Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області" (Капітальний ремонт)
Очікувана вартість
6 779 720,00 UAH
UA-2020-05-25-006837-b eaf64d7fbbd74a9eb0a5b4046fcb6d77
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:34
Очікувана вартість: 6 779 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області" (Капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники Пустомитівського району, вул. Січових Стрільців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45243000-2 — Укріплення берегових ліній

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 N117, Замовник вправі здійснювати попередню оплату у розмірі 30% річного обсягу робіт (що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом трьох місяців від моменту отримання. Після закінчення трьох місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. До рахунку Підрядником додаються підписані екземпляри акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням авансу, у наступному місяці за поточним, в якому було підписано акти про виконані роботи форми КБ-2в. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:36
Додаток 7.doc
25 травня 2020 16:36
Додаток 6.doc
25 травня 2020 16:36
Додаток 5. Проект договору.doc
25 травня 2020 16:36
Додаток 4.doc
25 травня 2020 16:36
Додаток 3.doc
25 травня 2020 16:36
Додаток 2. Технічне завдання.PDF
25 травня 2020 16:36
Додаток 1.doc
25 травня 2020 16:36
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 26 травня 2020 13:19
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:29
Доброго дня, шановний Замовник. Скажіть, будь ласка, який клас наслідків закупівлі? СС1 чи СС2?
Відповідь: Клас наслідків СС2.
Щодо подання документації
Дата подання: 27 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:13
Просимо надати розяснення, чи може учасник залучати до виконання робіт працівників за договорми цивільно-правового характеру та відповідно надачи замовнику копії на підтвердження?
Відповідь: Згідно п. 2 Додатку 6 тендерної документації, не встановлено обмежень щодо залучення учасниками кваліфікованого персоналу до виконання будівельних робіт по об'єкту (трудовий договір, контракт, угоди цивільно-правового характеру тощо).
Долучені до тендерної пропозиції документи, зокрема згадані у запитанні угоди ЦПХ будуть замовником розглянуті в загальному порядку.
Проект договору
Дата подання: 27 травня 2020 15:24
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:16
у п.п. 5 п 1 Розділу 3 ТД визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції подають проект договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) заповнений та завізований з боку Учасника. Учасник не заповнює п. 3.1. Договору та додаток (п. 17.1.3) до нього. У проекті договору відсутній додаток по п. 17.1.3. Просимо надати розяснення з цього приводу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В цій частині міститься описка, вірним є посилання на п. 18.1.3. "Календарний план фінансування робіт", який заповнюється замовником на етапі підписання договору про закупівлю.
Додатки до даговору
Дата подання: 27 травня 2020 15:27
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:25
Просимо надати розяснення, чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції: календарний план виконання робіт та/або календарний план фінансування ?
Відповідь: Підпунктом 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасником подається у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) заповнений та завізований з боку Учасника. Учасник не заповнює п. 3.1. Договору та додаток ("п. 17.1.3" - описка, чит. "п. 18.1.3" ) до нього.
Таким чином, учасник не заповнює та не долучає у пропозиції зокрема календарний план фінансування.
Усі решту пункти проекту договору про закупівлю повинні бути заповнені (з врахуванням вище зазначених уточнень).
Калаендарний графік
Дата подання: 28 травня 2020 16:09
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:22
учасник не заповнює та не долучає у пропозиції зокрема календарний план фінансування. Усі решту пункти проекту договору про закупівлю повинні бути заповнені (з врахуванням вище зазначених уточнень). Враховуючи, що замовником не надано у складі тендерної документації зразку календарного графіку, який можно б було "заповнити", Просимо надати розяснення:у якому вигляді учасники повинні надавати календарний графік ? ( перелік необхідної інформації, розгорнутий, скорочений, з повним переліком робіт або загальними видами робіт)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено зразків складення додатків до проекту договору про закупівлю, а тому учасник застосовує зручну для нього форму календарного графіку виконання робіт, викладаючи у ньому інформацію у спосіб, що дозволяє Замовнику безперешкодно встановити її суть або зміст для прийняття однозначного висновку щодо відповідності учасника вимогам тендерної документації.
Додатково звертаємо увагу, що у відповідності до п. 2 Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, оприлюдненої згідно Наказу Мінрегіонбуду №2 від 13.01.2009 року:
«2.1. Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо.
Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства.
2.2. Графік може бути складений у розрізі окремих об'єктів, що входять у склад будови (пускових комплексів, черг), із врахуванням строків будівництва, визначених договором та календарним планом будівництва (у разі спорудження об'єкта протягом декількох років), вимог технології виконання робіт, техніки безпеки та організації будівельного виробництва, визначених проектно-технологічною документацією. Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації.
2.4. Залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
2.5. У разі участі у підготовці робіт кількох виконавців, календарний графік виконання робіт складається із урахуванням строків виконання робіт кожним виконавцем. При цьому дати закінчення робіт, які забезпечують фронт робіт іншим виконавцям, можуть визначатися як контрольні, обов'язкові для дотримання. За їх порушення у договорі підряду можуть передбачатися відповідні санкції.»
Уточнення об'ємів технічного завдання
Дата подання: 29 травня 2020 14:08
Дата відповіді: 30 травня 2020 19:14
В п.12 технічного завдання встановлюються габіони в 2 ряди в кількості 484 м3. Об'єм 484 м3 в себе вже включає установлення в 2 ряди? Чи потрібно приміняти коефіцієнт H1=2, оскільки по нормам АВК, ця норма застосовується для установлення габіонів в один ряд?
Відповідь: Об'єм 484 м3, який передбачено технічним завданням, включає встановлення габіонів в два ряди, коефіцієнт Н1=2 не застосовується.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІМЕТ" 4 939 271,00
UAH з ПДВ
4 939 271,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ВЕКТОР 5 942 055,39
UAH з ПДВ
5 892 055,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Жовківська ПМК 5 995 652,00
UAH з ПДВ
5 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 08:46
Електронний підпис
11 червня 2020 08:45
Кошторис.pdf
11 червня 2020 08:45
Штатний розпис.pdf
11 червня 2020 08:45
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 08:45
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 08:45
Статут.pdf
11 червня 2020 08:45
Рішення.pdf
11 червня 2020 08:45
Проект договору.pdf
11 червня 2020 08:45
Опис.pdf
11 червня 2020 08:45
Наказ Гумерова І.О..pdf
11 червня 2020 08:45
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 08:44
Договір на МТБ.pdf
11 червня 2020 08:44
Довідка про МТБ.pdf
11 червня 2020 08:44
Довідка з банку.pdf
11 червня 2020 08:44
Диплом.pdf
11 червня 2020 08:44
Гарантійні листи.pdf
11 червня 2020 08:44
Витяг з ЄДР повний.pdf
11 червня 2020 08:44
Банківська гарантія.zip
11 червня 2020 08:44
Аналогічний договір 3.pdf
11 червня 2020 08:44
Аналогічний договір 2.pdf
11 червня 2020 08:44
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 02:04
Електронний підпис
11 червня 2020 02:02
Стаття 17 повна.pdf
11 червня 2020 02:02
Аналогічні.rar
11 червня 2020 02:02
36.37. Аналогічні.rar
11 червня 2020 02:02
техпаспорти.pdf
11 червня 2020 02:01
ст 17 додатково.pdf
11 червня 2020 02:01
Реєстр ЄДР.pdf
11 червня 2020 02:01
Основні засоби.pdf
11 червня 2020 02:01
освіта.pdf
11 червня 2020 02:01
освіта 2.pdf
11 червня 2020 02:01
кошторис пдф.pdf
11 червня 2020 02:01
Договір позички.pdf
11 червня 2020 02:01
Довідки загальні.pdf
11 червня 2020 02:01
Довідки банк.pdf
11 червня 2020 02:01
Довідка досвід.pdf
11 червня 2020 02:01
Диломи.rar
11 червня 2020 02:01
Акт1.pdf
11 червня 2020 02:01
33. Освіта.rar
11 червня 2020 02:01
29. Техпаспорти.rar
11 червня 2020 02:01
28. ОСновні засоби.zip
11 червня 2020 02:01
28. ОСновні засоби.rar
11 червня 2020 02:01
23. Ліцензія.rar
11 червня 2020 02:01
17. Повноваження.rar
11 червня 2020 02:01
16.. Довідка банк.zip
11 червня 2020 02:01
16.. Довідка банк.rar
11 червня 2020 02:01
16. Довідки банк.zip
11 червня 2020 02:01
15. Витяг ЄДР.pdf
11 червня 2020 02:01
14. Єдинник.pdf
11 червня 2020 02:01
13. Статут.rar
11 червня 2020 02:01
7.8.9. Гарантія.zip
11 червня 2020 02:01
3. Кошторис.rar

Публічні документи

10 червня 2020 22:42
Електронний підпис
10 червня 2020 22:40
ст.17 ВПВ.pdf
10 червня 2020 22:40
Статут.pdf
10 червня 2020 22:40
Проект договору.pdf
10 червня 2020 22:40
Дог ціна і кошторис.pdf
10 червня 2020 22:40
Інші Документи.rar
10 червня 2020 22:40
Додаток1 ТД КК Досвід.rar
10 червня 2020 22:40
Дод 6 КК Працівники.rar
10 червня 2020 22:40
Цінова пропозиція (3).pdf
10 червня 2020 22:39
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІМЕТ"

КП ВЕКТОР

ТОВ Жовківська ПМК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІМЕТ"
#31372898
Відхилено 4 939 271,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 09:19
КП ВЕКТОР
#30873486
Відхилено 5 892 055,38
UAH з ПДВ
24 червня 2020 19:43
ТОВ Жовківська ПМК
#39302147
Відхилено 5 940 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 22:02

Документи

19 червня 2020 09:19
Електронний підпис
18 червня 2020 19:15
Протокол 1.doc

Документи

24 червня 2020 19:43
Електронний підпис
24 червня 2020 19:38
Протокол 2.doc

Документи

26 червня 2020 22:02
Електронний підпис
26 червня 2020 21:58
Протокол 3.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
26 червня 2020 22:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі