«Технічне переоснащення камер випрямленого струму 825 В із заміною швидкодіючих вимикачів ВАБ-28 на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько-Теремківської ліній (встановлення телекомунікаційного обладнання, код 45314000-1 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
109 915 310,00 UAH
UA-2020-04-17-002640-b 42859b7fa204474cbd6a3bd6045c384a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Ніколенко Ольга Михайлівна
(044) 238-58-06
O.Nikolenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 травня 2020 13:06
Очікувана вартість: 109 915 310,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Строк виконання робіт здійснюється в 2 (дві) черги:
І черга – протягом 360 (триста шестидесяти)календарних днів з дати отримання попередньої оплати від Замовника;
ІІ черга – протягом 180 (ста восьмидесяти)календарних днів з дати отримання попередньої оплати від Замовника.
Місце виконання робіт: Україна, м. Київ, на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько - Теремківської ліній.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення камер випрямленого струму 825 В із заміною швидкодіючих вимикачів ВАБ-28 на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько-Теремківської ліній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45314000-1 — Встановлення телекомунікаційного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія І черга – шляхом перерахування Підряднику попередньої оплати в розмірі до 50% вартості робіт від суми зазначеної в кошторисі проектної документації за І чергу виконання робіт. ІІ черга – шляхом перерахування Підряднику попередньої оплати в розмірі до 50% вартості робіт від суми зазначеної в кошторисі проектної документації за ІІ чергу виконання робіт. Аванс 220 Календарні 50
Виконання робіт І черга – залишок суми протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. ІІ черга – залишок суми протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3. Пiсляоплата 60 Календарні 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 квітня 2020 11:12
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 11:12
ТД.doc
17 квітня 2020 11:12
Додаток 2.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 3.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 5.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 1.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 4.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 6.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 7.docx
17 квітня 2020 11:12
Додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектність обладнання
Дата подання: 25 квітня 2020 10:41
Дата відповіді: 29 квітня 2020 10:34
Добрый день! В итоговой ведомости ресурсов к ТД указано: - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШЗВ” - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШВР” - «Комплект технічного переоснащення камери 825В ШВ”. 1. Просим дать полную расшифровку комплектности указанного оборудования (какое оборудование и материалы входят в комплект?) 2. Будет ли необходимость предоставлять калькуляцию затрат на изготовление указанного оборудования при заключении договора?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяги комплектів технічного переоснащення визначенні проектною документацією. Згідно з примітками до Технічної специфікації з проєктною документацією можливо ознайомитись у Замовника – служба електропостачання КП «Київський метрополітен» за адресою: 02068, м. Київ, вул. Драгоманова, 31, кім. № 3 (Додаток 2 до тендерної документації).
Витрати по виготовленню вказаних комплектів повинні бути відображені в кошторисі, що буде невід'ємним додатком до Договору на виконання робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000089 ● f8bb5009be5f41da81fd6a3947d7778c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22 19:01:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
98 UA-2020-04-17-002640-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН", 03328913, Україна, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
  2. Інформація про предмет закупівлі: Технічне переоснащення камер випрямленого струму 825 В із заміною швидкодіючих вимикачів ВАБ-28 на електричних підстанціях Святошинсько-Броварської та Оболонсько-Теремківської ліній, 109915310UAH, 45314000-1, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 42859b7fa204474cbd6a3bd6045c384a, 2020-04-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київський метрополітен» на 2020 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 № 1132, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.05.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2020 № 1405, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛУТОН ІС» (далі – ТОВ «ПЛУТОН ІС»), повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2020, договір від 01.06.2020 № 3650-Е-20.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЛУТОН ІС, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC" 108 392 000,00
UAH з ПДВ
108 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 109 915 310,00
UAH з ПДВ
109 915 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 15:13
sign.p7s
19 травня 2020 15:13
24_Кошториси.rar
15 травня 2020 12:14
sign.p7s
15 травня 2020 12:14
22_Dovidka_20127557300370345064.pdf
15 травня 2020 12:14
22_Dovidka_20127557300370345064.p7s
15 травня 2020 12:14
21_Витяг_ПДВ.pdf
15 травня 2020 12:14
20_Рішення_№_7_Учасника.pdf
15 травня 2020 12:14
17_Статут_Плутон_ІС.pdf
14 травня 2020 15:39
sign.p7s
14 травня 2020 15:39
16_Цінова_пропозиція.pdf
06 травня 2020 14:33
sign.p7s
06 травня 2020 14:20
11_banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
06 травня 2020 14:20
11_banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 15:20
sign.p7s
04 травня 2020 15:20
2.pdf
04 травня 2020 15:20
1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"
#38840039
Переможець 108 392 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальностю "ПЛУТОН IC"
#38840039
108 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 червня 2020 16:20
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС.pdf укладений
01 червня 2020 16:20
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2020 09:36
350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ1 від 30.06.2020_compressed (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 09:36
1_350-Е-20 від 01.06.2020 — ТОВ ПЛУТОН ІС — ДУ1 від 30.06.2020_compressed.pdf укладений
01 липня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання п. 11.3 та п. 11.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 350-Е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку