Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень відділення екстреної медичної допомоги КНП «БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ» по вул. Ювілейна, 3 м. Баштанка Миколаївської області
Очікувана вартість
7 924 230,00 UAH
UA-2020-07-24-001832-a 87da49cd23684858bc1395c3d8ad2c06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Артем Володимирович

+380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Лук'яненко Артем Володимирович
+380512379436
artemlukianenko98626@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 23:10
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 23:10
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:42
Очікувана вартість: 7 924 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 242,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100% Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України, місцевий бюджет
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини приміщень відділення екстреної медичної допомоги КНП «БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ» по вул. Ювілейна, 3 м. Баштанка Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Відповідно до документації, вул. Велика Морська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 14:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 14:25
Додаток 4 (Технічна специфікація)(нова редакція).rar
30 липня 2020 14:25
ТД (м.Баштанка) (нова редакція) .docx
30 липня 2020 14:25
Перелік змін до ТД.docx
24 липня 2020 15:27
Додаток 4 (Технічна специфікація).rar
24 липня 2020 15:27
ТД (м.Баштанка) .docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-001832-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ", Код ЄДРПОУ:40425892
Дата подання: 28 серпня 2020 17:00
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо неправомірного прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «МЕГА ШАГ» та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БК «ІНТЕРБУД»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 15:05
рішення від 02.09.2020№16510+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 15:05
рішення від 24.09.2020№18036.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 22:07

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 15:39
Скарга_МЕГА ШАГ.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000025 ● 33a56d5636b74f1d9f9d15bcf284bc7a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.01.2021 № 51

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.01.2021.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.01.2021 № 51

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-07-24-001832-a 24.07.2020

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом укладення між сторонами відповідної додаткової угоди

2021-02-17 19:23:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено невідповідність визначення строків фінансування та строків виконання робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ" 7 920 796,26
UAH з ПДВ
7 528 018,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 7 528 018,50
UAH з ПДВ
7 528 018,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "Смартбуд" 7 920 000,00
UAH з ПДВ
7 920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 22:59
ПДВ.pdf
10 серпня 2020 22:59
Ліцензія з додатком.pdf
10 серпня 2020 22:59
CATERPILLAR.pdf
10 серпня 2020 22:59
ПРОТОКОЛ.pdf
10 серпня 2020 22:59
Накази робочих.pdf
10 серпня 2020 22:58
відгук.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ССР.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОС_7-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОС_5-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОС_4-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОС_2-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОС_1-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_7-1-3.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-18.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-17.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-16.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
10 серпня 2020 22:58
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_1-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС2_2-1-18.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС2_2-1-11.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС2_2-1-6.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_5-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-17.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-16.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_1-1-2.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ИВР.pdf
10 серпня 2020 22:57
5_ДЦ_ДЦ.pdf
10 серпня 2020 22:57
2.Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 22:57
1. Довідка по ст. 17.pdf
10 серпня 2020 18:11
Протоколи МЕГА ШАГ.pdf
10 серпня 2020 18:11
Довідка по ЄДДР.pdf
10 серпня 2020 18:11
Cтатут.pdf
10 серпня 2020 18:11
Опис Статуту.pdf
10 серпня 2020 18:11
Виписка.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 09:08
Dovidka_20220477190290855776.pdf.p7s
19 серпня 2020 09:08
Dovidka_20220477190290855776.pdf
08 серпня 2020 21:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2020 18:50
ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ.pdf
06 серпня 2020 18:47
ВІДПОВІДНІСТЬ ст.17.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 16:03
файл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ТОВ БК "Смартбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА ШАГ"
#40425892
Відхилено 7 528 018,49
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:11
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
Переможець 7 528 018,50
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
7 528 018,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 17:23
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 17:23
Д.у.7 Д.31-20 Баштанка Интербуд.FR12.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 10:10
Д.у.6 Д.31-20 Баштанка приемное Мазур.FR12.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 17:56
Д.у.4 Д. 31-20 приемное Баштанка Интербуд.FR12.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 11:39
Д.у.3 Д. 31-20 Баштанка приемное Интербуд.FR12.pdf зміни до договору
26 травня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 20:11
Д.у. 2 Д. 31-20 Баштанка БК Інтербуд.FR12.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:16
Д.у.1 Д.31 -20 Баштанка премное.FR12.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:55
Д. 31-20 приемное Баштанка.FR12.pdf укладений
01 жовтня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для виконання зобов'язань щодо здійснення заходів, згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, до договору від 01.10.2020 № 31 внесено зміни в частині приведення умов додатків до договору у відповідність з положеннями пункту 2.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено в п.3.2. розділу 3, п.9.1. розділу 9, п.19.2 розділу 19 та розділ 20
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, в пункт 9.1. розділу 9 та в розділ 20
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та в пункт 9.1. розділу 9
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та в пункт 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та в пункт 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML