Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт та благоустрій громадського парку «Загай» по вулиці Парковій в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
9 400 000,00 UAH
UA-2020-07-17-005192-b 29a8fc3e2a7c4b3390863bd794923675
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:10
Очікувана вартість: 9 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт та благоустрій громадського парку «Загай» по вулиці Парковій в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, c.Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником , представниками Авторського та Технічного нагляду Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін експлуатації: 10%
15 років і більше: 10%
10 років: 5%
менше 10 років: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000056 ● 653133f3e0bd4f5ab00e70c7de39913a
  • Статус: завершено ● Дата: 12 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 19:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
77 UA-2020-07-17-005192-b 17.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 17:03:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту та благоустрою громадського парку «Загай» по вулиці Парковій в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-17-005192-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 17:08:25

Пояснення

Повідомляю, що технічні та якісні характеристик предмета закупівлі встановленні в робочому проекті «Капітального ремонту та благоустрою громадського парку «Загай» по вулиці Парковій в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області», який в свою чергу був розроблений генеральним проектувальником ПП «НВФ «Мостопроект» на замовлення Петропавлівсько-Борщагівської сільської ради.
Очікувана вартість закупівлі та розмір бюджетного призначення були сформовані на основі Експертного звіту ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт та благоустрій громадського парку «Загай» по вулиці Парковій в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області» від 29.04.2020 року № 0496-4298-20/УЕБ/В.
В свою чергу, надаю Вам копію Експертного звіту ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 29.04.2020 року № 0496-4298-20/УЕБ/В на 1 аркуші та Проектну документацію ПП «НВФ «Мостопроект» на 44 аркушах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 8 445 528,20
UAH з ПДВ
8 445 528,20
UAH з ПДВ
1 8 445 528.20 Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 9 244 408,87
UAH з ПДВ
9 244 408,87
UAH з ПДВ
1.1111111111 8 319 967.98 Документи

Публічні документи

31 липня 2020 12:35
Електронний підпис
31 липня 2020 12:34
7 ДЦ(1).pdf
31 липня 2020 12:31
1 Проект договору.pdf
31 липня 2020 12:31
1 пропозиція.pdf
31 липня 2020 12:31
2Технічне завдання.pdf
31 липня 2020 12:30
3 Довідки ст17.pdf
31 липня 2020 12:30
4 Довідка МТБ.pdf
31 липня 2020 12:30
4 Договір 6.pdf
31 липня 2020 12:30
4 Договір №3 Асланян.pdf
31 липня 2020 12:30
5 КБ-2в КБ-3 договiр 84.pdf
31 липня 2020 12:30
5 КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
31 липня 2020 12:29
6 Інші довідки.pdf
31 липня 2020 12:28
8 Дипломи (2).pdf
31 липня 2020 12:28
8 Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 12:28
8 Посвідчення (3).pdf
31 липня 2020 12:27
9.1 Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:27
9.2 Сертифікат ISO 2.pdf
31 липня 2020 12:27
9.6 Лiцензiя.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:46
1.14 ЗВВ 1 ДЦ_ОПР.pdf
01 серпня 2020 16:46
6. Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 серпня 2020 15:17
3.16 ЛІЦЕНЗІЯ АВК 2020-2021.pdf
01 серпня 2020 15:17
3.9 Свiдоцтво_ПДВ.pdf
01 серпня 2020 15:17
3.2 СТАТУТ 2018 року.pdf
01 серпня 2020 13:50
4.1.3 ЛИСТИ ВІДГУКИ ПБСР.zip
01 серпня 2020 12:17
2.1.17 ВитягБаланс_рах1121.pdf
01 серпня 2020 12:17
2.1.16 ВитягБаланс_рах106.pdf
01 серпня 2020 12:17
2.1.15 ВитягБаланс_рах105.pdf
01 серпня 2020 12:17
2.1.14 ВитягБаланс_рах104.pdf
01 серпня 2020 12:17
2.1.7Тех.пасп.Власні ТЗ.rar
01 серпня 2020 11:59
1.imd
01 серпня 2020 11:59
1.13 ЗВВ на будову.pdf
01 серпня 2020 11:59
1.9 Обєктні Кошториси.pdf
01 серпня 2020 11:59
1.8 Локальні Кошториси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
Переможець 9 244 408,87
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
9 244 408,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 16:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 12:29
ДУ_3_26.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:42
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 12:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:50
договір зміни до договору
27 серпня 2020 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виникненням додаткових робіт і внесенням корегування у технічну частину проектно-кошторисної документації сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з настанням несприятливих метеорологічних умов, що унеможливлюють виконання робіт, а також внесенням корегування у технічну частину проектно-кошторисної документації сторони дійшли згоди продовжити договір до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодилися продовжити термін виконання робіт та викласти п.2.2 та п. 16.1 Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 6 630 447,29
UAH (в тому числі ПДВ 1 105 074,55 UAH)