Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна гребнева типу "М" (Одеса) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Очікувана вартість
3 078 950,00 UAH
UA-2020-08-07-003662-a 2e5b9026eced464c99826f405109763d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ntvm2@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ntvm2@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:14
Очікувана вартість: 3 078 950,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 394,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 92300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування- власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (більш детальна інформація зазначена в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 шт.
Колодка гальмівна гребнева типу "М"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:30
4.1 Протокол щодо внесення змін 2.doc
27 серпня 2020 16:30
4.2ТД колодка Одеса зміни 2.doc
19 серпня 2020 16:43
3.2 ТД Колодка М одеса зміни1.doc
07 серпня 2020 12:33
ТД колодка Одеса.doc
19 серпня 2020 16:43
3.1 Протокол щодо внесення змін 1.doc
07 серпня 2020 12:33
Проект договору на 2020 рік станом на 14.07.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-003662-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 14 серпня 2020 23:07
Внесення змін в ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ПОСТАВКИ), та Додаток №2. Розділ ІІ. П.4.
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію Організатора Закупівлі №6734243, номер у Prozorro UA-2020-08-07-003662-a Регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Українська залізниця», має бажає прийняти участь в даних торгах та просить Вас внести нижче вказані зміни в:
ТД Розділ VI.
П.3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ПОСТАВКИ), а саме
Розділ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п. 11.3. викласти в наступній редакції: - при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін (вказаний в Розділі 4., п.4.3. та Розділі 9. п. 9.4.), що не перевищує 20 діб. При порушенні терміну заміни товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості.

Додаток №2. Розділ ІІ. П.4.
Відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, товар підлягає інспекторському контролю.
Учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, зазначених у колонці 3
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції,

викласти в наступній редакції:

а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю виробника продукції, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, який укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю виробника продукції, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 09:17
Детальна відповідь у супровідній докумментації

Документи

19 серпня 2020 09:17
Відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000013 ● 7496a6fc6cc74d3687daad70f76fb6ff
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.12.2020 №76
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.12.2020 №76
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-08-07-003662-a від 07.08.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М-ЛИТ" 2 939 300,00
UAH
2 798 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 3 071 950,00
UAH
2 799 000,00
UAH
Документи
ТОВ «БГС РЕЙЛ» 3 060 750,00
UAH
2 800 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 078 600,00
UAH
3 078 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 13:18
Довідка ДПС
03 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:35
Підписаний_gar1982.pdf
27 серпня 2020 18:54
Захист довкілля.PDF
27 серпня 2020 18:53
Проект договору.pdf
27 серпня 2020 18:53
Довідка.pdf
27 серпня 2020 18:53
Паспорт колодки М .pdf
27 серпня 2020 18:53
Креслення.pdf
27 серпня 2020 18:53
Протокол випробувань.pdf
27 серпня 2020 18:53
Експертний висновок.PDF
27 серпня 2020 18:53
ГОСТ 30249-97 .pdf
27 серпня 2020 18:53
Порівняльна таблиця.PDF
27 серпня 2020 18:53
Дані про товар.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 15:43
Сертифікат М,ЧС до 2021.pdf
27 серпня 2020 15:43
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
27 серпня 2020 15:43
Пропозиція М 7000 Одеса.pdf
27 серпня 2020 15:43
Лист про кресленик.pdf
27 серпня 2020 15:43
Лист НБУ по ліцензії(2).pdf
27 серпня 2020 15:43
Етикетка М.pdf
27 серпня 2020 15:43
Договір.pdf
27 серпня 2020 15:43
Довiдка_4-ОПП.pdf
27 серпня 2020 15:43
Довідка технічна М.pdf
27 серпня 2020 15:43
ГОСТ с печатью.pdf
27 серпня 2020 15:43
Видаткові.pdf
27 серпня 2020 15:43
Акт.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 17:34
письмо Cукремль.PDF
27 серпня 2020 17:34
Паспорт директор.pdf
27 серпня 2020 17:34
Паспорт Морозова О.В..PDF
27 серпня 2020 17:34
ГОСТ 30249-97.pdf
27 серпня 2020 17:34
Дані про товар.pdf
27 серпня 2020 17:34
Лист вІд виробника 1.pdf
27 серпня 2020 17:34
Паспорт (зразок).pdf
27 серпня 2020 17:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 15:35
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:35
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
03 вересня 2020 15:35
Скан договор+накладні.PDF
03 вересня 2020 15:35
сертификат НДМЗ М.pdf
03 вересня 2020 15:35
протокол наказ.PDF
03 вересня 2020 15:35
Протокол випробувань.PDF
03 вересня 2020 15:35
Пропозиція М.pdf
03 вересня 2020 15:35
маркування фото.PDF
03 вересня 2020 15:35
Креслення М + лист.pdf
03 вересня 2020 15:35
Етикетка М.pdf
03 вересня 2020 15:35
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
03 вересня 2020 15:35
Довідка технічна.pdf
03 вересня 2020 15:35
ГОСТ М.PDF
03 вересня 2020 15:35
Витяг з договору НДКТІ.pdf
03 вересня 2020 15:35
Атестат виробництва.pdf
03 вересня 2020 15:35
атестат акредитації .jpg
03 вересня 2020 15:35
17388_НДМЗ_Гарантія_03_09_2020.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-ЛИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ «БГС РЕЙЛ»

ТОВ "НДМЗ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М-ЛИТ"
#39195133
2 798 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:59
Untitled.д.у.511 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:59
1_Untitled.д.у.511.pdf укладений
29 грудня 2020 08:59
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 14:02
Untitled.511.pdf укладений
21 жовтня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору, згідно п.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-511НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 028 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 671 496,00 UAH)