Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Володимира Маяковського, ПВ-5944, ПВ-5923, ПВ-5333, ПВ-5319, ПВ-5261, ПВ-5201 у Деснянському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 205 190,80 UAH
UA-2020-06-26-003254-a bd444ddad5d94109951ebdc97d1ca43d
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:18
Очікувана вартість: 18 205 190,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Володимира Маяковського, ПВ-5944, ПВ-5923, ПВ-5333, ПВ-5319, ПВ-5261, ПВ-5201 у Деснянському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, просп. Володимира Маяковського, ПВ-5944, ПВ-5923, ПВ-5333, ПВ-5319, ПВ-5261, ПВ-5201 у Деснянському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 17 971 251,93
UAH з ПДВ
17 971 251,93
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРІС-ІНВЕСТ" 18 205 000,00
UAH з ПДВ
18 205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:37
sign.p7s
10 серпня 2020 13:34
Довідка ст17
06 серпня 2020 14:07
sign.p7s
06 серпня 2020 13:29
Довідка п12 ч1 ст17
06 серпня 2020 13:29
Довідка МВС
06 серпня 2020 13:29
Довідка ДПС
06 серпня 2020 13:29
Довідка банкрутство
30 липня 2020 14:46
sign.p7s
30 липня 2020 14:45
довідка охорона праці
30 липня 2020 14:16
sign.p7s
30 липня 2020 14:15
довідка охорона праці
30 липня 2020 13:43
sign.p7s
30 липня 2020 13:34
довідка охорона праці
24 липня 2020 13:37
sign.p7s
24 липня 2020 12:55
sign.p7s
24 липня 2020 12:54
Банкрутство.pdf
24 липня 2020 12:54
Корупція Бабан С.М..zip
24 липня 2020 12:49
Ліцензія _ види робіт.pdf
24 липня 2020 12:49
Документ_ЄДР_1006349186.zip
24 липня 2020 12:49
Додаток 7.pdf
24 липня 2020 12:49
Додаток 6.pdf
24 липня 2020 12:49
Додаток 5.pdf
24 липня 2020 12:49
Додаток 4.pdf
24 липня 2020 12:49
Додаток 3.pdf
24 липня 2020 12:49
Додаток 1.pdf
24 липня 2020 12:49
Довідки.rar
24 липня 2020 12:49
Гарантійні листи.rar
24 липня 2020 12:49
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 11:13
sign.p7s
13 липня 2020 11:12
Статутні.pdf
13 липня 2020 11:12
Дозвіл ДГПН 2016.pdf
13 липня 2020 11:12
79 - захист довкілля.pdf
13 липня 2020 11:12
78 - антикор.програма.pdf
13 липня 2020 11:12
77 - довідка санкції.pdf
13 липня 2020 11:12
76 - довідка про ПП.pdf
13 липня 2020 11:12
73 - персонал.pdf
13 липня 2020 11:12
72 - Довідка МТБ.pdf
13 липня 2020 11:12
70 - Проект договору.pdf
13 липня 2020 11:12
69 - Субпідрядники.pdf
13 липня 2020 11:12
67 - Лист-згода ПД.pdf
13 липня 2020 11:12
65 - ЦП Маяковського.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 17 971 251,93
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 17:33

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «СІВІН ТРАНС» в складі пропозиції надав довідку про наявність працівників у відповідності до вимог п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, в якій відсутня інформація про правників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці та відсутні будь-які документи, що могли б підтвердити проходження відповідного навчання та перевірки знань згідно вказаних нормативно-правових актів з охорони праці, зазначеними Учасником працівниками (невідповідність п.п. 2.2. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ «СІВІН ТРАНС» для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням всієї необхідної інформації у відповідності до вимог п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, у тому числі щодо працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці та надати відповідні документи на підтвердження наданої учасником в довідці інформації в частині проходження працівниками навчання та перевірки знань відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витяг (виписка) з протоколу), що підтверджує дійсність на кінцеву дату подання тендерних пропозицій проходження працівником відповідного навчання та перевірки знань згідно зазначеного учасником нормативно-правового акту з охорони праці. У випадку, якщо навчання та перевірка знань проводились безпосередньо на підприємстві, учасник додатково надає копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягів (виписок) з протоколів), посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
17 971 251,93
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку