Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
School furniture
Очікувана вартість
11 235 000,00 UAH
UA-2020-04-17-002167-a d1d8a93ae2744d819a8461b8bdc4057e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
National ID: 37397216
Contact point: Olga Drozdova
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:11
Очікувана вартість: 11 235 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112350 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 12:01
Enquiries until: 01 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 07 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 11 235 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 175 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5448 штуки
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-А
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

School furniture
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 20 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:17
Протокол ТК щодо внесення змін в закупівлю (шкільні меблі) - ІІ.pdf
29 травня 2020 14:47
Протокол ТК щодо внесення змін в закупівлю (шкільні меблі).pdf
19 травня 2020 16:19
Протокол внесення змін до ТД (шкільні меблі).pdf
29 травня 2020 17:16
ТД шкільні меблі зі змінами на 29.05.2020.docx
29 травня 2020 14:44
ТД шкільні меблі зі змінами на 29.05.2020.docx
19 травня 2020 16:11
ТД шкільні меблі зі змінами на 19.05.2020.docx
15 травня 2020 10:14
ТД шкільні меблі зі змінами на 15.05.2020.docx
14 травня 2020 16:32
ТД шкільні меблі зі змінами на 14.05.2020.docx
17 квітня 2020 12:06
ТД шкільні меблі.docx
14 травня 2020 16:33
Протокол ТК про внесення змін до ТД (Шкільні меблі).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 04 травня 2020 18:38
Дата відповіді: 14 травня 2020 16:36
В Тендерній документації в Додатку 2 п.15 - Стіл- трансформер для їдальні. В описі до цього столу вказано, що загальний розмір столу у розкладеному положенні:1400х767х710(429)мм., а розмір столешні - 1400х400 мм. Підкажіть як таке може бути, якщо стіл конструктивно складається з двох столешень. Скажіть, будь-ласка, яка довжина однієї столешні?
Відповідь: Шановний Учаснику! До ТД були внесено зміни
питання до документації
Дата подання: 07 травня 2020 16:22
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:10
В додатку 2 до тендерної документації в технічних характеристиках вказано, що учасник повинен підтвердити якість та безпечність виробів копією чинного висновку ДСЕЕ та протоколу/звіту випробувань, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції. Поясніть точніше, що саме вимагається разом з висновком ДСЕЕ? Звіт чи протокол випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До ТД були внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-002167-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРТ-МЕТАЛ", Код ЄДРПОУ:33544866
Дата подання: 08 травня 2020 09:44
Вимога на умови закупівлі
Шановний Замовник, умови які Ви висунули у Тендерній документації є такими що суперечать чинному в Україні законодавству, Закону України «Про публічні закупівлі» та діючим стандартам і санітарним нормам.
В п. 17 таблиці розділу І. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації Ви висуваєте до м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) наступні вимоги: «…відповідно стандартам ЄС (EN 71-3 - хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах, що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ, сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції), первинний еластичний пінополіуретан зі щільністю не менше 28 кг/м3 (напруга на стиснення (CV40) від 15 +-0,5 КПа., що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ та протоколу/звіту випробувань, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції.»
1. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»:
« - державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;».
Отже, відповідно до діючого законодавства висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи встановлюється відповідність об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства саме України.
Таким чином, встановлена пунктом 17 таблиці розділу І «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації умова про відповідність товару - м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) вимогам стандарту Європейського Союзу EN 71-3 (хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах), не може бути підтверджена учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідної копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або такий висновок не відповідатиме чинному законодавству України та не підтверджуватиме відповідність санітарним нормам, які діють в Україні.

2. Вищезазначений товар - м'які модулі Мозаїка (комплект 4 шт) відповідно до чинного законодавства не підлягає обов’язковій сертифікації на території України.
Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини видані уповноваженими органами, є дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності якості. Адже згаданий STANDARD 100 від OEKO-TEX® відсутній у каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики (Закон України «Про стандартизацію», режим доступу http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/) та, відповідно, неадаптований до законодавства України.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного вважаємо, що встановлена пунктом 17 таблиці розділу І «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації умова про відповідність товару - м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт) вимогам стандарту Європейського Союзу EN 71-3 є необгрунтованою, дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників та дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності, а також такою, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та суперечить діючим стандартам та санітарним нормам в Україні.

У зв’язку з цим, відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та просимо виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до м'яких модулів Мозаїка (комплект 4шт), зазначені в п. 17 таблиці розділу І. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації: «…відповідно стандартам ЄС (EN 71-3 - хімічні сполучення, заборонені для використання в дитячих закладах, що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ, сертифікату STANDARD 100 від OEKO-TEX® з печаткою виробника тканини та протоколу/звіту випробувань тканини, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції), первинний еластичний пінополіуретан зі щільністю не менше 28 кг/м3 (напруга на стиснення (CV40) від 15 +-0,5 КПа., що учасник повинен підтвердити копією чинного висновку ДСЕЕ та протоколу/звіту випробувань, видані уповноваженими органами, у складі тендерної пропозиції.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 10:14
Шановний Учаснику! Згідно Вашої вимоги до ТД були внесені зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-002167-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ТАМІМ БАШАР МАХМУД, Код ЄДРПОУ:2439413212
Дата подання: 16 травня 2020 23:55
скарга на дискримінаційні умови документації
№ 1 від 15.05.2020
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 21:00
рішення від 20.05.2020№9863+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 21:00
рішення від 02.06.2020№10907.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 19:42
Номер скарги: UA-2020-04-17-002167-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 21 червня 2020 21:15
Скарга відповідала вимогам статті 18 Закону "Про публічні закупівлі".
Скарга щодо допущення до аукціону тендерних пропозицій, які не відповідали умовам тендерної документації, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 18:39
Рішення від 24.06.2020 №12440.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 18:39
Рішення від 10.07.2020 №13442.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 20:11

Документи подані скаржником

16 травня 2020 23:55
скарга.pdf
16 травня 2020 23:55
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

21 червня 2020 21:15
Квитанція № 40.pdf
21 червня 2020 21:30
Електронний підпис

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000035 ● 2c339a4219004e3595ef034dbf51f814
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-04-17-002167-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз’яснень щодо тендерної документації (частина перша статті 23 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 червня 2020
UA-2020-04-17-002167-ad1d8a93ae2744d819a8461b8bdc4057e
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДЕНАКТИВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Розком Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 липня 2020 10:10
Електронний підпис
21 липня 2020 10:07
МВС Васильев 0707.pdf
11 червня 2020 10:13
Електронний підпис
11 червня 2020 10:12
Електронний підпис
11 червня 2020 10:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 10:09
технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 10:09
Субпідрядник.pdf
11 червня 2020 10:09
Статут копія.pdf
11 червня 2020 10:09
Статут ДЕНАКТИВ.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 2.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 2 копія.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 1-копія.pdf
11 червня 2020 10:09
Рішення 1.pdf
11 червня 2020 10:09
проект договору.pdf
11 червня 2020 10:09
погодження ТП.pdf
11 червня 2020 10:09
Наказ.pdf
11 червня 2020 10:09
Наказ копія.pdf
11 червня 2020 10:09
ліцензування.pdf
11 червня 2020 10:09
лист про працівників.pdf
11 червня 2020 10:09
лист мат тех база.pdf
11 червня 2020 10:09
лист занижені ціни.pdf
11 червня 2020 10:09
інформація ст 17.pdf
11 червня 2020 10:09
зразки.pdf
11 червня 2020 10:09
згода з опд.pdf
11 червня 2020 10:09
Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 10:09
Додаток 6 ст17.pdf
11 червня 2020 10:09
Довіреність.pdf
11 червня 2020 10:09
Довідка ДФС.pdf
11 червня 2020 10:09
Дислокація.pdf
11 червня 2020 10:09
ГЛ товар новий.pdf
11 червня 2020 10:09
ГЛ своєчасна поставка.pdf
11 червня 2020 10:09
Висновки сертифікати.pdf
11 червня 2020 10:09
Вартість товару.pdf
11 червня 2020 10:09
аналогічний договір.pdf
11 червня 2020 10:09
Гарантія.zip

Документи

Публічні документи

11 червня 2020 12:09
Електронний підпис
11 червня 2020 12:09
Електронний підпис
11 червня 2020 12:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 12:09
Форма тендерної.pdf
11 червня 2020 12:09
Статут оригінал.pdf
11 червня 2020 12:09
Статут копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Рішення № 4 копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Протокол НР.7Z
11 червня 2020 12:09
Проєкт договору.pdf
11 червня 2020 12:09
Паспорт Ірха копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 червня 2020 12:09
Наказ 3 копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Лист для клієнтів.7z
11 червня 2020 12:09
Довідки, листи.pdf
11 червня 2020 12:09
Гарантія 4770-20.7z
11 червня 2020 12:09
Витяг ПДВ копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Витяг із Статуту.7z
11 червня 2020 12:09
Висновок силікагель .pdf
11 червня 2020 12:09
Банківська ліцензія.7z

Документи

Публічні документи

11 червня 2020 16:55
Електронний підпис
11 червня 2020 16:54
Гарантия_3101.zip
11 червня 2020 16:54
Рейтинг (2020).zip
11 червня 2020 16:54
Ліцензія.zip
11 червня 2020 16:54
Листи Довідки.pdf
11 червня 2020 16:54
Додаток 5 Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАКТИВ"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

ТОВ Розком

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНАКТИВ" 11 206 236,00
UAH з ПДВ
11 206 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 11 229 714,00
UAH з ПДВ
11 229 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 10:10
Електронний підпис
21 липня 2020 10:07
МВС Васильев 0707.pdf
11 червня 2020 10:13
Електронний підпис
11 червня 2020 10:12
Електронний підпис
11 червня 2020 10:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 10:09
технічна специфікація.pdf
11 червня 2020 10:09
Субпідрядник.pdf
11 червня 2020 10:09
Статут копія.pdf
11 червня 2020 10:09
Статут ДЕНАКТИВ.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 2.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 2 копія.pdf
11 червня 2020 10:09
рішення 1-копія.pdf
11 червня 2020 10:09
Рішення 1.pdf
11 червня 2020 10:09
проект договору.pdf
11 червня 2020 10:09
погодження ТП.pdf
11 червня 2020 10:09
Наказ.pdf
11 червня 2020 10:09
Наказ копія.pdf
11 червня 2020 10:09
ліцензування.pdf
11 червня 2020 10:09
лист про працівників.pdf
11 червня 2020 10:09
лист мат тех база.pdf
11 червня 2020 10:09
лист занижені ціни.pdf
11 червня 2020 10:09
інформація ст 17.pdf
11 червня 2020 10:09
зразки.pdf
11 червня 2020 10:09
згода з опд.pdf
11 червня 2020 10:09
Захист довкілля.pdf
11 червня 2020 10:09
Додаток 6 ст17.pdf
11 червня 2020 10:09
Довіреність.pdf
11 червня 2020 10:09
Довідка ДФС.pdf
11 червня 2020 10:09
Дислокація.pdf
11 червня 2020 10:09
ГЛ товар новий.pdf
11 червня 2020 10:09
ГЛ своєчасна поставка.pdf
11 червня 2020 10:09
Висновки сертифікати.pdf
11 червня 2020 10:09
Вартість товару.pdf
11 червня 2020 10:09
аналогічний договір.pdf
11 червня 2020 10:09
Гарантія.zip

Публічні документи

11 червня 2020 12:09
Електронний підпис
11 червня 2020 12:09
Електронний підпис
11 червня 2020 12:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 12:09
Форма тендерної.pdf
11 червня 2020 12:09
Статут оригінал.pdf
11 червня 2020 12:09
Статут копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Рішення № 4 копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Протокол НР.7Z
11 червня 2020 12:09
Проєкт договору.pdf
11 червня 2020 12:09
Паспорт Ірха копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
11 червня 2020 12:09
Наказ 3 копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Лист для клієнтів.7z
11 червня 2020 12:09
Довідки, листи.pdf
11 червня 2020 12:09
Гарантія 4770-20.7z
11 червня 2020 12:09
Витяг ПДВ копія.PDF
11 червня 2020 12:09
Витяг із Статуту.7z
11 червня 2020 12:09
Висновок силікагель .pdf
11 червня 2020 12:09
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНАКТИВ"

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕНАКТИВ"
#42468021
Переможець 11 206 236,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНАКТИВ"
#42468021
11 206 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 10:55
Додаткова угода № 1 до Договору № 83 (шкільні меблі).pdf зміни до договору
25 вересня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 16:42
Додаткова угода № 1 до Договору № 83 (шкільні меблі).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 09:44
Договір № 83 від 06.08.2020 (шкільні меблі).pdf укладений
10 серпня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сроку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сроку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 206 236,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 867 706,00 UAH)