Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
22 255 810,00 UAH
UA-2020-07-24-007957-b 9302a532c6d44fd0b9d9d1fee9182de0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 09:43
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 09:43
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:07
Очікувана вартість: 22 255 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, бульвар Новий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 09:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:43
ТД (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
Додаток 6 (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
Проєкт договору (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
ПЕРЕЛІК змін.docx
24 липня 2020 17:52
Додаток 6.docx
24 липня 2020 17:52
Проект договору.docx
24 липня 2020 17:52
ТД.docx
07 серпня 2020 09:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 17:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:43
ТД (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
Додаток 6 (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
Проєкт договору (нова редакція).docx
07 серпня 2020 09:43
ПЕРЕЛІК змін.docx
24 липня 2020 17:52
Додаток 6.docx
24 липня 2020 17:52
Проект договору.docx
24 липня 2020 17:52
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000036 ● 9f8bc47da31c4e48a8b3bf00d84c6e96
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.09.2020
№ 67

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.09.2020 № 67.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-24-007957-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель/

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-01 15:13:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007957-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Просимо надати інформацію, чи надано переможем процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд», під час укладення договору підряду від 28.09.2020 року № 47, Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, відсутність якого стала підставою для відхилення тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, з наданням документального підтвердження (скановану копію дозволу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-06 10:27:47

Про надання пояснень

За результатом розгляду Запиту про надання пояснень від 01.10.2020 Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник), наданого у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі UA-2020-07-24-007957-b), повідомляє таке.
Тендерною документацією по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено види та обсяги робіт, що закуповуються, які наведені у Технічному завданні (Додаток 6 до Тендерної документації).
Такі роботи, як виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень), Технічним завданням (Додаток 6 до Тендерної документації) Замовником не передбачались.
Проте, учасником закупівлі ПРБФ «Комунальник» у ціну своєї тендерної пропозиції було включено вартість археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень). Зазначене підтверджено наданим ним зведеним кошторисним розрахунком.
Замовником це було розцінено як пропозиція покращеного предмета закупівлі та за результатами розгляду його тендерної пропозиції ПРБФ «Комунальник» було визнано переможцем закупівлі.
Тому, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю переможця процедури закупівлі ПРБФ «Комунальник» було проінформовано про те, що під час укладення договору про закупівлю він повинен надати документи, які переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю відповідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 6 до Тендерної документації, у тому числі чинний Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України.
Однак, під час укладення договору переможець закупівлі ПРБФ «Комунальник» не надав чинний Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України, у зв’язку з чим його тендерну пропозицію було відхилено відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо визначення переможцем і підписання договору з ТОВ УК «Комфорт-Буд» повідомляємо таке.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ УК «Комфорт-Буд» була сформована договірна ціна відповідно до Технічного завдання (Додатку 6 до Тендерної документації).
ТОВ УК «Комфорт-Буд» як учасником у складі своєї тендерної пропозиції було наведено виключно ті види робіт, які було вказано у Технічному завданні (додаток 6 до Тендерної документації).
Виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень) ТОВ УК «Комфорт-Буд» не пропонувалось, а замовником не вимагалось.
Тому такі роботи, як виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень), не були включені до складу договірної ціни при укладанні договору.
У зв’язку з цим переможець процедури закупівлі ТОВ УК «Комфорт-Буд» при підписанні договору не повинен був надавати Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України.
При цьому, на виконання вимог ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Товариством з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» під час укладення договору підряду від 28.09.2020 року № 47 було надано завірені належним чином копії таких документів:
- Протокол № 1 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» від 19.01.2016 щодо призначення директора Балакішієва С.З.;
- Наказ № 1 від 20.01.2016 по підприємству ТОВ Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» щодо вступу на посаду директора Балакішієва С.З.;
- Протокол № 28/09/20 від 28.09.2020 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» щодо повноважень на підписання договору про закупівлю;
- Дозвіл № 526.17.18 від 16.06.2017 на виконання робіт підвищеної безпеки.
Таким чином, ТОВ УК «Комфорт-Буд» як переможцем закупівлі було у повному обсязі і належним чином виконано вимоги Тендерної документації та ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-07 12:07:44

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007957-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Просимо завантажити кошторисну частину проектної документації (локальні кошториси з обсягами та переліком робіт).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-12 17:53:50

про надання документів

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі UA-2020-07-24-007957-b), управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає скановані файли кошторисної частини проектної документації (локальні кошториси з обсягами та переліком робіт) по вищевказаному об'єкту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі

2020-10-27 17:51:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/44/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 3/296/3379/20
Дата відкриття провадження: 16 листопада 2020

Документи:

05 січня 2024 10:47
Електронний підпис
05 січня 2024 10:44
Електронний підпис
Номер протоколу: 06/43/2020/пр
Дата публікації: 05 січня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

05 січня 2024 10:48
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 17 734 134,00
UAH з ПДВ
17 734 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 19 110 290,40
UAH з ПДВ
19 110 290,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:28
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:14
Д-ти переможця
28 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:43
Д-ти переможця
14 серпня 2020 17:42
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:35
Технічна частина .rar
14 серпня 2020 17:35
Кваліфікація 3 частина.rar
14 серпня 2020 17:35
Кваліфікація 1 частина.rar
14 серпня 2020 17:35
Кваліфікація 4 частина.rar
14 серпня 2020 17:35
Кваліфікація 2 частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Рішення скасоване 17 734 134,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 10:04
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Рішення скасоване 17 734 134,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:08
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Відхилено 17 734 134,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 11:14
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 19 110 290,40
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:21

Документи

15 вересня 2020 11:13
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:13
Протокол відхилення.pdf
15 вересня 2020 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
19 110 290,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:50
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 17:48
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 14:05
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 12:11
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:16
Договір № 47 від 28.09.2020.pdf укладений
30 вересня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1., 1.2., додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2., п. 2.1. та додатків № 2 та № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 106 765,34
UAH (в тому числі ПДВ 3 184 460,89 UAH)