток №2 до тендерної документації)
Даний абзац суперечать п.2.5 проекту договору поставки (додаток №2 до тендерної документації), який передбачає, що у випадку нез’явлення представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для складання акту в 2-х денний строк чи при відмові ПОСТАЧАЛЬНИКА прийняти участь в складанні акту, ЗАМОВНИК має право з залученням експерта (експертної організації) чи спеціаліста із відповідних питань скласти акт за відсутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА. Акт, складений без участі ПОСТАЧАЛЬНИКА, має для останнього обов’язкову силу і є для нього документом, зобов’язуючим ПОСТАЧАЛЬНИКА усунути виявлені недоліки.
Просимо виключити даний абзац тендерної документації, оскільки вказані умови не передбачені Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Просимо привести даний пункт у відповідність до п. 2.3 проекту договору (додаток №2 до тендерної документації)
Просимо внести зміни, які передбачають, що для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на час перебування в гарантійному ремонті, як це передбачено пунктом 4 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів
Пункт 4 ДОДАТКА 6 до тендерної документації
«ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ»
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Оскільки в даному пункті вказано різні строки дії забезпечення тендерної пропозиції, просимо уточнити, який строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути -120 чи 90 днів.
Пункт 2.2 проекту Договору поставки товару (додаток № 2 до тендерної документації) 2.2. Гарантійний термін обслуговування товару – не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу (в залежності, що наступить пізніше) з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
2.2. Гарантійний термін обслуговування товару – не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу (в залежності, що наступить пізніше) з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
Інформація та дані щодо технічних характеристик Товару, правил та умов ефективного і безпечного використання Товару, сервісного технічного обслуговування і гарантійного ремонту Товару, умов гарантії та випадків, на які не поширюються гарантійні зобов’язання Виробника (Постачальника), зазначені в технічній та експлуатаційній документації на Товар, зокрема у настанові з експлуатації та сервісній книжці, що передається Постачальником Замовнику одночасно з Товаром.
Оскільки умови гарантійного обслуговування транспортних засобів визначаються кожним Виробником індивідуально в технічній та експлуатаційній документації на Товар, для уточнення умов гарантії просимо доповнити пункт 2.2. проекту договору новим абзацом:
«Інформація та дані щодо технічних характеристик Товару, правил та умов ефективного і безпечного використання Товару, сервісного технічного обслуговування і гарантійного ремонту Товару, умов гарантії та випадків, на які не поширюються гарантійні зобов’язання Виробника (Постачальника), зазначені в технічній та експлуатаційній документації на Товар, зокрема у настанові з експлуатації та сервісній книжці, що передається Постачальником Замовнику одночасно з Товаром.»
3. Вимоги до документації
1. Документи перелічені в п. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.8 та 3.11 розділу 3. Вимоги до документації є складовою частиною Настанови щодо експлуатування електробуса та Сервісної книжки електробуса, згідно міждержавного стандарту ГОСТ 2.610-2006 «Единая система конструкторской документации. Правила выполнения эксплуатационных документов».
2. Вимоги п. 3.12 «Експлуатаційні документи та паспорти на купованих виробів» і п. 3.14 «Паспорти, гарантійні талони та інші документи отримані на куповані вироби, оригінали» неможливо виконати, тому що:
2.1. Поняття «куповані вироби» є дуже широке і включає в себе всі вироби застосовані в електробусі, в тому числі болти, гайки, шайби, на ці вироби, згідно вимог замовника, теж треба надавати паспорти. А метизи виготовляються згідно вимог ДСТУ і на них не видаються паспорти. Тому пропонуємо замінити поняття «куповані вироби» на «номерні агрегати»
2.2. Такий документ як паспорт існує тільки на пострадянському просторі, а закордонні виробники не видають паспортів на свої вироби, а тільки сертифікати походження або якості. Тобто надати паспорт на вироби наприклад європейських виробників неможливо, бо вони не розуміють, що це за документ і навіщо він потрібен та відмовляються підписувати договори на поставку з такою вимогою. Тому пропонуємо внести зміни і написати: «копії паспортів або сертифікатів виробника».
2.3. Щодо вимоги п. 3.14 щодо надання оригіналів наведених в цьому пункті документів. Замовник купує завершений, сертифікований виріб, а не набір компонентів до нього. Відповідно Постачальник надає гарантію на електробус в цілому, з врахуванням гарантійних вимог замовника щодо окремих систем та агрегатів прописаних в договорі між Замовником та Постачальником. Постачальники купованих виробів мають договірні відносини з виробником та постачальником електробусів і відповідно надають гарантію згідно підписаних між ними договорів. Замовник електробуса не може виставити претензію щодо гарантійних зобов’язань виробнику окремого купованого виробу напряму, оскільки не має з ним договірних відносин, а вимагаючи від виробника та постачальника готового виробу оригінали паспортів і гарантійних талонів позбавляє його можливості звернутися до виробника окремого купованого виробу з претензією щодо його гарантійних зобов’язань.
2.4. Також пропонуємо вилучити п. 4 даного розділу, оскільки при поставці Замовник отримає від постачальника Детальний каталог запчастин із повними назвами виробів на українській та англійській (для деталей, що закуповуються за кордоном) мовах з каталожними номерами, та вказівкою виробника для замовлення запчастин для електробусів і може самостійно за потреби звернутися до виробників запчастин та отримати відповідні комерційні пропозиції. А оновлювати кожного року протягом необмеженого терміну інформацію про всі куповані вироби (а це десятки тисяч деталей) незалежно від того чи є потреба в їх закупівлі, вважаємо недоцільним. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що він зобов’язаний згідно чинного законодавства, проводити всі свої закупівлі через тендерні процедури в системі Прозоро на конкурентній основі.
Тому пропонуємо викласти даний пункт у такій редакції:
3. Вимоги до документації
1 Постачальник повинен надати нижче вказану документацію. Вартість документації має бути включена в ціну Договору.
2 Документація повинна бути на українській мові. Документація повинна бути надана до або одночасно з поставкою електробусів. За відсутності відповідної документації, Замовник в праві відмовити в прийманні відповідної поставки електробусів і діагностичного устаткування. Технічна документація має містити конкретні параметри та характеристики, а не посилання на відповідність нормативним документам чи документам виробника вузлів і агрегатів.
3 Перелік документації :
№ Документація Кількість
3.1 Настанова щодо експлуатування електробуса. 2 комплекти друковані кольрові
та на електронних носіях
3.2 Настанова водія. 60 од. друковані
кольорові
3.3 Сервісна книжка електробуса. 1 екз.
на кожен електробус
3.4 Детальний каталог запчастин із повними назвами виробів на українській та англійській (для деталей, що закуповуються за кордоном) мовах з каталожними номерами, та вказівкою виробника для замовлення запчастин для електробусів. 2 комплекти друковані та на електронних носіях
3.5 Завірена копія сертифікату відповідності на даний Товар виданий органом з оцінки відповідності. 1 екз.
3.6 Документ про ідентифікацію транспортного засобу:
Паспорт або формуляр із зазначенням номерних агрегатів 1 екз.
на кожен електробус
3.7 Довідка про технічні рідини та оливи, використані в агрегатах електробуса, їх замінники та постачальників в Україні 1 екз.
3.8 Експлуатаційні документи та копії паспортів або сертифікатів виробника на номерні агрегати. 1 екз.
3.9 Програмне забезпечення для тестування несправностей та коригування роботи обладнання в тому числі силових АКБ 1 шт
3.10 Інструкції щодо технічного обслуговування діагностичного устаткування та програмного забезпечення. для кожного комплекту устаткування
Всі перелічені документи повинні бути поставленні з першою партією електробусів, за винятком паспортів або сертифікатів виробника на номерні агрегати, які мають надаватися при поставці кожної партії електробусів.
Вся документація повинна також бути надана на електронних носіях (у двох примірниках на двох окремих USB накопичувачах) та має включати одразу всі документи перелічені у п.3.1-п.3.10 даного розділу.
