Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області
Очікувана вартість
2 848 180,00 UAH
UA-2020-08-25-007265-a f2ca9a63dcfb456fba38f8191b92990b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 16:11
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 16:11
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:41
Очікувана вартість: 2 848 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею № 25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18,
м. Житомир, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 16:24
Додаток 6.docx
25 серпня 2020 16:24
Додаток 5.docx
25 серпня 2020 16:24
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо переліку документів
Дата подання: 31 серпня 2020 01:53
Дата відповіді: 31 серпня 2020 17:44
Шановний Замовнику, просимо уточннити про необхіднність подання в складі тендерної пропозиції деяких довідокк та документів, а саме: 1. Довідка - відомості про учасника. 2.Тенндерна пропозиція.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Довідку про відомості учасника та тендерну цінову пропопоцицію у складі тендерних пропозицій надавати не потрібно.
Щодо переліку документів
Дата подання: 31 серпня 2020 01:53
Дата відповіді: 31 серпня 2020 17:44
Шановний Замовнику, просимо уточннити про необхіднність подання в складі тендерної пропозиції деяких довідокк та документів, а саме: 1. Довідка - відомості про учасника. 2.Тенндерна пропозиція.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Довідку про відомості учасника та тендерну цінову пропопоцицію у складі тендерних пропозицій надавати не потрібно.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000016 ● 6a48d4abd8aa4b8cae73001825d04b5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2020
№ 72

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 72.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9.UA-2020-08-25-007265-a Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результат моніторингу закупівлі

2020-11-30 18:03:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23.12.2020 № 06/52/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/296/156/21
Дата відкриття провадження: 29 грудня 2020

Документи:

05 січня 2024 12:09
Електронний підпис
05 січня 2024 12:05
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 2 697 466,32
UAH з ПДВ
2 548 500,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 797 900,00
UAH з ПДВ
2 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд" 2 808 475,88
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон" 2 801 269,78
UAH з ПДВ
2 661 269,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:53
Довідки від НАЗК.rar.p7s
29 вересня 2020 16:53
Довідки від НАЗК.rar
11 вересня 2020 16:09
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:50
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:49
88.imd

Публічні документи

11 вересня 2020 16:09
6. Гарантійний лист.PDF
11 вересня 2020 16:09
3. Лист.PDF
11 вересня 2020 16:09
Договір.pdf
11 вересня 2020 16:09
Охорона праці.pdf
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ВОБ.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-5.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ЛС1_7-1-6.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ОПР.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ОС_7-1.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
22_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
11 вересня 2020 16:09
Додаток 2.pdf
11 вересня 2020 16:09
Руденко_єдиний_податок.pdf
11 вересня 2020 16:09
Руденко_виписка_ЄДР.pdf
11 вересня 2020 16:09
Паспорт і код.pdf
11 вересня 2020 16:09
Лист екологія.pdf
11 вересня 2020 16:09
Лист ДСТУ.pdf
11 вересня 2020 16:09
Додаток 1.pdf
11 вересня 2020 16:09
Довіреність.pdf
11 вересня 2020 16:09
Довідка про досвід.pdf
11 вересня 2020 16:09
Довідка обладнання.pdf
11 вересня 2020 16:09
Довідка кадри.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
11 вересня 2020 14:57
Кваліфікаційна ч 2.rar
11 вересня 2020 14:57
Технічна частина.rar
11 вересня 2020 14:57
Кваліфікаціна ч 1.rar

Публічні документи

11 вересня 2020 00:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 00:38
3.Локальні кошториси.pdf
11 вересня 2020 00:38
14.Статут та опис.pdf
11 вересня 2020 00:38
9.Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся Міськбуд"

ТОВ "Будівельно-монтажна компанія "Вавілон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Переможець 2 548 500,32
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
2 548 500,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 17:02
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:05
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:05
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:20
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 17:21
Договір № 61.pdf укладений
09 жовтня 2020 17:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2020 11:25
764 550,00 UAH UA388201720344251013105028540
УКБ Житомирської міської ради
UA778201720355319011700701593
ДП"Фаворит ОПТ"АТЗТ"Фаворит"
Оплачений
22 грудня 2020 11:14
1 761 986,38 UAH UA388201720344251013105028540
УКБ Житомирської міської ради
UA273808160000026008008001467
ДП "Фаворит ОПТ" АТЗТ "Фаворит"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція додатка № 1 договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1., п. 10.1., додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 548 500,32
UAH (в тому числі ПДВ 424 750,05 UAH)