Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
13 152 202,00 UAH
UA-2020-06-02-009280-b 59824648c4be4ced855931ddbea81d38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 16:50
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:35
Очікувана вартість: 13 152 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75400, Україна, Херсонська область, смт Іванівка, вул. Іванівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:47
Окремий файл - кошторис.rar
02 червня 2020 16:47
Тендерна_документація_Іванівка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000019 ● 6239209ecba54bfbb321a2a41685adf0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-02-009280-b 02.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 17:55:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі дитячого ясла-садка «Лелеченя» за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-06-02-009280-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-18 15:50:01

Пояснення на запит

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит замовнику на пояснення від управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі дитячого ясла-садка «Лелеченя» за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1, що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-02-009280-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель
13 серпня 2020 року.
Переможцем процедури ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» вищевказаної закупівлі виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку. Копія платіжного доручення від 03 липня 2020 року № 902 додається
Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо інформацію про усунення порушень до висновку Держаудитслужби України (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-02-009280-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель 27 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: «на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-02-001960-c не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника». Також Держаудитслужба зобов’язала Департамент здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Повідомляємо, що Замовником в особистому кабінеті інтернет-майданчика була заповнена інформація щодо свого місцезнаходження та категорії, ця інформація не відображається в Річному плані закупівель з технічних причин самого майданчика що не залежать від Замовника. Однак в подальшому Замовником будуть вживатися заходи щодо дотримання вимог Законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону щодо повноти інформації річного плану закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

2020-09-04 11:26:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-02-001960-c не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС" 11 937 623,00
UAH з ПДВ
11 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД 12 816 854,70
UAH з ПДВ
11 836 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" 13 135 223,93
UAH з ПДВ
11 836 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 11 836 982,40
UAH з ПДВ
11 836 982,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 14:32
Електронний підпис
17 червня 2020 14:31
Реєстр документів.pdf
16 червня 2020 19:04
Електронний підпис
16 червня 2020 19:03
Договірна ціна.zip
16 червня 2020 19:03
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 19:03
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 19:03
ПВР-БУДГЕНПЛАН.pdf
16 червня 2020 19:03
Проєкт договору.pdf
16 червня 2020 19:03
Машини і механізми.pdf
16 червня 2020 19:03
Договiр_№_73-Т.pdf
16 червня 2020 19:03
6.3. Договiр_№_47-Т.pdf
16 червня 2020 19:02
3._Статут.pdf
16 червня 2020 19:02
Копія виписки з ЄДР.pdf
16 червня 2020 19:02
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:47
27_Проект договора.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:40
Електронний підпис
17 червня 2020 16:39
4339_лс-02-001-004_Обладнання.xls
17 червня 2020 16:39
Пояснител_ная_записка.doc

Публічні документи

08 липня 2020 10:52
Електронний підпис
02 липня 2020 15:31
Електронний підпис
02 липня 2020 15:29
Довідка по ст 17
02 липня 2020 15:29
Довідка ДПС
02 липня 2020 15:29
Довідка МВС
17 червня 2020 14:53
Електронний підпис
17 червня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 14:52
статут ТОВ ІБП Гарант.pdf
17 червня 2020 14:52
Проект договору.pdf
17 червня 2020 14:52
Копія ІПН Виноградов.pdf
17 червня 2020 14:52
Інформація по ст 17.pdf
17 червня 2020 14:52
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 14:52
Довідка про ППВР.pdf
17 червня 2020 14:52
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
17 червня 2020 14:52
Відгук ГМУВГ.pdf
17 червня 2020 14:51
Витяг ПДВ.PDF
17 червня 2020 14:51
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС"

ТОВ ЕЙР ТРЕЙД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС"
#41849445
Відхилено 11 700 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:37
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД
#31212952
Відхилено 11 836 900,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА"
#38727791
Відхилено 11 836 982,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:03
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Переможець 11 836 982,40
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
11 836 982,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 16:19
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 16:17
ДУ 5 (2).pdf зміни до договору
14 січня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 11:10
Додаткова угода_2 Іванівка.pdf зміни до договору
07 червня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:24
img20201231_12105210.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 12:44
Договір 18 від 14.07.2020.pdf укладений
14 липня 2020 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 836 683,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 972 613,93 UAH)