Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Очікувана вартість
29 842 744,51 UAH
UA-2020-06-30-001342-b e23d52324a4845c5aac7ee5aaaaa5f0f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380961260265 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380961260265
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладання договору про закупівлю додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Відповідно до процедури закупівлі UA-2018-07-24-002328-b було забезпечено проведення процедури відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою на закупівлю «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Код CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). В результаті зазначеної процедури закупівлі було укладено договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на загальну суму 102 905 313,00 грн. (сто два мільйони дев’ятсот п’ять тисяч триста тринадцять гривень 00 копійок) з ПДВ 20%. Однак, в процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні проектної документації. Після отримання експертного звіту від 27.01.2020 № 123/19 щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) загальна кошторисна вартість будівництва становить 160 111 122,00 грн. Вартість додаткових робіт, які не увійшли в основний договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд» - 29 842 744,51 грн. з урахуванням ПДВ 20%, в т.ч.: будівельні роботи 11 399 717,38 грн., устаткування – 11 361 638,37 грн., інші – 7 081 388,76 грн. Додаткові види робіт технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкту, їх неможливо виділити в окремий комплекс робіт (окремий проект), так як вони є технологічним продовженням і складовою частиною раніше прийнятих основних технічних рішень. Виявити вказані додаткові роботи стало можливим тільки в ході виконання будівельних робіт. Додаткові роботи становлять невід’ємну частину від головного (первинного) договору та без виконання даних робіт неможливе завершення повного обсягу будівельних робіт та прийняття в експлуатацію об'єкту. Окрім цього, варто зазначити, що зміна генерального підрядника та проведення додаткової процедури відкритих торгів та/або спрощеної закупівлі на етапі завершення будівництва і виконання робіт за новими показниками згідно коригованої проектної документації, може паралізувати будівництво, оскільки будь – яка процедура є тривалим та складним процесом, який може призвести до зміни підрядника, і як наслідок призведе до переоформлення дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, обміром обсягів виконаних робіт та інвентаризацією матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику, тощо. Це займе декілька місяців, порушить цілісність технологічного циклу будівництва, ускладнить взаємовідносини з підрядником, приведе до додаткових витрат державних коштів та зриву термінів здавання об’єкту в експлуатацію.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2020 21:20
Оскарження наміру укласти договір: 11 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування – Державний бюджет України КПКВК 2408090 КЕКВ 3210 Спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський р-н, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. Аванс 60 Банківські 100

Тендерна документація

30 червня 2020 20:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000038 ● b353bc648e86496b9e8592f1b82b35e1
  • Статус: завершено ● Дата: 28 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
50 UA-2020-06-30-001342-b 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-02 12:06:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво «під ключ» інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-30-001342-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо видів додаткових робіт, які були внесені до проектної документації та не увійшли в основний договір підряду від 18.09.2018 № 129/18, укладений за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2018-07-24-002328-b.
Крім того на підтвердження пояснень надати проектну документацію та зміни до неї, експертний звіт від 27.01.2020 № 123/19 щодо розгляду проектної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-07 19:33:15

ПОЯСНЕННЯ ПО МОНІТОРИНГУ

Розглянувши запит, тендерний комітет з питань капітального будівництва надає наступні пояснення:
Відповідно до процедури закупівлі ID: UA-2018-07-24-002328-b проведено процедуру відкритих торгів з публікацією оголошення англійською мовою на закупівлю «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Код CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
В результаті зазначеної процедури закупівлі було укладено договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на загальну суму 102 905 313,00 грн. (сто два мільйони дев’ятсот п’ять тисяч триста тринадцять гривень 00 копійок) з ПДВ 20%.
Однак, в процесі виконання будівельних робіт виникла потреба в коригуванні проєктної документації. Змінилися наступні показники:
- заміна труб інженерних мереж господарсько – побутового водопроводу на поліетиленові згідно ДСТУ-Н Б В.2.5-68:2012 «Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості трубопроводів зовнішніх мереж водопостачання та каналізації», ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»;
- коригування об’ємів робіт по вертикальному плануванню території майданчика ІІ черги КВ «Вектор» з врахуванням підготовчих робіт;
- коригування трасування інженерної мережі господарсько – побутового водопостачання, згідно ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»;
- коригування конфігурації внутрішньо майданчикових автодоріг і об’ємів робіт;
- коригування конфігурації патрульної автодороги та об’ємів робіт навколо І черги КВ «Вектор»;
- коригування конфігурації інженерних мереж побутової, виробничої та дощової каналізації, та протипожежного водопроводу;
- заміна водонапірної башти господарсько – побутового водопостачання на сучасний аналог;
- коригування об’ємів робіт на мережах електропостачання;
- коригування об’ємів робіт систем зв’язку та сигналізації в зв’язку з оптимізацією;
- заміна обладнання та матеріалів, що не виробляються або є економічно не обґрунтованими, на аналоги сучасного виробництва.
Після отримання експертного звіту від 27.01.2020 № 123/19 щодо розгляду проєктної документації за проєктом «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) загальна кошторисна вартість будівництва становить 160 111 122,00 грн.
Вартість додаткових робіт, які не увійшли в основний договір підряду від 18.09.2018 № 129/18 з Корпорацією «Укртрансбуд» - 29 842 744,51 грн. з урахуванням ПДВ 20%, в т.ч.: будівельні роботи 11 399 717,38 грн., устаткування – 11 361 638,37 грн., інші – 7 081 388,76 грн.
Додаткові види робіт технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкту, їх неможливо виділити в окремий комплекс робіт (окремий проєкт), так як вони є технологічним

продовженням і складовою частиною раніше прийнятих основних технічних рішень. Виявити вказані додаткові роботи стало можливим тільки в ході виконання будівельних робіт. Додаткові роботи становлять невід’ємну частину від головного (первинного) договору та без виконання даних робіт неможливе завершення повного обсягу будівельних робіт та прийняття в експлуатацію об'єкту. Тому рішенням тендерного комітету з питань капітального будівництва було прийнято рішення від 25.06.2020 № 15 здійснити закупівлю у головного підрядника виконання будівельних робіт по цьому ж проекту, а саме у Корпорації «Укртрансбуд» шляхом застосування переговорної процедури згідно з пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону та направили лист – запрошення для участі в переговорах 30.06.2020 в м. Чорнобиль, вул. Радянська, 70, зал засідань о 12:00 уповноваженого представника Корпорації «Укртрансбуд».
Відповідно 30.06.2020 проведена переговорна процедура закупівлі з уповноваженим представником Корпорації «Укртрансбуд»та узгоджено основні умов договору на закупівлю: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 закупівля додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування) [За кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь].
Додатково надаємо Вам наступні документи:
1. Відомість обсягів робіт на закупівлю додаткових робіт за державні кошти по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Зовнішні інженерні мережі» (Коригування).
2. Експертний звіт від 27.01.2020 № 123/19 ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації.
3. ПРОЕКТ Том 1 Пояснювальна записка. Креслення 2018 року 15/2018-1475-ПЗ.К
4. ПРОЕКТ Том 4 Пояснювальна записка. Креслення 2019 року 11/2019-1475-ПЗ.К


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація "Укртрансбуд"
#31071140
Переможець 29 842 744,51
UAH з ПДВ
30 червня 2020 21:20

Документи

30 червня 2020 21:20
Електронний підпис
30 червня 2020 21:18
Протокол 18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 21:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація "Укртрансбуд"
#31071140
29 842 744,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 21:20
Електронний підпис
30 червня 2020 21:18
Протокол 18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2023 12:00
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 20:10
ду 3 зім ДОПРОБОТИ.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 20:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 23:33
ДУ 2 ЗІМ додроботи.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 23:32
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:12
ДУ 1 ЗІМ додроботи.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 19:16
Договір підряду 3/2020 зміни до договору
16 липня 2020 19:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення договірної ціни та продовження строку дії договору на наступний ріккеруючись пунктами 4 та 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.5., 2.8., 5.2., 15.1. та 15.2. договору підряду на будівництво від 16.07.2020 р. № 3/2020
Номер договору про закупівлю: 3/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 22 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 532 213,19
UAH (в тому числі ПДВ 588 702,20 UAH)
Причини розірвання договору: підпункт 7.1.14. пункту 7.1. розділу 7., абзац 5) пункту 20.2. розділу 20. Договору