Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Годинники
Очікувана вартість
3 870 000,00 UAH
UA-2020-04-17-005003-a 5f2b13e942244b97b5e6536dedd6cdc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Тетяна Олексіївна

380442027587 melnychenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Мельниченко Тетяна Олексіївна
380442027587
melnychenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:44
Очікувана вартість: 3 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Відповідно до Додатку № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
875 штуки
Іменний годинник Київського міського голови (чоловічий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри
625 штуки
Іменний годинник Київського міського голови (жіночий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Годинники Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:52
Зміни 28-04-2020.docx
28 квітня 2020 16:51
ТД годинники 28-04-2020 нова редакція.doc
28 квітня 2020 16:51
ТД годинники 28-04-2020 зі змінами.doc
28 квітня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:52
Зміни 28-04-2020.docx
28 квітня 2020 16:51
ТД годинники 28-04-2020 нова редакція.doc
28 квітня 2020 16:46
ТД годинники 28-04-2020 нова редакція.doc
24 квітня 2020 12:19
ТД годинники_зі змінами.doc
17 квітня 2020 15:38
ТД годинники_17.04.2020.doc
28 квітня 2020 16:51
ТД годинники 28-04-2020 зі змінами.doc
28 квітня 2020 16:46
ТД годинники 28-04-2020 зі змінами.doc
24 квітня 2020 12:20
ТД годинники зміни....doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-005003-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 24 квітня 2020 17:00
Скарга порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Замовник торгів проігнорував рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, винесеного відносно закупівлі Апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) такої ж самої продукції за дискримінаційними вимогами у листопаді 2019 року, яке зобов’язувало Замовника усунути всі допущені ним порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.

Але замість того, щоб добросовісно виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, Замовник у 2019 році взагалі скасував торги, а зараз, користуючись зниженням суспільної уваги до зловживання бюджетними коштами у зв’язку з запровадженням карантину через пандемію короновірусу COVID-19, а також вимушеного припинення роботи підприємств - виробників годинників (у т.ч. через неможливість працівників дістатися робочих місць), оголошує нові торги на закупівлю годинників, залишаючи прописані ним раніше дискримінаційні вимоги без змін та, навіть, додавши нові обмеження щодо участі добросовісних постачальників.

Особливе обурення викликає той факт, що в умовах важкої ситуації для міста та країни, коли медична галузь перебуває у постійному недофінансуванні й потребує кошти міського бюджету для порятунку людських життів, Замовник вирішив здійснити закупівлю гірших за технічними характеристиками годинників ніж і в 2018 році, але за ціною за одиницю в 4.5 (ЧОТИРИ з ПОЛОВИНОЮ) рази вищою! У 2018 році Замовник закуповував годинник з кращими характеристиками (швейцарський кварцовий механізм Ronda з рубіновим камінням, календар, матеріал корпусу - латунь з позолотою IPG, задня кришка зі сталі, ремінець з натуральної шкіри, застібка ремінця – сталева з позолотою IPG, скло мінеральне, стійке до подряпин, вологозахист 5 АТМ, пилозахищені) по ціні 572 грн. з ПДВ за штуку, а зараз збирається закуповувати годинники з механізмом Ronda БЕЗ календаря (які є дешевшими), матеріал корпусу – латунь, але допускається покриття IPS (що також коштує менше ніж позолота-IPG), а також прописує мінімальний для годинника вологозахист 3 АТМ (що відповідно має набагато нижчу якість, та, собівартість ніж годинник із захистом 5 АТМ (50 м), передбачений у 2018 року), але це все по завищеній ціні – 2 580,00 з ПДВ за штуку (всього 1500 годинників на загальну суму 3 870 000,00 грн.). Вважаємо збільшення вартості годинника Замовником абсолютно безпідставним, яке аж ніяк не може обґрунтовуватися зміною форми годинника з круглої на «візуально схожу на герб» (оскільки передбачає абсолютно однаковий технологічний процес та однакову собівартість) та здійснене з метою закупівлі за завищеними в декілька разів цінами


Тому не виникає жодних сумнівів, у тому, що має місце факт змови Замовника та ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших учасників та проведення закупівлі за завищеною у ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ціною, оскільки «Технічна специфікація на проведення закупівлі персональних хронометрів, код ДК 021:2015-18520000-0 (годинники наручні)» прописана Замовником під зазначеного постачальника та його годинники ТМ «Клейнод» -моделі К20 (чол.) та К23 (жін.). Замовник навіть не посилається на цього постачальника, оскільки впевнений, що лише він має СПЕЦИФІЧНУ годинник, стилізований під герб, а встановлені дискримінаційні строки для постачання першої партії товару (30 календарних діб) повністю унеможливлює участь інших учасників, які мають забезпечити повний цикл виробництва нестандартної моделі – від розробки ескізів, дизайнерсько-конструкторських рішень, виготовлення зразків, а вже потім – всієї партії годинників. Мінімальні строки виготовлення годинників у корпусах нестандартної форми становить 4 місяці. Але, беручи до уваги вимушене припинення роботи підприємств у зв’язку з оголошенням карантину – ці строки можуть збільшуватися на весь час запровадження державою Україна відповідних обмежень та заборон.

Також з метою дискримінації учасників, Замовник свідомо (оскільки робив подібне у 2019 році) не визначає конкретний механізм годинника, а пише, що це може бути «RONDA 763 виробництва Швейцарії (Swiss made) з будь-яким буквено-цифровим позначенням», при цьому усвідомлюючи, що надає можливість для маніпуляцій, ставлячи учасників у нерівні умови, т.к. якість та ціни на механізми RONDA 763 та RONDA 763 «з іншими позначками» можуть відрізнятися в декілька разів, що відобразиться на ціні товару. Також Замовник (як і у 2019 році) свідомо відмовляється прописати вимоги до подарункового футляру годинників. Визначення футляру лише як «корпусу з кришкой», навіть без зазначення матеріалу такого футляру також надає можливості для маніпуляцій й відразу ставить учасників у нерівні умови (ціна на футляр з паперу та натурального дерева відрізняється у десяток разів) і може завжди трактуватися Замовником як продукція «неналежної якості»

Крім того, Замовник (як у 2019 році) встановив вимогу щодо надання банківської гарантії у формі забезпечення виконання Договору - у розмірі 5% від вартості договору (це 193 500,00 грн.) Беручи до увагу значний обсяг коштів, який постачальник має інвестувати у виконання зазначеного замовлення на 3 870 000,00 грн. (на умовах пост оплати протягом 30 діб та більше) та ризики «раптового» скасування фінансування перед відвантаженням готової продукції без жодних компенсацій постачальнику (як це відбулося під час тендеру у 2018 році, коли продукція була повністю виготовлена, а Замовник просто від неї відмовився) Але у цьому році, під час пандемії, коли підприємства вимушені зупиняти свою роботу, Замовнику одного забезпечення виконання Договору виявилося замало - і він ще додав вимогу щодо надання банківської гарантії у формі забезпечення тендерної пропозиції у сумі 116 100,00 грн. з покриттям, які учасник може легко втратити, якщо, наприклад, його банк не погодиться на специфічні вимоги Замовника щодо умов відносно банківської гарантії на забезпечення виконання Договору на 193 500,00 грн. Таким чином, у важких фінансових умовах, викликаних кризою внаслідок пандемії, учасник має знайти та «заморозити» на невизначений період додатково 309 600,00 грн., які може легко втратити, якщо виявиться «небажаним учасником» або «небажаним переможцем». Зрозуміло, що ця норма прописана Замовником виключно для обмеження участі в торгах небажаних учасників

Крім того, в договорі також передбачені штрафні санкції за невиконання або неналежне виконання зобов’язань (без конкретного визначення, що саме мається на увазі), зокрема пеня та штраф 7% за прострочення поставки, штраф у розмірі 20% у випадку надання неякісного/ некомплектного товару, тощо, ПОДВІЙНА банківська гарантія (у формі забезпечення тендерної пропозиції та у формі забезпечення виконання договору про закупівлю) виглядає як додатковий важіль обмеження конкуренції. Це підтверджує запровадження Замовником низки конкретних вимог щодо банківських гарантій, які можуть бути неприйнятними у банках, де обслуговуються інші учасники. Більш того, Замовник може стягувати зазначені кошти з небажаних учасників за надуманими приводами, оскільки це дозволяє прописані ним формулювання, наприклад через «дії учасника-переможця, що призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю», тощо

З метою назавжди позбутися небажаних учасників торгів Замовником також встановлені дискримінаційні умови і в самому проекті договору, які Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України своїм рішенням у листопаді 2019 року зобов’язала Замовника усунути. Зокрема, встановлення «санкції» за порушення договору у будь-який спосіб (без жодного конкретного визначення) у формі відмови від встановлення на майбутнє господарських зв’язків з небажаним переможцем на строк до трьох років, у позасудовому порядку без попереднього пред’явлення претензій! Замовник не лише не прибрав цей пункт, але й додав, що зазначена «санкція» буде розповсюджуватися і на правонаступника переможця! Замовник також не прибрав так звану «кишенькову експертизу» товару Покупцем (Замовником торгів) без встановлення конкретного механізму її проведення та обов’язкової участі представника постачальника (зрозуміло, що на експертизу може бути поданий будь-який предмет і експертиза може бути проведена де та ким завгодно і тому мати відповідні результати. Враховуючи також всі інші дискримінаційні умови, включені Замовником у проект договору про закупівлю, всупереч рішенню Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та вимогам чинного законодавства, такий договір ставить його сторони в нерівні умови, коли вся відповідальність накладається непропорційно лише на Постачальника, а Покупець не несе жодної відповідальності за порушення своїх зобов’язань та за надуманим приводом може не лише не сплатити за товар, але й стягнути з небажаного учасника грошові кошти, передбачені подвійною банківською гарантією та штрафними санкціями

Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства


Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних чоловічих та жіночих), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метотою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні вимоги, у тому числі:

- перенести процедуру закупівлі на будь-яку дату після закінчення обмежень для підприємств та їх працівників, введених карантинним режимом в Україні
- замінити вимогу щодо постачання запатентованих ТОВ «Київський годинниковий завод» моделей годинників у специфічних корпусах, стилізованих під герб (годинники ТМ «Клейнод» - моделі К20 (чол.) та К23 (жін.) НА годинники у будь-яких стандартних корпусах або збільшити термін постачання годинників у специфічних корпусах у формі герба від 120 діб
- зазначити конкретну модель механізму RONDA з асортименту швейцарської компанії-виробника та її технічні характеристики, надати детальний опис подарункового футляру, який вимагається, включаючи його матеріал
- привести договір у відповідність до вимог чинного законодавства, встановити рівні умови для Покупця та Постачальника, прописати детальну процедуру проведення експертизи та визначити установи, де вона може бути проведена, з обов’язковим залученням представника Постачальника для контролю відбору зразків, прибрати санкції по відношенню до постачальника та його правонаступника як виключно дискримінаційну норму, тощо
- прибрати вимогу щодо подвійної банківської гарантії - у формі забезпечення тендерної пропозиції та у формі забезпечення виконання договору про закупівлю (у тому числі з додатковими вимогами до банків) як дискримінаційне обмеження допуску учасників до торгів, особливо під час фінансової кризи, викликаною пандемією короновірусу
- прибрати інші дискримінаційні та протиправні вимоги з тендерної документації та продовжити строк подання тендерних пропозицій на відповідний період після закінчення карантину

Також вимагаємо:
- провести службове розслідування на предмет організації закупівлі годинників під час пандемії короновірусу за завищеними у декілька разів цінами та складання тендерної документації з ігноруванням вимог чинного законодавства та відповідних рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України в інтересах конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації), з метою дискримінації інших учасників та подальшого застосування переговорної процедури закупівлі (закупівлі у одного учасника) товару саме у ТОВ «Київський годинниковий завод»
- довести результати розслідування до Київського міського голови з метою недопущення у подальшому встановлення подібних дискримінаційних вимог до учасників, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель та інших вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
- уточнити, що конкретно мається на увазі під «діями учасника-переможця, що призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 10:00
Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Рішенням Київської міської ради від 01 червня 2000 року № 141/862 «Про встановлення звання «Почесний громадянин міста Києва» та заохочувальних відзнак Київського міського голови» (в редакції рішення Київської міської ради від 16 травня 2019 року № 892/7548) затверджено опис іменного годинника Київського міського голови, який вручається до відповідних відзнак, а саме:
«Іменний годинник Київського міського голови (далі - годинник) виготовляється із високоякісного матеріалу (латунь або сталь) у корпусі, візуально схожому (стилізованому) на Герб міста Києва із зображенням Герба міста Києва.
Годинник із швейцарським кварцовим механізмом калібру RONDA-763 (Швейцарія), рубіновим камінням (мінімум 1 камінь), має вологозахист від 3 АТМ та пилозахист.
На задній кришці годинника міститься гравіювання «ВІД КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ», ім'я та прізвище Київського міського голови, які утворюють форму кола, та підпис Київського міського голови у центрі цього кола.
Ремінець годинника із шкіри, нержавіючої сталі або титану.
Якість годинника відповідає вимогам ДСТУ 26272-98 «Годинники електронно-механічні кварцові наручні і кишенькові. Загальні технічні вимоги.».
Годинник вручається в подарунковому футлярі (корпус з кришкою) з нанесенням на кришці (тисненням) Герба міста Києва та напису «ВІД КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ».
Гарантійний термін на годинник має складати не менше 36 місяців.»
Таким чином, в Тендерній документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Годинники» (ДК 021:2015 18520000-0 Персональні хронометри) (далі – ТД) відображено опис годинників у відповідності з зазначеним вище рішенням Київської міської ради, з додатковим уточненням деяких технічних характеристик предмету закупівлі.

Також, інформуємо, що 28 квітня 2020 року в вищезазначену тендерну документацію були внесені зміни, які, в тому числі, виключено вимогу щодо внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-17-005003-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод", Код ЄДРПОУ:25277725
Дата подання: 24 квітня 2020 16:30
Внесення змін до Тендерної документації
За умовами тендерної документації витрати на участь в тендері є дуже високими, що, в умовах введення на території України карантину (пов’язаного із поширенням коронавірусу (COVID-19)) та продовження його строків, компанія просто не може собі дозволити. У ситуації, коли бізнес опинився в дуже складному становищі та не має зайвих оборотних коштів, їх замороження для компанії є дуже проблематичним. Більш того, подальше виконання договору про закупівлю також вимагає від учасника вкладення значних фінансових ресурсів. Враховуючи зазначене, просимо прибрати з вимог тендерної документації до забезпечення тендерної пропозиції вимогу про обов’язкове внесення грошового покриття банківської гарантії, а саме, прибрати з Тендерної документації наступний абзац: «Додатково до електронної банківської гарантії надається документ, що підтверджує внесення грошового покриття електронної банківської гарантії, який має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії, яку надають одночасно з поданням електронної банківської гарантії, з накладенням КЕП».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 квітня 2020 10:01
інформуємо, що 28 квітня 2020 року в вищезазначену тендерну документацію були внесені зміни, які, в тому числі, виключено вимогу щодо внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-005003-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший український годинниковий завод "Київська Русь", Код ЄДРПОУ:31629188
Дата подання: 30 квітня 2020 19:07
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
17 квітня 2020 року Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) місцезнаходження: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, 01044 Україна, код ЄДРПОУ 37853361, (надалі Замовник) оприлюднив оголошення № UA-2020-04-17-005003-a про проведення відкритих торгів на закупівлю годинників наручних (ДК 021:2015-18520000-0 персональні хронометри) у кількості 1 500 штук, з яких 875 шт. чоловічих та 625 шт. жіночих, на загальну суму 3 870 000,00 грн. Замовник торгів проігнорував рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16265-р/пк-пз від 07.11.2019р. (додається). Зазначене рішення, винесене відносно тендерної документації на закупівлю Апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у листопаді 2019 року абсолютно однакових годинників з порушенням чинного законодавства та встановленням дискримінаційних вимог, зобов’язувало Замовника усунути допущені ним порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства. Але замість того, щоб добросовісно виконати відповідне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, Замовник у 2019 році взагалі скасував торги, а зараз, користуючись зниженням суспільної уваги до зловживання бюджетними коштами у зв’язку з запровадженням карантину через пандемію короновірусу COVID-19, а також вимушеного припинення роботи підприємств - виробників годинників (у т.ч. через низку заборон та обмежень через оголошення надзвичайного стану, у т.ч. неможливість працівників дістатися робочих місць), оголошує нові торги на закупівлю годинників, залишаючи прописані ним раніше дискримінаційні вимоги без змін та, навіть, додавши нові обмеження щодо участі добросовісних постачальників. Тому не виникає жодних сумнівів, що має місце факт змови Замовника та ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших учасників та проведення закупівлі за завищеною у ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ціною, оскільки «Технічна специфікація на проведення закупівлі персональних хронометрів, код ДК 021:2015-18520000-0 (годинники наручні)» прописана Замовником виключно під конкретного постачальника, а саме під годинники моделей К20 (чол.) та К23 (жін.). ТМ «Клейнод» ТОВ «Київський годинниковий завод» Замовник навіть не посилається на цього постачальника, оскільки знає, що останній має в своєму асортименті моделі СПЕЦИФІЧНОЇ конструкції, стилізованої під герб, на який отримав патент (додається) Але, порушуючи чинне законодавство та права учасників, вимагаючи «КОРПУС, візуально схожий (стилізований) на Герб міста Києва», Замовник у тендерній документації не надає графічного зображення та опису герба м. Києва, яке він має на увазі, оскільки в офіційному використанні знаходиться як мінімум два абсолютно різних зображення герба м. Києва, має представляти собою корпус, щоб він в розумінні Замовника здавався стилізованим «під Герб м. Києва» Встановлення дискримінаційних строків для постачання першої партії товару (30 календарних діб) повністю унеможливлює участь інших учасників, які мають забезпечити повний цикл виробництва нестандартної моделі – від розробки ескізів, дизайнерсько-конструкторських рішень, виготовлення зразків, а вже потім – всієї партії годинників. Довідка профільної Асоціації «Союз підприємств української годинникової промисловості – виробників та постачальників годинників», якою обґрунтовується строк виготовлення годинників у корпусах нестандартної форми (від 120 діб), додається. Але, враховуючи вимушене припинення роботи підприємств у зв’язку з оголошенням карантину – ці строки можуть збільшуватися на весь час запровадження державою Україна відповідних обмежень та заборон. Також додаємо лист іншого потенційного учасника торгів, наданий Замовником до АМКУ у 2019 р. на підтвердження існування виробників аналогічного товару, але у якому йдеться про неможливість виготовити підприємством ТОВ «Май-Час» зазначених годинників специфічної форми за 30 календарних діб та про необхідний строк на їх виготовлення від 7 місяців (розробка ексклюзивного корпусу та виробництво зразків – від 3-х місяців, виробництво комплектуючих – не менш 4-х місяців) Зазначене свідчить про грубе порушення Замовником п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник також порушує вищезгадані норми чинного законодавства, встановленням у п.1.7. Додатку N 2 до тендерної документації абсолютно ПРОТИПРАВНОЇ ВИМОГИ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ (по одному примірнику годинників згідно ескізу та в упаковці) для погодження до укладання договору. Це є ще одним з обмежень, запровадженим Замовником для недопущення небажаних учасників, оскільки учасникам для виготовлення годинників специфічної форми на індивідуальне замовлення потрібний відповідний час (про що згадується вище), а до укладення Договору вони навіть не розпочнуть виробництво. Єдиним підприємством, яке здатне надати зразки, оскільки необхідні моделі вже декілька років знаходяться в його асортименті, є ТОВ «Київський годинниковий завод», в інтересах якого і внесений цей пункт до тендерної документації. Більш того, чинним законодавством не передбачено надання жодних зразків. Відповідно до ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а зразки товару не є складовою Пропозиції учасника в розумінні Закону. Неправомірність вимоги зразків також підтверджує практика розгляду аналогічних справ Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад, рішення №7548-р/пк-пз від 26.07.2018р., яке додається) Особливе обурення викликає факт, що в умовах важкої ситуації для міста та країни, коли медична галузь перебуває у постійному недофінансуванні й потребує кошти міського бюджету для порятунку людських життів, Замовник, грубо порушуючи ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності, передбачає даною тендерною документацією закупівлю набагато ГІРШИХ за технічними характеристиками годинників ніж і в 2018 році, але за ціною за одиницю в 4.5 (ЧОТИРИ з ПОЛОВИНОЮ) рази вищою! У 2018 році Замовник закуповував годинник з кращими характеристиками (швейцарський кварцовий механізм Ronda з рубіновим камінням та календарем, матеріал корпусу - латунь з позолотою IPG, задня кришка зі сталі, ремінець з натуральної шкіри, застібка ремінця – сталева з позолотою IPG, скло мінеральне, стійке до подряпин, вологозахист 5 АТМ, пилозахищені) по ціні 572 грн. з ПДВ за штуку, а зараз збирається закуповувати годинники з механізмом Ronda БЕЗ календаря (які є дешевшими), матеріал корпусу – латунь, але для чоловічих годинників у кількості 875 шт. вимагається покриття IPS (що також коштує суттєво менше ніж позолота-IPG), а також прописує мінімальний для годинника вологозахист 3 АТМ (що відповідно має набагато нижчу якість, та, собівартість ніж годинник із захистом 5 АТМ (50 м), передбачений у 2018 році), але це все по завищеній ціні – 2 580,00 з ПДВ за штуку (всього 1500 годинників на загальну суму 3 870 000,00 грн.). Вважаємо збільшення вартості за одиницю годинника Замовником абсолютно безпідставним, яке аж ніяк не може обґрунтовуватися зміною форми годинника з круглої на «візуально схожу на герб» (оскільки передбачає абсолютно однаковий технологічний процес та однакову собівартість) та здійснене виключно з метою закупівлі за завищеними в декілька разів цінами у конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що видно з наступної порівняльної таблиці: Вимоги Замовника до годинника у 2018 р. Вимоги Замовника до годинника у 2020 р. Механізм Швейцарський кварцовий механізм Ronda 505 з рубіновим камінням Швейцарський кварцовий механізм Ronda 763 (з будь-якою позначкою) з мін. 1 рубіновим каменем Додаткові функції Календар немає Матеріал корпусу Латунь Латунь Покриття корпусу Для чоловічих та жіночих годинників- Позолота IPG (іонне напилення золотом) Для 875 шт. чоловічих годинників – IPS (іонне напилення сталі), для 625 шт. жіночих годинників -IPG Форма корпусу Круглий Візуально схожий (стилізований) на герб м. Києва Вологозахист 5 АТМ (50м) (годинник має герметичну заводну головку, водозахист дозволяє плавати в годиннику) 3 АТМ (мінімально допустимий водозахист, бризковідштовхуючі) Ремінь З натуральної шкіри, застібка ремінця – сталева з позолотою IPG З натуральної шкіри, застібка ремінця – сталева з покриттям IPS (для 875 шт. чоловічих годинників) та IPG (для 625 шт. жіночих годинників) Подарунковий футляр Оксамитовий подарунковий футляр Матеріал футляру не зазначений Ціна з ПДВ за одиницю 572,00 грн. 2 580,00 грн. Замовник також повністю проігнорував наказ ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13 квітня 2016р., який вимагає забезпечення максимальної економії державних коштів, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням, оскільки затвердження Замовником конкретних годинників конкретного постачальника та пристосування вимог у даних торгах саме під годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог Дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальній економії та ефективності, а тому дискредитують всю систему електронних закупівель Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а згідно ст.5 даного Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 того ж Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників З метою дискримінації учасників, Замовник свідомо (оскільки робив подібне у 2019 році) не визначає конкретний механізм годинника, а пише, що це може бути «RONDA 763 виробництва Швейцарії (Swiss made) з будь-яким буквено-цифровим позначенням», при цьому усвідомлюючи, що надає можливість для маніпуляцій, ставлячи учасників у нерівні умови, т.к. якість та ціни на механізми RONDA 763 та RONDA 763 «з іншими позначками» можуть відрізнятися в декілька разів, що відобразиться на ціні товару. Також Замовник (як і у 2019 році) свідомо відмовляється прописати вимоги до подарункового футляру годинників, але вимагає його ескіз у тендерній документації. Визначення футляру лише як «корпусу з кришкой», навіть без зазначення матеріалу такого футляру також надає можливості для маніпуляцій й відразу ставить учасників у нерівні умови (ціна на футляр з паперу та натурального дерева відрізняється у десяток разів) і може завжди трактуватися Замовником як продукція «неналежної якості» Також з метою дискримінації учасників, Замовник не надає у складі тендерної документації зображень, які вимагає нанести на предмет закупівлі та включити у вигляді ескізів до тендерних пропозицій учасників, зокрема зображення герба м. Києва (як вже зазначалося вище, в офіційному використанні можна знайти як мінімум два абсолютно різних зображення герба м. Києва) та зразок підпису Київського міського голови. Вочевидь, учасник, який з інших джерел отримав графічний матеріал, що відповідає вимогам Замовника, має переваги по відношенню до учасників, які не можуть знайти у тендерній документації зазначену інформацію Серед кваліфікаційних критеріїв, визначених Замовником є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору (Додаток №1 до тендерної документації, таблиця 1, критерій 3) Але Замовник вимагає від учасників не просто надати копії аналогічного виконаного договору (договорів) та документів, що підтверджують його виконання, а абсолютно неправомірно вимагає від учасників у будь-якому разі підтвердити «повноту виконання зобов’язань за договором «у відповідності до кількісних або цінових показників». Тобто Замовник висуває абсолютно дискримінаційну вимогу надати договори на аналогічну суму – 3 870 000,00 грн. або аналогічну кількість годинників – 1 500 одиниць, тим самим протиправно позбавляючи можливості взяти участь у даних торгах учасників, які мають відповідну базу та потенціал для виконання цього замовлення (що підтверджують власною матеріальною базою) та виконували аналогічні замовлення на меншу суму або меншу кількість годинників, або виконували аналогічні замовлення для декількох клієнтів, що в сумарній кількості дорівнює аналогічній сумі або кількості годинників, але не вважається Замовником «аналогічними договорами за кількісними або ціновими показниками» Також у Додатку №5 до тендерної документації, таблиці 6 Замовник ще раз зазначає, що «учасник має підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних або цінових показників». Потрібно зазначити, що на нашу письмову вимогу до Замовника у системі електронних закупівель «Prozorro» роз’яснити, що конкретно мається на увазі під підтвердженням повноти виконання зобов’язань за аналогічним договором «у відповідності до кількісних або цінових показників» Замовник навіть не відповів, що, в черговий раз, підтверджує неправомірність його дій У кризовий для малого та середнього бізнесу період карантину, коли підприємства вимушені зупиняти свою роботу, Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції у формі надання банківської гарантії у розмірі 116 100,00 грн. з покриттям (з обов’язковим наданням документу, що підтверджує внесення зазначеної суми учасником) Беручи до увагу значний обсяг коштів, який учасник і так має інвестувати у виконання зазначеного замовлення на 3 870 000,00 грн. (в умовах кризи, на умовах пост оплати протягом 30 діб та більше) та ризики «раптового» скасування фінансування перед відвантаженням готової продукції без жодних компенсацій постачальнику (як це відбулося під час тендеру у 2018 році, коли продукція була повністю виготовлена, а Замовник просто від неї відмовився), для учасників, у сьогоднішніх важких фінансових умовах, «заморозити» на невизначений період додатково 116 100,00 грн., є економічно неприйнятним. Зрозуміло, що ця норма прописана Замовником виключно для обмеження участі в торгах небажаних учасників Крім того, в договорі також передбачені штрафні санкції за невиконання або неналежне виконання зобов’язань (без конкретного визначення, що саме мається на увазі), зокрема пеня та штраф 7% за прострочення поставки, штраф у розмірі 20% у випадку надання неякісного/ некомплектного товару, тощо, банківська гарантія (у формі забезпечення тендерної пропозиції) виглядає як додатковий важіль обмеження конкуренції. Це підтверджує запровадження Замовником низки конкретних вимог щодо банківських гарантій, які можуть бути неприйнятними у банках, де обслуговуються інші учасники. Більш того, Замовник може стягувати зазначені кошти з небажаних учасників за надуманими приводами, оскільки це дозволяє прописані ним формулювання, наприклад через «дії учасника-переможця, що призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю», тощо До речі, на нашу письмову вимогу у «Prozorro» роз’яснити, що конкретно мається на увазі під «діями учасника-переможця, що призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю», Замовник відповіді не надав З метою назавжди позбутися небажаних учасників торгів Замовником також встановлені дискримінаційні умови і в самому проекті договору, які Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України своїм рішенням №16265-р/пк-пз від 07.11.2019р. зобов’язала Замовника усунути. Зокрема, встановлення «санкції» (пп.8.6.-8.8. проекту Договору) за порушення договору у будь-який спосіб (без жодного конкретного визначення) у формі відмови від встановлення на майбутнє у формі відмови від встановлення господарських зв’язків з небажаним постачальником на строк до трьох років, у позасудовому порядку без попереднього пред’явлення претензій! Замовник не лише не прибрав цей пункт, але й додав, що зазначена «санкція» буде розповсюджуватися і на правонаступника постачальника. Замовник також не прибрав так звану «кишенькову експертизу» товару (п.7.9. проекту Договору) Покупцем (Замовником торгів) без встановлення конкретного механізму її проведення та обов’язкової участі представника постачальника (зрозуміло, що на експертизу може бути поданий будь-який предмет і експертиза може бути проведена де та ким завгодно і тому мати відповідні результати (як це мало місце у 2018 році, коли Замовник вирішив позбутися небажаного переможця - ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» під приводом нібито «невідповідної» якості ременів до годинників через 8 (!) місяців після прийняття товару, перевірки його якості та оформлення всіх документів) Більш того, за допомогою проведення «експертизи», Замовник неправомірно звільняє себе від зобов’язань сплатити за Товар відповідно до п. 4.2. проекту Договору, де зазначається, що «оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 30 банківських днів, КРІМ випадків проведення експертизи». Таким чином, Замовник може взагалі ухилитися від оплати за Товар на підставі даного проекту Договору, де це питання не врегульовано. З метою проведення різноманітних маніпуляцій щодо прийому Товару за кількістю та якістю, а також з метою легалізації неправомірної процедури «експертизи», Замовник відмовляється від встановлених стандартів, які десятки років практикуються при прийомі товарів, та, в останній день внесення змін до тендерної документації, 28 квітня 2020р. доповнює проект Договору про закупівлю пунктом 6.8., в якому він прописує, що на відносини сторін НЕ поширюється дія відповідних державних інструкцій, затверджених у встановленому порядку - Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю. Таким чином, порядок прийняття Товару за якістю та кількістю залишається неврегульованим та буде відбуватися виключно на розсуд Покупця, що допускає з боку останнього будь-які маніпуляції та є абсолютно дискримінаційним по відношенню до Постачальника. Більш того, Замовник для себе передбачає проектом договору, п. 5.4.1. «односторонню відмову від виконання свого зобов’язання», тобто можливість дострокового розриву договору (навіть без пред’явлення претензії), у разі «невиконання зобов’язань Постачальником» без чіткого формулювання яких саме зобов’язань, але як видно з п. 7.5. це може бути навіть «виявлення недоліків Товару» (також без визначення що мається на увазі) Вищенаведене надає Замовнику можливість для будь-яких маніпуляцій з метою розірвання договору з небажаним переможцем торгів за абсолютно надуманими приводами Враховуючи також всі інші дискримінаційні умови, включені Замовником у проект договору про закупівлю, всупереч рішенню №16265-р/пк-пз від 07.11.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та вимогам чинного законодавства, такий проект договору ставить його сторони в нерівні умови, коли вся відповідальність накладається непропорційно лише на Постачальника, а Покупець не несе жодної відповідальності за порушення своїх зобов’язань та за надуманим приводом може не лише не сплатити за товар, але й розірвати Договір в односторонньому порядку, стягнути з небажаного учасника грошові кошти, передбачені банківською гарантією та штрафними санкціями, а також неправомірно відмовитися від подальшої співпраці Вважаємо, що оголошення зазначених торгів саме зараз, під час запровадження карантину та встановлення надзвичайного ситуації у більшості населених пунктів України через пандемію короновірусу COVID-19, вимушеного припинення роботи підприємств – постачальників/виробників годинників (у т.ч. через низку заборон та обмежень, у т.ч. неможливість працівників дістатися своїх робочих місць, зобов’язання перебувати в самоізоляції, тощо), однозначно ставить потенційних учасників в нерівні умови, порушує їх права і є по відношенню до них абсолютно дискримінаційним. Оскільки потенційні учасники-виробники годинників, у тому числі ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» (наше підприємство знаходиться в м. Києві, де запроваджений режим надзвичайна ситуація розпорядженням голови КМДА № 488 від 20.03.2020р.), не підпадають під категорію, яким видаються спец. перепустки на транспорт, а виробничий процес не може відбуватися дистанційно, вони позбавлені можливості повноцінно функціонувати та приймати участь у торгах. Крім того, іноземні учасники з багатьох країн світу, де введені відповідні заборони у зв’язку з пандемією короновірусу, також не зможуть взяти участь у торгах, що істотно обмежить конкуренцію. Документи, які встановлюють обмеження та заборони додаються. Таким чином, Замовник, скориставшись припиненням роботи потенційних учасників торгів у зв’язку з державними обмеженнями та заборонами, введеними через карантин, та не виконав вимог Постійно діючої адміністративної колегії АМУ, викладених у рішенні №16265-р/пк-пз від 07.11.2019р., знов збирається закуповувати годинники набагато гіршої якості ніж у 2018 році за завищеною в 4.5 рази ціною у конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації) й неправомірно обмежує участь у тендері інших постачальників шляхом: - протиправної вимоги конкретної моделі годинника, що має специфічну конструкцію та є в наявності лише у ТОВ «Київський годинниковий завод»; - протиправним запровадженням дискримінаційних строків поставки, які може задовольнити лише єдиний учасник ТОВ «Київський годинниковий завод», який має в своєму асортименті бажану модель годинника та не потребує, як інші потенційні учасники, налагоджувати повний цикл виробництва протягом від 120 діб; - протиправною вимогою надання зразків до укладення договору, яку також може виконати єдиний учасник ТОВ «Київський годинниковий завод», у той час, коли інші учасники до укладення договору навіть не розпочнуть процес виробництва; - протиправної вимоги підтвердити повноту виконання зобов’язань за аналогічним договором «у відповідності до кількісних або цінових показників»; - маніпулятивних, не чітко прописаних вимогами до характеристик предмету закупівлі, зокрема механізму, футляру, тощо, що значно впливає на його вартість та може бути використане Замовником на користь одного з учасників, а також відсутністю у складі тендерної документації зображень, які Замовник вимагає нанести на предмет закупівлі та включити у вигляді ескізів до тендерних пропозицій учасників, у т.ч. зображення герба м. Києва, зразок підпису Київського міського голови, футляру, тощо; - введенням забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що для інших учасників, особливо під час кризи та вимушеної зупинення роботи, є фінансово неможливим; - протиправним включенням до проекту договору дискримінаційних вимог та положень, які протирічать чинному законодавству й ставлять Сторони у нерівні умови та можуть використовуватися не лише для неправомірного розірвання договору з небажаним переможцем, але й для протиправного позбавлення його участі у подальших торгах та співпраці з Замовником; - проведення торгів під час карантину, коли потенційні учасники вимушено припинили свою роботу, але, вочевидь, досягнута домовленість про співпрацю з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод» Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Скарга ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» до Замовника у системі «Prozorro» 24 квітня 2020р. з вимогою привести технічну специфікацію на проведення закупівлі персональних хронометрів у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунути всі порушення та дискримінаційні вимоги Замовником була неправомірно відхилена Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як потенційний учасник зазначеної процедури закупівлі, права та інтереси якого порушені згаданими дискримінаційними положеннями тендерної документації, що повністю виключають участь інших учасників у даних торгах, звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Призупинити оскаржувальну процедуру закупівлі за оголошенням стосовно проведення відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів (годинників наручних чоловічих та жіночих), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 4. Задовольнити Скаргу, зобов’язав Замовника внести зміни до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю годинників наручних (ДК 021:2015-18520000-0 персональні хронометри, оголошення № UA-2020-04-17-005003-a та ПОВНІСТЮ усунути всі порушення та дискримінаційні вимоги 5. Замінити вимогу щодо постачання запатентованих ТОВ «Київський годинниковий завод» моделей годинників у специфічних корпусах, стилізованих під герб (годинники ТМ «Клейнод» - моделі К20 (чол.) та К23 (жін.) НА годинники у будь-яких стандартних корпусах 6. Збільшити термін постачання годинників у специфічних корпусах у формі герба від 120 діб 7. Зазначити конкретну модель механізму RONDA з асортименту швейцарської компанії-виробника та її технічні характеристики 8. Надати детальний опис подарункового футляру, ескіз якого вимагається у тендерній пропозиції, включаючи його матеріал 9. Включити до тендерної документації зображення Герба м. Києва та зразок підпису Київського міського Голови, які мають використовуватися для ескізів, які вимагаються як складова тендерної пропозиції 10. прибрати вимогу щодо підтвердження повноти виконання зобов’язань за аналогічним договором «у відповідності до кількісних або цінових показників поставки товару та/або надання послуг» як абсолютно дискримінаційну 11. Привести проект договору у відповідність до вимог чинного законодавства, у тому числі встановив рівні умови для Покупця та Постачальника 12. Прибрати з проекту Договору п. 7.9. стосовно проведення так званої «експертизи» або детально прописати у проекті договору процедуру її проведення з обов’язковим залученням представника Постачальника (у т.ч. для контролю відбору зразків) та визначити установи, де вона може бути проведена, а також врегулювати порядок здійснення оплати за Товар у випадку проведення експертизи 13. Прибрати з проекту договору п.5.4.1. стосовно «односторонньої відмови від виконання свого зобов’язання Покупцем без пред’явлення претензії» як виключно дискримінаційну норму 14. Прибрати з проекту договору п.6.8. стосовно відмови Замовника від інструкцій про порядок приймання продукції за кількістю та за якістю як виключно дискримінаційну норму 15. Прибрати з проекту договору пункти 8.6. - 8.9. стосовно «санкції» у формі відмови від встановлення господарських зв’язків з постачальником та його правонаступником як виключно дискримінаційну норму 16. Прибрати вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії як дискримінаційне обмеження допуску учасників до торгів під час фінансової кризи, викликаною пандемією короно вірусу 17. Прибрати інші протиправні та дискримінаційні вимоги з тендерної документації 18. Перенести процедуру закупівлі на будь-яку дату після закінчення обмежень для підприємств та їх працівників, введених карантинним режимом в Україні 19. Зобов’язати Замовника у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників й керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» Додатки: 1. Оголошення № UA-2020-04-17-005003-a 2. Підтвердження оплати за подання скарги 3. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16265-р/пк-пз від 07.11.2019р. 4. Зображення годинників ТМ «Клейнод» - моделі К20 (чол.) та К23 (жін.) з сайту ТОВ «Київський годинниковий завод» 5. Патенти на годинники у формі герба ТОВ «Київський годинниковий завод» 6. Довідка профільної Асоціації «Союз підприємств української годинникової промисловості – виробників та постачальників годинників» про строки виготовлення годинників специфічної форми на індивідуальне замовлення 7. Лист іншого потенційного учасника торгів ТОВ «Май-Час», наданий Замовником до АМКУ у 2019 р. на підтвердження існування виробників аналогічного товару, але у якому йдеться про неможливість виготовити зазначені годинники специфічної форми за 30 календарних діб та необхідний строк на їх виготовлення становить від 7 місяців 8. Каталог виробника механізмів RONDA з технічними характеристиками 9. Рішення щодо неправомірності вимоги зразків Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7548-р/пк-пз від 26.07.2018р. 10. Документи, які встановлюють обмеження та заборони у зв’язку з запровадженням карантину Щиро сподіваємося на встановлення справедливості та задоволенні нашої скарги у повному обсязі З повагою, Серьогіна В.Г. Директор
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 13:55
рішення від 05.05.2020 №8624 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 13:55
рішення від 22.05.2020 №10056 .pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:42

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

12 травня 2020 17:20
Пояснення для Колегії.docx
12 травня 2020 17:20
4-КГЗ.pdf
12 травня 2020 17:20
3-ДГ.pdf
12 травня 2020 17:20
2-Описи годинника.pdf
12 травня 2020 17:20
5-МЧ.pdf
12 травня 2020 17:20
Пояснення для Колегії.pdf
12 травня 2020 17:20
9-20180620-Дефектний акт.pdf
12 травня 2020 17:20
1-Рішення КМР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000027 ● ba0c3ec0a3e04953b3bae33a2b13e883
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-17-005003-a 17.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України Апаратом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) розглянуто висновок за результатами моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі № UA-2020-04-17-005003-a «Годинники» (ДК 021:2015:18520000-0 – Персональні хронометри). За результатами розгляду інформуємо. Описи іменного годинника Київського міського голови в тендерній документації в частині зазначення механізму годинників RONDA 763 надається згідно: • Додатку 4 до Положення про звання «Почесний громадянин міста Києва» – «Опис іменного годинника Київського міського голови, який вручається до нагрудного знака «Почесний громадянин міста Києва»; • Додатку 5 до Положення про нагрудний знак «Знак Пошани» - «Опис іменного годинника Київського міського голови, який вручається до нагрудного знака «Знак Пошани»; • Додатку 3 до Положення про Почесну грамоту Київського міського голови - «Опис іменного годинника Київського міського голови, який вручається до Почесної грамоти Київського міського голови»; • Додатку 2 до Положення про Подяку Київського міського голови – «Ескіз та опис іменного годинника Київського міського голови, який вручається до Подяки Київського міського голови», зазначені Положення затверджені рішенням Київської міської ради від 01_червня 2000 року № 141/862 «Про встановлення звання «Почесний громадянин міста Києва» та заохочувальних відзнак Київського міського голови», в редакції рішення Київської міської ради від 16 травня 2019 року №892/7548 (додається). Таким чином, вищезазначеним рішенням Київської міської ради передбачається один годинниковий механізм для всіх можливих варіантів годинників – RONDA 763. Враховуючи наведене, зміна механізму годинників знаходиться поза межами компетенції Замовника. Так само, Замовник не вправі прийняти поставлений товар з іншим годинниковим механізмом. З іншого боку, Замовником внесено уточнення до тендерної документації «з будь-яким буквено-цифровим позначенням». Зазначене уточнення розширює можливості потенційного учасника, оскільки дозволяє запропонувати, в тому числі, механізм RONDA 763Е, який дешевший ніж RONDA 763. Зазначена норма тендерної документації не викликала супротиву потенційних учасників закупівель №№ UA-2019-10-10-000978-c та UA-2020-04-17-005003-a. Навпаки, в скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на закупівлю №UA-2020-04-17-005003-a чітко зазначена вимога під пунктом 7 «Зазначити конкретну модель механізму RONDA з асортименту швейцарської компанії-виробника та її технічні характеристики». Додаток: Рішення Київської міської ради від 01 червня 2000 року № 141/862 «Про встановлення звання "Почесний громадянин міста Києва" та заохочувальних відзнак Київського міського голови», в редакції затвердженої рішенням Київської міської ради від 16 травня 2019 року № 892/7548;

2020-07-22 15:01:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" 3 690 000,00
UAH з ПДВ
3 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДІМ ГЕРАЛЬДИКИ 3 744 000,00
UAH з ПДВ
3 744 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 13:28
Електронний підпис
05 червня 2020 13:28
Dovidka_20133460060590084837.pdf.p7s
05 червня 2020 13:28
Dovidka_20133460060590084837.pdf
05 червня 2020 13:28
Статут.pdf
05 червня 2020 13:28
Пропозиція.pdf
05 травня 2020 16:55
Електронний підпис
05 травня 2020 16:54
Електронний підпис
05 травня 2020 16:54
GUARANTEE 116 110,00 UAH.pdf.p7s.p7s
05 травня 2020 16:54
GUARANTEE 116 110,00 UAH.pdf
05 травня 2020 16:54
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
05 травня 2020 16:54
banking_licence_ПУМБ.pdf
05 травня 2020 16:53
19. Статут.pdf
05 травня 2020 16:53
16. Ескізи футлярів.pdf
05 травня 2020 16:53
15. Ескізи годинників.pdf
05 травня 2020 16:53
11. Лист-гарантія ст.17.pdf
05 травня 2020 16:53
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 11:50
Електронний підпис
05 травня 2020 11:46
Тех опис.PDF
05 травня 2020 11:46
Тендерна пропозиція.PDF
05 травня 2020 11:46
Статут ДГ.pdf
05 травня 2020 11:46
Проект договору.PDF
05 травня 2020 11:46
наказ ДГ.pdf
05 травня 2020 11:46
Лист по ст.17.PDF
05 травня 2020 11:46
Довідка про санкції.PDF
05 травня 2020 11:46
витяг з податкової ДГ.pdf
05 травня 2020 11:46
аналогичний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"

ТОВ ДІМ ГЕРАЛЬДИКИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
Переможець 3 690 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод"
#25277725
3 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:40
договор 56-2020.pdf укладений
22 червня 2020 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 690 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 615 000,00 UAH)