Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград – Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новограді –Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
110 200 000,00 UAH
UA-2020-06-17-008546-c 79f489b5e6d641a7a0070c40f5a9de12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:24
Очікувана вартість: 110 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551 001,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 550999 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград – Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новограді –Волинському Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новограді -Волинському, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000037 ● e14d9e11aa0a4fa99e6bb5d7a2dfc455
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
15 UA-2020-06-17-008546-c 17.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" 110 045 617,00
UAH з ПДВ
110 045 617,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД" 110 199 800,00
UAH з ПДВ
110 199 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 09:50
Електронний підпис
15 липня 2020 09:49
Довідка ДПІ.PDF
14 липня 2020 17:11
Електронний підпис
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 ч.2.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 п.12.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 п.11.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 п.8.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 п.3.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка Ст.17 п.2.PDF
14 липня 2020 17:10
Довідка МВС.PDF
03 липня 2020 14:17
Електронний підпис
03 липня 2020 14:15
22 Захист довкілля.pdf
03 липня 2020 14:15
21 Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:15
20 Статут.pdf
03 липня 2020 14:15
19 Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 14:15
18 Ліцензія АВК БАМ.PDF
03 липня 2020 14:15
17 ISO аудитор.PDF
03 липня 2020 14:15
14 Персональні дані.pdf
03 липня 2020 14:15
13 Уповноважена особа.pdf
03 липня 2020 14:15
12 Субпідряд.rar
03 липня 2020 14:15
11 Календарний графік.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошториси.rar
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 8.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 7.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 6.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 5.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 4.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 3.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 2.pdf
03 липня 2020 14:15
10 Кошторис 1.pdf
03 липня 2020 14:15
8 Виписка.pdf
03 липня 2020 14:15
7 Витяг ЄДР.pdf
03 липня 2020 14:15
5 Фінзвіт.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_10.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_9.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_8.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_7.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_6.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_5.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_4.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_3.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_2.pdf
03 липня 2020 14:15
4 Досвід_1.rar
03 липня 2020 14:15
4 Досвід.rar
03 липня 2020 14:15
3 Працівники 5.rar
03 липня 2020 14:15
3 Працівники 4.rar
03 липня 2020 14:15
3 Працівники 3.rar
03 липня 2020 14:15
3 Працівники 2.rar
03 липня 2020 14:15
3 Працівники 1.pdf
03 липня 2020 14:15
2 МТБ 2.pdf
03 липня 2020 14:15
2 МТБ 1.rar
03 липня 2020 14:15
01 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"

ТОВ "ПОЛІССЯ-ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
Переможець 110 045 617,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ"
#42297001
110 045 617,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2023 15:42
Додаткова угода №5 до договору №63-20 від 01.05.2023р..pdf укладений
04 травня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:35
Додаткова угода №4 від 27.12.2022р..pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 12:59
Додаткова угода №3 від 22.11.2021 р..pdf зміни до договору
23 листопада 2021 12:59
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:28
Додаткова угода №2 до договору підряду №63-20 від 27.07.2020р. (2).pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 09:47
Додаткова угода №1 (Нова редакція).pdf зміни до договору
05 березня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 10:57
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
04 березня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:28
63-20.pdf укладений
28 липня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти розділ XXIV договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 63-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущенням технічної помилки при публікації Додаткової угоди № 1 до Договору, виникла необхідність у її повторному опублікуванні у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 63-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.2 викласти в новій редакції; 2. Доповнити данний договір пунктом 4.15; 3. Пункт 15.2 та пункт 15.4 викласти в новій редакції; 4. Додаток 2а викласти в новій редакції; 5. Доповнити даний Договір Додатком 3-21; 6.Розділ XXV Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 63-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №2 викласти в новій редакції та Додаток 3-21 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 63-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.05.2023р. та термін дії договору до 01.05.2023р. Додаток №2 та Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 63-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 01 травня 2023
Сума оплати за договором: 16 460 141,16
UAH (в тому числі ПДВ 2 743 356,86 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір будівельного підряду №63-20 від 27.07.2020 за згодою сторін.