Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52 |
Контактна особа: |
Халімон Анастасія Володимирівна +380961260265 tender@cemrw.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2020 21:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 липня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. | Аванс | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 червня 2020 20:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000038 ● b353bc648e86496b9e8592f1b82b35e1
- Статус: завершено ● Дата: 28 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-06-30-001342-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-02 12:06:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво «під ключ» інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-30-001342-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо видів додаткових робіт, які були внесені до проектної документації та не увійшли в основний договір підряду від 18.09.2018 № 129/18, укладений за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2018-07-24-002328-b.
Крім того на підтвердження пояснень надати проектну документацію та зміни до неї, експертний звіт від 27.01.2020 № 123/19 щодо розгляду проектної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 19:33:15
ПОЯСНЕННЯ ПО МОНІТОРИНГУ
Розглянувши запит, тендерний комітет з питань капітального будівництва надає наступні пояснення:
Відповідно до процедури закупівлі ID: UA-2018-07-24-002328-b проведено процедуру відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою на закупівлю «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Код CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
В результаті зазначеної процедури закупівлі було укладено договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на загальну суму 102 905 313,00 грн. (сто два мільйони дев’ятсот п’ять тисяч триста тринадцять гривень 00 копійок) з ПДВ 20%.
Однак, в процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні проєктної документації. Змінилися наступні показники:
- заміна труб інженерних мереж господарсько – побутового водопроводу на поліетиленові згідно ДСТУ-Н Б В.2.5-68:2012 «Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості трубопроводів зовнішніх мереж водопостачання та каналізації», ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»;
- коригування об’ємів робіт по вертикальному плануванню території майданчика ІІ черги КВ «Вектор» з врахуванням підготовчих робіт;
- коригування трасування інженерної мережі господарсько – побутового водопостачання, згідно ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»;
- коригування конфігурації внутрішньо майданчикових автодоріг і об’ємів робіт;
- коригування конфігурації патрульної автодороги та об’ємів робіт навколо І черги КВ «Вектор»;
- коригування конфігурації інженерних мереж побутової, виробничої та дощової каналізації, та протипожежного водопроводу;
- заміна водонапірної башти господарсько – побутового водопостачання на сучасний аналог;
- коригування об’ємів робіт на мережах електропостачання;
- коригування об’ємів робіт систем зв’язку та сигналізації в зв’язку з оптимізацією;
- заміна обладнання та матеріалів, що не виробляються або є економічно не обґрунтованими, на аналоги сучасного виробництва.
Після отримання експертного звіту від 27.01.2020 № 123/19 щодо розгляду проєктної документації за проєктом «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) загальна кошторисна вартість будівництва становить 160 111 122,00 грн.
Вартість додаткових робіт, які не увійшли в основний договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд» - 29 842 744,51 грн. з урахуванням ПДВ 20%, в т.ч.: будівельні роботи 11 399 717,38 грн., устаткування – 11 361 638,37 грн., інші – 7 081 388,76 грн.
Додаткові види робіт технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкту, їх неможливо виділити в окремий комплекс робіт (окремий проєкт), так як вони є технологічним
продовженням і складовою частиною раніше прийнятих основних технічних рішень. Виявити вказані додаткові роботи стало можливим тільки в ході виконання будівельних робіт. Додаткові роботи становлять невід’ємну частину від головного (первинного) договору та без виконання даних робіт неможливе завершення повного обсягу будівельних робіт та прийняття в експлуатацію об'єкту. Тому рішенням тендерного комітету з питань капітального будівництва було прийнято рішення від 25.06.2020 № 15 здійснити закупівлю у головного підрядника виконання будівельних робіт по цьому ж проекту, а саме у Корпорації «Укртрансбуд» шляхом застосування переговорної процедури згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону та направили лист – запрошення для участі в переговорах 30.06.2020 в м. Чорнобиль, вул. Радянська, 70, зал засідань о 12:00 уповноваженого представника Корпорації «Укртрансбуд».
Відповідно 30.06.2020 проведена переговорна процедура закупівлі з уповноваженим представником Корпорації «Укртрансбуд»та узгоджено основні умов договору на закупівлю: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь].
Додатково надаємо Вам наступні документи:
1. Відомість обсягів робіт на закупівлю додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування).
2. Експертний звіт від 27.01.2020 № 123/19 ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації.
3. ПРОЕКТ Том 1 Пояснювальна записка. Креслення 2018 року 15/2018-1475-ПЗ.К
4. ПРОЕКТ Том 4 Пояснювальна записка. Креслення 2019 року 11/2019-1475-ПЗ.К
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Корпорація "Укртрансбуд" #31071140 |
Переможець |
29 842 744,51
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 21:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 20:10
|
ду 3 зім ДОПРОБОТИ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 23:33
|
ДУ 2 ЗІМ додроботи.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 23:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 10:12
|
ДУ 1 ЗІМ додроботи.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 19:16
|
Договір підряду 3/2020 | зміни до договору |
16 липня 2020 19:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення договірної ціни та продовження строку дії договору на наступний ріккеруючись пунктами 4 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.5., 2.8., 5.2., 15.1. та 15.2. договору підряду на будівництво від 16.07.2020 р. № 3/2020 |
Номер договору про закупівлю: | 3/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарному плані виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 3/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 3/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 липня 2020 — 22 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 532 213,19
UAH (в тому числі ПДВ 588 702,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | підпункт 7.1.14. пункту 7.1. розділу 7., абзац 5) пункту 20.2. розділу 20. Договору |