Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області по вул. Олени Пчілки, 4 в м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
25 232 032,00 UAH
UA-2020-09-11-013351-b 79a4e909676c439b8b1617f2ae23d95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шахова

+380958419632 mtmo_tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Тетяна Шахова
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 13:30
Очікувана вартість: 25 232 032,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126 161,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 126160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Під виразом "1 роботи" слід розуміти об'єм робіт згідно Технічного завдання (Додаток 11 тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення центральної районної лікарні Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області по вул. Олени Пчілки, 4 в м. Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт згідно п.6.2.1 Договору на підставі форм КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Якість-досвід» : 30%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів на суму, що рівна або перевищує 25 млн. грн.: 30%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів на суму від 15 млн. грн. до 25 млн. грн.: 15%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів на суму, від 5 млн. грн. до 15 млн грн: 5%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічних договорів на суму, менше 5 млн. грн.: 0%
11 вересня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 19:12
Додаток 11 (Технічне завдання).doc.p7s
11 вересня 2020 19:12
Додаток 12 (Проект договору).doc.p7s
11 вересня 2020 19:12
Додаток 11 (Технічне завдання).doc
11 вересня 2020 19:12
Додатки 1-10.docx.p7s
11 вересня 2020 19:12
Додаток 12 (Проект договору).doc
11 вересня 2020 19:12
Тендерна документація_.docx
11 вересня 2020 19:12
Тендерна документація_.docx.p7s
11 вересня 2020 19:12
Додатки 1-10.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000037 ● f77a35e234ea4ee2b851fa0ccc73508f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2021 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2021 № 17

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-11-013351-b, 11.09.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-02 16:00:55

Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-11-013351-b від 28 січня 2021р.

UA-2020-09-11-013351-b

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-11-013351-b від 28 січня 2021р.

2021-02-02 16:42:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі в інтересах Ковельського МТМО
Дата публікації: 11 лютого 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 25 105 870,60
UAH з ПДВ
24 895 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 17 426 500 Документи
ПП "РІВНЕСПЕЦБУД" 24 903 861,71
UAH з ПДВ
24 903 861,71
UAH з ПДВ
1.0714285714 23 243 604.26 Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
08 жовтня 2020 10:46
Ліцензія ЛСБ.pdf
07 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:55
Ліцензія ЛСТМ.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Ліцензія Алерта.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Лист-гарантія.pdf
07 жовтня 2020 16:55
ЗВВ+Адмін 2020.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Довідка.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Довідка з УМВС.pdf
07 жовтня 2020 16:55
Довідка з податкової.pdf
25 вересня 2020 16:52
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:47
Якість-досвід.pdf
25 вересня 2020 16:47
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:47
Субпідряд.pdf
25 вересня 2020 16:47
Статут.pdf
25 вересня 2020 16:47
Проект договору.pdf
25 вересня 2020 16:47
Працівники.pdf
25 вересня 2020 16:47
Підписаний_витяг.pdf
25 вересня 2020 16:47
Механізми.pdf
25 вересня 2020 16:47
Локальні кошториси.pdf
25 вересня 2020 16:47
Ліцензія ЛСТМ.pdf
25 вересня 2020 16:47
Ліцензія ЛСБ.pdf
25 вересня 2020 16:47
Ліцензія Алерта.pdf
25 вересня 2020 16:47
Лист-згода.pdf
25 вересня 2020 16:47
КБ-3. Інфекційна.pdf
25 вересня 2020 16:47
КБ-3, Суд.pdf
25 вересня 2020 16:47
Інформаційна довідка.pdf
25 вересня 2020 16:47
Договірна ціна.pdf
25 вересня 2020 16:47
Договір. Суд. Ківерці..pdf
25 вересня 2020 16:47
Договір. Інфекційна.pdf
25 вересня 2020 16:47
Довідка Про санкції.pdf
25 вересня 2020 16:47
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2020 16:47
Гарантійний лист Алерт.pdf
25 вересня 2020 16:47
Відгук. Суд.pdf
25 вересня 2020 16:47
Відгук. Інфекційна.pdf
25 вересня 2020 16:47
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2020 16:47
Витяг з ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:47
Аналогічні договори.pdf
25 вересня 2020 16:47
812.imd

Публічні документи

25 вересня 2020 16:41
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:39
318.imd
25 вересня 2020 16:39
Розрахунок ЗВВ до ЛК 2-1-4.PDF
25 вересня 2020 16:39
Розрахунок ЗВВ до ЛК 2-1-3.PDF
25 вересня 2020 16:39
Розрахунок ЗВВ до ЛК 2-1-2.PDF
25 вересня 2020 16:39
Розрахунок ЗВВ до ЛК 2-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Розрахнок ЗВВ до ЛК 2-1-6.PDF
25 вересня 2020 16:39
розрах звв до лк 7-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
розрах звв до лк 6-2-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
розрах звв до лк 4-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
розрах звв до лк 2-1-7.PDF
25 вересня 2020 16:39
розрах до лк 6-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
розраг звв до лк 2-1-8.PDF
25 вересня 2020 16:39
Розказунок ЗВВ до ЛК 2-1-5.PDF
25 вересня 2020 16:39
Об'єктний кошторис 7-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Об'єктний кошторис 6-2.PDF
25 вересня 2020 16:39
Об'єктний кошторис 6-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Об'єктний кошторис 4-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Об'єктний кошторис 2-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 7-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 6-2-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 6-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 4-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-8.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-7.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-6.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-5.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний Кошторис 2-1-4.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-2.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
25 вересня 2020 16:39
Локальний кошторис 2-1-3.PDF
25 вересня 2020 16:39
Договірна ціна.PDF
25 вересня 2020 16:39
12 Довідка Про санкції.PDF
25 вересня 2020 16:39
6 Свідоцтво платника ПДВ.pdf
25 вересня 2020 16:39
2 Ліцензія + додаток.pdf
25 вересня 2020 16:39
8. Якість - Досвід.PDF
25 вересня 2020 16:39
4.4 лист-відгук.pdf
25 вересня 2020 16:39
4 Досвід виконання.PDF
25 вересня 2020 16:39
1 Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2020 16:39
Підписаний_вытяг07.09.2020.pdf
25 вересня 2020 16:39
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
25 вересня 2020 16:39
Підписаний_G0920-3425-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

ПП "РІВНЕСПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 24 895 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 20:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 20:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
24 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 15:55
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 15:52
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 16:52
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
20 липня 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 13:08
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
30 червня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 20:08
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
26 травня 2021 20:06
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 10:59
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
23 березня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:40
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:23
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:12
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:48
Договір (Реконструкція приймального відділення).pdf укладений
09 жовтня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування сума договору розділена на 2020-2021 роки, продовжено строки виконання робіт на об'єкті та продовжено строк дії Договору до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 41-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 317 469,75
UAH (в тому числі ПДВ 4 052 911,62 UAH)