Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ремонт (реставраційний) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві
Очікувана вартість
16 783 196,00 UAH
UA-2020-09-18-006416-a 131f53a1a2a94cab9c49da0fc9f1fd58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 11:11
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:50
Очікувана вартість: 16 783 196,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Загальна очікувана вартість процедури закупівлі складає 16 783 196,00 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі сто дев'яносто шість гривень 00 копійок), із них: у 2020 році – 4 414 478,00 грн. (чотири мільйони чотириста чотирнадцять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок); у 2021 році -12 368 718,00 грн. (дванадцять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч сімсот вісімнадцять гривень 00 копійок).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ремонт (реставраційний) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо будівельних робіт
Дата подання: 24 вересня 2020 09:52
Дата відповіді: 25 вересня 2020 17:23
Доброго дня Шановний замовник! в ході детального вивчення тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету Управління адміністративними будинками Державного управління справами протокол № 26/1 від 18 вересня 2020 року Додаток 2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ремонт (реставраційний) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» пункту 3. Інші вимоги Учасник процедури закупівлі надає: - копію чинного дозволу з переліком робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; зварювальні роботи; газополум’яні роботи (наявність такого дозволу є необхідною, виходячи зі специфіки та переліку робіт згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Доводимо до Вашого відома, що на підставі Додаток 6 до Порядку(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 надається дозвільна документація на початок робіт, після підписання договору. ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» 1. Ремонт гідротехнічних споруд. 2. Виробництво піротехнічних виробів. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 5. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах). 6. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 7. Водолазні роботи. 8. Маркшейдерські роботи. 9. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. 10. Звалювання та розпилювання блоків природного каменю. 11. Роботи верхолазні та скелелазні. 12. Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. 13. Експертиза щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання, які виконують роботи та/або експлуатують обладнання підвищеної небезпеки. 14. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. 15. Зварювальні роботи. 16. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 17. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 18. Переробка нафти, вуглеводневих газів і конденсату. 19. Вироблення агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб і феросплавів. 20. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 21. Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. 22. Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. 23. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин. 24. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу. 25. Газополум’яні роботи. 26. Роботи із збагачування корисних копалин. 27. Розподіл вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Виходячи з вище наведеного, просимо надати розяснення, щодо даної вимоги тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації в частині дозвільних документів на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
Що стосується строків отримання цих документів, то Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, необмежено строк отримання дозвільних документів до початку виконання робіт з підвищеної небезпеки, а лише передбачено подання декларації не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-006416-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 21 вересня 2020 12:01
скиньте тендерну документацію у ворді!!!!!!
скиньте тендерну документацію у ворді!!!!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 16:05
Відповідно до абзацу 1 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» 18 вересня 2020 року о 14:12 секретар тендерного комітету Управління адміністративними будинками Державного управління справами оприлюднила наступну інформацію про закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ремонт (реставраційний) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-006416-а):
1) оголошення про проведення відкритих торгів;
2) тендерну документацію та проєкт договору про закупівлю із завантаженням файлів у форматі «PDF» та «Word».

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000013 ● 84b73c4e5b5a4383857d4889cefe6d91
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-09-18-006416-a 18.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-17 11:40:31

Звернення за роз’ясненням щодо висновку

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами моніторингу UA-M-2020-10-22-000013 просимо надати роз’яснення: яким чином можливо усунути виявлене за результатами даного моніторингу порушення (не внесення інформації про мову (мови), якою повинна готуватися тендерна пропозиція в оголошенні про проведення відкритих торгів) на сьогодні та в подальшому, якщо:
форма оголошення про проведення відкритих торгів не передбачає поля про зазначення мови, якою має бути складена тендерна пропозиція та не було жодних роз’яснень щодо можливості внесення даної інформації в оголошення;
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля завершена, Замовником 28 жовтня 2020 року було укладено з Учасником-переможцем договір, роботи за яким уже виконуються.
Крім того зазначаємо, що пунктом 1.7 розділу 1 тендерної документації Замовника передбачено якою мовою має бути складена тендерна пропозиція учасника.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-11-25 15:39:57

