апарат штучної вентиляції легень
Очікувана вартість
6 990 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001140-c 5e36df6a0ce64a07a423c16371203d03
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Світлана Степанівна

+380975821548 stmedgorbol@gmail.com

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774384
Місцезнаходження замовника: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Контактна особа замовника: Ковальчук Світлана Степанівна
+380975821548
stmedgorbol@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Інформація про технічні та якісні характеристики вказана в угоді
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів з дати підписання даного Договору на розрахунковий рахунок Постачальника вказаний в Розділі XIII. Подальша оплата за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передавання Товару на підставі видаткової накладної Постачальника. Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 50

Документація

Тендерна документація

06 квітня 2020 19:11
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 6 990 000,00
UAH
06 квітня 2020 19:16

Документи

06 квітня 2020 19:16
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 квітня 2020 19:19
підписаний контракт укладений
06 квітня 2020 19:18
додаткова угода ШВЛ.pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:54
sign.p7s зміни до договору
29 травня 2020 15:54
додаткова угода ШВЛ.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1. ч.4 ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду (надалі іменується «Угода») про внесення змін до укладеного між Сторонами договору № 209 від «06» квітня 2020 р
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку