Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin(Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin(Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
11 961 000,00 UAH
UA-2020-04-13-002687-a ● 6324766def91465eb43c9b512f98364c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 0954531719 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 0954531719 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 11 961 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 805,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59805 UAH |
Publication date: | 13 квітня 2020 17:40 |
Enquiries until: | 04 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 11 961 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 805 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin(Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 17:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 17:53 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп закреслений.docx | |
01 травня 2020 17:53 |
Проект договору закреслений.docx | |
01 травня 2020 17:52 |
Перелік змін до ТД 30.04.docx | |
01 травня 2020 17:52 |
Проект договору зміни.docx | |
01 травня 2020 17:52 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп зміни.docx | |
30 квітня 2020 19:59 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп закреслена.docx | |
30 квітня 2020 19:59 |
Проект договору закреслений.docx | |
30 квітня 2020 19:59 |
Перелік змін до ТД 29.04.2020.docx | |
30 квітня 2020 19:58 |
Проект договору зміни.docx | |
30 квітня 2020 19:58 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп зміни.docx | |
13 квітня 2020 17:40 |
Проект договору.docx | |
13 квітня 2020 17:40 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп.docx |
01 травня 2020 17:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 травня 2020 17:53 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп закреслений.docx
|
||||||
01 травня 2020 17:53 |
Проект договору закреслений.docx
|
||||||
01 травня 2020 17:52 |
Перелік змін до ТД 30.04.docx
|
||||||
01 травня 2020 17:52 |
Проект договору зміни.docx
|
||||||
01 травня 2020 17:52 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп зміни.docx
|
||||||
30 квітня 2020 19:59 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп закреслена.docx
|
||||||
30 квітня 2020 19:59 |
Проект договору закреслений.docx
|
||||||
30 квітня 2020 19:59 |
Перелік змін до ТД 29.04.2020.docx
|
||||||
30 квітня 2020 19:58 |
Проект договору зміни.docx
|
||||||
30 квітня 2020 19:58 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп зміни.docx
|
||||||
13 квітня 2020 17:40 |
Проект договору.docx
|
||||||
13 квітня 2020 17:40 |
ТД поточний середній Боромля-Малий Вистороп.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка з Державної податкової служби
Дата подання: 02 травня 2020 17:34
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:32
В розділі Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація Замовник вимагає - довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників. До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Кошти на покриття ризиків
Дата подання: 02 травня 2020 17:36
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:31
Чи обов'язково при розрахунку договірної ціни враховувати кошти на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт у розмірі 1,5 %. Чи можно і без них?
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником були враховані кошти на покриття ризиків усіх учасників виконання робіт, а саме: у разі збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточняються в процесі виконання робіт. Тому дана вимога є обґрунтованою і не призведе до збільшення вартості робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:29
Вимога на дії Замовника
Незаконне допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ПП "ХСБМ-7"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 18:01
Відповідно до частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:18
Вимога на дії Замовника
Дискримінація Учасника, незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 18:05
Повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:25
Вимога на дії Замовника
Незаконне допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 18:01
Відповідно до частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-13-002687-a.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:49
Дата подання: 25 травня 2020 20:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 18:46
рішення від 28.05.2020 № 10526 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 18:46
інформація про перенесення розгляду скарги від 25 травня 2020 № UA-2020-04-13-002687-a.a4.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2020 № 11910.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 21:52
рішення від 16.06.2020 № 11910.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 21:55
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "ХСБМ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 червня 2020 15:38 |
Коментар щодо відміни: | На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.06.2020 №11910-р/пк-пз торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) відмінено. |
Документи:
25 червня 2020 15:37
|
Протокол відміна торгів Боромля та Соснівка.pdf |