Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція сходів та естакади головного корпусу лікарні, розташованого за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50056»
Очікувана вартість
14 160 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000708-b ab0067ce88cf4ddfb94112b127b2d87d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Ганна Петрівна

0676805118 019863AS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Сушко Ганна Петрівна
0676805118
019863AS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:07
Очікувана вартість: 14 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реконструкція сходів та естакади головного корпусу лікарні, розташованого за адресою: майдан 30-річчя Перемоги, 2, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50056»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс у розмірі 30% від вартості договору строком на 3 місяці на виконання робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 ”Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та наказу УОЗ виконкому Криворізької міської ради від 28.02.2020р №39 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 10:48
Проект договору (1).docx
13 квітня 2020 10:48
ТД від 13.04.2020 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-000708-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦБУД", Код ЄДРПОУ:32098010
Дата подання: 21 травня 2020 09:08
Дискфалификация
Наше предложение было отклонено без указания конкретных причин. Просим разъяснить более подробно.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 23:52
Рішення замовника щодо дискваліфікації викладено у протоколі засідання тендерного комітету з детальним обгрунтуванням причин невідповідності тендерної пропозиції учасника до вимог тендерної документації замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-01-000010 ● f03e3b2eaefa4865ad00f60518c2494f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2021 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.06.2021 № 334

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2020-04-13-000708-b 13.04.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 01986397) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-19 12:07:42

про надання пояснення

Питання для пояснення у доданому файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-21 18:10:38

Відповідь на запит

Протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2021 р. додається

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-19 12:19:30

про надання пояснення

Питання для пояснення за процедурою закупівлі UA-2020-12-29-008567-а помилково опубліковане, не стосується даної закупівлі.

Питання для пояснення по процедурі закупівлі UA-2020-04-13-000708-b у доданому файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-22 09:11:13

Відповідь ьна запит

Протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2021 р. додається

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення тендерного комітету викладено у протоколі (додається).

2021-08-02 16:44:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 11 526 960,28
UAH з ПДВ
11 456 160,28
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 12 209 308,80
UAH з ПДВ
12 209 308,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦБУД" 14 160 000,00
UAH з ПДВ
12 956 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 13 617 506,51
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 13 656 515,00
UAH з ПДВ
13 656 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 02:14
Електронний підпис
28 квітня 2020 02:12
Електронний підпис
28 квітня 2020 02:08
Електронний підпис
28 квітня 2020 02:05
кошторис 7_1.pdf
28 квітня 2020 02:04
кошторис 7.pdf
28 квітня 2020 02:02
кошторис 7 корегований.pdf
27 квітня 2020 16:55
7.1 кошторис 2.pdf
27 квітня 2020 16:55
7. кошторис 1.pdf
27 квітня 2020 16:55
5. банковская гарантия.rar
27 квітня 2020 16:54
4. уставні документи.pdf
27 квітня 2020 16:54
2.довідки.pdf
27 квітня 2020 16:53
0. тендерна прпозиція.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 10:04
Відповідність.7z
28 квітня 2020 10:04
3 пункт.7z
28 квітня 2020 10:04
Довідки.zip
28 квітня 2020 10:04
Кошторис.7z
28 квітня 2020 10:04
Цінова пропозиція.7z

Публічні документи

29 травня 2020 13:27
Електронний підпис
29 травня 2020 11:44
кошторис 2.rar
29 травня 2020 11:44
кошторис 1.rar
29 травня 2020 11:44
Довідка 2.pdf
29 травня 2020 11:44
Довідка 1.pdf
29 травня 2020 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 17:52
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:03
ГРАФІК.PDF
27 квітня 2020 17:03
паспорта на техніку.rar

Публічні документи

27 квітня 2020 14:46
Ліцензія.zip
27 квітня 2020 14:46
Довереность Рыжий.zip
27 квітня 2020 14:46
Гарантия_2857.zip
27 квітня 2020 14:46
9.pdf
27 квітня 2020 14:46
8.pdf
27 квітня 2020 14:46
7.pdf
27 квітня 2020 14:46
6.pdf
27 квітня 2020 14:46
5.pdf
27 квітня 2020 14:46
4.pdf
27 квітня 2020 14:46
2.pdf
27 квітня 2020 14:46
14.PDF
27 квітня 2020 14:46
13.pdf
27 квітня 2020 14:45
12.pdf
27 квітня 2020 14:45
11.pdf
27 квітня 2020 14:45
10.pdf
27 квітня 2020 14:45
1.pdf
27 квітня 2020 14:45
1 005.jpg
27 квітня 2020 14:45
1 004.jpg
27 квітня 2020 14:45
1 003.jpg
27 квітня 2020 14:45
1 002.jpg
27 квітня 2020 14:45
1 001.jpg
27 квітня 2020 14:45
01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦБУД"

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
#40114213
Відхилено 11 456 160,28
UAH з ПДВ
10 травня 2020 12:09
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
Відхилено 12 209 308,80
UAH з ПДВ
18 травня 2020 12:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМСПЕЦБУД"
#32098010
Відхилено 12 956 400,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 16:06
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 13 000 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 08:59
ДУ2 Миталл.PDF укладений
22 вересня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 11:49
ДУ2 Миталл.PDF зміни до договору
01 вересня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:43
ДУ1 Договор 279 (1).PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:07
Договір 279 від 11.06.20.PDF укладений
11 червня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.4, п.5, ст.41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель".
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі висновку про результати моніторингу та протоколу засідання тендерного комітету від 02.08.21р
Номер договору про закупівлю: 279
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 8 719 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 453 168,00 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі висновку про результати моніторингу та протоколу засідання тендерного комітету від 02.08.21р