Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічне переоснащення камер випрямленого струму 825 В із заміною швидкодіючих вимикачів ВАБ-28 на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько-Теремківської ліній (встановлення телекомунікаційного обладнання, код 45314000-1 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
109 915 310,00 UAH
UA-2020-04-17-002640-b 42859b7fa204474cbd6a3bd6045c384a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколенко Ольга Михайлівна

(044) 238-58-06 O.Nikolenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ніколенко Ольга Михайлівна
(044) 238-58-06
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2020 13:06
Очікувана вартість: 109 915 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Строк виконання робіт здійснюється в 2 (дві) черги:
І черга – протягом 360 (триста шестидесяти)календарних днів з дати отримання попередньої оплати від Замовника;
ІІ черга – протягом 180 (ста восьмидесяти)календарних днів з дати отримання попередньої оплати від Замовника.
Місце виконання робіт: Україна, м. Київ, на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько - Теремківської ліній.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення камер випрямленого струму 825 В із заміною швидкодіючих вимикачів ВАБ-28 на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько-Теремківської ліній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45314000-1 — Встановлення телекомунікаційного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія І черга – шляхом перерахування Підряднику попередньої оплати в розмірі до 50% вартості робіт від суми зазначеної в кошторисі проектної документації за І чергу виконання робіт. ІІ черга – шляхом перерахування Підряднику попередньої оплати в розмірі до 50% вартості робіт від суми зазначеної в кошторисі проектної документації за ІІ чергу виконання робіт. Аванс 220 Календарні 50
Виконання робіт І черга – залишок суми протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. ІІ черга – залишок суми протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 11:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:12
ТД.doc
17 квітня 2020 11:12
Додаток 2.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 3.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 5.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 4.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 6.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 7.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектність обладнання
Дата подання: 25 квітня 2020 10:41
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:34
Добрый день! В итоговой ведомости ресурсов к ТД указано: - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШЗВ” - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШВР” - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШВ”. 1. Просим дать полную расшифровку комплектности указанного оборудования (какое оборудование и материалы входят в комплект?) 2. Будет ли необходимость предоставлять калькуляцию затрат на изготовление указанного оборудования при заключении договора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяги комплектів технічного переоснащення визначенні проектною документацією. Згідно з примітками до Технічної специфікації з проєктною документацією можливо ознайомитись у Замовника – служба електропостачання КП «Київський метрополітен» за адресою: 02068, м. Київ, вул. Драгоманова, 31, кім. № 3 (Додаток 2 до тендерної документації).
Витрати по виготовленню вказаних комплектів повинні бути відображені в кошторисі, що буде невід'ємним додатком до Договору на виконання робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000089 ● f8bb5009be5f41da81fd6a3947d7778c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
98 UA-2020-04-17-002640-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" 108 392 000,00
UAH з ПДВ
108 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 109 915 310,00
UAH з ПДВ
109 915 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 15:13
Електронний підпис
19 травня 2020 15:13
24_Кошториси.rar
15 травня 2020 12:14
Електронний підпис
15 травня 2020 12:14
22_Dovidka_20127557300370345064.pdf
15 травня 2020 12:14
22_Dovidka_20127557300370345064.p7s
15 травня 2020 12:14
21_Витяг_ПДВ.pdf
15 травня 2020 12:14
20_Рішення_№_7_Учасника.pdf
15 травня 2020 12:14
17_Статут_Плутон_ІС.pdf
14 травня 2020 15:39
Електронний підпис
14 травня 2020 15:39
16_Цінова_пропозиція.pdf
06 травня 2020 14:33
Електронний підпис
06 травня 2020 14:20
11_banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
06 травня 2020 14:20
11_banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 15:20
Електронний підпис
04 травня 2020 15:20
2.pdf
04 травня 2020 15:20
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"
#38840039
Переможець 108 392 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"
#38840039
108 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2022 20:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:01
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ3 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 16:32
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ2 від 18.10.2021.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 16:32
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 09:36
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ1 від 30.06.2020_compressed (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 09:36
1_350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ1 від 30.06.2020_compressed.pdf укладений
01 липня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 16:20
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС.pdf укладений
01 червня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання п. 11.3 та п. 11.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 350-Е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна імейла працівників метрополітену (Сума договору після внесення змін — 108392000,00 грн, в тому числі ПДВ 20% — 18065333,33 грн. Кількість робіт після внесення змін — 1 робота)
Номер договору про закупівлю: 350-Е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) продовжено строк дії Договору (сума Договору після внесення змін - 108392000,00грн, в т.ч. ПДВ (20%) - 18065333,33грн; обсяг робіт після внесення змін - 1 робота).
Номер договору про закупівлю: 350-Е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 29 березня 2022
Сума оплати за договором: 107 757 017,35
UAH (в тому числі ПДВ 17 959 502,89 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю потреби Замовника в подальших роботах Підрядника