Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Special installation for anti-ice treatment of aircraft
Очікувана вартість
18 510 500,00 UAH
UA-2020-07-16-004306-b 7c3701881d6b4c32a3750de94d26b569
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KP "International Airport Kryviy Rih" of Kryvy Rih City Council
National ID: 01173530
Contact point: Igor Mikhailovich Lashin
aerokwg@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2020 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:26
Очікувана вартість: 18 510 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 553,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 16 липня 2020 19:19
Enquiries until: 16 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 22 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 18 510 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 553 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
- Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
- Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639, та повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції визначеної в підпункті 2.1. пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, а саме не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
- Tender proposals prepared by Participants - residents of Ukraine are presented in Ukrainian. If the tender offer includes a document drawn up in another language, the bidder shall provide a translation of this document into Ukrainian, certified by the signature of the authorized person of the Bidder. The constituent documents of the bidder, documents on appointment / election of the head, documents confirming the bidder's compliance with the qualification criteria, as well as documents confirming compliance of the subject of procurement with the technical requirements set out in the original in Russian do not require translation into Ukrainian. In addition, proper names, trademarks, models, name of the manufacturer, dealer, distributor, name of administrative units, addresses, abbreviations, values of technical characteristics, place names, letterheads, site addresses, links, which are set out in a language other than Ukrainian, in documents which are part of the tender offer do not require translation into Ukrainian. Tender proposals prepared by Participants - non-residents of Ukraine may be presented in another language, must have a translation into Ukrainian, the accuracy of the translation (or the authenticity of the translator's signature) must be notarized or the document must be legalized in accordance with Ukrainian legislation. In case of any divergence with the original text, the Ukrainian text shall prevail.
- Customer category: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 4, part 1 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"
Conditions for providing tender offers: Electronic bank guarantee must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639, and must contain the obligations of the bank in case of circumstances provided for in subparagraph 3.2. Clause 3 of Section 3 "Instruction on preparation of the tender offer" of the tender documentation, to reimburse to the Customer's account funds in the amount of securing the tender offer specified in sub-clause 2.1. paragraph 2 of section 3 "Instructions for preparation of the tender offer" of the tender documentation.
Security of the tender offer is not returned in case:
1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid;
2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender;
3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of the Law;
4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation.
The electronic bank guarantee must be certified by an electronic digital signature or a qualified electronic signature of the authorized person of the Guarantor. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer, namely not less than 120 days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, АЕРОПОРТ
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Special installation for anti-ice treatment of aircraft
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник протягом 10-ти банківських днів з дати виставлення рахунку за умови отримання на свій рахунок коштів та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, сплачує Постачальнику попередню оплату у розмірі 50% загальної вартості Товару Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Остаточний розрахунок здійснюється по факту поставки шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку на підставі акту прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 10:51
ТД_антикрига (нова редакція 2 від 18.08.2020).docx
18 серпня 2020 10:51
Додаток 1 (нова редакція 2 від 18.08.2020).docx
18 серпня 2020 10:51
Лист зі змінами антикрига 2 від 18.08.2020.doc
06 серпня 2020 17:35
Додаток 1 (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:35
Додаток 2 (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:35
Лист зі змінами антикрига.doc
06 серпня 2020 17:35
ТД_антикрига (нова редакція).docx
16 липня 2020 19:20
ТД_антикрига.docx
16 липня 2020 19:20
Додаток 1.docx
16 липня 2020 19:20
ADVERTISEMENT.docx
16 липня 2020 19:20
Додаток 2.docx
18 серпня 2020 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 19:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 10:51
ТД_антикрига (нова редакція 2 від 18.08.2020).docx
18 серпня 2020 10:51
Додаток 1 (нова редакція 2 від 18.08.2020).docx
18 серпня 2020 10:51
Лист зі змінами антикрига 2 від 18.08.2020.doc
06 серпня 2020 17:35
Додаток 1 (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:35
Додаток 2 (нова редакція).docx
06 серпня 2020 17:35
Лист зі змінами антикрига.doc
06 серпня 2020 17:35
ТД_антикрига (нова редакція).docx
16 липня 2020 19:20
ТД_антикрига.docx
16 липня 2020 19:20
Додаток 1.docx
16 липня 2020 19:20
ADVERTISEMENT.docx
16 липня 2020 19:20
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 17 липня 2020 20:23
Дата відповіді: 21 липня 2020 11:42
Оскільки в технічному завданні тендерної документації чітко не визначено, просимо дати роз’яснення чи розглядає Замовник придбання вживаної техніки. Якщо так, прохання надати критерії відбору.
Відповідь: Так, Замовник розглядає придбання вживаної техніки. Пропонована техніка повинна відповідати технічним характеристикам, які вказані в додатку №1 до тендерної документації, або мати кращі характеристики.
Щодо сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України
Дата подання: 22 липня 2020 11:11
Дата відповіді: 27 липня 2020 11:30
Додатком 2 "Проект договору про закупівлю" тендерної документації передбачено наступне: "5.5. Разом з Товаром Постачальник надає наступні документи: ...- дійсний (діючий) сертифікат (свідоцтво) відповідності Державної авіаційної служби України (копія);...". Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної авіаційної служби України, https://avia.gov.ua/npdrd/slug-3/, спеціальні установки для антикригової обробки повітряних суден не потребують отримання сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України. З урахуванням наведеної вище інформації, просимо виключити вищезазначену вимогу з проекту договору про закупівлю (Додаток 2 до ТД).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого зауваження будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
узгодити данні зміни до тендерної документації
Дата подання: 07 серпня 2020 17:28
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:08
Шановні члени тендерного комітету! Проаналізувавши технічну специфікацію яка наведена в Додатку № 1 до тендерної документації: Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден на нашу думку прописаний під одного виробника, що є дискримінаційний по відношенню до інших постачальників. Виходячи з вищевикладеного просимо Вас викласти деякі пункти Додатку № 1 до тендерної документації, а саме на Спеціальна установка для антикригової обробки повітряних суден в наступній редакції: 1) Так як відкрита кабіна оператора є одномісною, то пропонуємо змінити параметр вантажопідйомності кабіни оператора на – не менше 130 кг; 2) Головним показником роботи підйомної стріли машини є вертикальна досяжність, а тому пропонуємо прибрати вимогу стосовно горизонтальної досяжності форсунки; 3) Для збільшення конкурентності в торгах, пропонуємо наступні вимоги стосовно баків: бак 1 не менше 3500л, бак 2 не менше 2000 л, бак 3 не менше 1600 л.; 4) Так як різні виробники обладнання мають свої технологічні особливості виготовлення баків під рідини, із забезпеченням довговічності строку служби, просимо прибрати вимогу стосовно форми кожного ребра баків; 5) Так як рідина на форсунку розпилення подається з фіксованою температурою, тому не має потреби в наявності індикатора температури рідини в корзині оператора. Пропонуємо прибрати цей пункт із вимог; 6) Для збільшення конкурентності в торгах пропонуємо викласти вимогу стосовно системи наповнення баків наступним чином: система наповнення баків та розєми повинні знаходитися знизу та/або зверху. Для недопущення дискримінації по відношенню до інших постачальників, просимо Вас узгодити данні зміни до тендерної документації. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону та відповідності основним принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників, або надати роз’яснення чому конкретні технічні характеристики являються принциповими та не підлягають змінам. У разі Вашої відмови вносити зміни до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та відповідні правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником було викладено технічне завдання в тендерній документації таким чином, що вимогам відповідають установки для антикригової обробки повітряних суден щонайменше двох виробників.
Участь учасників Нерезидентів унеможливлена
Дата подання: 08 серпня 2020 16:13
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:02
Шановні члени тендерного комітету! Проаналізувавши вимоги тендеру, які викладені в тендерній документації, а саме: «Проєкт договору про закупівлю» Пункт 4.3: - Замовник протягом 10-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, за умови отримання на свій рахунок коштів та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, сплачує Постачальнику попередню оплату у розмірі 50% загальної вартості Товару. Постачальник зобов’язується використати одержану попередню оплату протягом не більше 3 (трьох) місяців. Обов'язковою умовою перерахунку попередньої оплати є оформлення Постачальником відповідного небюджетного рахунку, відкритого на ім'я Постачальника в органах Казначейства у встановленому законом порядку (на виконання постанови КМ України від 04.12.2019р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Просимо звернути увагу на те, що згідно Постанови КМУ № 1070, а саме: «попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;» Таким чином участь постачальнікив Нерезидентів унеможливлена, в звязку з тим, що Нерезидент не може відкрити рахунок у органах Казначейства, не зважаючі на те, що дане обладнання не виробляється в Україні. Для недопущення дискримінації по відношенню до постачальників Нерезидентів, просимо вас узгодити зміни до тендерної документації, які дають змогу учаснику Нерезиденту отримати оплату за обладнання. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону та відповідності основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. У разі вашої відмови внести зміни до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи норми постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", та беручи до уваги норми частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», за умови участі у даних торгах учасника-нерезидента та в разі його перемоги Замовник буде здійснювати 100% оплату по факту поставки за поставлений товар без надання попередньої оплати.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-16-004306-b7c3701881d6b4c32a3750de94d26b569
Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
SwissTAC AG Документи
Відхилено
ПП "ДІНАР ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "СІНЕРГІЯ КР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 17:35
Statuten Swiss TAC DE.pdf
14 серпня 2020 17:35
Statuten UA.pdf
14 серпня 2020 17:35
Statut CASE Trade.pdf
14 серпня 2020 17:35
Registration Doc CASE Trade LLC.pdf
14 серпня 2020 17:35
Protocol CASE Trade.pdf
14 серпня 2020 17:35
Supplyers Info.pdf
14 серпня 2020 17:35
Pictures of Deicer.pdf
14 серпня 2020 17:35
Warranty.pdf
14 серпня 2020 17:35
Technical Specification.pdf

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:58
Фото.rar
26 серпня 2020 12:58
Паспорт директор.pdf
26 серпня 2020 12:58
Статут_.pdf
26 серпня 2020 12:58
ОПИС.pdf
26 серпня 2020 12:58
Наказ_на_директора.pdf
26 серпня 2020 12:58
Гарантія банку.rar
26 серпня 2020 12:58
Опис установки.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідки.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідка обладнання.pdf

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:43
Довідка МВС Мазур Р.В..pdf
26 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:53
Статут.pdf
26 серпня 2020 15:53
Паспорт_директора.pdf
26 серпня 2020 15:53
Наказ_№_33-К.PDF
26 серпня 2020 15:53
Довідка МВС Мазур Р.В..pdf
26 серпня 2020 15:53
Витяг_ЄДР.pdf
26 серпня 2020 15:53
Виписка.pdf
26 серпня 2020 15:53
Довідки ст.17 закону.PDF
26 серпня 2020 15:53
Гарантія банківська.7z
26 серпня 2020 15:53
Фото 2.jpg
26 серпня 2020 15:53
Фото 1.jpg
26 серпня 2020 15:53
Проект договору.PDF
26 серпня 2020 15:53
Детальний опис товару.PDF
26 серпня 2020 15:53
Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SwissTAC AG

ПП "ДІНАР ПЛЮС"

ПП "СІНЕРГІЯ КР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СІНЕРГІЯ КР" 18 448 500,00
UAH з ПДВ
18 448 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІНАР ПЛЮС" 18 490 300,00
UAH з ПДВ
18 490 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:50
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:43
Довідка МВС Мазур Р.В..pdf
26 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:53
Статут.pdf
26 серпня 2020 15:53
Паспорт_директора.pdf
26 серпня 2020 15:53
Наказ_№_33-К.PDF
26 серпня 2020 15:53
Довідка МВС Мазур Р.В..pdf
26 серпня 2020 15:53
Витяг_ЄДР.pdf
26 серпня 2020 15:53
Виписка.pdf
26 серпня 2020 15:53
Довідки ст.17 закону.PDF
26 серпня 2020 15:53
Гарантія банківська.7z
26 серпня 2020 15:53
Фото 2.jpg
26 серпня 2020 15:53
Фото 1.jpg
26 серпня 2020 15:53
Проект договору.PDF
26 серпня 2020 15:53
Детальний опис товару.PDF
26 серпня 2020 15:53
Гарантійні листи.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:58
Фото.rar
26 серпня 2020 12:58
Паспорт директор.pdf
26 серпня 2020 12:58
Статут_.pdf
26 серпня 2020 12:58
ОПИС.pdf
26 серпня 2020 12:58
Наказ_на_директора.pdf
26 серпня 2020 12:58
Гарантія банку.rar
26 серпня 2020 12:58
Опис установки.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідки.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 12:58
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СІНЕРГІЯ КР"

ПП "ДІНАР ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СІНЕРГІЯ КР"
#35600230
Переможець 18 448 500,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СІНЕРГІЯ КР"
#35600230
18 448 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:52
Договір.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 448 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 074 750,00 UAH)