Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 (Послуги з прибирання прибудинкових територій та сходових клітин 157 будинків Подільського району м. Києва)
Очікувана вартість
2 766 553,36 UAH
UA-2020-04-17-008264-b f95b43bf8b8d4b7cbae4c3f7539e42ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:12
Очікувана вартість: 2 766 553,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 665,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з прибирання за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 (Послуги з прибирання прибудинкових територій та сходових клітин 157 будинків Подільського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, щомісяця до 07 числа наступного місяця за розрахунковим, згідно підписаних між Замовником та Виконавцем актів наданих послуг засвідчених підписами та печатками сторін. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:16
ТД оголошення.pdf
17 квітня 2020 15:16
Проект договору.docx
17 квітня 2020 15:16
Додатки до ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП" 2 741 946,70
UAH з ПДВ
2 741 946,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" 2 760 000,00
UAH з ПДВ
2 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 20:35
Електронний підпис
03 травня 2020 01:05
Електронний підпис
03 травня 2020 01:01
Цінова пропозиція.pdf
03 травня 2020 01:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 травня 2020 01:01
Довідка_покриття_9419.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"

ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"
#40969787
Переможець 2 741 946,70
UAH з ПДВ
05 травня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"
#40969787
2 741 946,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 18:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:14
SCAN0178.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:36
Протокол _ 171 від 20.07.2020 виправлення технічної помилки.PDF зміни до договору
20 липня 2020 15:34
Договір зміни до договору
20 липня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:59
8264.pdf зміни до договору
27 травня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:53
Договір укладений
21 травня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 11.1 та 11.8 Договору, сторони дійшли згоди, доповнити розділ 11 «Інші умови» Договору п. 11.15
Номер договору про закупівлю: 8264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення суто технічної помилки шляхом завантаження первісної версії Договору про надання послуг № 8264 від 21.05.2020
Номер договору про закупівлю: 8264
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.3. Договору. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 12 лютого 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Ціну договору збільшити на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 8264
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 12 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 331 048,95
UAH (в тому числі ПДВ 221 841,49 UAH)