Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ружинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344707 |
Місцезнаходження: | 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, вулиця Олександра Бурди, 44 |
Контактна особа: |
Чухалова Людмила Михайлівна +380413831267 ruz_rad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2020 13:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2020 13:10 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 305 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично виконані послуги протягом 5 (п`яти) банківських днів після підписання Сторонами акта виконаних послуг (форма КБ-2в). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2020 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 18:03 |
Зміни до тендерної документації № 2.docx | |
04 вересня 2020 18:03 |
Зміни до тендерної документації № 1.docx | |
04 вересня 2020 18:03 |
ТД пожежна сигналізація (2).docx | |
25 серпня 2020 13:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
25 серпня 2020 13:07 |
Додаток 8 Тендерна пропозиція.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 7.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 6 Лист -згода.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 4 Технічне завдання.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 3 Перелік докум .doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 2.doc | |
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 1.doc |
07 вересня 2020 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2020 18:03 |
Зміни до тендерної документації № 2.docx
|
||||||
04 вересня 2020 18:03 |
Зміни до тендерної документації № 1.docx
|
||||||
04 вересня 2020 18:03 |
ТД пожежна сигналізація (2).docx
|
||||||
25 серпня 2020 13:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:07 |
Додаток 8 Тендерна пропозиція.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 7.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 6 Лист -згода.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 4 Технічне завдання.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 3 Перелік докум .doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 2.doc
|
||||||
25 серпня 2020 13:06 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Дана умова є дискримінаційною для нас, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг зі встановлення системи протипожежного захисту за 2020 рік. Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ознайомтесь будь ласка з практикою АМКУ щодо встановлення Замовниками в ТД подібних дискримінаційних умов. Одне з останніх рішень АМКУ № 15464-р/пк-пз
від 12.08.2020, згідно з яким, за таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір саме в 2019 р., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тому, вимагаємо внести зміни в ТД, вказавши 2020 рік. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися в АМКУ зі скаргою на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника .
Скарги до процедури
Дата подання: 24 вересня 2020 15:48
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-02-000030 ● 946a67c435e2447da7a3d724c38c3d11
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 квітня 2021 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.04.2021
№ 243
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2021 № 243.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-08-25-000854-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-02 16:01:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з встановлення протипожежного устаткування» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-08-25-000854-b) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Повідомлення про намір укласти договір за номером ID: UA-2020-08-25-000854-b оприлюднено Замовником 30.11.2020 року, при цьому, інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, просимо надати відповідь на наступні питання:
- чи укладався замовником договір по даній процедурі закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
- якщо договір не укладений (станом на 02.04.2021 року), то чому замовником не відмінено процедуру закупівлі у відповідності до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-07 13:55:13
пояснення
Доданий документ - пояснення до закупівлі "Послуги з встановлення протипожежного устаткування(встановлення системи пожежної сигналізації"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2021-04-27 10:44:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП СТРАЖ-В |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД" |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дівікс |
304 631,49
UAH з ПДВ
|
304 631,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП СТРАЖ-В #37808790 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:34
|
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД" #41277340 |
Рішення скасоване |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:47
|
ПП СТРАЖ-В #37808790 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 14:42
|
|
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД" #41277340 |
Рішення скасоване |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 14:42
|
|
ТОВ Дівікс #33463396 |
Рішення скасоване |
304 631,49
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 14:42
|
|
ПП СТРАЖ-В #37808790 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 15:34
|
|
ТОВ "ВОГНЕБОРЕЦЬ БУД" #41277340 |
Відхилено |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 16:09
|
|
ТОВ Дівікс #33463396 |
Переможець |
304 631,49
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 16:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2021 15:46 |
Кінець періоду оскарження: | 30 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 30 квітня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На дану закупівлю договір не було заключено з причин: реорганізації, відсутності коштів |
19 квітня 2021 15:37
|
Електронний підпис |
19 квітня 2021 15:35
|
Пояснення |