Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина (комп’ютерне обладнання)
30230000-0 Computer-related equipment (computer equipment)
Очікувана вартість
26 384 750,00 UAH
UA-2020-08-14-005726-a 8d765c07d60649f7b7ed40c07095a20e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Голубков

+380443632426 vpdz2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України
Код ЄДРПОУ: 40108981
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Контактна особа: Андрій Голубков
+380443632426
vpdz2019@ukr.net
Додаткові контактні особи: Lusyk Viktor
+380443632442
itcopp@service.np.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Official name: The State agency "The Supply center of the National Police of Ukraine"
National ID: 40108981
Contact point: Andriy Golybkov
+380443632426
vpdz2019@ukr.net
Additional contacts: Lusyk Viktor
+380443632442
itcopp@service.np.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 26 384 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 14 серпня 2020 14:41
Enquiries until: 04 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 26 384 750 UAH including VAT
Minimal lowering step: 263 840 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 штуки
Апаратно програмний комплекс на базі HP EliteBook 850 G6 UMA i7-8565U 850 G6 / 15.6 FHD AG UWVA 250 HD Narrow Bezel / 16GB (1x16GB) DDR4 2400 / 512GB PCIe NVMe Value
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)


software and hardware complex HP EliteBook 850 G6 UMA i7-8565U 850 G6 / 15.6 FHD AG UWVA 250 HD Narrow Bezel / 16GB (1x16GB) DDR4 2400 / 512GB PCIe NVMe Value
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
27 штуки
Обчислювальний комплекс обробки криміналістичної інформації Forensic Desktop Dell Precision 7920 Tower XCTO Base Intel Xeon Gold 5218R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)


Computational complex of forensic information processing Forensic Desktop Dell Precision 7920 Tower XCTO Base Intel Xeon Gold 5218R
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:41
1 ТД комп обладнання 29.doc
14 серпня 2020 14:41
open tender - 3021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 серпня 2020 14:32
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:10
Доброго дня. Запитання №1. У пункті 5 на стор.39 Тендерної документації зазначається, що: У випадку подання пропозиції щодо еквівалентна продукції Учасник надає порівняльну таблицю основних технічних та якісних характеристик на предмет закупівлі, що мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару наведеного у тендерній документації. У вимогах до відеоконтролеру Обчислювального комплексу вказано "Дискретна, не гірше - Radeon Pro WX 2100 з 2GB виділеної пам’яті, з можливістю підключення кількох моніторів". Прохання повідомити, за якими критеріями (окрім об'єму пам'яті та можливістю підключення кількох моніторів) оцінюватиметься відповідність, у разі пропонування відеоконтролеру від іншого виробника? Наприклад nVidia Quadro серій NVS, P або RTX. Запитання №2. У вимогах до твердотільного накопичувача вказується:. M.2 2TB PCIe NVMe Class 40 Solid State Drive. Прохання роз'яснити технічний зміст параметру "Class 40" у даній вимозі. Дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, стосовно вашого запитання №1 повідомляємо, що якісні характеристики запропонованих аналогів будуть оцінюватися відповідно до рейтингів які надаються компанією PassMark Software та публікуються на сайті - https://www.videocardbenchmark.net/

Стосовно вашого запитання №2 повідомляємо, що твердотилі диски позначені параметром Class 40, відповідно до класифікації виробника Dell, повинні відповідати наступним характеристикам – бути виготовленими з використанням TLC-flash пам’яті або не гірше.»

вимоги щодо налаштування товару
Дата подання: 17 серпня 2020 17:15
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:09
Шановний замовнику, просимо дати роз'яснення щодо "налаштування товару за потреби Замовника" - предметом торгів є закупівля комп'ютерного обладнання, без надання послуг, але в договорі (додаток №3 до ТД) є п.1.4. За потреби Замовника Постачальник здійснює налаштування поставленого товару. Для визначення остаточної ціни пропозиції просимо визначити, яке саме налаштування ймовірно знадобиться замовнику? Від яких чинників залежить необхідність? Невизначеність цієї вимоги ставить під сумнівність неупередженість та відкритість замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику в п. 1.4. договору (додаток №3 до ТД) визначено що постачальник здійснює налаштування поставленого товару без зазначення "за потреби Замовника". Під налаштуванням товару розуміються пусконалагоджувальні роботи та/або інтеграція із мережевою інфраструктурою Замовника (наприклад підключення до окремої локальної мережі замовника, інтеграція з існуючим обладнанням та розподіл прав доступу окремих користувачів
Щодо кваліфікації постачальника
Дата подання: 18 серпня 2020 16:57
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:10
Доброго дня. Прохання надати роз'яснення, з якою метою вимагається наступна кваліфікація співробітників постачальника? Оскільки предметом торгів є закупівля комп'ютерного обладнання, без надання послуг. Дана вимога є відверто дискримінаційною по відношенню до переважної більшості потенційних постачальників та може бути оскаржена у компетентних органах. - Разом із Довідкою Учасник надає скан-копіїї усіх зазначених у Довідці сертифікатів рівня кваліфікації СЕН (Certificated Ethical Hacker) та/або CISA (Certified Information Systems Auditor) та/або CISSP (Certified Information System Security Professional) дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, закупівля здійснюється для Департаменту кіберполіції НПУ з метою забезпечення наявності технічної спроможності здійснення значних за обсягами електронних обчислювань інформації, що містить цифрові сліди. Предмет закупівлі буде використовуватись в окремій мережевій інфраструктурі Департаменту, тому Замовник потребує, щоб налаштування обладнання проводили фахівці відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вибудування ІТ інфраструктури, захисту її від зловмисних проникнень та збоїв, інтеграції та налаштування існуючого обладнання з новим, що дозволить отримати якісний кваліфікований підхід до налаштування предмету закупівлі та її інтеграції з вже існуючими ПАК, ПП та комплектуючими.
ЛИСТ-Відгук
Дата подання: 31 серпня 2020 22:15
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:14
Шановний Замовник. Завертаємося до Вас з проханням надати роз’яснення щодо деяких положень Тендерної документації. В Додатку 4 до Тендерної документації після Таблиці 1 є зокрема така вимога: «Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон)». Звертаємо вашу увагу на те, що у кожного з замовників є свої усталені шаблони таких Листів-відгуків і м не можемо від них вимагати надавати інформацію саме в такому вигляді. До того ж з багатьма замовниками підписано договір про нерозголошення комерційної інформації, до якої відноситься в тому числі і СУМА ДОГОВОРУ. Щодо контактної інформації, яку ви вимагаєте зазначати у Листі від замовника, то така інформація передбачена у наведеній вами таблиці 1, як власне і сума договору. З урахуванням зазначеного просимо вас змінити вимогу до Листа-відгуку, виклавши її в наступній редакції: «Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору (якшо вона не відноситься до конфіденційної інформації), iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання» Сподіваємось на розуміння з вашого боку З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику в Додатку №4 до ТД визначено що:
«Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, або сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);»
Вище перерахована інформація необхідна для підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі та передбачає декілька способів підтвердження інформації на вибір учасника.»
Трудова угода
Дата подання: 31 серпня 2020 22:15
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:14
Шановний Замовник. Завертаємося до Вас з проханням надати роз’яснення щодо деяких положень Тендерної документації. В Додатку 4 до Тендерної документації після Таблиці 2 (щодо кваліфікації) є зокрема така вимога: «документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці. ». Просимо вас уточнити, чи буде копія трудової угоди документом, що підтверджує працевлаштування працівника? З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, в Додатку №4 до ТД визначено, що:
«В довідці зазначаються працівники (працівник), які (який) будуть (буде) залучені (залучений) для надання послуг з налаштування обладнання згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопіями трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або наказів про прийняття на роботу таких осіб, або іншим документом, який підтверджує працевлаштування працівників учасника, на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці.» .
Таким чином копія трудової угоди може вважатися документом, що підтверджує працевлаштування працівника.
Сертифікати
Дата подання: 31 серпня 2020 22:16
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:15
Шановний Замовник. Завертаємося до Вас з проханням надати роз’яснення щодо деяких положень Тендерної документації. В Додатку 4 до Тендерної документації після Таблиці 2 (щодо кваліфікації) є зокрема така вимога: «Разом із Довідкою Учасник надає скан-копіїї усіх зазначених у Довідці сертифікатів рівня кваліфікації СЕН (Certificated Ethical Hacker) та/або CISA (Certified Information Systems Auditor) та/або CISSP (Certified Information System Security Professional) дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці». Звертаємо вашу увагу на те, що до поставки обладнання, яке є предметом закупівлі, можуть бути залучені такої і інші працівники учасника, зокрема, інженери з передпродажної підготовки, експедитори, водії та інший персонал. Невже замовнику дійсно так важливо, щоб УСІ працівники, зазначені в довідці, мали зазначені вище сертифікати, чи один із них? Просимо вас уточнити дане питання та при необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу що в Додатку №4 до ТД зазначено:
«В довідці зазначаються працівники (працівник), які (який) будуть (буде) залучені (залучений) для надання послуг з налаштування обладнання згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами ».
ПОСЛУЛИ з налаштування
Дата подання: 31 серпня 2020 22:17
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:16
Шановний Замовник. Завертаємося до Вас з проханням надати роз’яснення щодо деяких положень Тендерної документації. В Додатку 4 до Тендерної документації після Таблиці 2 (щодо кваліфікації) є зокрема така вимога: «В довідці зазначаються працівники (працівник), які (який) будуть (буде) залучені (залучений) для надання послуг з налаштування обладнання згідно предмету закупівлі». Звертаємо вашу увагу на те, що предметом закупівлі є «Комп’ютерне обладнання (Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))» В ПРЕДМЕТІ ЗАКУПІВЛІ не є ПОСЛУГИ з налаштування. Ми твердо переконані, що Замовник має працівників відповідної кваліфікації, які здатні провести всі необхідні налаштування, адже обладнання є стандартизованим. З урахуванням зазначеного просимо вас привести зазначену вимогу у відповідність з Законом «Про публічні закупівлі», видаливши ПОСЛУГИ, та викласти її в наступній редакції: «В довідці зазначаються працівники (працівник), які (який) будуть (буде) залучені (залучений) для ПОСТАВКИ обладнання згідно предмету закупівлі». З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України (в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі»). Так дана документація передбачає послуги з налаштування товару, відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 та пункту 22 частини першої статті 1, абзацу сьомого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу МЕРТУ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»:
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Окрім цього відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» за КЕКВ 3110 передбачено видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.»
Технічні характеристики
Дата подання: 31 серпня 2020 23:58
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:18
Доброго дня. Просимо вас відповісти на запитання, які виникли під час опрацювання вимог до технічних характеристик предмета закупівлі. 1. З якою метою для Апаратно програмного комплексу встановлено вимогу для застарілого процесора i7-8565U ? Такі процесори вже більше року не постачаються провідними виробниками ноутбуків. Чи можна пропонувати вам більш сучасні процесори, при цьому вони при визначені еквіваленту будуть за продуктивністю вищі, ніж i7-8565U за результатами незалежного тестування https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html? Просимо внести зміни 2. Вимога щодо можливості встановлення до ТРЬОХ відеокарт потужністю не менш 300Вт кожна це ДОДАТКОВО до тієї карти, що вже встановлена, чи мається на увазі ВЗАГАЛІ три карти? І чому саме три карти потужністю 300Вт кожна? На сьогодні випускаються енергоефективні відеокарти меншої потужності. І це в той час, коли замовляється карта початкового рівня потужність 30Вт. Просимо вас переглянути дану вимогу як таку, що є необґрунтовано завищеною та внести зміни 3. З якою метою для Обчислювального комплексу обробки криміналістичної інформації Forensic вимагається можливість розширення оперативної пам’яті до 2 ТБ? При цьому замовляється 32ГБ, тобто розширення у 64 (ШІСТЕСЯТ ЧОТИРИ) рази!!! Просимо вас знизити вимогу до максимальної оперативної пам’яті принаймні вдвічи та внести зміни 4. У вимозі щодо портів вводу виводу зокрема зазначено 6 x USB 3.1 Type-A. В той же час відомо, що клавіатура та миша підключаються через порти 2.0. З урахуванням зазначеного просимо змінити вимогу щодо наявності USB портів на задній панелі на "4 x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 2.0» У випадку вашої згоди просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Наперед вам вдячні…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 Відповідно до інформації, що міститься у Додатку до документації, Учасник може запропонувати еквівалент. Під еквівалентом слід розуміти товар, який є рівнозначним заявленому товару та відповідає всім технічним параметрам та властивостям товару, що є предметом закупівлі. У разі, якщо Учасник пропонує еквівалент, він має у складі своєї пропозиції надати специфікацію від виробника з переліком характеристик такого товару.
2. Можливість установки трьох карт (всього), для яких потрібно потужність 300 Вт або двох 375 Вт. Дана необхідність викликана нарощуванням потужності системи в майбутньому, шляхом додавання / заміни графічних карт з великою кількістю ядер для вирішення завдань ML / AI. Такіе рішення (установки трьох та більше карт) є у всіх провідних вендорів (HP, Lenovo, Dell).
3. В криміналістичному комплексі в подальшому планується використовувати програмне забезпечення, що має основною вимогою великий обсяг оперативної пам’яті. Ми вважаємо, що мати можливість збільшувати об’єм оперативної пам’яті є пріоритетними, тому вимогу зменшення обсягів максимально доступного обсягу оперетивної пам'яті не вважаємо за доцільну;
4. Зазначена вимога стосовно кількості USB портів виходить з необхідності підключати додаткове обладнання до криміналістичного комплексу з високою швидкістю доступу до обладнання. Додатково повідомляємо, що комплекс купується не на один рік, таким чином вважаємо придбання обладнання із застарілими технологіями – є недоцільним.

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 вересня 2020 23:58
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:20
Доброго дня. Просимо вас відповісти на запитання, які виникли під час опрацювання кваліфікаційних. 1. З якою метою для Замовник вимагає такі подробиці в Листах-відгуках? Замовник може вимагати виконувати вимоги тільки щодо тих документів, які готуються безпосередньо УЧАСНИКОМ. Листи-відгуки готуються сторонніми організаціями, компаніями і вони не можуть бути зобов’язані дотримуватись таких вимог. Просимо внести зміни, залишивши мінімально важливі вимоги до Листів-відгуків, як от номер та дата договору, номенклатура обладнання, інформація про виконання договору. Вся інша додаткова інформація міститься у довідці, яку має підготувати і надати УЧАСНИК. 2. Вимога щодо наявності сертифікованих спеціалістів є такою, що не відноситься до поставки обладнання. Послуги з налаштування можуть надаватися за окремим договором. У випадку вашої згоди просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши вимогу щодо сертифікатів, які не відносяться до даної закупівлі. Наперед вам вдячні…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику в Додатку №4 до ТД визначено що:
«Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, або сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);»
Вище перерахована інформація необхідна для підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі та передбачає декілька способів підтвердження інформації на вибір учасника.»
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України (в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі»). Так дана документація передбачає послуги з налаштування товару, відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 та пункту 22 частини першої статті 1, абзацу сьомого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу МЕРТУ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»:
товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Окрім цього відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» за КЕКВ 3110 передбачено видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.»
Технічна вимога
Дата подання: 02 вересня 2020 17:50
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:58
Шановний Замовнику! Пунктом 5 стор.39 Тендерної документації зазначається, що: У випадку подання пропозиції щодо еквівалентна продукції Учасник надає порівняльну таблицю основних технічних та якісних характеристик на предмет закупівлі, що мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товару наведеного у тендерній документації. У вимогах до Процесору Апаратно програмного комплексу вказано "Не гірше i7-8565U кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 4; кількість потоків - не менше ніж 8; базова тактова частота - не менше ніж 1,8 GHz; максимальна тактова частота з технологією Turbo Boost - не менш ніж 4,6 GHz; кеш-пам’ять процесора не менш ніж 8 MB". Прохання повідомити, за якими критеріями оцінюватиметься відповідність, у разі пропонування більш сучаснішого або потужнішого процесору? Чи запропоновані аналоги будуть розглянуті як еквівалент якщо заганий балл у рейтингу PassMark буде вище ніж у i7-8565U (не зважаючи на деякі невідповідності у частині базової/ максимальної частоти та обєму кеш-пам’яті)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику тендерна пропозиція буде розглядатися відповідно до технічних вимог визначених додатком 2 тендерної документації, які повинні бути не гіршими ніж зазначені замовником.
Технічні характеристики - 2
Дата подання: 02 вересня 2020 23:58
Дата відповіді: 04 вересня 2020 10:58
Доброго дня. Просимо вас відповісти на додаткові запитання, які виникли під час опрацювання вимог до технічних характеристик предмета закупівлі. 5. З якою метою для Апаратно програмного комплексу встановлено вимогу такої кількості USB-портів? Тільки тому, що саме така кількість є в «еталонній» графічній станції відомого виробника? Навіщо на передній панелі два порти USB 3.1 Type-C 1? Чи не достатньо буде замовнику ОДНОГО порта USB 3.1 Type-C? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни. 6. Вимога до блоку живлення потужністю у 1400Вт є критичною? З огляду на те, що сучасні відеокарти та всі компоненти споживають мало енергіі, можна пропонувати блок у 1000Вт? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни. Наперед вам вдячні…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність двох USB-портів для Апаратно програмного комплексу викликана необхідністю використання одночасно USB-флеш накопичувача та USB-адаптера безпровідної комп'ютерної миші. Фактично така кількість USB-пристроїв (2шт) використовується кінцевими користувачами обладнання (співробітниками Замовника) одночасно та зазвичай перманентно. Замовник на данний момент не розраховує на окрему закупівлю USB-хабів.
Вимога щодо блоку живлення встановлена в зв'язку із необхідністю підключення великої кількості переферійних пристроїв, додаткових відеокарт та мережевих адаптерів. Потужність розраховувалася замовником виходячи із наявної потреби та режимів використання
Технічні характеристики - 3
Дата подання: 04 вересня 2020 04:25
Дата відповіді: 07 вересня 2020 17:34
Доброго дня. Прочитавши уважно відповіді Замовника на наші попередні запитання, складається враження, що можливо вони були задані не досить конкретно і тому Замовник не зміг надати чіткої відповіді. Тому змушені звернутися до вас ще раз, спробувавши більш чітко сформулювати питання в надії таки отримати конкретні відповіді. ……………………….. 7. Запитання до процесора в ноутбуках (Апаратно програмний комплекс на базі..). Замовником встановлено в якості еталона процесор i7-8565U, який було випущено ще на початку 2018 року. На даний час тільки на дуже старих моделях ноутбуків використовуються дані процесори. В одній зі своїх відповідей Замовник запевнив нас, що він вважає недоцільним (цитата): «придбання обладнання із застарілими технологіями» і ми повністю поділяємо таку точку зору. Ми плануємо врахувати таке прагнення Замовника і запропонувати сучасне обладнання, яке випущене уже в цьому році (фактично буде вироблено спеціально для Замовника) і буде використовувати всі новинки в галузі інформаційних технологій. І звертаємося з простим запитанням – чи буде Замовником сприйнято як еквівалент процесор, який за своєю продуктивністю буде не гірше, ніж «еталонний» i7-8565U? При цьому дані по продуктивності буде наведено з сайту https://www.cpubenchmark.net/. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник застосував таку норму при визначені еквіваленту (аналогу) для відеокарти (див. відповідь Замовника від 20.08.2020 о 13:10 на запитання учасника від 17.08.2020 о 14:32), а саме «Шановний учаснику, стосовно вашого запитання №1 повідомляємо, що якісні характеристики запропонованих аналогів будуть оцінюватися відповідно до рейтингів які надаються компанією PassMark Software та публікуються на сайті - https://www.videocardbenchmark.net/». Отже, якщо Замовник бажає бути послідовним, то поняття аналогів як для відеокарт, так і для процесорів повинно бути аналогічним. ЯЩО ТАК, то просимо вас внести до тендерної документації відповідні доповнення в Додаток 2 до Тендерної документації (після речення «Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.», чітко зазначивши, що «Технічні та якісні характеристики запропонованих аналогів процесорів будуть оцінюватися відповідно до рейтингів, які надаються компанією PassMark Software та публікуються на сайті - https://www.cpubenchmark.net/» «Технічні та якісні характеристики запропонованих аналогів відеокарт будуть оцінюватися відповідно до рейтингів, які надаються компанією PassMark Software та публікуються на сайті - https://www.videocardbenchmark.net/» Внесення змін до тендерної документації з додаванням зазначених уточнень щодо визначення замовником еквівалентів (аналогів) необхідно задля запобігання можливих непорозумінь при подальшій оцінці тендерних пропозицій учасників. ………………………… 8. Запитання щодо портів USB на задній панелі Обчислювального комплексу обробки криміналістичної інформації Forensic поділимо на два прості питання. ….. 8.1. Чи вважає Замовник ДОСТАТНІМ для клавіатури та миші використання портів USB 2.0? Якщо очевидною відповіддю замовника буде «ТАК», то це означає, що з 6 USB портів на задній панелі фактично вільними залишаються тільки 4 USB порти … і …з урахуванням цього… 8.2. Чи достатньо буде Замовнику, якщо на задній панелі будуть наступні порти: «4 x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 2.0»? Якщо очевидною відповіддю замовника буде «ТАК», то просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, виклавши вимогу до портів USB на задній панелі наступним чином: «4 x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 2.0». ...... В якості ще одного варіанту змін може бути «4 вільних USB 3.1 Type-А після підключення клавіатури та миші». Просимо обрати варіант та внести відповідні зміни. …………………………………………… 8.3. Якщо ж всупереч наведеним вище аргументам Замовник наполягає на надмірній кількості USB 3.1 портів, то чи буде прийнятним для Замовника якщо буде запропоновано обладнання з загальною кількістю портів не меншою, ніж вимагається в технічній специфікації, при цьому порти USB 3.1 Type-C, як найшвидкісніші, будуть розташовані саме на передній панелі? Тобто буде всього 10 портів USB 3.1, але можливі комбінації по кількості на передній панелі, зокрема: а) на передній панелі: 2x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 6 x USB 3.1 Type-А; б) на передній панелі: 3x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 5 x USB 3.1 Type-А; в) на передній панелі: 4x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 4 x USB 3.1 Type-А; Якщо вас такий варіант влаштовує, то просимо вас доповнити технічні вимоги (після таблиці специфікацій) такою приміткою з уточненням вимог до цього вкрай важливого для Замовника параметру: «Загальна кількість портів USB 3.1 – не менше 10, в тому числі не менше 2 портів USB 3.1 Type-А та 2 портів USB 3.1 Type-C на передній панелі» Тобто загальна кількість портів USB 3.1 буде такою ж, як і в вимогах, що повністю забезпечить «необхідність підключати додаткове обладнання до криміналістичного комплексу з високою швидкістю доступу до обладнання.» відповідно до вимог тендерної документації. Або просто перерахувати можливі комбінації і викласти примітку після таблиці Специфікацій так: «ПРИМІТКА. Допускається наступні комбінації USB портів: а) на передній панелі: 2x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 6 x USB 3.1 Type-А; б) на передній панелі: 3x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 5 x USB 3.1 Type-А; в) на передній панелі: 4x USB 3.1 Type-А та 2 x USB 3.1 Type-C, на задній панелі: 4 x USB 3.1 Type-А» Тим самим Замовник отримає саме то, що він потребує, і при цьому буде усунуто можливі непорозуміння під час оцінки тендерних пропозицій учасників. ………………………… Дуже просимо вас відповісти на кожне питання окремо (включаючи 8.1, 8.2, 8.3) ……………………….. Наперед дуже вам вдячні…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику, Відповідно до інформації, що міститься у Додатку до документації, Учасник може запропонувати еквівалент. Під еквівалентом слід розуміти товар, який є рівнозначним заявленому товару та відповідає всім технічним параметрам та властивостям товару, що є предметом закупівлі.
Щодо кількості USB портів, звертаємо Вашу увагу на те, що в нашому технічному завданні написано кількість портів – не менше.
Вказана кількість є мінімально необхідною, тому Ви можете запропонувати своє рішення з іншим набором портів та характеристик але не менш ніж зазначено в технічному завданні. Прошу звернути увагу, що на ринку присутні аналогічні рішення різних виробників які повністю відповідають вимогам технічного завдання.»
Кваліфікаційні вимоги - 2
Дата подання: 04 вересня 2020 04:27
Дата відповіді: 07 вересня 2020 17:36
Доброго дня. Просимо вас уточнити ваші відповіді на наші запитання щодо кваліфікаційних вимог. Спробуємо поставити питання більш чітко і сподіваємось отримати прості і конкретні відповіді.. 3. Питання по Листам-відгукам поділимо на кілька простих і просимо дати просту відповідь ТАК чи НІ. …………………………….. 3.1. Чи влаштує Замовника Лист-відгук, якщо в ньому не буде зазначено суму договору, але при цьому сума договору буде вказана в таблиці, що буде заповнена відповідно до форми, наведеної в Таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації? ………….. 3.2. Чи влаштує Замовника Лист-відгук, якщо в ньому не буде зазначено iнформацiю про якiсть наданих послуг, оскільки предметами договорів було не надання послуг, а наприклад постачання обладнання (що власне і є предметом даної закупівлі)? ………… 3.3. Чи влаштує Замовника Лист-відгук, якщо в ньому не буде зазначено iнформацiю щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, але при цьому буде написано про належне виконання договірних зобов’язань? …………….. 3.4. Чи влаштує Замовника Лист-відгук, якщо в ньому не буде зазначено контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон), при цьому така інформація буде вказана в таблиці, що буде заповнена відповідно до форми, наведеної в Таблиці 1 Додатку 4 до Тендерної документації? …………….. 4. Запитання щодо наявності сертифікованих спеціалістів для надання послуг з налаштування обладнання. У відповіді Замовника міститься посилання на Наказ МЕРТУ від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів» Звертаємо вашу увагу, що в переліку чітко визначено: «ПОСЛУГИ, ПОВ’ЯЗАННІ З ПОСТАЧАННЯМ ТАКИХ ТОАРІВ», тобто ніякі «налаштування» не входять до даного предмета закупівлі. Це може бути послуги з доставки за певною адресою, послуги з розвантаження і т.і.. Також у процитованому вами Наказі Міністерства фінансів України від 12.03.2012 №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» за КЕКВ 3110 передбачено видатки на монтаж та пусконалагодження обладнання на місцях його безпосередньої експлуатації, якщо це обумовлено договором на придбання зазначеного обладнання.» Звертаємо вашу увагу, що мова йдеться про ПУСКОНАЛАГОДЖЕННЯ ОБЛАДНАННЯ, тобто за КЕКВ 3110 не передбачено жодних видатків на «налаштування». ………. Принагідно відзначимо, що в Додатку 3 до Тендерної документації наведено проект ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ. Тобто закупівля ТОВАРІВ. І в п.1.4 Договору записано «За потреби Замовника Постачальник здійснює налаштування поставленого товару». ЗА ПОТРЕБИ ЗАМОВНИКА. Як можна дізнатись чи є у Замовника така потреба? І якщо вона є, то які саме «налаштування» потрібно зробити? Надайте повний перелік у договорі. У своїй відповіді від 20.08.2020 року о 13:10 на запитання учасника від 18.08.2020 року о 16:57 замовник чомусь написав, що в п 1.4. немає слів «ЗА ПОТРЕБИ ЗАМОВНИКА». Але вони в договорі є. Далі Замовник пише, що «Під налаштуванням товару розуміються пусконалагоджувальні роботи та/або інтеграція із мережевою інфраструктурою Замовника (наприклад підключення до окремої локальної мережі замовника, інтеграція з існуючим обладнанням та розподіл прав доступу окремих користувачів». І якщо пусконалагоджувальні роботи ще можна визнати такими, що можуть бути застосовані відповідно до чинного законодавства, то «інтеграція із мережевою інфраструктурою Замовника (наприклад підключення до окремої локальної мережі замовника, інтеграція з існуючим обладнанням та розподіл прав доступу окремих користувачів» виходить за рамки предмета закупівлі і Замовник не може вимагати від учасників виконання таких вимог. Тим більше, що немає ані конкретних даних про обсяг робіт, технічного завдання по інтеграції (з описом існуючої інфраструктури). А щодо розподілу прав доступу, то це виключно компетенція системного адміністратора Замовника, у якого є всі повноваження для здійснення необхідних налаштувань, більше того, необхідно мати доступ до внутрішньої базі імен, паролів та іншої інформації, яка є зазвичай конфіденційною і не підлягає розголошенню стороннім особам. І все це вже не відноситься до ОБЛАДНАННЯ. Також звертаємо вашу увагу на те, що обладнання, яке є предметом закупівлі, НЕ ПОТРЕБУЄ ПУСКОНАЛАГОДЖЕННЯ. Товари, що постачаються, є готовими до використання відразу після розпакування ("out-of-the-box"). Більше того, операційна система буде ПОПЕРЕДНЬО встановлена на обладнанні виробником без її активації і всі подальші дії по розгортанню операційної системи повинні виконуватись спеціалістами замовника, які мають відповідні права і повноваження. ……………………………… З урахуванням зазначеного просимо вас привести документацію у відповідність до вимог чинного законодавства в сфері державних закупівель, а саме: видалити вимогу щодо сертифікатів, які не відносяться до предмету даної закупівлі та видалити п.1.4. Договору як такий, що протирічить предмету закупівлі. ……………….. Наперед дуже вам вдячні…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на ваше питання чітко сформульоване в Додатку ; до тендерної документації, а саме:
«Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці;
- сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці або сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон);»
Окрім цього, як вже раніше зазначалося, потреба замовника в налаштуванні визначатиметься виходячи зі стану мережевої інфраструктури замовника. Крім того, наголошуємо на тому, що закупівля здійснюється для Департаменту кіберполіції НПУ з метою забезпечення наявності технічної спроможності здійснення значних за обсягами електронних обчислювань інформації, що містить цифрові сліди. Предмет закупівлі буде використовуватись в окремій мережевій інфраструктурі Департаменту, тому Замовник потребує, щоб налаштування обладнання проводили фахівці відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вибудування ІТ інфраструктури, захисту її від зловмисних проникнень та збоїв, інтеграції та налаштування існуючого обладнання з новим, що дозволить отримати якісний кваліфікований підхід до налаштування предмету закупівлі та її інтеграції з вже існуючими ПАК, ПП та комплектуючими.
Працівники з сертифікатами
Дата подання: 04 вересня 2020 09:50
Дата відповіді: 07 вересня 2020 17:36
Шановний Замовник. Завертаємося до Вас з проханням надати роз’яснення щодо деяких положень Тендерної документації. В Додатку 4 до Тендерної документації після Таблиці 2 (щодо кваліфікації) є зокрема така вимога: «Разом із Довідкою Учасник надає скан-копіїї усіх зазначених у Довідці сертифікатів рівня кваліфікації СЕН (Certificated Ethical Hacker) та/або CISA (Certified Information Systems Auditor) та/або CISSP (Certified Information System Security Professional) дійсних на дату розкриття тендерних пропозицій на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці». *** Наша компанія має в своєму складі сертифікованих інженерів з різних технологій і рішень, в тому числі мережевого обладнання, серверів, систем збереження даних, робочих станцій, персональних систем (ноутбуки, ПК), програмного забезпечення та ін. У нас є значний досвід в постачанні комплексних рішень, в тому числі і впровадженні корпоративних проектів і тому ми готові допомогти вам в реалізації ваших завдань. У всіх проектах, які реалізовані нами, ми ніколи не відмовлялися від консультаційної допомоги нашим замовникам. Цього року ми планували підвищення рівня кваліфікації свого інженерного персоналу, отримавши зазначені вище сертифікати. Але через карантинні обмеження, пов’язані з пандемією короно вірусної хвороби COVID-19, курси постійно переносилися та відмінялися. З урахуванням зазначеного просимо вас розглянути питання про можливість залучення учасниками до виконання робіт з налаштування обладнання відповідних фахівців, які будуть оформлені на умовах неповної зайнятості, або на інших договірних засадах. В такому випадку Учасник має надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист про зобов’язання провести сертифікацію як мінімум одного спеціаліста відповідно до вимог тендерної документації до 31 грудня 2020 року, тобто до очікуваної дати поставки обладнання (за умови, що робота відповідних курсів буде відновлена). Дана умова також може бути включена до Договору про закупівлю і таким чином учасники при невиконанні взятих на себе зобов’язань будуть нести відповідальність згідно з умовами договору та законодавства України. *** У випадку вашої зацікавленості у отриманні найбільш оптимальної та економічно вигідної пропозиції, яка базується на останніх розробках в галузі інформаційних технологій, від професійних учасників торгів, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. *** Сподіваємось на розуміння з вашого боку. *** З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику, всі вищеперелічені курси та сертифікації можуть проходити дистанційно, тому карантинні обмеження не можуть бути поважною причиною для зміни тендерної документації або внесення істотних змін до умов договору/закупівлі, тощо.»
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 вересня 2020
UA-2020-08-14-005726-a8d765c07d60649f7b7ed40c07095a20e
Найменування: Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України
Код ЄДРПОУ: 40108981
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 вересня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
13 вересня 2020 12:28
6 Проєкт договору.pdf.zip
13 вересня 2020 12:27
5.6 Код директора (Скан).pdf.zip
13 вересня 2020 12:23
4.2.1 ТЧ_v1 Специфікація.pdf.zip
13 вересня 2020 12:22
2.3 Сертифікат Cert_CISSP.pdf.zip
13 вересня 2020 12:22
2.2 Сертифікат Cert_CEH.pdf.zip
13 вересня 2020 12:21
2.1 Трудова Угода.pdf.zip

Документи

14 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 09:11
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:10
761720.zip
14 вересня 2020 09:10
статут тов 3С.pdf
14 вересня 2020 09:10
ECC-CEH-Certificate (1) (1) (1).pdf
14 вересня 2020 09:10
20200910_3С_Довідка_ст 17_page.pdf
14 вересня 2020 09:10
протокол.pdf
14 вересня 2020 09:10
довідка код доступу.pdf
14 вересня 2020 09:10
Тендерна пропозиція .pdf
14 вересня 2020 09:10
авторизация dell tower.jpg
14 вересня 2020 09:10
справка сотрудники.pdf

Документи

14 вересня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:52
ТП.PDF
14 вересня 2020 09:52
Тех х-ки.PDF
14 вересня 2020 09:52
Статут_опис.PDF
14 вересня 2020 09:52
статут (1).pdf
14 вересня 2020 09:52
Стаття 17.PDF
14 вересня 2020 09:52
наказ_ок.pdf
14 вересня 2020 09:52
кваліфікація.PDF
14 вересня 2020 09:52
Дод 2.PDF
14 вересня 2020 09:52
Договір 369 від 29.11.2018.pdf
14 вересня 2020 09:52
Договір 327 від 05.11.2018.pdf
14 вересня 2020 09:52
Дов Товар.PDF
14 вересня 2020 09:52
акт 369.PDF
14 вересня 2020 09:52
акт 327.PDF
14 вересня 2020 09:52
авторизация HP ноуты.pdf
14 вересня 2020 09:52
TOBAPMCTBO 3 05MEXEHOI BIANOBILAN HICO.pdf
14 вересня 2020 09:52
Serv.centers.PDF
14 вересня 2020 09:52
ECC-CEH-Certificate.pdf
14 вересня 2020 09:52
Протокол НР.7Z
14 вересня 2020 09:52
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 вересня 2020 09:52
Лист для клієнті1.7z
14 вересня 2020 09:52
Гарантія 8362-20.7z
14 вересня 2020 09:52
Витяг із Статуту.7z
14 вересня 2020 09:52
Банківська ліцензія.7z
14 вересня 2020 09:52
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

ТОВ "СМАРТ СЕК'ЮРІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій