Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Ушинського», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 887 079,40 UAH
UA-2020-08-06-002874-c d54040a229984bedbe8498f077dda80a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецький Сергій Володимирович

+380444893327 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Білецький Сергій Володимирович
+380444893327
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 6 887 079,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 435,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова. У випадку надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою
Умова надання забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення у формі оригіналу електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог чинного законодавства)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Ушинського», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання актів здачі приймання робіт КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:41
ТД Кап ремонт Ушинського.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
ТД Кап ремонт Ушинського (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Оголошення.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Оголошення (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 6.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 6 (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 5.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 5 (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 4.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 4 (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 3.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 3 (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 2.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 2 (1).docx
06 серпня 2020 13:41
Додаток 1.docx.p7s
06 серпня 2020 13:41
Додаток 1 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000022 ● 11a01f6a6f4b4337a8ec80d79ab9f88e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2020-08-06-002874-c 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-05 15:21:45

За результатами опрацювання висновку про результати моніторингу процедури публічної закупівлі за номером № ID UA-2020-08-06-0028740-c вважаємо за необхідне повідомити про наступне

Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи викладене 31.08.2020 року тендерним комітетом було проведено засідання, за результатом якого прийнято рішення про подовження розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАНБАНБУД», про що складено протокол №10-3-ВТ-20(П) (копія протоколу додається). Інформація про подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника через авторизований електронний майданчик SmartTender (далі – майданчик), враховуючи наявні технічні можливості останнього, оприлюднено 31.08.2020 року шляхом заповнення відповідної форми «подовжити кваліфікацію», а також проставлення кваліфікованого електронного підпису відповідальної особи (далі – КЕП) Репецької К.Є.
На авторизованому робочому місці замовника на майданчику та на веб-порталі Уповноваженого органу відобразився тільки КЕП, проставлений 31.08.2020 об 14:42:37, який станом на сьогоднішній день відображено закресленим, без відображення інформації, заповненої у формі «подовжити кваліфікацію». Хоча зміст інформації про подовження строку розгляду тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу не відображено, однак, наявність КЕП свідчить, зокрема, про вчинення дій 31.08.2020 року, та вчинення таких дій саме в межах п’ятиденного строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАНБАНБУД», а характер вчинених дій – підтверджується протоколом №10-3-ВТ-20(П).
Також КП «Київблагоустрій» направило звернення на авторизований електронний майданчик SmartTender від 03.11.2020 №222-4568 (копія додається), відповідь на який на момент підготовки цього листа не отримано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформуємо про вжиття заходів щодо усунення порушення шляхом не допущення подібного порушення в подальшому та здійснення належного контролю за технічною реалізацією можливостей авторизованих електронних майданчиків по розміщенню інформації про закупівлю.

2020-11-06 16:13:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД 6 748 791,38
UAH з ПДВ
6 714 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 6 753 256,54
UAH з ПДВ
6 718 821,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:48
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Протокол загальних зборів
16 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:54
Довідка про дитячу працю
16 вересня 2020 14:54
Довідка корупція на ТОВ
16 вересня 2020 14:54
Довідка банкрутство
16 вересня 2020 14:54
Довідка ДФС
16 вересня 2020 14:54
Довідка МВС
08 вересня 2020 12:59
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:10
КАНБАНБУД 20440 p7s.7z
21 серпня 2020 21:10
4215.imd

Публічні документи

21 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:37
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:37
Санкції.pdf
21 серпня 2020 15:37
Дозвіл.pdf
21 серпня 2020 15:37
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 15:37
Персональні дані.pdf
21 серпня 2020 15:37
Про субпідрядника.pdf
21 серпня 2020 15:37
Гарантійний термін.pdf
21 серпня 2020 15:37
151.imd
21 серпня 2020 15:37
Цінова Ушинського.pdf
21 серпня 2020 15:37
Працівники.pdf
21 серпня 2020 15:37
МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАНБАНБУД

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
Переможець 6 714 352,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 16:31

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.), яка містить таблицю з інформацією про найменування машин, механізму, устаткування у формі, що вимагається п. 1 Додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка не містить інформацію про наявність в учасника наступного обладнання/матеріально-технічної бази (у кількості не менше 1 одиниці): 1. Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А; 2. Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; 3. Трамбiвки пневматичнi при роботi вiд компресора. Також інформація про наявність зазначеного обладнання відсутня в оборотно-сальдових відомостях по рахункам № 10, № 11 за 1 квартал 2020 року та договорі №06-08-2020 від 06 серпня 2020 р. 1.2. Зазначена вище довідка (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.) містить інформацію про наявність прес-ножиць марки Market Stan, компресора пересувного з електродвигуном марки Fiak, агрегата фарбувального марки EPro, вібратора поверхневого марки Тепло-Строй, апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. На підтвердження інформації, внесеної у довідку у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів, передбачених Додатком 6 до тендерної документації (договір від 06.08.2020 року №06-08-2020 згідно Переліку (додатку № 1 до договору) не містить інформації про марку таких техзасобів). 1.3. Зазначена вище довідка (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.) містить інформацію про найменування машин, механізму, устаткування, які не відповідають вимогам замовника до обладнання/матеріально-технічної бази, викладеним у Додатку № 6 до тендерної документації 1.4. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-15 від 14.08.2020 р.), яка містить таблицю з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі, що вимагається п. 2 Додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог тендерної документації довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника, виконавця робіт, електрозварника (не менше двох працівників), електромонтера (не менше двох працівників), маляра (не менше двох працівників), Головного інженера проекту, спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (із зазначенням посад), а на підтвердження інформації, викладеній у довідці, Учасник щодо осіб, інформація про яких внесена у довідку, повинен надати копію трудової книжки (копія трудової книжки може бути надана не в повному обсязі, але обов’язково надається сторінка з прізвищем, ім’ям по батькові працівника, сторінка з записом про прийом на роботу до Учасника). Надані у складі тендерної пропозиції учасника копії трудових книжок стосовно Цивколюка А.І., Юрчука С.В. не підтверджують наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр. Також відсутні трудові книжки Кобрина М.В. Циби В.М. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Порушено вимогу тендерної документації, а саме: п.1, 2 Додатку № 6 – у частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що відповідно до п.1. ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи/інформація, які підтверджують наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: 1. Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А; 2. Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; 3. Трамбiвки пневматичнi при роботi вiд компресора 3.2. Документи/інформація, які підтверджують наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: прес-ножиць марки Market Stan, компресора пересувного з електродвигуном марки Fiak, агрегата фарбувального марки EPro, вібратора поверхневого марки Тепло-Строй, апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. 3.3. Документи/інформація, щодо відповідності машин, механізмів, устаткування, обладнання, інформація про яке надана учасником, вимогам замовника до такої матеріально-технічної бази, викладених у Додатку № 6 до тендерної документації. 3.4. Документи про наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр 3.5. Копії трудових книжок Кобрина М.В. Циби В.М. Перерахована інформація/документи повинна бути надана із врахуванням вимог тендерної документації (Додаток № 6) до документального способу підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
6 714 352,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:06
ДУ 3 Ушинського (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:05
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:28
ДУ 2 до Договору 187 від 28092020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:08
ДУ 1 Ушинського.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:27
Договір 187 Ушинського.pdf укладений
28 вересня 2020 16:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 12:10
606 844,20 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
16 грудня 2020 10:34
1 628 733,74 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
30 грудня 2020 13:45
436 340,45 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
30 грудня 2020 14:02
2 680 055,09 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Експертним звітом (позитивним) від 27.11.2020 №00-1008-20/КД ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 6 702 774,00 грн. (шість мільйонів сімсот дві тисячі сімсот сімдесят чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 1 117 129,00 грн. (один мільйон сто сімнадцять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 00 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 4, № 5, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи звернення Підрядника від 15.12.2020 року № 222/3801. керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю подовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Підрядник виконує Роботи згідно з Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2 до договору), який є невід’ємною частиною Договору. Початок виконання робіт 28 вересня 2020року. Строк виконання робіт 24.12.2020 року включно.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова Угода разом з додатками до неї є невід'ємною частиною Договору № 187 від «28» вересня 2020р., складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту підписання.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 5 351 973,48 грн. (п’ять мільйонів триста п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот сімдесят три гривні 48 копійок), в тому числі ПДВ 20% 891 995,58 грн. (вісімсот дев’яносто одна тисяча дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 58 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 3, № 4, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 351 973,48
UAH (в тому числі ПДВ 891 995,58 UAH)