Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Hot-rolled steel equal-leg angles
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 26 947 534,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 737,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 808000 UAH |
Publication date: | 02 червня 2020 10:50 |
Enquiries until: | 11 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 26 947 534 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 134 738 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 16:57 |
4019 ТД кутик нова редакція 09.07.2020.docx | |
01 липня 2020 08:10 |
Зміни до тендеру 4019 30 06 2020.doc | |
02 червня 2020 10:47 |
Додаток №9.docx |
09 липня 2020 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2020 16:57 |
4019 ТД кутик нова редакція 09.07.2020.docx
|
||||||
01 липня 2020 08:10 |
Зміни до тендеру 4019 30 06 2020.doc
|
||||||
02 червня 2020 10:47 |
Додаток №9.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000032 ● 6b907c4c347d46aaab24e665981cb03d
- Статус: вирішено ● Дата: 16 листопада 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-06-02-000468-c 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-02-000468-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 вересня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі кутику сталевого гарячекатаного рівнополичного (код ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-02-000468-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо переліку змін, що вносяться до тендерної документації. 09.07.2020 Замовником внесено зміни до тендерної документації та розміщено з відображенням в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації відповідно до Закону. В зв’язку з технічною проблемою, яка виникла під час оприлюднення інформації про перелік змін в електронній системі закупівель, окремий документ з переліком змін до тендерної документації відсутній. Замовником будуть вжиті всі необхідні заходи з недопущення в подальшому зазначених порушень при внесенні змін до тендерної документації.
2020-10-01 16:24:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів ( пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону).) • усунуто
порушення усунуто
2020-11-16 15:56:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВБАС-МЕТИЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
25 720 668,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 09:49
|
ЦЗВ-04-02620-01.pdf | укладений |
15 січня 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 17:13
|
ЦЗВ-04-02620-01.pdf | укладений |
10 вересня 2020 17:13
|