Розгорнути
Згорнути
Додаток 4 до ДЕТ
1. Технічні специфікації. Загальні обов'язкові вимоги для електробусів
1.2 Електробуси й устаткування повинні бездоганно працювати за таких умов експлуатації та зберігання:
Пробіг при одному циклі розряду (у кінці гарантійного терміну силових АКБ) , км не менше 250 км. Пробіг при одному циклі розряду , не менше 250 км. Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
Кількість циклів зарядки без втрати ємності силових АКБ, не менше 5000 Кількість циклів зарядки із збереженням 80% ємності силових АКБ, не менше не менше 5000
1.3 1.3. Замовник зацікавлений в надійному і визнаному транспортному засобі, який може успішно досягти не-обхідних експлуатаційних термінів у зазначених умовах роботи. Термін експлуатації нових електробусів повинен скласти не менше 12 років, а пробіг – 1000,0 тис.кілометрів. 1.3. Замовник зацікавлений в надійному і визнаному транспортному засобі, який може успішно досягти не-обхідних експлуатаційних термінів у зазначених умовах роботи. Термін експлуатації нових електробусів повинен скласти не менше 12 років.
1.9 1.9. Постачальник на момент поставки має на вибір надати наступні документи:
сертифікат відповідності електробуса національним та міжнародним стандартам, зокрема які визнані обов’язковими до застосування в Україні; 1.9. Постачальник на момент поставки має на вибір надати наступні документи:
сертифікат відповідності електробуса національним та міжнародним стандартам, які визнані обов’язковими до застосування в Україні; Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
2.Технічна специфікація електробусів
2.3.3 2.3.3. Система управління та енергопостачання повинна мати можливість повного діагносту-вання програмними засобами персонального комп'ютера.
Запуск електробуса та його повноцінна робота повинна забезпечуватись при напрузі управління в діапазоні не меншому ніж: нижня межа - 16 В, верхня межа - 30В. 2.3.3. Система управління та енергопостачання повинна мати можливість повного діагностування програмними засобами персонального комп'ютера.
Запуск електробуса та його повноцінна робота повинна забезпечуватись при напрузі управління в діапазоні не меншому ніж: нижня межа - 21,6 В, верхня межа - 30В.
2.4.5 2.4.5. Повинні забезпечувати рух електробуса з повним завантаженням, узимку – з включеним опаленням, влітку – з влюченим кондиціюванням, з включеним освітленням салону, роботі систем контролю та оповіщення, як на початку так і вкінці терміну придатності (зменшення ємності, старіння), на одному циклі розряду на відстань (без врахування рекуперації), не менше, 250 км. 2.4.5. Повинні забезпечувати рух електробуса з повним завантаженням, узимку – з включеним опаленням, влітку – з влюченим кондиціюванням, з включеним освітленням салону, роботі систем контролю та оповіщення, на одному циклі розряду на відстань, не менше, 250 км Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
2.4.7 2.4.7. Повинні бути обладнанні системою підігріву (взимку) та охолодження (влітку). Система підігріву/охолодження рідинного типу. 2.4.7. Повинні бути обладнанні системою підігріву (взимку) та охолодження (влітку). Знімає обмеження щодо системи підігріву/охолодження. Збільшує конкуренцію.
2.4.10. 2.4.10. Кількість циклів зарядки (80% загальної ємності) без втрати об’єму батареї, циклів 5000 2.4.10. Кількість циклів зарядки, при залишковій ємності 80%, 5000 циклів. Батарея має природній знос і протягом 10 років її ємність буде зменшуватися навіть, коли вона не використовується.
2.13.1. 2.13.1. Управління та діагностика всіх систем здійснюється із застосуванням мультиплексної CAN системи згідно з вимог ЕN, програмне забезпечення, кабелі та інше обладнання, необхідне для її роботи, входить у комплект поставки. 2.13.1. Управління та діагностика всіх систем здійснюється із застосуванням мультиплексної CAN системи, програмне забезпечення, кабелі та інше обладнання, необхідне для її роботи, входить у комплект поставки. Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
2.15.1. 2.15.1. Контрольними стандартами щодо вимог до якості, які застосовуються до діяльності Постачальника (або субпідрядника частин) є міжнародні стандарти ISO 9001 .
На кожний агрегат надати сертифікат відповідності країн ЄС. В настанову до експлуата-ції внести опис роботи кожного агрегату та взаємодію з іншими системами. 2.15.1. Контрольними стандартами щодо вимог до якості, які застосовуються до діяльності Постачальника (або субпідрядника частин) є міжнародні стандарти ISO 9001 .
В настанову до експлуата-ції внести опис роботи кожного агрегату та взаємодію з іншими системами. Електробус повинен відповідати стандартам діючим в Україні.
5. Вимоги до гарантійних зобов’язань 2 Гарантійні зобов’язання мають відповідати міжнародним практикам. 2. Гарантійні зобов’язання мають відповідати Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352. Електробус є дорожнім транспортним засобом на нього поши-рюєть¬ся дія Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантій¬ної заміни дорожніх транспорт¬¬¬них засобів, затвердженого наказом Міністерства промислвої політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Просимо привести вимоги розділу 5. Вимоги до гарантійних зобов’язань у відповідності до діючого наказу №721 від 29.12.2004 р., зокрема це стосується термінів, що застосовані в даному розділі.
Пункт 3 розділу 5 Додатка № 4 до тендерної документації 3. Постачальник виконує перше сервісне обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км за свій власний кошт. Постачальник повинен подати повні гарантійні зобов'язання із зазначенням того, що всі інші сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин виконуються у ремонтному цеху Замовника персоналом Постачальника, і загальні гарантії Постачальника залишаються діючими.
3. Постачальник виконує перше сервісне обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км за свій власний кошт. Постачальник повинен подати повні гарантійні зобов'язання із зазначенням того, що всі інші сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин виконуються у ремонтному цеху Замовника персоналом Постачальника на умовах оплатного договору, укладеного між Постачальником та Замовником, і загальні гарантії Постачальника залишаються діючими.
Замовник зобов'язаний у терміни, зазначені в Сервісній книжці, звернутися до Виробника (Постачальника) для виконання чергового технічного обслуговування.
У разі порушення термінів виконання технічного обслуговування Замовником без поважних причин він втрачає право на виконання Виробником (Постачальником) гарантійних зобов'язань щодо електробусів.
Замовник забезпечує експлуатацію електробусів згідно з вимогами експлуатаційної документації.
У разі виходу електробусів з ладу внаслідок порушення Замовником вимог експлуатаційної документації на електробуси, проведення модернізації електробусів, їх технічного обслуговування чи ремонту неуповноваженими Виробником (Постачальником) особами, а також у разі відсутності передбачених Виробником пломб на них Замовник втрачає право
вимагати виконання Виробником (Постачальником) гарантійних зобов'язань щодо його електробусів. Просимо внести до даного пункту уточнення, що всі сервісні перевірки, поточне технічне обслуговування, будь-які поточні ремонти, які можуть виявитися необхідними під час гарантійного періоду, будь-які заходи профілактичного техобслуговування, будь-які заміни мастила та витратних запасних частин, крім першого сервісного обслуговування поставлених електробусів протягом перших 2500 км, виконуються Постачальником на умовах оплатного договору, укладеного між Постачальником та Замовником.
Для уточнення умов гарантійних зобовязань просимо доповнити даний пункт тендерної документації наступними абзацами відповідно до вимог пунктів 11, 14 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Пункт 12 розділу 5 Додатка № 4 до тендерної документації 12. Застосовуються наступні вимоги:
- За сім (7) днів до початку експлуатації першої партії електробусів, Сторони мають створити комісію, що буде спільно фіксувати простої, визначати їх причини та діяти згідно до затвердженої Процедуру ведення обліку несправностей і дефектів.
- Пошук неполадок і несправностей та їх усунення протягом всього гарантійного періоду на електробусах має здійснюватися на території тробусного депо Замовника впродовж 48 (сорок вісім) годин після отримання письмового повідомлення Замовника електронною поштою включаючи час на логістику, діагностику, поставку запчастин, корективні заходи та перевірку функціонування. Письмовим повідомленням вважається надсилання належно оформленої підписаної Замовником скан-копії Повідомлення електронною поштою Постачальнику. Замовник та Постачальник повинні спільно скласти та підписати Акт рекламації, із зазначенням часу, місця, класу дефектів і визначенням чи поширюється на несправність гарантія.
