Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» («Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.14 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 р ).
Очікувана вартість
31 834 920,00 UAH
UA-2020-04-16-002474-a b4f61a329a74469ca0ae85a93f1623f8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 12:51
Очікувана вартість: 31 834 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 174,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Уютна, 18. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» («Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.14 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 р ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунки за фактично виконані Підрядником роботи проводяться протягом 30 банківських днів з дати підписання сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою № КБ-3) та Актів приймання-передачі змонтованого устаткування, але не раніше реєстрації податкової накладної та не пізніше 18.01.2021. Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж». Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2020 13:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 13:57
0997_О-ПОБ.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997О-ПЗ.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997_О-ТМ5.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997О-АСД4.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997_0-РЗА3.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997_0-ЕТ3.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997_0-ЕМ3.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997_0-ГП3,АБ3.pdf
16 квітня 2020 13:57
09970-РЗА2.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997О-ЕТ2.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997О-ЕМ2.pdf
16 квітня 2020 13:57
0997О-ГП2,АБ2.pdf
16 квітня 2020 13:57
09970-ЕТ1.pdf
16 квітня 2020 13:57
09970-ЕМ1.pdf
16 квітня 2020 13:57
09970-ГП1,АБ1.pdf
16 квітня 2020 13:57
Додаток № 4.docx
16 квітня 2020 13:57
Додаток 3а-1.docx
16 квітня 2020 13:57
Додаток № 3.docx
16 квітня 2020 13:57
Додаток № 1.docx
16 квітня 2020 13:57
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно терміну виконання робіт
Дата подання: 20 квітня 2020 20:57
Дата відповіді: 23 квітня 2020 15:19
Згідно наведеної в документації конкурсних торгів проектної документації термін будівництва складає 8 місяців. Ще 6 місяців необхідно для закупівлі основного обладнання імпортного виробництва. Замовник торгів вимагає виконати роботи протягом 6 місяців. Прошу надати пояснення як це можна зробити.
Відповідь: Відповідь.
Проектним рішенням «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» передбачено п’ять пускових комплексів. В проектному рішенні вказаний термін будівництва приведений з розрахунку послідовного виконання робіт по п’яти пусковим комплексам.
При цьому слід зауважити наступне. Обсяг робіт по двом пусковим комплексам 4 та 5 це роботи які по технології можливо виконувати окремо не залежно від робіт по іншим пусковим комплексам. Роботи по пусковим комплексам 1, 2, 3 – це роботи, які виконуються в первинному електрообладнанні підстанції на території діючої підстанції без її зупинки. Технологічно роботи по 1, 2, 3 пусковим комплексам можливо виконувати паралельно. Таким чином при правильній організації робіт та враховуючи терміни виконання по окремим пусковим комплексам – виконання робіт в термін вказаний в документації конкурсних торгів можливий. Крім цього відповідно до умов Проекту Договору (Додаток №4 Тендерної документації) Підрядник має право зупиняти виконання робіт у разі невиконання Замовником своїх зобов’язань за даним договором, що призвело до ускладнення або неможливості виконання робіт.
Стосовно закупівлі основного обладнання, згідно тендерної документації відсутня вимога терміну закупівлі 6 місяців. В проекті договору (додаток 4) вказано, що Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 робочих днів з дня отримання рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020 рік. Тому стосовно поставки основного обладнання виконавець робіт своїми силами забезпечує комплектацію матеріально-технічними ресурсами, згідно своїх внутрішніх документів, зберігаючи умови проекту договору до тендерної документації.
Перенесення дати подачі тендерної пропозиції
Дата подання: 24 квітня 2020 12:29
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:34
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією та її вимогами, а також враховуючи обставини, що сьогодні мають місце, у звязку з здійсненням заходів Урядом та підприємствами, щодо не розповсюдження короновірусу, оскільки більшість постачальників матеріальних ресурсів зараз працює в обмеженому режимі та у дистанційному режимі. З метою можливості підготовки належної пропозиції, пропонуємо вам перенести кінцевий термін подачі тендерної пропозиції на 14 (чотирнадцять) календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь.
Закон України від 17.03.2020 № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 530). Закон № 530 був оприлюднений у день його підписання, тож набув чинності вже 17.03.2020. Серед іншого Законом № 530 внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» (причому і до чинної сьогодні, і до нової редакції), Бюджетного кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення – в частині, що стосується проведення публічних закупівель. Суть змін така: з 17.03.2020 до 16.06.2020 включно (тобто строком на 3 місяці) дія Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922, а опісля 19.04.2020 – його нова редакція) не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Підкреслимо, що зазначена норма стосується виключно тих товарів, робіт чи послуг, що увійшли у затверджений Урядом перелік (Постанова КМУ №225 від 20.03.2020).
Нагадаємо також, що станом на сьогодні не приймалося урядових рішень щодо зупинення роботи будь-якого суб’єкта. А відтак, якщо потенційний учасник торгів вирішив на час карантину призупинити власну роботу – то це тільки його рішення, і його відповідальність. Таким чином, само по собі існування епідемії та навіть встановлення карантину – не є причиною для перенесення кінцевого терміну подачі тендерної пропозиції.
Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним перенесення кінцевого терміну подачі тендерної пропозиції.
Проект Договору
Дата подання: 24 квітня 2020 13:58
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:35
У зв’язку з тим, що виробники та постачальники устаткування і матеріалів, при укладанні договорів вимагають перерахування попередньої оплати (авансу) у розмірі не менше 50 % - 70% відсотків від вартості договору, а решту вартості по готовності устаткування до відвантаження, окрім того вартість устаткування зазвичай визначається з урахуванням курсу іноземної валюти (дол.США чи Євро) по відношенню до гривні на момент здійснення відповідної оплати, а також беручи до уваги прогнозні коливання (збільшення) курсу іноземної валюти до гривні на поточний рік, пропонуємо внести наступні зміни до тендерної документації в частині проведення розрахунків за виконані роботи та поставлене устаткування та передбачити авансування будівельних робіт (для придбання матеріалів) та устаткування. 1. Викласти підпункти статті 3 «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору в наступній редакції: «3.1. Розрахунки за фактично виконані Підрядником роботи проводяться в безготівковій формі, по мірі їх виконання та постачання устаткування, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника в розмірі 100% вартості фактично виконаних робіт та поставленого устаткування за пропорційним вирахуванням раніше сплаченої попередньої оплати (авансу). 3.2. Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: 3.2.1. Перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі (не більше 50 %) від вартості Устаткування, що становить ______________ грн (______________ грн. __ коп.), у тому числі ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником у термін 10 (десяти) календарних днів після укладання Договору. 3.2.2. Подальшої оплати за Устаткування, після поставки Підрядником Устаткування, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту (ів) приймання-передачі Устаткування, з пропорційним (щомісячним) вирахуванням, авансового платежу, що був сплачений Замовником на придбання Устаткування. 3.3.Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: 3.3.1. Перерахування попередньої оплати (авансу) на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 30 % від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), у тому числі ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником у термін 10 (десяти) календарних днів після укладання Договору . 3.3.2. Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, що здійснюються Замовником, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з пропорційним, щомісячним , вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником на виконання будівельних робіт але не раніше реєстрації податкової накладної . Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж. Такий акт зобов’язуються підписати протягом 10 (десяти) календарних днів після повідомлення Підрядника Замовником про завершення виконання робі на об’єкті.» 2. Доповнити пункт 6.2. статті 6 «ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору наступними абзацами: « - прийняти в установленому порядку та оплатити поставлене Устаткування відповідно до умов даного Договору; - своєчасно перерахувати авансові платежі згідно умов Договору; - сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини; - виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.» 3. Доповнити статтю 12 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору наступним підпунктом: « 12.2.2. За порушення строків оплати за Договором Замовник сплачує Підряднику пеню у розмірі 0,1% від вартості простроченого платежу вартості будівельних робіт та поставленого Устаткування але не більше двократної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені за кожний день прострочення. За прострочення оплати понад 30 календарних днів Замовник додатково сплачує штраф у розмірі 7 % від простроченої вартості будівельних робот та вартості поставленого обладнання.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь.
Нормами Цивільного та Господарського кодексів України та іншими нормативними документами визначено зокрема вимоги до Договору будівельного підряду.
Стаття 875 Цивільного кодексу України.
1. За договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
2. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
П.4 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою від 1 серпня 2005 р. N 668 Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (із змінами), визначено зокрема, що за договором підряду підрядник зобов’язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об’єкт будівництва).
Крім цього п.91 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи.
Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-002474-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 20 квітня 2020 20:41
Стосовно терміну виконання робіт
Пункт 9 оголошення про проведення відкритих торгів визначає срок виконання робіт: "Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 робочих днів з дня отримання рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020рік. Строки виконання робіт по об’єкту будівництва встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт. Підрядник зобов`язується завершити виконання робіт не пізніше – 18.12.2020 з правом дострокового виконання". Проте термін отримання рознарядки невизначений, а кінцевий термін виконання робіт фіксований. Такі умови несуть корупційні ризики, та роблять неможливим планування робіт. Вимагаємо замінити термін початку робіт на "10 днів з моменту підписання договору". В випадку, якщо на цей момент не буде затверджений фінансовий план, то Замовник буде мати право повідомити Підрядника про перенесення термінів виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 15:23
Відповідь
У відповідності із п.п. 1 п.1 постанови КМУ від 3 жовтня 2012 р. № 899
суб’єктам господарювання державного сектора економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку забороняється здійснювати витрати на капітальні інвестиції (за винятком випадків, рішення щодо яких прийнято Кабінетом Міністрів України).
Станом на сьогоднішній день фінансовий план АТ «Укрзалізниця» не затверджений, але очікується його затвердження в найближчий термін.
З метою скорочення термінів укладення договору в умовах проекту Договору тендерної документації було застосоване формулювання, щодо прив’язки надання Рознарядки на початок виконання робіт до дати затвердження фінансового плану АТ «Укрзалізниця».
Крім цього умовами проекту Договору тендерної документації передбачено продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Враховуючи вищевикладене вважаємо обставини викладені у вимозі UA-2020-04-16-002474-a.a1 враховують можливість подовження строку дії договору та виконання зобов'язань в т.ч. з причини ненадання Замовником рознарядки внаслідок незатвердження встановленим порядком фінансового плану АТ «Укрзалізниця».
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002474-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 20 квітня 2020 21:09
Вимога стосовно проекту договору
Пункт 5.2 проекту договору вимагає від Підрядника надавати для одержання оплати: "- завірені належним чином копії первинних документів підтверджуючих вартість матеріально-технічних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, що використані Підрядником для цілей виконання предмету цього Договору (рахунки, товаро-транспортні накладні, шляхові листи або акти надання послуг при оренді будівельних машин та механізмів, тощо". Проте згідно цього ж проекту договору договірна ціна є твердою, а значить Замовник не оплачує Підряднику реальну вартість ресурсів, а оплачує вартість вказану в договірній ціні. Вимагаємо виключити пункт 5.2 з проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 15:24
Відповідь
Вказана в п.5.2 Вимога проекту договору застосована з метою підтвердження правильності визначення фактичної собівартості будівельно-монтажних робіт відповідно до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (нова редакція), затверджених наказом Мінрегіонбуду від 31.12.2010№573 та відповідно до п. 1, 2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996, з урахування змін до положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів та встановлення єдиних методичних засад формування собівартості будівельно-монтажних робіт. Також вимога п.5.2 проекту договору застосована для підтвердження понесених фактичних витрат як складової прямих витрат Актів ф. КБ-2в.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002474-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 20 квітня 2020 21:17
Вимога стосовно проекту договору
Розділ 12 проекту договору встановлює відповідальність сторін. Проте відповідальність за несвоєчасну оплату зі сторони Замовника не дозволяє використовувати для фінансування будівництва кредитні кошти і несе корупційні ризики. Вимагаємо встановити однакову відповідальність як за несвоєчасну оплату зі сторони Замовника, так і за несвоєчасне виконання робіт зі сторони Підрядника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 15:26
Відповідь
Умовами розділу 12 проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації встановлена відповідальність сторін за договором, яка передбачена нормами діючого законодавства України, а саме нормами Цивільного та Господарського кодексів України.
Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002474-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 20 квітня 2020 21:26
Вимога стосовно проекту договору
Пункт 7 розділу 16.2 проекту договору передбачає, що істотні умови договору можуть бути змінені в випадку: "зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни". Вимагаємо, або вказати в проекті договору в складі документації конкурсних торгів порядок зміни цін, про який йде мова в вищевказаному пункті 7, або виключити пункт 7 з проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 15:27
Відповідь
Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені основні вимоги до договору про закупівлю, що укладається за результатами проведеної процедури закупівель, а саме:
- п.1 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
- п.4 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: де наведено вичерпний перелік випадків змін істотних умов договору в тому числі зміни ціни договору.
Таким чином, нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та умовами тендерної документації чітко визначено вичерпний перелік підстав та випадків внесення змін у істотні умови договору про закупівлю, в тому числі зміни ціни договору.
Враховуючи вище викладене та у зв’язку з тим, що умовами тендерної документації врегулюванні усі питання порушені у даній вимозі вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-002474-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР", Код ЄДРПОУ:30884393
Дата подання: 20 квітня 2020 21:34
Вимога стосовно проекту договору
Пункт 16.3 проекту договору визначає: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Вимагаємо виключити даний пункт як такий, що ставить учасників торгів в нерівні умови. Даний пункт дозволяє на розсуд Замовника для певних учасників збільшувати термін виконання робіт і вартість виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 15:28
Відповідь
Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені основні вимоги до договору про закупівлю, що укладається за результатами проведеної процедури закупівель, а саме:
- п.5 Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Що відповідно і передбачено умовами п. 16.3 проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації.
Разом з цим тендерною документацією чітко визначено порядок та вимоги проведення процедури закупівлі, що передбачає дотримання учасниками торгів наступних етапів та умов:
- підготовки учасниками закупівлі тендерної пропозиції;
- Кваліфікаційні критерії до учасників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- Етапи, порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозиції учасників торгів;
- Відміни торгів, відхилення пропозицій учасників або визначення переможця конкурсних торгів.
- Укладення договору про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів.
Крім того умовами проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне:
- Строки виконання робіт по об’єкту будівництва, які встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт (п.4.5 та Додаток №2 до договору).
Таким чином умови тендерної документації не суперечать загальним принципам здійснення закупівель визначених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містять дискримінаційних та нерівних умов для учасників торгів.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-002474-a.b6
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС", Код ЄДРПОУ:39014419
Дата подання: 11 червня 2020 10:46
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" за результатом оцінки відповідно до п. 1 ст. 28 на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації визначена системою найбільш економічно вигідною з ціною пропозиції 27 995 000,00 грн. з ПДВ. 02.06.2020 Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2020 № 877, яким пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОСПЕЙС» відхилено згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Причинами відхилення замовник зазначив невідповідність учасника вимогам п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації. Зазначені замовником причини не відповідають дійсності, оскільки, ТОВ «ЄВРОСПЕЙС» у своїй пропозиції надав усі запитувані замовником документи, що зазначені у п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації, Але, враховуючи, що зазначені у п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації вимоги НАДТО НЕВИЗНАЧЕНІ, це дозволяє замовнику НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД ВИБРАТИ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК ТАКОЇ, що не відповідає встановленим вимогам. Це дає підстави вважати, що рішення замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції стосовно цієї закупівлі – Є НЕПРАВОМІРНИМИ УПЕРЕДЖЕНИМИ, СУБ’ЄКТИВНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ і порушують наші права та законні інтереси. (більш детальна інформація зазначена у скарзі що додається)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:34
рішення від 15.06.2020 № 11707.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 11:34
рішення від 02.07.2020 № 12932.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 21:15

Документи подані скаржником

11 червня 2020 10:46
1-Статут Євроспейс.pdf
11 червня 2020 10:46
6-Додаток 2.pdf
11 червня 2020 10:46
Платіжне доручення.pdf
11 червня 2020 10:46
Скарга ТОВ Євроспейс.pdf

Документи подані замовником

26 червня 2020 14:03
Scan.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" 28 493 234,37
UAH з ПДВ
27 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ДНІПРО" 28 900 597,54
UAH з ПДВ
27 998 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3" 31 833 250,00
UAH з ПДВ
27 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 31 834 920,00
UAH з ПДВ
28 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ" 30 499 200,00
UAH з ПДВ
30 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 19:23
Технічна документація.rar
05 травня 2020 19:23
Кошторис.rar
05 травня 2020 19:23
4- Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2020 19:23
21- Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 19:23
20-Договірна ціна.pdf
05 травня 2020 19:23
1-Статут Євроспейс.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 19:17
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 19:17
Кошторис.rar

Публічні документи

04 травня 2020 18:44
Предложение.7z
04 травня 2020 18:44
Додаток № 1 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ДНІПРО"

ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3"

ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС"
#39014419
Відхилено 27 995 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ДНІПРО"
#41123382
Відхилено 27 998 500,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:52
ПП "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-МУ-3"
#31329706
Відхилено 27 999 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:53
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39284474
Переможець 28 100 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39284474
28 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 липня 2020 09:33
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» («Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.14 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 р ) (код ДК 021-2015 «45310000-3 «Електромонтажні роботи») згідно ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Документи:
16 липня 2020 09:33
Протокол про відміну торгів.doc