Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК 725/4А-3 до ТК 725/4А-2 та від ЦТП на вул. Лабораторній, 26-А до ж/б на вул. Антоновича, 88, 84 та до ж/б на вул. Казимира Малевича, 37/41, 47/49, 53/30 у м. Києві»
Execution of repair works on the object: "Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from TC 725 / 4A-3 to TC 725 / 4A-2 and from CTP on the street. Laboratory, 26-A to the can on the street. Antonovycha, 88, 84 and to the railway on the street. Kazimir Malevich, 37/41, 47/49, 53/30 in Kyiv ".
Execution of repair works on the object: "Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from TC 725 / 4A-3 to TC 725 / 4A-2 and from CTP on the street. Laboratory, 26-A to the can on the street. Antonovycha, 88, 84 and to the railway on the street. Kazimir Malevich, 37/41, 47/49, 53/30 in Kyiv ".
Очікувана вартість
5 532 721,70 UAH
UA-2020-05-29-000722-a ● ec287d740c4049a0bb83a9b55cd89aa3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kononenko Larysa Alexeyevna +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 532 721,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 327,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 165981 UAH |
Publication date: | 29 травня 2020 13:48 |
Enquiries until: | 26 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 532 722 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 55 327 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК 725/4А-3 до ТК 725/4А-2 та від ЦТП на вул. Лабораторній, 26-А до ж/б на вул. Антоновича, 88, 84 та до ж/б на вул. Казимира Малевича, 37/41, 47/49, 53/30 у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from TC 725 / 4A-3 to TC 725 / 4A-2 and from CTP on st. Laboratory, 26-A to the can on the street. Antonovycha, 88, 84 and to the railway on the street. Kazimir Malevich, 37/41, 47/49, 53/30 in Kyiv »
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 15 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дня настання відкладальної обставини (п. 10.1. Договору). | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником на підставі Актів КБ-2в, Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів, за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 15:29 |
Перелік змін 25.06.2020.docx | |
25 червня 2020 15:29 |
ТД_ВТА_4500 Лабораторна.doc | |
25 червня 2020 15:29 |
Переклад оголошення 4500 Лабор.docx | |
25 червня 2020 15:29 |
Оголошення 4500 Лабораторна.doc | |
01 червня 2020 17:15 |
Перелік змін 01.06.2020.docx |
25 червня 2020 16:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 червня 2020 15:29 |
Перелік змін 25.06.2020.docx
|
|||||||||
25 червня 2020 15:29 |
ТД_ВТА_4500 Лабораторна.doc
|
|||||||||
25 червня 2020 15:29 |
Переклад оголошення 4500 Лабор.docx
|
|||||||||
25 червня 2020 15:29 |
Оголошення 4500 Лабораторна.doc
|
|||||||||
01 червня 2020 17:15 |
Перелік змін 01.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів, проектної документації, дозвільних документів, показників прибутку та адміністративних витрат та терміну надання послуг.
Дата подання: 19 червня 2020 14:22
Дата відповіді: 23 червня 2020 14:52
1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів:
1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
1.2 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
1.3 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
1.3 У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
1.4 В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1.
Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з:
‒ незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво;
‒ середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво.
У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами.
Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації:
2.1 Яку проектну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів:
3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації?
3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі?
3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат:
4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?
4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.?
Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 6 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг:
5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 31 липня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо прийом пропозицій до 30 червня, протягом 30 днів строк проходження експертизи та запланований аукціон очікується 05 серпня 2020 року?
5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно друга половина серпня – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації?
5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.
3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.
5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.
3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.
5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 липня 2020
UA-2020-05-29-000722-a●ec287d740c4049a0bb83a9b55cd89aa3
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Імперіалбуд-62" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій