Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вифлеємська, ПВ-4382 в Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 195 352,00 UAH
UA-2020-06-17-005179-b 11c4a17430d24d3aba4b4a69b10c2d79
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 195 352,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Вифлеємська, ПВ-4382 в Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Вифлеємська, ПВ-4382 в Дніпровському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Система керування
Дата подання: 18 червня 2020 15:50
Дата відповіді: 19 червня 2020 11:00
Добрий день! Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно розпорядження Київської міської державної адміністрації № 583 від 09.04.2020 року, КП «Київміськсвітло» лише забезпечує доступ КП «Інформатика» до існуючої системи управління мережами зовнішнього освітлення, а адміністрування програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення м. Києва покладено на КП «Інформатика».
Так , як інформація щодо технічних можливостей системи керування SEAK Energetics, знаходяться в компетенції КП «Інформатика», рекомендуємо зробити запит до даної установи, або до офіційного дистриб'ютора SEAK Energetics (Словаччина) в Україні ДП "ХІДДЕН" ТОВ "ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ" щодо роз’яснень.
В свою чергу, КП «Київміськсвітло» надіслало запит у відповідні організації для роз’яснень вищесказаних питань.
Система керування
Дата подання: 22 червня 2020 19:13
Добрий день! Хотілось би отримати відповідь безпосередньо від Замовника на поставлені раніше запитання, що безпосередньо стосуються умов технічного завдання і необхідні Учасникам для подання пропозицій. Отже, повторюємо запитання: Чи є відкритою система керування від Seak Energetics? Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics. Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника? Велике прохання, не давати рекомендацій щодо звернення до організацій або компаній, які не є безпосередніми Замовниками. Оскільки вони незобов'язані давати будь-які роз’яснення, а тим більше у певні терміни, щодо закупівель які не їх не стосуються безпосередньо. А ми як Учасники маємо звертатися безпосередньо до Замовника через систему державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД" 1 161 202,72
UAH з ПДВ
1 161 202,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 00:13
Електронний підпис
26 червня 2020 00:12
Електронний підпис
25 червня 2020 23:43
Ліцензія.PDF
25 червня 2020 23:43
17. Статут.pdf
25 червня 2020 23:43
12. КБ3 (Маяковського).pdf
25 червня 2020 23:43
8-9. Працівники.rar
25 червня 2020 23:43
7. Договір транспорт.pdf
25 червня 2020 23:43
6. Договір склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
Переможець 1 161 202,72
UAH з ПДВ
03 липня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
1 161 202,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:37
Звіт про виконання договору.pdf укладений
11 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:58
ДУ №3 від 09.12.2020 р. до Дог. №06-КР на зменшення.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:04
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:18
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:52
ДУ №2 вифлеємська.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 10:43
ДУ №1 від 22.07.2020.pdf зміни до договору
23 липня 2020 10:42
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
23 липня 2020 10:42
Повідомлення про внесення змін.pdf.p7s зміни до договору
23 липня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 17:01
Договір №06-КР від 22.07.2020 (1).pdf укладений
22 липня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 1 153 529,81 (Один мільйон сто п'ятдесят три тисячі п’ятсот двадцять дев’ять грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 192254,97 Сто дев ’яносто дві тисячі двісті п ’ятдесят чотири грн. 97коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору - «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 і становить 1153529,81 (Один мільйон сто п ’ятдесят три тисячі п ’ятсот двадцять дев'ять грн. 81 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі - 192254,97 Сто дев’яносто дві тисячі двісті п 'ятдесят чотири грн. 97 коп.) гривень. відповідає пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в Державній казначейській службі України, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 ««Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 346058,94 (Триста сорок шість тисяч п ’ятдесят вісім грн. 94 коп.) гривень з 20% ПДВ в сумі 57676,49 (П’ятдесят сім тисяч шістсот сімдесят шість грн. 49 коп.) гривень на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями»».
Номер договору про закупівлю: №06-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №06-КР від 22.07.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №06-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1 143 829,63 (Один мільйон сто сорок три тисячі вісімсот двадцять дев'ять грн. 63 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 190 638,27 (Сто дев'яносто тисяч шістсот тридцять вісім грн. 27 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1 143 829,63 (Один мільйон сто сорок три тисячі вісімсот двадцять дев'ять грн. 63 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 190 638,27 (Сто дев'яносто тисяч шістсот тридцять вісім грн. 27 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «09» грудня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №06-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 143 829,63
UAH (в тому числі ПДВ 190 638,27 UAH)