Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продуктові набори
Очікувана вартість
253 750,00 UAH
UA-2020-04-21-000911-c 28bbf4ac25f64edeba205bcf0e9be03b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аділова Світлана Ярославівна

+380312612979 umupszn@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192997
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл.Ш.Петефі,24,26
Контактна особа: Аділова Світлана Ярославівна
+380312612979
umupszn@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2020 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 13:37
Очікувана вартість: 253 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 шт
продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Шандора Петефі, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 19:56
Тендерна документація з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо предмету закупівлі
Дата подання: 25 квітня 2020 20:57
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:50
добрий день. чому предмет закупівлі цих відкритих торгів визначено за показником шостої цифри ДК 021:2015, якщо пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, передбачено, що, зокрема, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри основного словника? при цьому наголошую, що окремі частини предмета закупівлі (лоти) у даній закупівлі відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації.
Тобто, Замовник має можливість деталізувати предмет закупівлі, обравши додатковий класифікатор, що не є порушенням закону.
Головне правило при визначенні предмету закупівлі, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник не може ділити предмет закупівлі на частини для того, щоб уникнути проведення процедури відкритих торгів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000039 ● 50c0b38ea2ca494bbc115973b59d8f7a
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

29.04.2020 № 18

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 29.04.2020 № 18
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-21-000911-c 21.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Проаналізувавши інформацію за результатами моніторингу закупівлі (ID UA-M-2020-04-29-000039), що проводився по закупівлі код за ДК 021:2015: 15897300-5 – «Продуктові набори» з 29.04.2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, тендерним комітетом департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради прийнято рішення (протокол №22 від 07.05.2020 року) про відміну процедури відкритих торгів з підстави, що передбачена частиною 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Неможливість усунення порушень викликана недосконалістю та функціональними характеристиками електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн», якими не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі. Також функціоналом електронного майданчика не передбачено у відповідності до Закону (у редакції від 19.04.2020 року), відповідних полів для зазначення місцезнаходження Замовника, його категорії та мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що в свою чергу унеможливлює усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених внаслідок моніторингу. Відповідно до частини 7 статті 32 Закону, у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. На підставі прийнятого тендерним комітетом рішення 08.05.2020 року процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі код за ДК 021:2015: 15897300-5 – «Продуктові набори» відмінено. Підстави відміни закупівлі, на виконання ч.7 ст.32 Закону, департаментом зазначено в електронній системі закупівель. Триває період оскарження рішення про відміну. Кінцева дата періоду оскарження 19.05.2020 року.

2020-05-15 13:59:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 11 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-05-18 09:07:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кривонос Наталія Сергіївна 237 872,50
UAH з ПДВ
237 630,00
UAH з ПДВ
Документи
РУСИН МИХАЙЛО ЮЛІЙОВИЧ 240 265,00
UAH з ПДВ
237 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 13:24
сертифікати.pdf
07 травня 2020 13:24
договор перевозки.pdf
07 травня 2020 13:24
медична2.jpg
07 травня 2020 13:24
медична3.jpg
07 травня 2020 13:24
медична1.jpg
07 травня 2020 13:24
трансп свидотство.jpg
07 травня 2020 13:24
наказ.jpg
07 травня 2020 13:24
свідотство.jpg
07 травня 2020 13:24
трудова2-2.jpg
07 травня 2020 13:24
трудова2.jpg
07 травня 2020 13:24
трудова1.jpg
07 травня 2020 13:24
трудова2-1.jpg
07 травня 2020 13:24
свідотство еп.jpg
07 травня 2020 13:24
договор аналог кури.pdf
07 травня 2020 13:24
накладна аналог.pdf
07 травня 2020 13:24
договор аналог мясо.pdf
07 травня 2020 13:24
накладна аналог2.pdf
07 травня 2020 13:24
с.11 – копія.jpg
07 травня 2020 13:24
с.3.jpg
07 травня 2020 13:24
с.І код.jpg
07 травня 2020 13:24
с.2 – копія.jpg
07 травня 2020 13:24
с.3 – копія.jpg
07 травня 2020 13:24
договор оренди.pdf
07 травня 2020 13:24
с.1.jpg
07 травня 2020 13:24
проект договору.pdf
07 травня 2020 13:24
пропозиція.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 17:29
Електронний підпис
07 травня 2020 17:28
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кривонос Наталія Сергіївна

РУСИН МИХАЙЛО ЮЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кривонос Наталія Сергіївна
#2844809203
Очікує рішення 237 630,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:58

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 14:14
Кінець періоду оскарження: 19 травня 2020 00:00
Дата відміни: 19 травня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Функціональні можливості та характеристики електронного майданчика, не дають можливості внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі, а також функціоналом електронного майданчика не передбачено у відповідності до Закону (у редакції від 19.04.2020 року), відповідних полів для зазначення місцезнаходження Замовника, його категорії та мови якою повинні готуватися тендерні пропозиції, що в свою чергу унеможливлює усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
08 травня 2020 14:14
Електронний підпис
08 травня 2020 14:13
CCF08052020_0003.pdf