Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
305 000,00 UAH
UA-2020-08-25-000854-b c9ff4097701a455e94ca15ae809f0e5b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухалова Людмила Михайлівна

+380413831267 ruz_rad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ружинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04344707
Місцезнаходження: 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, вулиця Олександра Бурди, 44
Контактна особа: Чухалова Людмила Михайлівна
+380413831267
ruz_rad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 13:10
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:11
Очікувана вартість: 305 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13601, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. О.Бурди, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
1 послуга
Послуги з встановлення протипожежного устаткування (встановлення системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13601, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Нова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично виконані послуги протягом 5 (п`яти) банківських днів після підписання Сторонами акта виконаних послуг (форма КБ-2в). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 18:03
Зміни до тендерної документації № 2.docx
04 вересня 2020 18:03
Зміни до тендерної документації № 1.docx
04 вересня 2020 18:03
ТД пожежна сигналізація (2).docx
25 серпня 2020 13:29
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
25 серпня 2020 13:07
Додаток 8 Тендерна пропозиція.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 7.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 6 Лист -згода.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 5 Проект договору.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 4 Технічне завдання.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 3 Перелік докум .doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 2.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 1.doc
07 вересня 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 13:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 13:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 18:03
Зміни до тендерної документації № 2.docx
04 вересня 2020 18:03
Зміни до тендерної документації № 1.docx
04 вересня 2020 18:03
ТД пожежна сигналізація (2).docx
25 серпня 2020 13:07
ТД пожежна сигналізація (2).docx
25 серпня 2020 13:29
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
25 серпня 2020 13:07
Додаток 8 Тендерна пропозиція.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 7.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 6 Лист -згода.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 5 Проект договору.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 4 Технічне завдання.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 3 Перелік докум .doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 2.doc
25 серпня 2020 13:06
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-25-000854-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 26 серпня 2020 12:09
дискримінаційні умови тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до ТД, Ви вимагаєте надання Довідки про виконання у 2017-2019 роках аналогічних договорів (не менше 1) з надання послуг зі встановлення системи протипожежного захисту (за формою, викладеною у таблиці 3).
Дана умова є дискримінаційною для нас, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг зі встановлення системи протипожежного захисту за 2020 рік. Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомтесь будь ласка з практикою АМКУ щодо встановлення Замовниками в ТД подібних дискримінаційних умов. Одне з останніх рішень АМКУ № 15464-р/пк-пз
від 12.08.2020, згідно з яким, за таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір саме в 2019 р., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тому, вимагаємо внести зміни в ТД, вказавши 2020 рік. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися в АМКУ зі скаргою на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 16:14
Внесено зміни до тендерної документації: у підпункті 3.1 пункту 3 Додатка 1 цифру 2019 замінено на цифру 2020.
Номер вимоги: UA-2020-08-25-000854-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 27 серпня 2020 16:21
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, Ваша ТД містить дискримінаційну умову щодо віїзду на огляд саме у ПЕРІОД уточнень. Колегія АМКУ вже давно визнає подібні умови дискримінаційними та такими що порушують права потенційних Учасників на участь у закупівлях. Просимо видалити умову щодо огляду саме в період уточнення, та надати можливість Учасникам здійснити огляд до дати подання пропозиції. В іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 16:16
Внесено зміни до тендерної документації: у абзаці першому Додатка 4 слова "у період уточнень" - видалено.

Документи

07 вересня 2020 16:13
Пояснення

Документи

07 вересня 2020 16:15
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-25-000854-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дівікс, Код ЄДРПОУ:33463396
Дата подання: 24 вересня 2020 15:48
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 19:42
рішення від 28.09.2020№18174+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 19:42
рішення від 07.10.2020№18896.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рашення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2020 14:32
Номер скарги: UA-2020-08-25-000854-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД", Код ЄДРПОУ:41277340
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:34
Оскарження визначення переможця
Не дотримання кваліфікаційних критерій замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 жовтня 2020 20:43
рішення від 27.10.2020 № 19956 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 20:43
рішення від 16.11.2020 № 21261.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 00:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ№ 21261-р\пк-пз від 16.11.2020 р. виконано, відмінено рішення про визначення переможця ТОВ "Дівікс"
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2020 15:19

Документи подані скаржником

22 вересня 2020 10:19
Оскарження ТОВ Дівікс.pdf

Документи подані замовником

28 вересня 2020 10:52
Відповідь на оскарження
30 вересня 2020 14:19
Тендерна документація

Документи подані скаржником

23 жовтня 2020 14:26
скарга № 43.pdf
23 жовтня 2020 14:26
Додаток 1.doc
30 жовтня 2020 12:58
Додаток до скарги.pdf

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 16:59
Пояснення
29 жовтня 2020 16:59
Тендерна документація
29 жовтня 2020 16:59
Тендерна документація
29 жовтня 2020 16:59
Тендерна документація
26 листопада 2020 14:48
Протокол уповноваженої особи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-02-000030 ● 946a67c435e2447da7a3d724c38c3d11
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

02.04.2021
№ 243

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2021 № 243.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-08-25-000854-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-02 16:01:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з встановлення протипожежного устаткування» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-08-25-000854-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Повідомлення про намір укласти договір за номером ID: UA-2020-08-25-000854-b оприлюднено Замовником 30.11.2020 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений (станом на 02.04.2021 року), то чому замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-07 13:55:13

пояснення

Доданий документ - пояснення до закупівлі "Послуги з встановлення протипожежного устаткування(встановлення системи пожежної сигналізації"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2021-04-27 10:44:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СТРАЖ-В 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дівікс 304 631,49
UAH з ПДВ
304 631,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 12:16
IMG.pdf
15 вересня 2020 12:16
Статут.pdf
15 вересня 2020 12:16
Свідоцтво.pdf
15 вересня 2020 12:16
Ліцензія.pdf
15 вересня 2020 12:16
Кваліф_працівників.pdf
15 вересня 2020 12:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 17:58
Електронний підпис
17 вересня 2020 17:52
дов. ст.17.pdf
15 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
15 вересня 2020 10:33
тех.завдання.pdf
15 вересня 2020 10:33
протокол наказ.pdf
15 вересня 2020 10:33
проект договору.pdf
15 вересня 2020 10:33
охорона праці.pdf
15 вересня 2020 10:33
обладнання.pdf
15 вересня 2020 10:33
лист -згода.pdf
15 вересня 2020 10:33
лист -згода 2.pdf
15 вересня 2020 10:33
комерц.проп.pdf
15 вересня 2020 10:33
квал.сертифікати.pdf
15 вересня 2020 10:33
ипн ,відомости.pdf
15 вересня 2020 10:33
договір аренди.pdf
15 вересня 2020 10:33
довідка прац..pdf
15 вересня 2020 10:33
довідка обладнання.pdf
15 вересня 2020 10:33
акт обстеження.pdf
15 вересня 2020 10:33
1. Статут.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:10
Тест ТД.pdf
26 листопада 2020 18:10
Прилад багатофункц.pdf
26 листопада 2020 18:10
Мегомметр.pdf
26 листопада 2020 18:10
Довідка МТБ.pdf
15 вересня 2020 12:52
Електронний підпис
15 вересня 2020 12:51
Статут.rar
15 вересня 2020 12:51
Сертифікати.rar
15 вересня 2020 12:51
Сертифікати 2.rar
15 вересня 2020 12:51
Оригінали документів.rar
15 вересня 2020 12:50
Витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СТРАЖ-В

ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД"

ТОВ Дівікс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:34
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД"
#41277340
Рішення скасоване 275 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:47
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 14:42
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД"
#41277340
Рішення скасоване 275 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 14:42
ТОВ Дівікс
#33463396
Рішення скасоване 304 631,49
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 14:42
ПП СТРАЖ-В
#37808790
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:34
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД"
#41277340
Відхилено 275 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:09
ТОВ Дівікс
#33463396
Переможець 304 631,49
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

Завантажити до системи скановані копії документів, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника

Документи

17 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Завантажити документи, передбачені вимогами пункту 2 Додатка 1 Тендерної документації Замовника.

Документи

13 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис

Документи

26 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 листопада 2020 16:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Додаток 1 Документації містить кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації. Відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації учасником надається інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (за формою, викладеною у таблиці 1 за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності). Довідка повинна містити інформацію про найменування обладнання,оргтехніки, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки, інструментів, їх технічний стан, тощо. Також, учасником надаються копії документів, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування). Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: 1. Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (за формою, викладеною у таблиці 1 за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності). Довідка повинна містити інформацію про найменування обладнання,оргтехніки, пристроїв, вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки, інструментів, їх технічний стан, тощо. 2. Копії документів, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дівікс
#33463396
304 631,49
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 15:46
Кінець періоду оскарження: 30 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 30 квітня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На дану закупівлю договір не було заключено з причин: реорганізації, відсутності коштів
Документи:
19 квітня 2021 15:37
Електронний підпис
19 квітня 2021 15:35
Пояснення