Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-03-26-000137-b ● d7a41f5760f0461a86bca82654efc9a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Місцезнаходження: | 68601, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Генчева Анастасія Сергіївна +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2020 08:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 08:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 08:51 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 2 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання для початкових класів закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, Заклади освіти Ізмаїльського району (загальноосвітні школи та НВК)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 08:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 08:47 |
Тендерна документація Комплект мультимедійного обладнання (нова редакція).doc | |
26 березня 2020 08:47 |
Документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 26 березня 2020 10:02
Дата відповіді: 26 березня 2020 11:20
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Комплект мультимедійного обладнання для початкових класів закладів загальної середньої освіти поставляється та вводиться в експлуатацію постачальником за адресами закладів освіти Ізмаїльського району (загальноосвітні школи та НВК) (Додаток № 6 до тендерної документації), а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку та введення в експлуатацію.
Про "гарячі клавіші"
Дата подання: 30 березня 2020 16:15
Дата відповіді: 01 квітня 2020 12:52
Скажіть, чи будете ви розглядати дошки, в яких "гарячі клавіші" наекранні? Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник. Нам важливо сама наявність цих клавіш і будуть розглядатися всі варіанти які відповідають вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000137-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 02 квітня 2020 11:51
Вимога
Шановний Замовник!
1. У ході аналізу технічних параметрів проектора у складі ТД (яскравість 4000 люменів, Роздільна здатність проектора повинна бути не менше WXGA (1280×720 пікселів, Технологія відтворення зображення - LCD або DLP, Аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10, Контрастність не менше 28500:1, Термін експлуатації лампи мультимедійного проектора - не менше 5500 годин (в стандартному режимі) і 15000 годин (в економічному режимі))
вбачаємо, що технічні характеристики конкретно виписані під проектор InFocus IN136ST
Під вказані технічні параметри підпадає продукція виключно ОДНОГО ВИРОБНИКА — Компанії InFocus Corportion.
Що відповідно є абсолютно дискримінаційним.
Так, згідно зі ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 Закону прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Таким чином, виписані Вами технічні параметри проектора і є саме тією перевагою (відмінністю), що дає неправомірну ЕКСКЛЮЗИВНУ можливість взяти участь у закупівлі виключно ОДНОМУ виробнику проекторів InFocus.
При цьому серед модельного ряду з МАКСИМАЛЬНИМИ технічними характеристиками інших виробників проекторів, представлених на ринку України, відсутні проектори з технічними параметрами, які вимагаються Замовником.
Для підтвердження надаємо інтернет посилання на каталоги продукції основних виробників проекторів:
1) Epson - https://epson.ua/catalog/projectors
2) ViewSonic Corporation - https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors
3) Optoma Corporation - https://www.optoma.ru/allprojectors
4) Acer Inc. - https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/group/projectors
2. Водночас у складі ТД (Додаток 4) вимагається надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Однак така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату/аторизації від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника чи статус партнера щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Крім того, наявність листа про статус партнера/авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
При цьому варто зазначити, що продукція, визначена предметом закупівлі, а саме мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом, в Україні не виробляються, тому визначені умови ТД звужують потенційних учасників Процедури закупівлі безпосередньо до офіційних представників імпортних виробників або безпосередньо самих іноземних виробників.
А листи (гарантійні листи/сертифікаційні/авторизаційні) виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, видається в оригіналі в одному примірнику лише одному офіційному представнику.
Таким чином, складається ситуація, що відповідно:
- до ТЕХНІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, визначених у ТД,
- та одночасною вимогою НАДАННЯ копії ЛИСТА від ВИРОБНИКІВ або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання
взяти участь у закупівлі зможе лише сама компанія InFocus Corportion (її офіційний представник) АБО учасник (ОСОБА), яка отримала від компанії InFocus Corportion ЛИСТ, що підтверджує СТАТУС ПАРТНЕРА.
На підставі вищевикладеного, наполягаємо:
1) визначити технічні параметри для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом таким чином, щоб участь у закупівлі могли брати не тільки постачальники продукції компанії InFocus Corportion
АБО
2) виключити з ТД умову про надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
1. У ході аналізу технічних параметрів проектора у складі ТД (яскравість 4000 люменів, Роздільна здатність проектора повинна бути не менше WXGA (1280×720 пікселів, Технологія відтворення зображення - LCD або DLP, Аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10, Контрастність не менше 28500:1, Термін експлуатації лампи мультимедійного проектора - не менше 5500 годин (в стандартному режимі) і 15000 годин (в економічному режимі))
вбачаємо, що технічні характеристики конкретно виписані під проектор InFocus IN136ST
Під вказані технічні параметри підпадає продукція виключно ОДНОГО ВИРОБНИКА — Компанії InFocus Corportion.
Що відповідно є абсолютно дискримінаційним.
Так, згідно зі ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 Закону прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Таким чином, виписані Вами технічні параметри проектора і є саме тією перевагою (відмінністю), що дає неправомірну ЕКСКЛЮЗИВНУ можливість взяти участь у закупівлі виключно ОДНОМУ виробнику проекторів InFocus.
При цьому серед модельного ряду з МАКСИМАЛЬНИМИ технічними характеристиками інших виробників проекторів, представлених на ринку України, відсутні проектори з технічними параметрами, які вимагаються Замовником.
Для підтвердження надаємо інтернет посилання на каталоги продукції основних виробників проекторів:
1) Epson - https://epson.ua/catalog/projectors
2) ViewSonic Corporation - https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors
3) Optoma Corporation - https://www.optoma.ru/allprojectors
4) Acer Inc. - https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/group/projectors
2. Водночас у складі ТД (Додаток 4) вимагається надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Однак така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату/аторизації від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника чи статус партнера щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Крім того, наявність листа про статус партнера/авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
При цьому варто зазначити, що продукція, визначена предметом закупівлі, а саме мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом, в Україні не виробляються, тому визначені умови ТД звужують потенційних учасників Процедури закупівлі безпосередньо до офіційних представників імпортних виробників або безпосередньо самих іноземних виробників.
А листи (гарантійні листи/сертифікаційні/авторизаційні) виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, видається в оригіналі в одному примірнику лише одному офіційному представнику.
Таким чином, складається ситуація, що відповідно:
- до ТЕХНІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, визначених у ТД,
- та одночасною вимогою НАДАННЯ копії ЛИСТА від ВИРОБНИКІВ або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання
взяти участь у закупівлі зможе лише сама компанія InFocus Corportion (її офіційний представник) АБО учасник (ОСОБА), яка отримала від компанії InFocus Corportion ЛИСТ, що підтверджує СТАТУС ПАРТНЕРА.
На підставі вищевикладеного, наполягаємо:
1) визначити технічні параметри для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом таким чином, щоб участь у закупівлі могли брати не тільки постачальники продукції компанії InFocus Corportion
АБО
2) виключити з ТД умову про надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 08:47
Шановний учаснику Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, встановлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної документації». Відповідно до п.3 ч.2 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7 –рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов’язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України « Про публічні закупівлі», в тому числі. Пояснення по суті за Вашою вимогою, повідомляємо – що Вам як Учаснику заважає купувати техніку у дистриб’ютора? Також наголошуємо, що запропоновані Учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинять безапеляційну дискваліфікацію Учасника.
Номер вимоги: UA-2020-03-26-000137-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 квітня 2020 12:37
Вимога
Шановний замовнику, дякуємо за оперативно надану відповідь на наше звернення. Відразу повідомляємо, що нам нічого не заважає КУПИТИ ПРОЕКТОРИ У ДИСТРИБʼЮТОРА. Але ж ви вимагаєте надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. А це вже зовсім інша справа, адже виробник, як і всі його офіційні представники користуються єдиною системою і можуть видати авторизацію лише одному партнеру. Тобто, якщо один предстаник виробника вже виписав авторизаційний лист, то інших не може, адже бачить, що проект зараєстровано. Саме тому ми наголошуємо на внесення змін до документації та видалення з вимог пункту про надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Дякуємо, що дотримуєтесь законодавства та не суперечите принципам публічних закупівель. Сподіваємось на вашу свідомість.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 16:28
Шановний Учаснику!
1. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні, технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником проведено аналіз наявного на ринку України обладнання за даним предметом закупівлі та установлено, що зазначеним параметрам відповідає продукція декількох виробників.
2. Щодо питання авторизаційних листів повідомляємо наступне.
Відповідно до тексту вашої вимоги вбачається, що ви робите припущення щодо неможливості отримання авторизаційних листів від виробника або представництва виробника. Будь-який учасник ринку може оформлювати запити на отримання авторизаційних листів виробникам та/або представництвам виробників. Таким чином відповідно до вашої вимоги ви не підтвердили неможливість їх отримання, а тільки зробили суб’єктивне припущення про це.
1. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні, технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником проведено аналіз наявного на ринку України обладнання за даним предметом закупівлі та установлено, що зазначеним параметрам відповідає продукція декількох виробників.
2. Щодо питання авторизаційних листів повідомляємо наступне.
Відповідно до тексту вашої вимоги вбачається, що ви робите припущення щодо неможливості отримання авторизаційних листів від виробника або представництва виробника. Будь-який учасник ринку може оформлювати запити на отримання авторизаційних листів виробникам та/або представництвам виробників. Таким чином відповідно до вашої вимоги ви не підтвердили неможливість їх отримання, а тільки зробили суб’єктивне припущення про це.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" |
2 249 940,00
UAH з ПДВ
|
2 249 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 18:29
|
Додаткова угода 1 до Договору 144 від 05.05.2020 року.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 18:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 16:15
|
Договір 144 від 05.05.2020 року.pdf | укладений |
05 травня 2020 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |