Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 14:51 |
Очікувана вартість: | 11 861 624,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 16:14 |
Проект договору.docx | |
14 травня 2020 16:13 |
ТД з 19.04.2020 реконструкція Я.Мудрого 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000045 ● df91af40a96344caac814b898d102588
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-05-14-002662-a 14.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2020-06-22-000045 по закупівлі робіт із реконструкція тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція) Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 09 липня 2020 про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція тротуарної частини вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області» (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2020-06-22-000045). Так, в пункті 1 констатуючої частини висновку зазначено наступне: За результатами моніторингу установлено, що Замовник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у тендерній документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, оформленої згідно з додатком № 3 тендерної документації та передбачив, що зазначена у довідці матеріально-технічна база має бути цілком достатньою для виконання вимог наведених у Технічному завданні по зазначеному предмету закупівлі, викладеному у Додатку № 9 тендерної документації (підпункт 5.2.1 пункту 5 розділу І тендерної документації). Крім того у Технічному завданні (далі – ТЗ) Замовник передбачив найменування робіт з реконструкції та транспортні засоби, машини та механізми, якими вони виконуються, зокрема, роботи з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3 та роздроблення грунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшем місткістю 0,25 м3 (пункт 21 розділу 1 та пункт 1 розділу ІІ ТЗ відповідно), перевезення асфальту, шлакобетону, тощо самоскидами на відстань 30 км (пункт 113 розділу 1 ТЗ), розлив в’яжучих матеріалів автогудронатором місткістю 7000 л (пункт 114 розділу 1 ТЗ). Водночас учасник ТОВ «Білоцерківрозоптторг» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 29.05.2020 № 1/3, яка не відповідає вимогам підпункту 5.2.1 пункту 5 розділу І тендерної документації, оскільки не містить інформації про наявність транспортних засобів, машин та механізмів передбачених пунктами 21, 113 та 114 розділу 1 та пункту 1 розділу ІІ ТЗ. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Білоцерківрозоптторг», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та уклав із ним Договір. Звертаємо увагу на те, що у Розділі І відсутній пункт 5.2.1, про який йдеться у висновку. Водночас пунтком 5.2.1. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, що оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації. Учасником ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від (№ 1/3 від 29.05.2020), яка в відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. Варто звернути увагу, що пунктом 18 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація обов’язково має містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Зазначена вимога міститься в пункті 8.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Аналіз вищезазначеної правової норми дає підставу стверджувати, що як Законом так і умовами тендерної документації не встановлено обов’язку для учасника зазначати у тендерній пропозиції інформацію про субпідрядника/співвиконавця робіт в обсязі менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Необхідно зазначити, що у відповідності до технічного завдання (додаток 9 до тендерної документації) роботи із реконструкції тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області у основній масі включають підготовчі роботи (розбирання дорожніх покриттів та основ, розбирання покриття з фігурних елементів мощення, демонтаж дорожнього обладнання тощо), роботи з реконструкції тротуарної частини (встановлення бетонних поребрикiв, улаштування основи тротуарів, улаштування покриття з фігурних елементів мощення, установлення металевої огорожi з сiтчастих панелей, установлення дорожніх знаків, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, влаштування зупинок громадського транспорту). Зазначені вище роботи виконуються в ручну і не потребують застосування машин та механізмів. Наявність транспортних засобів, машин та механізмів передбачається лише пунктами 21 (навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди), 113 (перевезення асфальту, шлакобетону) та 114 (розлив в’яжучих матеріалів автогудронатором ) розділу 1 та пункту 1 розділу ІІ ТЗ. Обсяг та вартість таких робіт загалом не перевищує 20% вартості договору про закупівлю, а тому у разі залучення до їх виконання субпідрядника/співвиконавця учасник не зобов’язаний подавати у складі тендерної пропозиції інформацію про їх залучення, оскільки це суперечить тендерній документації та Закону. В той же час, у складі тендерної пропозиції учасника, ТОВ «Білоцерківрозоптторг», надано інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та гарантiйний лист про те, що роботи будуть виконані вiдповiдно до Технiчного завдання (Додаток 9) тендерної документацiї. З огляду на викладене вище, тендерна пропозиція учасника, ТОВ «Білоцерківрозоптторг», відповідає вимогам тендерної документації, підстави для відхилення відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону відсутні. Договір №1102/2020 від 12.05.2020 року про виконання робіт з реконструкції тротуарної частини вулиці Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області» (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) укладено відповідно до Закону. Що зокрема підтвердив і висновок ДАСУ в якому не зазначено жодного іншого порушення окрім відсутності в тендерній пропозиції інформації про наявність транспортних засобів, машин та механізмів передбачених пунктами 21, 113 та 114 розділу 1 та пункту 1 розділу ІІ ТЗ. Вся вищезазначена інформація могла б бути надана посадовій особі органу державного фінансового контролю до закінчення моніторингу шляхом надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинення дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі у разі звернення такої посадової особи через електронну систему закупівель з запитом про надання пояснень у відповідності до положень частини 5 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо зобов’язання вжити заходів розірвання договору з переможцем закупівлі, викладеного у пункті 3 констатуючої частини висновку про результати моніторингу UA-M-2020-06-22-000045, повідомляємо про те, що договір № 1102/2020 від 12.05.2020 року відповідає акцептованій тендерній пропозиції та вимогам, вставленим тендерною документацією, підстави згідно чинного законодавства щодо його розірвання у замовника відсутні. Враховуючи викладене Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2020-06-22-000045 по закупівлі робіт із реконструкція тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція) про не відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» кваліфікаційним критеріям необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже протиправним.
2020-07-14 16:34:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Не погоджуючись із інформацією, викладеною у висновку, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, керуючись положеннями частини 10 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернувся до Київського окружного адміністративного суду з позовом про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України за результатами проведення моніторингу UA-M-2020-06-22-000045 відкритих торгів UA-2020-05-14-002662-a із закупівлі Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради у 2020 році робіт по реконструкції тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція). |
Дата публікації: | 23 липня 2020 |
Документи:
23 липня 2020 08:40
|
Електронний підпис |
23 липня 2020 08:40
|
Повідомлення.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
10 867 506,00
UAH з ПДВ
|
10 867 506,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" |
11 299 226,16
UAH з ПДВ
|
11 239 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
10 867 506,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:19
|
1102-4.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:51
|
1102-3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:51
|
1102-2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:07
|
1102-1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 12:35
|
Договір 1102.pdf | укладений |
19 червня 2020 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 1102/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1102/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного графіку |
Номер договору про закупівлю: | 1102/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 03/2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 1102/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |