Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з улаштування стовпчиків паркувальних
Очікувана вартість
3 950 000,00 UAH
UA-2020-07-10-008090-c 026d9ac13e144d368088f380ac2b3321
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилл Федорчук

+380633289283 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРО, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 324
Контактна особа: Кирилл Федорчук
+380633289283
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:08
Очікувана вартість: 3 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


ДК 021:2015 : 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з улаштування стовпчиків паркувальних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник при наявності коштів має право здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості послуги на строк, що не перевищує 2 (два) місяці від дати перерахування коштів від Замовника до Виконавця, що передбачено Постанова КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:48
Додаток № 5 до Тендерної документації.rtf
10 липня 2020 17:48
Тендерна документація.doc
13 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:48
Додаток № 5 до Тендерної документації.rtf
10 липня 2020 17:48
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000009 ● 2ccda49d6108455abd1bec995a4cf0cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-07-10-008090-c 10.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-24 23:12:53

Пояснення щодо висновку від 24.09.2020 р.

Щодо висновку від 24.09.2020 р. Повідомляємо наступне.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
В той же час, частина 7 Розділу I Тендерної документації до закупівлі UA-2020-07-10-008090-c, затвердженої протоколом уповнованої особи від 10.07.2020 № 16 містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме:
тендерна пропозиція та усі документи, що стосуються цієї процедури закупівлі і підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (скріншот додається). У випадку надання у складі пропозиції документу, який в оригіналі існує на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, скріплений печаткою*, із зазначенням посади і дати підпису. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку від 24.09.2020 р. Повідомляємо наступне. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. В той же час, частина 7 Розділу I Тендерної документації до закупівлі UA-2020-07-10-008090-c, затвердженої протоколом уповнованої особи від 10.07.2020 № 16 містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме:
тендерна пропозиція та усі документи, що стосуються цієї процедури закупівлі і підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (скріншот додається). У випадку надання у складі пропозиції документу, який в оригіналі існує на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника, скріплений печаткою*, із зазначенням посади і дати підпису. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

2020-09-24 23:13:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 3 855 987,67
UAH з ПДВ
3 855 987,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" 3 948 436,56
UAH з ПДВ
3 948 436,56
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
Переможець 3 855 987,67
UAH з ПДВ
28 липня 2020 21:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 21:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"
#40130383
3 855 987,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 19:08
Скан - Акт виконаних робіт столбики 1 тендер - Договір № 14 20 от 12.08.20.pdf укладений
23 жовтня 2020 19:08
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 00:22
IMG_0001 (1).jpg зміни до договору
23 вересня 2020 00:22
IMG_0001 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 00:22
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 00:20
IMG_0002.jpg зміни до договору
23 вересня 2020 00:19
IMG_0001 (1).jpg зміни до договору
23 вересня 2020 00:19
IMG_0003.jpg зміни до договору
23 вересня 2020 00:19
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 01:36
Договір.pdf укладений
13 серпня 2020 10:03
Додаток № 2.pdf укладений
13 серпня 2020 10:03
Додаток № 1.pdf укладений
13 серпня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника, а також доповнення договору Додатком № 2 "Документ про якість будівельних конструкцій"
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, на суму 535 455 грн. 51 коп.
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 855 987,67
UAH (в тому числі ПДВ 642 664,61 UAH)