У випадку, якщо без поважної причини такий Акт рекламації не буде підписаний впродовж двох (2) календарних днів з моменту отримання Постачальником підписаної відповідальними особами Замовника скан-копії Акту рекламації, дефект, що зазначений у Акті рекламації буде автоматично визнаний гарантійним.
- При повторній поломці електробуса протягом 3 (трьох) днів комерційної експлуатації (1 (один) день комерційної експлуатації еквівалентний 18 (вісімнадцяти) годинам) тривалість простою рахувати як простій починаючи з часу фіксації першої поломки і вважати його гарантійним. Повторною поломкою вважати таку, яка виникла протягом 3 (трьох) календарних днів експлуатації електробуса з причин,вказаних в попередньому дефектному акті.
- Постачальник повинен забезпечити запас запасних частин для невідкладного ремонту або заміни будь-якого з елементу Товарів та несе всі витрати на перевезення та заміну несправних частин та виконання гарантійних зобов’язань в цілому.
- Протягом гарантійнього періоду час поставки запасних частин на вимогу покупця не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів після отримання письмового повідомлення запиту Замовника.
- Постачальник оплачує Замовнику штрафи у розмірі середньоденної виручки за кожен день простою, починаючи з третього дня простою за кожний електробус, через неможливість комерційної експлуатації внаслідок недотримання Постачальником гарантійних умов або через затримку з поставкою запасних частин. У будь-якому випадку ці штрафи повинні бути виплачені.
- Для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на 6 (шість) місяців з дати завершення гарантійного періоду
З метою застосування гарантії місцем кінцевого призначення є: тролебусне депо на вул. Електробусна, 1, Львів, Україна. 12. Застосовуються наступні вимоги:
- За сім (7) днів до початку експлуатації першої партії електробусів, Сторони мають створити комісію, що буде спільно фіксувати простої, визначати їх причини та діяти згідно до затвердженої Процедуру ведення обліку несправностей і дефектів.
- Пошук неполадок і несправностей та їх усунення протягом всього гарантійного періоду на електробусах має здійснюватися впродовж 20 (двадцяти) днів або іншого строку, погодженого із Замовником після отримання письмового повідомлення Замовника електронною поштою включаючи час на логістику, діагностику, поставку запчастин, корективні заходи та перевірку функціонування. Письмовим повідомленням вважається надсилання належно оформленої підписаної Замовником скан-копії Повідомлення електронною поштою Постачальнику. Замовник та Постачальник повинні спільно скласти та підписати Акт рекламації, із зазначенням часу, місця, класу дефектів і визначенням чи поширюється на несправність гарантія.
- Постачальник повинен забезпечити запас запасних частин для невідкладного ремонту або заміни будь-якого з елементу Товарів та несе всі витрати на перевезення та заміну несправних частин та виконання гарантійних зобов’язань в цілому.
- Протягом гарантійнього періоду час поставки запасних частин на вимогу покупця не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів після отримання письмового повідомлення запиту Замовника.
- Постачальник оплачує Замовнику штрафи у розмірі середньоденної виручки за кожен день простою, починаючи з двадцять першого дня ( а у разі погодження іншого строку усунення дефектів – з першого дня після закінчення вказаного строку) простою за кожний електробус, через неможливість комерційної експлуатації внаслідок недотримання Постачальником гарантійних умов або через затримку з поставкою запасних частин. У будь-якому випадку ці штрафи повинні бути виплачені.
- Для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на час перебування в гарантійному ремонті з дати завершення гарантійного періоду
З метою застосування гарантії місцем кінцевого призначення є: тролейбусне депо на вул.
Тролейбусна, 1, Львів, Україна.
Просимо привести даний пункт у відповідність до п. 2.3 проекту договору (додаток №2 до тендерної документації)
Даний абзац суперечать п.2.5 проекту договору поставки (додаток №2 до тендерної документації), який передбачає, що у випадку нез’явлення представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для складання акту в 2-х денний строк чи при відмові ПОСТАЧАЛЬНИКА прийняти участь в складанні акту, ЗАМОВНИК має право з залученням експерта (експертної організації) чи спеціаліста із відповідних питань скласти акт за відсутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА. Акт, складений без участі ПОСТАЧАЛЬНИКА, має для останнього обов’язкову силу і є для нього документом, зобов’язуючим ПОСТАЧАЛЬНИКА усунути виявлені недоліки.
Просимо виключити даний абзац тендерної документації, оскільки вказані умови не передбачені Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства промислової політики України від 29.12.2004 р. № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 р. за № 72/10352.
Просимо привести даний пункт у відповідність до п. 2.3 проекту договору (додаток №2 до тендерної документації)
Просимо внести зміни, які передбачають, що для Товарів або їх компонентів, які були відремонтовані або замінені протягом гарантійного періоду, їх Гарантійний термін повинен продовжуватися на час перебування в гарантійному ремонті, як це передбачено пунктом 4 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів
Пункт 4 ДОДАТКА 6 до тендерної документації
«ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ»
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель). Оскільки в даному пункті вказано різні строки дії забезпечення тендерної пропозиції, просимо уточнити, який строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути -120 чи 90 днів.
Пункт 2.2 проекту Договору поставки товару (додаток № 2 до тендерної документації) 2.2. Гарантійний термін обслуговування товару – не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу (в залежності, що наступить пізніше) з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
2.2. Гарантійний термін обслуговування товару – не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 100 000 км пробігу (в залежності, що наступить пізніше) з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
Інформація та дані щодо технічних характеристик Товару, правил та умов ефективного і безпечного використання Товару, сервісного технічного обслуговування і гарантійного ремонту Товару, умов гарантії та випадків, на які не поширюються гарантійні зобов’язання Виробника (Постачальника), зазначені в технічній та експлуатаційній документації на Товар, зокрема у настанові з експлуатації та сервісній книжці, що передається Постачальником Замовнику одночасно з Товаром.
Оскільки умови гарантійного обслуговування транспортних засобів визначаються кожним Виробником індивідуально в технічній та експлуатаційній документації на Товар, для уточнення умов гарантії просимо доповнити пункт 2.2. проекту договору новим абзацом:
«Інформація та дані щодо технічних характеристик Товару, правил та умов ефективного і безпечного використання Товару, сервісного технічного обслуговування і гарантійного ремонту Товару, умов гарантії та випадків, на які не поширюються гарантійні зобов’язання Виробника (Постачальника), зазначені в технічній та експлуатаційній документації на Товар, зокрема у настанові з експлуатації та сервісній книжці, що передається Постачальником Замовнику одночасно з Товаром.»
3. Вимоги до документації
1. Документи перелічені в п. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.8 та 3.11 розділу 3. Вимоги до документації є складовою частиною Настанови щодо експлуатування електробуса та Сервісної книжки електробуса, згідно міждержавного стандарту ГОСТ 2.610-2006 «Единая система конструкторской документации. Правила выполнения эксплуатационных документов».
2. Вимоги п. 3.12 «Експлуатаційні документи та паспорти на купованих виробів» і п. 3.14 «Паспорти, гарантійні талони та інші документи отримані на куповані вироби, оригінали» неможливо виконати, тому що:
2.1. Поняття «куповані вироби» є дуже широке і включає в себе всі вироби застосовані в електробусі, в тому числі болти, гайки, шайби, на ці вироби, згідно вимог замовника, теж треба надавати паспорти. А метизи виготовляються згідно вимог ДСТУ і на них не видаються паспорти. Тому пропонуємо замінити поняття «куповані вироби» на «номерні агрегати»
2.2. Такий документ як паспорт існує тільки на пострадянському просторі, а закордонні виробники не видають паспортів на свої вироби, а тільки сертифікати походження або якості. Тобто надати паспорт на вироби наприклад європейських виробників неможливо, бо вони не розуміють, що це за документ і навіщо він потрібен та відмовляються підписувати договори на поставку з такою вимогою. Тому пропонуємо внести зміни і написати: «копії паспортів або сертифікатів виробника».
2.3. Щодо вимоги п. 3.14 щодо надання оригіналів наведених в цьому пункті документів. Замовник купує завершений, сертифікований виріб, а не набір компонентів до нього. Відповідно Постачальник надає гарантію на електробус в цілому, з врахуванням гарантійних вимог замовника щодо окремих систем та агрегатів прописаних в договорі між Замовником та Постачальником. Постачальники купованих виробів мають договірні відносини з виробником та постачальником електробусів і відповідно надають гарантію згідно підписаних між ними договорів. Замовник електробуса не може виставити претензію щодо гарантійних зобов’язань виробнику окремого купованого виробу напряму, оскільки не має з ним договірних відносин, а вимагаючи від виробника та постачальника готового виробу оригінали паспортів і гарантійних талонів позбавляє його можливості звернутися до виробника окремого купованого виробу з претензією щодо його гарантійних зобов’язань.
2.4. Також пропонуємо вилучити п. 4 даного розділу, оскільки при поставці Замовник отримає від постачальника Детальний каталог запчастин із повними назвами виробів на українській та англійській (для деталей, що закуповуються за кордоном) мовах з каталожними номерами, та вказівкою виробника для замовлення запчастин для електробусів і може самостійно за потреби звернутися до виробників запчастин та отримати відповідні комерційні пропозиції. А оновлювати кожного року протягом необмеженого терміну інформацію про всі куповані вироби (а це десятки тисяч деталей) незалежно від того чи є потреба в їх закупівлі, вважаємо недоцільним. Крім того, звертаємо увагу Замовника, що він зобов’язаний згідно чинного законодавства, проводити всі свої закупівлі через тендерні процедури в системі Прозоро на конкурентній основі.
Тому пропонуємо викласти даний пункт у такій редакції:
3. Вимоги до документації
1 Постачальник повинен надати нижче вказану документацію. Вартість документації має бути включена в ціну Договору.
2 Документація повинна бути на українській мові. Документація повинна бути надана до або одночасно з поставкою електробусів. За відсутності відповідної документації, Замовник в праві відмовити в прийманні відповідної поставки електробусів і діагностичного устаткування. Технічна документація має містити конкретні параметри та характеристики, а не посилання на відповідність нормативним документам чи документам виробника вузлів і агрегатів.
3 Перелік документації :
№ Документація Кількість
3.1 Настанова щодо експлуатування електробуса. 2 комплекти друковані кольрові
та на електронних носіях
3.2 Настанова водія. 60 од. друковані
кольорові
3.3 Сервісна книжка електробуса. 1 екз.
на кожен електробус
3.4 Детальний каталог запчастин із повними назвами виробів на українській та англійській (для деталей, що закуповуються за кордоном) мовах з каталожними номерами, та вказівкою виробника для замовлення запчастин для електробусів. 2 комплекти друковані та на електронних носіях
3.5 Завірена копія сертифікату відповідності на даний Товар виданий органом з оцінки відповідності. 1 екз.
3.6 Документ про ідентифікацію транспортного засобу:
Паспорт або формуляр із зазначенням номерних агрегатів 1 екз.
на кожен електробус
3.7 Довідка про технічні рідини та оливи, використані в агрегатах електробуса, їх замінники та постачальників в Україні 1 екз.
3.8 Експлуатаційні документи та копії паспортів або сертифікатів виробника на номерні агрегати. 1 екз.
3.9 Програмне забезпечення для тестування несправностей та коригування роботи обладнання в тому числі силових АКБ 1 шт
3.10 Інструкції щодо технічного обслуговування діагностичного устаткування та програмного забезпечення. для кожного комплекту устаткування
Всі перелічені документи повинні бути поставленні з першою партією електробусів, за винятком паспортів або сертифікатів виробника на номерні агрегати, які мають надаватися при поставці кожної партії електробусів.
Вся документація повинна також бути надана на електронних носіях (у двох примірниках на двох окремих USB накопичувачах) та має включати одразу всі документи перелічені у п.3.1-п.3.10 даного розділу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2020 13:13
Вимогу частково задоволено . Внесено зміни в тендерну документацію.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій