Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі»
Очікувана вартість
21 695 100,00 UAH
UA-2020-06-30-003238-a 8288e071cc374f478db511956554bdd4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:03
Очікувана вартість: 21 695 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 475,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:42
Зміни №1 ПР Кільцева дорога.doc
09 липня 2020 11:42
ПР Кільцева дорога (нова редакція 1).doc
30 червня 2020 14:18
Оголошення про проведення торгів 441.doc
09 липня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:42
Зміни №1 ПР Кільцева дорога.doc
09 липня 2020 11:42
ПР Кільцева дорога (нова редакція 1).doc
30 червня 2020 14:18
ПР Кільцева дорога.doc
30 червня 2020 14:18
Оголошення про проведення торгів 441.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000023 ● 5e8086e0177944d7b201629e0290e7ae
  • Статус: завершено ● Дата: 31 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ




Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-06-30-003238-a 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" 17 356 080,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 15 490 000,00
UAH з ПДВ
9 998 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 16 271 325,00
UAH з ПДВ
9 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 16 920 000,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 15:29
Електронний підпис
29 липня 2020 15:29
3 - Заявка пропозиція.pdf
24 липня 2020 18:26
Електронний підпис
24 липня 2020 18:25
Електронний підпис
23 липня 2020 15:11
Електронний підпис
23 липня 2020 15:11
public_doc.pdf
23 липня 2020 15:11
public_doc.p7s
23 липня 2020 15:11
довідка МВС.pdf
23 липня 2020 15:11
Електронний підпис
20 липня 2020 18:33
Електронний підпис
20 липня 2020 18:31
Електронний підпис
16 липня 2020 11:05
Електронний підпис
16 липня 2020 11:02
Електронний підпис
16 липня 2020 10:55
7 - Статут Сінк+.pdf
16 липня 2020 10:55
25 - Лист про санкції.pdf
16 липня 2020 10:55
17 - акт.pdf
16 липня 2020 10:55
15 - експертний звіт.pdf
16 липня 2020 10:55
14 - Лист відгук.pdf
16 липня 2020 10:55
12 - Сертифікати.pdf
16 липня 2020 10:55
1 - Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:32
Електронний підпис
16 липня 2020 15:08
G7821.20.7z
16 липня 2020 15:08
30_проект договору.pdf
16 липня 2020 15:08
28_Згода з ТЗ.pdf
16 липня 2020 15:08
23_Досвід виконання.zip
16 липня 2020 15:08
20_Сертифікати.pdf
16 липня 2020 15:08
18_Повірки.zip
16 липня 2020 15:08
17_Договор_акт_на_ПЗ.zip
16 липня 2020 15:08
15_Довідка МТБ.pdf
16 липня 2020 15:08
14 Довідка за ст. 17.pdf
16 липня 2020 15:08
11_Статут.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 18:38
Електронний підпис
16 липня 2020 18:36
28. Тех завдання.PDF
16 липня 2020 18:36
25. Гарантійний лист.PDF
16 липня 2020 18:36
12.1 Сертифікат КРЕДО .pdf
16 липня 2020 18:36
20. Скан договір Н-08.PDF
16 липня 2020 18:36
19.2 Експертний звіт.pdf
16 липня 2020 18:36
21. Скан акти Н-08.pdf
16 липня 2020 18:36
14. Сертифікати.rar
16 липня 2020 18:36
18. Відгук Н-08.pdf
16 липня 2020 18:36
18.2 Відгук Шостка.pdf
16 липня 2020 18:36
27. Проект договору.PDF
16 липня 2020 18:36
8.1 Модельний статут.PDF
16 липня 2020 18:36
Гарантія 108 000,00 (1).zip
16 липня 2020 18:36
3. Протокол.pdf
16 липня 2020 18:36
6. Паспорт Директора.pdf
16 липня 2020 18:36
26. Стаття 17.PDF
16 липня 2020 18:36
5. Протокол Т-10-27.PDF
16 липня 2020 18:36
15. Лист про кадровика.PDF
16 липня 2020 18:36
1. Заявка-пропозиція.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 20:21
Електронний підпис
16 липня 2020 20:19
38. Довідка ст.17.PDF
16 липня 2020 20:19
37. Проект договору.PDF
16 липня 2020 20:19
34. Технічне завдання.PDF
16 липня 2020 20:19
28. Договр 29п.pdf
16 липня 2020 20:19
27. Лист-замовлення.pdf
16 липня 2020 20:19
26. Експертний звіт.pdf
16 липня 2020 20:19
25. Лист-відгук.PDF
16 липня 2020 20:19
10. Опис.pdf
16 липня 2020 20:19
1. Заявка пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
Переможець
5 000 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:26
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"
#41194275
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 13:42
46-10_3.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:33
46-10_2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:15
46-10_1.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:41
46-10.pdf укладений
10 серпня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 "Джерела та порядок фінансування" викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 46-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування" Договору викладено в новій редакції 2. Внесено зміни до Додатку 2 Договору та викладено його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 46-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 4.1. Розділу 4. "Джерела та порядок фінансування робіт". 2. Внесено зміни до Додатку 2 "Календарний план виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 46-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 833 333,33 UAH)