Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Протирадіаційне укриття» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель]
Очікувана вартість
3 896 688,92 UAH
UA-2020-06-30-001487-c d3f4fb0e2ff8434093663e98bd7faed9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380961260265 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380961260265
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладання договору про закупівлю додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до процедури закупівлі UA-2018-07-24-000853-a було забезпечено проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою на закупівлю «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Протирадіаційне укриття» [За кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель]. В результаті зазначеної процедури закупівлі було укладено договір підряду від 04.09.2018 № 117/18 з Корпорацією «Укртрансбуд», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на загальну суму 128 549 870,00 грн. (сто двадцять вісім мільйонів п’ятсот сорок дев’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ 20%. На сьогоднішній день, після внесення змін до вищезазначеного договору підряду, загальна сума договору фактично становить 115 184 511,52 грн. Однак, в процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні проектної документації. Після отримання експертного звіту від 10.12.2019 № 110/19 щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Протирадіаційне укриття» (Коригування) після коригування проекту загальна кошторисна вартість будівництва становить 124 176 607 грн. 00 коп. Вартість додаткових робіт, які не увійшли в основний договір підряду від 04.09.2018 № 117/18 з Корпорацією «Укртрансбуд» - 3 896 688,92 грн. з урахуванням ПДВ 20%, в т.ч. будівельні роботи 2 010 840,55 грн., інші – 1 885 848,37 грн. Додаткові види робіт технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкту, їх неможливо виділити в окремий комплекс робіт (окремий проект), так як вони є технологічним продовженням і складовою частиною раніше прийнятих основних технічних рішень. Виявити вказані додаткові роботи стало можливим тільки в ході виконання будівельних робіт. Додаткові роботи становлять невід’ємну частину від головного (первинного) договору та без виконання даних робіт неможливе завершення повного обсягу будівельних робіт та прийняття в експлуатацію об'єкту. Окрім цього, варто зазначити, що зміна генерального підрядника та проведення додаткової процедури відкритих торгів та/або спрощеної закупівлі на етапі завершення будівництва і виконання робіт за новими показниками згідно коригованої проектної документації, може паралізувати будівництво, оскільки будь – яка процедура є тривалим та складним процесом, який може призвести до зміни підрядника, і як наслідок призведе до переоформлення дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, обміром обсягів виконаних робіт та інвентаризацією матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику, тощо. Це займе декілька місяців, порушить цілісність технологічного циклу будівництва, ускладнить взаємовідносини з підрядником, приведе до додаткових витрат державних коштів та зриву термінів здавання об’єкту в експлуатацію.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – Державний бюджет України КПКВК 2408090 КЕКВ 3210 Спеціальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Протирадіаційне укриття» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський р-н, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. Аванс 60 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2020 20:56
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація "Укртрансбуд"
#31071140
Переможець 3 896 688,92
UAH з ПДВ
30 червня 2020 21:21

Документи

30 червня 2020 21:21
Електронний підпис
30 червня 2020 21:19
Протокол 19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 21:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація "Укртрансбуд"
#31071140
3 896 688,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 21:21
Електронний підпис
30 червня 2020 21:19
Протокол 19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 19:11
Договір підряду 1/2020 укладений
16 липня 2020 19:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:49
Форма КБ-3 та КБ-2в укладений
30 грудня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:25
ДУ 2 ПРУ допроботи.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:23
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:50
ДУ _1 до 1-2020 ПРУ.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення договірної ціни та зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 970 896,33
UAH (в тому числі ПДВ 495 149,39 UAH)