Про надання інформації

Державна аудиторська служба України розглянула звернення Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-09-18-006416-a, та повідомляє.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинна готуватися тендерна пропозиція.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не наділяють Держаудитслужбу повноваженнями в розробленні та затвердженні форм оголошення про проведення процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише до змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не щодо способів його виконання та функціональних можливостей майданчиків.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок та зобов’язання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, оприлюднений 13.11.2020 (16:29) в електронній системі закупівель, повідомляємо. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) надає інформацію про причини неможливості на даний час усунути виявлені Держаудитслужбою порушення відповідно до закупівлі UA-2020-09-18-006416-а, оскільки договір від 28.10.2020 № 487 про закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Ремонт (реставраційний) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (далі – Договір), який укладений за результатами проведення процедури відкритих торгів, підписаний, інформація щодо його укладення оприлюднена замовником в електронній системі закупівель (звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-18-006416-а від 28.10.2020 (16:21)) та роботи за яким уже виконуються. Також юридичні зобов’язання за цим Договором зареєстровані в УДКСУ у Печерському районі м. Києва. Управління в подальшому під час оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель буде дотримуватися вимог законодавства у сфері державних закупівель. Крім того тендерний комітет Управління звернувся до авторизованого електронного майданчику ZAKUPKI.PROM.UA (лист від 16.11.2020 № 01-07/05/819) та до Держаудитслужби (лист від 17.11.2020 (11:40) та протокол засідання тендерного комітету Управління від 17.11.2020 № 26/9 (11:40) з проханням надати нам офіційні роз’яснення щодо відображення інформації в оголошенні про мову (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції згідно чинного законодавства України.

2020-11-20 12:32:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункт 8 частини другої статті 21 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФАРГ-БУД 16 083 198,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 14 955 141,60
UAH з ПДВ
14 206 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 15 104 876,40
UAH з ПДВ
15 104 876,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРФ Відродження 16 736 928,00
UAH з ПДВ
16 736 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 10:41
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:39
Довідка з Реєстру ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 10:39
Проект Договору.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:01
РЕЄСТР.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Додатки Нова Англія.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 6.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 5.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 4.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 3.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 2.pdf
05 жовтня 2020 10:01
Артідек Додаток 1.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 54-55 Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 25-42 Гарантійні листи.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 24 Річний звіт за 2019.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 21 Довідка банку.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 16 ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 15 Відгук Артідек.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 13 Договір ТПВ.pdf
05 жовтня 2020 10:01
№ 3-8 Довідки.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:08
Договірна ціна.pdf (1).p7s.zip
05 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:05
Договірна ціна.pdf (1).p7s.zip
05 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:43
18 Відомості ЄДРПОУ 25.08.pdf
05 жовтня 2020 10:43
17 Витяг.pdf
05 жовтня 2020 10:43
16 виписка.pdf
05 жовтня 2020 10:43
13. ISO 9001 2015.jpg
05 жовтня 2020 10:43
7 установчий документ.pdf
05 жовтня 2020 10:43
5 лист-відгук.pdf
05 жовтня 2020 10:43
4 Штатний розпис.pdf
05 жовтня 2020 10:43
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФАРГ-БУД

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ БРФ Відродження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАРГ-БУД
#40319735
Відхилено 12 500 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 09:36
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"
#35944692
Відхилено 14 206 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:17
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 15 104 876,40
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 12:50
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
Переможець 16 736 928,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БРФ Відродження
#40722813
16 736 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 15:12
До Дог 487 ДУ 6 _продовження строку дії.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 16:41
Дод угода № 5 до дог 487.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 16:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:56
ДУ 4 до Дог 487.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 13:21
ДУ № 3 до Дог 487 - зменш на 14 685,00 грн.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 12:09
дод.уг. 2 до Дог 487 уточнення фінансув. у 2021р.pdf зміни до договору
15 липня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:58
Дод угода до Дог 487 - зменш на 2427518,00 грн.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 16:21
Дог 487 - 16 736 928,00 грн.pdf укладений
28 жовтня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фінансування робіт у 2020 році у державній резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві відповідно до пунктів 3.3, 11.2, 11.3 Договору та згідно із пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону, Управління адміністративними будинками Державного управління справами та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли до взаємної згоди зменшити вартість робіт у 2020 році на 2 427518,00 грн., збільшити вартість робіт у 2021 році на 2 427518,00 грн. та внести наступні зміни до Договору згідно із Додатковою угодою від 16 грудня 2020 року № 1, а саме: вартість Робіт на 2020 рік – 1 986 960,00 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі податок на додану вартість (20%) - 331 160,00 грн. (триста тридцять одна тисяча сто шістдесят гривень 00 копійок). Вартість Робіт на 2021 рік – 14 749 968,00 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), в тому числі податок на додану вартість (20%) - 2 458 328,00 грн. (два мільйони чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста двадцять вісім гривень 00 копійок). Обсяг Робіт та джерело фінансування на 2021 рік уточнюється Сторонами в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2021 рік шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до договору від 28.10.2020 року № 487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою продовження та завершення ремонтно-реставраційних робіт для максимального збереження авторських скульптурно-декоративних елементів та первісного вигляду фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві (пам’ятка містобудування і архітектури національного значення, охоронний номер 906), які були розпочаті у 2018 році, а також відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі - Управління) була проведена процедура відкритих торгів і, за її результатами, укладений договір від 28 жовтня 2021 року № 487 (далі – Договір) з ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» на загальну суму 16 736 928,00 гривень (шістнадцять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ на 2020-2021 роки. 16 грудня 2020 року була укладена додаткова угода № 1 та внесені зміни до істотних умов Договору. У зв’язку із уточненням обсягу та фінансування робіт у 2021 році на зазначеному об’єкті, відповідно до пунктів 3.3, 11.2, 11.3 Договору та згідно із пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Управління та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли до взаємної згоди зменшити вартість робіт за Договором у 2021 році на 4 049 968,00 грн. (чотири мільйони сорок дев’ять тисяч дев'ятсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ та продовжити дію Договору до 31 грудня 2022 року. Вартість робіт у 2022 році буде становити 4 049 968,00 грн. (чотири мільйони сорок дев’ять тисяч дев'ятсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Враховуючи викладене, пропоную внести зміни до Договору згідно із додатковою угодою від 14 липня 2021 року № 2, вартість Робіт у 2021 році за якою становить 10 700 000,00 грн. (десять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, вартість Робіт у 2022 році - 4 049 968,00 грн. (чотири мільйони сорок дев’ять тисяч дев'ятсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Оплата у 2021 році буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 3143 «Реставрація пам’яток культури, історії та архітектури». Обсяг Робіт та джерело фінансування на 2022 рік уточнюється Сторонами в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2021 рік шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням фінансування робіт у 2021 році на зазначеному об’єкті, відповідно до пунктів 3.3, 11.2, 11.3 Договору та згідно із пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону, Управління адміністративними будинками Державного управління справами та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли до взаємної згоди зменшити вартість робіт за Договором у 2021 році на 14 685,00 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот вісімдесят п'ять гривень 00 копійок) з ПДВ, збільшити вартість робіт у 2022 році на 14 685,00 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот вісімдесят п'ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Враховуючи викладене, необхідно внести зміни до Договору згідно із додатковою угодою від 16 листопада 2021 року № 3, вартість Робіт у 2021 році за якою становить 10 685 315,00 грн. (десять мільйонів шістсот вісімдесят п'ять тисяч триста п'ятнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ, вартість Робіт у 2022 році - 4 064 653,00 грн. (чотири мільйони шістдесят чотири тисячі шістсот п'ятдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. Оплата у 2021 році буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 3143 «Реставрація пам’яток культури, історії та архітектури». Обсяг Робіт та джерело фінансування на 2022 рік уточнюється Сторонами в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2022 рік шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами коригування проектної документації та згідно з вимогами «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, отриманого позитивного Експертного звіту від 15.12.2021 № 00-0832/01-21, а також керуючись пунктом 3 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктами 11.2, 11.3 Договору, Управління адміністративними будинками Державного управління справами та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли згоди внести зміни в пункт 3.2 Договору згідно із додатковою угодою від 17 грудня 2021 року № 4 щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Вартість Робіт залишається незмінною та становить: у 2021 році - 10 685 315,00 грн. (десять мільйонів шістсот вісімдесят п'ять тисяч триста п'ятнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ, у 2022 році - 4 064 653,00 грн. (чотири мільйони шістдесят чотири тисячі шістсот п'ятдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. Оплата у 2021 році буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 3143 «Реставрація пам’яток культури, історії та архітектури». Обсяг Робіт та джерело фінансування на 2022 рік уточнюється Сторонами в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2022 рік шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням будівельних робіт з ремонту (реставраційного) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві у 2023 році (в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2023 рік), Управління адміністративними будинками Держаного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли до взаємної згоди продовжити строк дії Договору і викласти пункт 11.5. Договору у такій редакції: «11.5. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2023 року». Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням будівельних робіт з ремонту (реставраційного) фасадів державної резиденції по вул. Банковій, 10 у м. Києві у 2024 році (в залежності від реального фінансування видатків бюджету на 2024 рік), Управління адміністративними будинками Держаного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «Будівельно-реставраційна фірма «Відродження» дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору і викласти пункт 11.5. Договору у такій редакції: «11.5. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2024 року». Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML