Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

апарат штучної вентиляції легень
Очікувана вартість
6 990 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001140-c 5e36df6a0ce64a07a423c16371203d03
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Світлана Степанівна

+380975821548 stmedgorbol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774384
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Контактна особа: Ковальчук Світлана Степанівна
+380975821548
stmedgorbol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Інформація про технічні та якісні характеристики вказана в угоді
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров.Проскурівський,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів з дати підписання даного Договору на розрахунковий рахунок Постачальника вказаний в Розділі XIII. Подальша оплата за поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передавання Товару на підставі видаткової накладної Постачальника. Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

06 квітня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ЛАБ-СЕРВІС"
#40939820
Переможець 6 990 000,00
UAH
06 квітня 2020 19:16

Документи

06 квітня 2020 19:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 09:47
Електронний підпис укладений
13 лютого 2021 10:03
додаткова угода ШВЛ.pdf зміни до договору
01 червня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:54
додаткова угода ШВЛ.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 19:19
підписаний контракт укладений
06 квітня 2020 19:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1. ч.4 ст 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду (надалі іменується «Угода») про внесення змін до укладеного між Сторонами договору № 209 від «06» квітня 2020 р
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 940 000,00
UAH