Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів» код 66130000-0 за ДК 021:2015 (митне оформлення товарів)
Очікувана вартість
46 830,00 UAH
UA-2020-06-23-005071-a ● 6614a3270b1f4d6795cb2f95daec3e03
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Наталія Квіткіна +380442546680 tender@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 46 830,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66130000-0: Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
«Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів» код 66130000-0 за ДК 021:2015 (митне оформлення товарів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66130000-0 — Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акта наданих Послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 16:18 |
Оголошення - митне оформлення ( зі змінами).docx |
26 червня 2020 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 16:18 |
Оголошення - митне оформлення ( зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Додатку 2
Дата подання: 24 червня 2020 10:37
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:20
Відповідно до п. 17 закупівельної документації, учасники повінні надати відомості згідно з Додатком 2. Але Додаток 2 оприлюднено пустим. Просимо виправити помилку.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
Відповідно оголошення про спрощену закупівлю п. 17 (Підготовка пропозиції учасником та перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі) п. 2 учасник надає інформацію відповідно Додатку 2 до оголошення.
У Додатку 2 до оголошення наявна інформація щодо переліку документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі.
Відповідно оголошення про спрощену закупівлю п. 17 (Підготовка пропозиції учасником та перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі) п. 2 учасник надає інформацію відповідно Додатку 2 до оголошення.
У Додатку 2 до оголошення наявна інформація щодо переліку документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі.
Щодо ціни послуг з ПДВ
Дата подання: 24 червня 2020 10:42
Дата відповіді: 24 червня 2020 11:21
Загальна вартість закупівлі визначена замовником разом з ПДВ. Для однакового підходу при подачи пропозицій платниками ПДВ та не платниками ПДВ, прошу надати пояснення щодо порядку надання пропозицій НЕ платниками ПДВ.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
Відповідно ч.2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону- Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно ч.2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону- Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Предмет розмитнення
Дата подання: 24 червня 2020 20:59
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:05
Доброго дня.
Предметом закупівлі є 15 послуг. Прошу пояснити, який саме товар потрібно оформити у митному відношені? Та яка кількість найменувань (кодів УКТЗЕД) товару планується до митного оформлення взагалі, та у кожній з 15 митних декларацій?
Дякую.
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що потрібно проводити митне оформлення трамвайних вагонів, код УКТЗЕД 8605000000 у кожній митній декларації.
Щодо проекту договору про наданеня послуг договору
Дата подання: 30 червня 2020 13:20
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:50
Доброго дня,
Прошу надати розяснення що мається на на увазі під супровідною документацією в п. 5.3.3.
Чи можливо виключити цей пункт з договору?
Дякую
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання!
Під супровідною документацією мається на увазі заповнені належним чином вантажні митні декларації та інші документи, що містять відомості, необхідні для здійснення митного контролю та оформлення вантажів Замовника. Порядок оформлення та перелік документації, регулюються відповідними нормативними актами Державної Митної Служби України, Міністерства фінансів України та чинним законодавством України.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним виключення п. 5.3.3. з проекту договору.
Під супровідною документацією мається на увазі заповнені належним чином вантажні митні декларації та інші документи, що містять відомості, необхідні для здійснення митного контролю та оформлення вантажів Замовника. Порядок оформлення та перелік документації, регулюються відповідними нормативними актами Державної Митної Служби України, Міністерства фінансів України та чинним законодавством України.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо недоцільним виключення п. 5.3.3. з проекту договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-23-005071-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3331112456
Дата подання: 17 липня 2020 16:00
Причина відмови
Добрый день! Я извиняюсь, подскажите пжлст, какая конкретная была у меня ошибка? Какая причина отказа? Просто что б на будущее знать и не повторять ошибок.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 10:45
Відсутність підстав для задоволення скарги у повному обсязі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ |
39 600,00
UAH з ПДВ
|
22 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ЗЕД" |
37 500,00
UAH з ПДВ
|
27 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОЕР" |
44 980,00
UAH з ПДВ
|
27 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
МП "Рокада" у формі ТОВ |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
28 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЛЬТА ІНТЕРНЕШНЛ СЕРВІСЕС" |
34 500,00
UAH з ПДВ
|
28 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ #3331112456 |
Відхилено |
22 500,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:01
|
ТОВ "СЕРВІС ЗЕД" #37789511 |
Відхилено |
27 950,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 10:44
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОЕР" #43422784 |
Відхилено |
27 999,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:30
|
МП "Рокада" у формі ТОВ #19488642 |
Відхилено |
28 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 14:12
|
ТОВ "ДЕЛЬТА ІНТЕРНЕШНЛ СЕРВІСЕС" #37253245 |
Відхилено |
28 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:03
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій