Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2020 09:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2020 09:43 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 22 255 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 09:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 09:43 |
ТД (нова редакція).docx | |
07 серпня 2020 09:43 |
Додаток 6 (нова редакція).docx | |
07 серпня 2020 09:43 |
Проєкт договору (нова редакція).docx | |
07 серпня 2020 09:43 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
24 липня 2020 17:52 |
Додаток 6.docx | |
24 липня 2020 17:52 |
Проект договору.docx | |
24 липня 2020 17:52 |
ТД.docx |
07 серпня 2020 09:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2020 09:43 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
07 серпня 2020 09:43 |
Додаток 6 (нова редакція).docx
|
|||
07 серпня 2020 09:43 |
Проєкт договору (нова редакція).docx
|
|||
07 серпня 2020 09:43 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
24 липня 2020 17:52 |
Додаток 6.docx
|
|||
24 липня 2020 17:52 |
Проект договору.docx
|
|||
24 липня 2020 17:52 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000036 ● 9f8bc47da31c4e48a8b3bf00d84c6e96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2020
№ 67
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.09.2020 № 67.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-07-24-007957-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-01 15:13:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007957-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Просимо надати інформацію, чи надано переможем процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд», під час укладення договору підряду від 28.09.2020 року № 47, Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, відсутність якого стала підставою для відхилення тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, з наданням документального підтвердження (скановану копію дозволу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-06 10:27:47
Про надання пояснень
За результатом розгляду Запиту про надання пояснень від 01.10.2020 Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник), наданого у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі UA-2020-07-24-007957-b), повідомляє таке.
Тендерною документацією по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» передбачено види та обсяги робіт, що закуповуються, які наведені у Технічному завданні (Додаток 6 до Тендерної документації).
Такі роботи, як виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень), Технічним завданням (Додаток 6 до Тендерної документації) Замовником не передбачались.
Проте, учасником закупівлі ПРБФ «Комунальник» у ціну своєї тендерної пропозиції було включено вартість археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень). Зазначене підтверджено наданим ним зведеним кошторисним розрахунком.
Замовником це було розцінено як пропозиція покращеного предмета закупівлі та за результатами розгляду його тендерної пропозиції ПРБФ «Комунальник» було визнано переможцем закупівлі.
Тому, у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю переможця процедури закупівлі ПРБФ «Комунальник» було проінформовано про те, що під час укладення договору про закупівлю він повинен надати документи, які переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю відповідно ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 6 до Тендерної документації, у тому числі чинний Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України.
Однак, під час укладення договору переможець закупівлі ПРБФ «Комунальник» не надав чинний Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України, у зв’язку з чим його тендерну пропозицію було відхилено відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо визначення переможцем і підписання договору з ТОВ УК «Комфорт-Буд» повідомляємо таке.
Переможцем процедури закупівлі ТОВ УК «Комфорт-Буд» була сформована договірна ціна відповідно до Технічного завдання (Додатку 6 до Тендерної документації).
ТОВ УК «Комфорт-Буд» як учасником у складі своєї тендерної пропозиції було наведено виключно ті види робіт, які було вказано у Технічному завданні (додаток 6 до Тендерної документації).
Виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень) ТОВ УК «Комфорт-Буд» не пропонувалось, а замовником не вимагалось.
Тому такі роботи, як виконання археологічних розкопок (виконання археологічних досліджень), не були включені до складу договірної ціни при укладанні договору.
У зв’язку з цим переможець процедури закупівлі ТОВ УК «Комфорт-Буд» при підписанні договору не повинен був надавати Дозвіл на проведення археологічних розвідок, розкопок, а також досліджень решток життєдіяльності людини, що містяться під земною поверхнею, під водою, виданий Міністерством культури України.
При цьому, на виконання вимог ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Товариством з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» під час укладення договору підряду від 28.09.2020 року № 47 було надано завірені належним чином копії таких документів:
- Протокол № 1 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» від 19.01.2016 щодо призначення директора Балакішієва С.З.;
- Наказ № 1 від 20.01.2016 по підприємству ТОВ Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» щодо вступу на посаду директора Балакішієва С.З.;
- Протокол № 28/09/20 від 28.09.2020 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Управляюча Компанія «Комфорт-Буд» щодо повноважень на підписання договору про закупівлю;
- Дозвіл № 526.17.18 від 16.06.2017 на виконання робіт підвищеної безпеки.
Таким чином, ТОВ УК «Комфорт-Буд» як переможцем закупівлі було у повному обсязі і належним чином виконано вимоги Тендерної документації та ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-07 12:07:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-24-007957-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Просимо завантажити кошторисну частину проектної документації (локальні кошториси з обсягами та переліком робіт).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-12 17:53:50
про надання документів
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету закупівлі: «Реконструкція території благоустрою бульвару Нового в місті Житомирі» (CPV ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (номер закупівлі UA-2020-07-24-007957-b), управління капітального будівництва Житомирської міської ради надає скановані файли кошторисної частини проектної документації (локальні кошториси з обсягами та переліком робіт) по вищевказаному об'єкту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2020-10-27 17:51:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/44/2020/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/296/3379/20 |
Дата відкриття провадження: | 16 листопада 2020 |
Документи:
05 січня 2024 10:47
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 10:44
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 06/43/2020/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 січня 2024 10:48
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Рішення скасоване |
17 734 134,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 10:04
|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Рішення скасоване |
17 734 134,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 11:08
|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
17 734 134,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 11:14
|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
19 110 290,40
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:50
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:48
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 14:05
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:11
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:34
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:16
|
Договір № 47 від 28.09.2020.pdf | укладений |
30 вересня 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1., 1.2., додатків № 2 та № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2., п. 2.1. та додатків № 2 та № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 1.2. та додатка № 2 договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п. 2.1. та додатка № 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |