Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2020-08-21-008065-a 93df37c45b0546e9acb016f2672130b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Джус

+380995466302 itcentre@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАСТАВНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 36752460
Місцезнаходження: 59400, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський р-н., м. Заставна, вул. Незалежності, буд. 88
Контактна особа: Василь Джус
+380995466302
itcentre@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:14
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, м.Заставна, вул.Незалежності,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 16:15
ДОДАТОК 1.docx
21 серпня 2020 16:15
ДОДАТОК 2.docx
21 серпня 2020 16:15
Додаток 3.docx
21 серпня 2020 16:15
ТД (НОУТБУКИ) .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 25 серпня 2020 11:34
Дата відповіді: 25 серпня 2020 12:16
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання необхідне. Це передбачено ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-008065-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 25 серпня 2020 11:28
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 18:32
Шановний Учаснику! Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Згідно ТД вимагається Авторизаційний лист від виробника товару, АБО його представника, АБО дистриб’ютора, в якому зазначено, що організація, яка надає такий лист, гарантує можливість постачання товару, який є предметом даної закупівлі відповідно до технічних, якісних, кількісних характеристик до предмета закупівлі у визначені часові терміни та унеможливлення придбання контрафактної продукції. Враховуючи, що товари, які є предметом даної закупівлі не виробляються на території України, або збираються з імпортних комплектуючих, офіційний представник виробника чи дистриб’ютор може забезпечити ввезення їх на митну територію України з сплатою відповідних платежів до бюджету та забезпечити відповідне гарантійне та сервісне обслуговування впродовж терміну, обумовленого в ТД. Також звертаємо Вашу увагу на непоодинокі випадки реалізації сірої (контрафактної) продукції, на яку не розповсюджується гарантія виробника на території України. Отже, така вимога дозволяє унеможливити постачання контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника або його представника в Україні.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому повинен зазначити підстави ненадання відповідних документів. Така документація приймається до розгляду тендерним комітетом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000022 ● 82112c74babf4554b420e553164cdd9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.12.2020 № 44

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 17.12.2020 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-21-008065-a від 21.08.2020 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 16:26:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких причин у тендерній документації не зазначено інформації про електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Чому Вами визначено переможцем учасника ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА», тендерна пропозиція якої не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також в частині ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації для надання документів переможцем процедури закупівлі?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-22 11:14:18

Відповідь на запит

Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області

На виконання наказу Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.12.2020 № 44, на Ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) надаємо інформацію з питань, зазначених в запиті:
1) Згідно ст.22 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна включати поряд з іншою інформацією і прізвище, ім’я та по батькові, електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Така інформація, в т.ч. електронна адреса вказана нами шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель та на даний момент коректно відображається на сторінці https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-21-008065-a в розділі „Інформація про замовників”, підпункт „Контактна особа”.
2) Учасник ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА», яка визнана переможцем в складі своєї тендерної пропозиції надала довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) як це вимагалося п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації (відповідний документ завантажено в електронну систему під іменем „Аналогічні договори.png”). Окрім того Учасником завантажено скан договору (п.1.2 вищезазначеного додатку), документи в системі під іменами 372-1.jpeg, 372-2.jpeg, 372-3.jpeg, 372-4.jpeg.
На виконання п.1.3 Учасник повинен надати Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору. Також в Тендерній документації передбачена норма, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник ФОП «ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА» надала лист в довільній формі, що зобов’язується надати Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) на першу вимогу Замовника (документ в електронній системі з іменем „відсутність документу.JPG”). Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) не входить до переліку обов’язкових документів, але, на думку Замовника, є додатковим доказом порядності Учасника. На підставі такого листа, тендерний комітет, провівши додатковий моніторинг (https://clarity-project.info/tenderer/3098916845) дослідив, що учасник прийняла участь в 74 закупівлях, з них в 71 випадках підписано угоди і всі 71 угоди завершено успішно без оскаржень, а з деякими замовниками, наприклад Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Спеціалізована загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа № 8 міста Хмельницького, Хмельницький навчально-виховний комплекс№4, Хмельницький заклад дошкільної освіти №2 "Соколятко", ХМЕЛЬНИЦЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №24 укладено більше однієї угоди.
Також, щодо ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, у спосіб, визначений в тендерній документації для надання документів переможцем процедури закупівлі, зазначаємо, що Учасник надав документ „довідка відсутність підстав для відмови.JPG”, а також „довідка корупція.JPG”, „не притягнення до корупції.JPG”, „антиконкурентні дії.JPG” тощо. Окрім того, було перевірено дані Учасника щодо відсутність підстав відхилення пропозиції, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону в відкритих реєстрах: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, https://tax.gov.ua/businesspartner, https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, https://cabinet.sfs.gov.ua/, https://reyestr.court.gov.ua/, https://court.gov.ua/fair/, https://erb.minjust.gov.ua/, тощо.
Беручи до уваги надані документи, норми чинного законодавства, положення тендерної документації, результати аналізу відкритих даних та максимальної економічної ефективності (Учасник запропонував низьку ціну), тендерний комітет дійшов висновку, що підстав для відхилення пропозиції Учасника немає.

Начальник відділу освіти,
молоді та спорту Микола ГЛАДЮК

вик.Джус Василь
0995466302

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання наказу Управління Західного офісу держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.12.2020 № 44, за резульнатами моніторингу закупівлі за предметом «Портативні комп’ютери (ноутбуки), персональні комп’ютери в зборі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-008065-a) відділ освіти, молоді та спорту Заставнівської РДА повідомляє наступне: 30.12.2020р. за результати висновку начальником відділу освіти, молоді та спорту проведено виробничу нараду, на якій розглянуто результати моніторингу. За результатами наради особі, яка допустила зазначені порушення вказано на виявлені недоліки і недопущення таких в майбутньому та оголошено догану (наказ №280 від 31.12.2020р.) та доручено розпочати процедуру розірвання договору №314 від 21.09.2020р. в односторонньому порядку, оскільки така можливість передбачена умовами даного договору. Підготовлено проект угоди про розірвання вищевказаного договору та повідомлено про це іншій стороні.

2021-01-06 14:34:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА" 331 000,00
UAH з ПДВ
331 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО ПРОСТІР" 333 371,00
UAH з ПДВ
331 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 14:37
Аналогічні договори.png
04 вересня 2020 19:49
дощавантаження.JPG
04 вересня 2020 19:49
довідка санкції.JPG
04 вересня 2020 19:49
довідка корупція.JPG
04 вересня 2020 19:49
відсутність документу.JPG
04 вересня 2020 19:49
підтв госп діяльності.JPG
04 вересня 2020 19:49
дійсність пропозиції.JPG
04 вересня 2020 19:49
аналогічні договори.JPG
04 вересня 2020 18:59
спец 2.JPG
04 вересня 2020 18:59
спец 1.JPG
04 вересня 2020 18:59
договір 5.JPG
04 вересня 2020 18:59
договір 4.JPG
04 вересня 2020 18:59
договір 3.JPG
04 вересня 2020 18:59
договір 2.JPG
04 вересня 2020 18:59
договір 1.JPG
04 вересня 2020 18:59
довідка.JPG
04 вересня 2020 18:59
довідка санкції.JPG
04 вересня 2020 18:58
антиконкурентні дії.JPG
04 вересня 2020 18:45
Томусяк15.05.2019.pdf
04 вересня 2020 18:45
паспорт козак ю.в.-5.jpg
04 вересня 2020 18:45
паспорт козак ю.в.-4.jpg
04 вересня 2020 18:45
код козак ю.в.-2.jpg
04 вересня 2020 18:45
дощавантаження.JPG
04 вересня 2020 18:45
Довідка ФСС IBAN.pdf
04 вересня 2020 18:45
довідка санкції.JPG
04 вересня 2020 18:45
довідка корупція.JPG
04 вересня 2020 18:45
довідка відсутність док.JPG
04 вересня 2020 18:45
Довідка IBAN.pdf
04 вересня 2020 18:45
дійсність пропозиції.JPG
04 вересня 2020 18:45
Витяг 15.05.2018.pdf
04 вересня 2020 18:45
Виписка стор.1.jpg
04 вересня 2020 18:45
Виписка стор. 2.jpg
04 вересня 2020 18:45
аналогічні договори.JPG
04 вересня 2020 18:45
адреси нз.JPG
04 вересня 2020 18:45
photo_2020-05-26_11-12-50.jpg
04 вересня 2020 18:45
372-4.jpeg
04 вересня 2020 18:45
372-3.jpeg
04 вересня 2020 18:45
372-2.jpeg
04 вересня 2020 18:45
372-1.jpeg

Публічні документи

05 вересня 2020 14:45
AC9056BD-177A-4BA9-890F-4C7A68C8104E.jpeg
04 вересня 2020 20:02
9.jpeg
04 вересня 2020 20:02
8.jpeg
04 вересня 2020 20:02
7.jpeg
04 вересня 2020 20:02
6.jpeg
04 вересня 2020 20:02
5.jpeg
04 вересня 2020 20:02
4.jpeg
04 вересня 2020 20:02
3.jpeg
04 вересня 2020 20:02
2.jpeg
04 вересня 2020 20:02
1.jpeg
04 вересня 2020 20:02
статиска стор. 2.jpeg.jpeg
04 вересня 2020 20:02
статиска 1.jpeg
04 вересня 2020 20:02
ст 17.jpg
04 вересня 2020 20:02
св2.jpg
04 вересня 2020 20:02
св1.jpg
04 вересня 2020 20:02
призначення пастернака.jpg
04 вересня 2020 20:02
невикористання печатки.jpg
04 вересня 2020 20:02
лист-відгук.jpg
04 вересня 2020 20:02
інформаціна довідка.jpg
04 вересня 2020 20:02
інформаційні дані.jpg
04 вересня 2020 20:02
дотри вимог ст 17.jpg
04 вересня 2020 20:02
довіреність Пастернак.jpg
04 вересня 2020 20:02
довідка санкції.jpg
04 вересня 2020 20:02
гарантійний лист ст 17.jpg
04 вересня 2020 20:02
витяг 2017.pdf
04 вересня 2020 20:02
витяг 2 ст.JPG
04 вересня 2020 20:02
аналогічні договори 11.jpg
04 вересня 2020 20:02
аналогічні договори 1.jpg
04 вересня 2020 20:02
photo_2019-08-23_18-10-33.jpg
04 вересня 2020 20:02
Dovidka_20175450140030060350.pdf
04 вересня 2020 20:02
2016-12-19 (2)(1).pdf
04 вересня 2020 20:02
4ОПП.jpg
04 вересня 2020 20:02
Специфікація 2.JPG
04 вересня 2020 20:02
Специфікація 1.JPG
04 вересня 2020 20:02
договір 5.JPG
04 вересня 2020 20:02
договір 4.JPG
04 вересня 2020 20:02
договір 3.JPG
04 вересня 2020 20:02
договір 2.JPG
04 вересня 2020 20:02
договір 1.JPG
04 вересня 2020 20:02
адреси.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА"

ТОВ "ТЕХНО ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА"
#3098916845
Переможець 331 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТОМУСЯК ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА"
#3098916845
331 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:45
314.pdf укладений
23 вересня 2020 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 331 000,00
UAH