Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95
Очікувана вартість
47 476 428,00 UAH
UA-2020-05-15-001799-c 37f63d9413184dd786f96d242260553c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олександра Валеріївна

080444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Сорокіна Олександра Валеріївна
080444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 13:53
Очікувана вартість: 47 476 428,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237 382,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47476.43 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, Котельникова 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстрочка платежу: 20%
Відстрочка платежу від 81 до 100 календарних днів: 20%
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: 15%
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: 10%
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: 5%
Відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: 0%
18 травня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:56
ТД Капітальний ремонт - нова редакція.doc
18 травня 2020 14:56
Протокол про завтердження змін.pdf
18 травня 2020 14:55
Протокол про внесення змін.PDF
18 травня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:56
ТД Капітальний ремонт - нова редакція.doc
18 травня 2020 14:56
Протокол про завтердження змін.pdf
18 травня 2020 14:55
Протокол про внесення змін.PDF
15 травня 2020 13:30
ТД Капітальний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат кошторису.
Дата подання: 18 травня 2020 16:29
Дата відповіді: 19 травня 2020 10:58
Добрий день! Вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів, просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі.
Відповідь: Доброго дня! Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (дефектний акт, наданий Замовником в тендерній документації) (Додаток 4).
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах замовника.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за вивіз будівельного сміття. При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати (пункти 1 та 2 розділу ІІІ порядку) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів (Наказ Мінрегіонрозвитку від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), Рішення КМР від 20.12.2018 № 485/6536.

Розрахунок договірної ціни здійснюється УЧАСНИКОМ за допомогою програмного комплексу АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, рекомендованим Мінрегіонбудом України, в якому враховані останні зміни в стандартах з ціноутворення.
В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (додаток 4 до цієї документації).
Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ).
Договірна ціна за яку Учасник згоден виконати замовлення розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Технічним завданням, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах та поточних цін на них.До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ, а саме:

- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Об’єктні кошториси;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни;
- Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних);
- Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів;
- Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалися на підприємстві Учасника за попередній звітний період (рік).
Обґрунтовуючи дані та розрахунки додаються:
- Розрахунок прибутку;
- Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП.

Крім того, вказана кошторисна документація додатково надається на електронному носії інформаційна модель формату IMD в програмному комплексі АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом.
В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядниками.
Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ).
По кваліфікації
Дата подання: 18 травня 2020 18:57
Дата відповіді: 19 травня 2020 10:52
Скан-копії посвідчень та Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на працівників по проходженню перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та інших перевірок надаються тільки на робітників? Чи на всіх працівників (ІТР, керівний склад) учасника які вказані в довідці? Дякуємо!
Відповідь: Вимагається обов'язкова наявність в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією "інженера з охорони праці" у якого наявне посвідчення з охорони праці та документ, що засвідчує результати перевірки знань з питань охорони праці, в тому числі обов'язково має бути надано Протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці пожежної безпеки, електробезпеки та інших перевірок керівного складу (директора, виконроба/начальника дільниці) та внутрішній протокол перевірки знань з охорони праці пожежної безпеки, електробезпеки та інших перевірок всіх працівників зазначених в наданій довідці про наявність працівників згідно Додатку 1 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-001799-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 16 червня 2020 10:22
Вимога
Невідповідність пропозиції Переможця закупівлі вимогам Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 10:43
Замовник не вбачає порушень ТОВ "НІДКОМ", а тому приймає рішення у задоволенні Вимоги Учасника ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" про усунення порушення - відмовити.

Документи подані скаржником

16 червня 2020 10:22
Вимога.docx

Документи

19 червня 2020 10:33
Протокол 19.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-001799-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 19 червня 2020 16:58
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 20:01

Документи подані скаржником

19 червня 2020 15:34
Скарга АМКУ ТОВ КК.pdf
19 червня 2020 15:34
Скарга АМКУ ТОВ КК.docx
19 червня 2020 15:59
Скарга АМКУ ТОВ КК.docx.p7s

Документи подані замовником

26 червня 2020 12:52
Лист 897 від 26.06.2020.PDF
26 червня 2020 12:52
Лист 897.docx
06 липня 2020 10:59
лист 937.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000032 ● 29152f6d43444147be62935a15e5cbf9
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-05-15-001799-c 15.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-25 19:18:06

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.06.2020 № 174

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-04-001328-c.c4 та UA-2020-05-15-001799-c.c2,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-03-04-001328-c та UA-2020-05-15-001799-c, прийняте наказом Держаудитслужби від 22 червня 2020 року № 162 «Про початок моніторингу закупівель», вважати його таким, що зупинене з 25 червня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ НІДКОМ 42 187 301,56
UAH з ПДВ
40 750 000,00
UAH з ПДВ
1.25 32 600 000 Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 39 201 653,00
UAH з ПДВ
38 489 506,55
UAH з ПДВ
1.1875 32 412 216.04 Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 42 243 894,00
UAH з ПДВ
42 006 511,00
UAH з ПДВ
1.25 33 605 208.80 Документи
ТОВ "БК КБР" 41 054 149,46
UAH з ПДВ
41 054 149,46
UAH з ПДВ
1.125 36 492 577.30 Документи
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" 43 189 415,81
UAH з ПДВ
43 189 415,81
UAH з ПДВ
1 43 189 415.81 Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:16
Довідка ст.17
11 червня 2020 14:16
Довідка на переможця
29 травня 2020 17:44
частина 5.rar
29 травня 2020 17:44
частина 4 (кошториси).rar
29 травня 2020 17:44
частина 3 (кошториси).rar
29 травня 2020 17:44
частина 2.rar
29 травня 2020 17:44
частина 1.rar
29 травня 2020 17:44
32. БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Публічні документи

01 червня 2020 13:58
ГАРАНТІЯ.zip
01 червня 2020 13:58
10.7.1. Витяг з ЄДР.pdf
01 червня 2020 13:58
9.9.1. Дозвіл - копія.pdf
01 червня 2020 13:58
9.9. Дозвіл - оригінал.pdf
01 червня 2020 13:58
9.8.1. Ліцензія - копія.pdf
01 червня 2020 13:58
9.8. Ліцензія - оригінал.pdf
01 червня 2020 13:58
9.5.1.Ліцензія АВК.pdf
01 червня 2020 13:58
9.5. Додвіка щодо АВК.pdf
01 червня 2020 13:58
9.4. Календарний графік.pdf
01 червня 2020 13:58
7. Довідка МТБ.pdf
01 червня 2020 13:58
6. Довідка працівників.pdf
01 червня 2020 13:58
5.1. Довідки ст. 17.pdf
01 червня 2020 13:58
5. Інформація ст. 17.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 11:39
Електронний підпис
01 червня 2020 11:38
Лікарня №7_кошторис.rar
01 червня 2020 11:38
Договір 140 від 27-05-2019.pdf
01 червня 2020 11:38
БГ.rar
01 червня 2020 11:38
63-1 Договір оренди офіс.pdf
01 червня 2020 11:38
58 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 11:38
53-6 Наказ по ШР.pdf
01 червня 2020 11:38
53-1 Дипломи ІТР.rar
01 червня 2020 11:38
52-1 Договір оренди МТБ.pdf
01 червня 2020 11:38
52 Наявність МТБ.pdf
01 червня 2020 11:38
43 Резидент України.pdf
01 червня 2020 11:38
42 Витяг з ЄДР.pdf
01 червня 2020 11:38
42 Виписка з ЄДР.pdf
01 червня 2020 11:38
38 Приват рахунок.pdf
01 червня 2020 11:38
32 Цінова пропозиція.pdf
01 червня 2020 11:38
31 Захист довкілля.pdf
01 червня 2020 11:38
21 Ст 17 ЗУ.pdf
01 червня 2020 11:38
20 Проект договору.pdf
01 червня 2020 11:38
18 Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 12:31
Електронний підпис
01 червня 2020 10:37
Електронний підпис
01 червня 2020 10:35
трудові книжки.zip
30 травня 2020 23:39
Електронний підпис
30 травня 2020 23:37
трудові книжки.zip
30 травня 2020 23:37
Договір оренди офісу.pdf
30 травня 2020 23:37
Інші документи.rar
30 травня 2020 23:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 09:34
цінова пропозиція.pdf
01 червня 2020 09:34
Тендерне забезпечення.pdf
01 червня 2020 09:34
Строй. лицензия.pdf
01 червня 2020 09:34
Санкції.pdf
01 червня 2020 09:34
Про субпыдрядникыв.pdf
01 червня 2020 09:34
Помилки.pdf
01 червня 2020 09:34
Обробку даних.pdf
01 червня 2020 09:34
Надання документів.pdf
01 червня 2020 09:34
МАТ БАЗА.pdf
01 червня 2020 09:34
Істотні умовии.pdf
01 червня 2020 09:34
Захист Доовкілля.pdf
01 червня 2020 09:34
Договірна ціна.pdf
01 червня 2020 09:34
Гарантійні терміни.pdf
01 червня 2020 09:34
Вытяг.pdf
01 червня 2020 09:34
Виписка 2.jpg
01 червня 2020 09:34
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Відхилено 38 489 506,55
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:14
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Переможець 40 750 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ
#41564138
40 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:10
д у 3 дог 164.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:32
д у 2 дог 164.pdf зміни до договору
31 липня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 18:12
ду1 дог 164.pdf зміни до договору
16 липня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 18:06
Договор № 164 частина 2.pdf укладений
16 липня 2020 18:02
Договор № 164 частина 1.pdf укладений
16 липня 2020 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник надає Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання капітального ремонту об’єкту
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з корегуванням об'ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 418 097,93
UAH (в тому числі ПДВ 2 903 016,32 UAH)