Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 27 426 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 426,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 135000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 17:37 |
Зміни.PDF | |
15 квітня 2020 17:37 |
ТД у новій редакції.PDF | |
07 квітня 2020 11:34 |
перелік змін 07.04.2020.pdf | |
24 березня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf | |
24 березня 2020 14:18 |
Додаток 1 у новій редакції.PDF | |
23 березня 2020 12:26 |
Зміни.PDF |
15 квітня 2020 17:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
15 квітня 2020 17:37 |
Зміни.PDF
|
|||||||||||||||
15 квітня 2020 17:37 |
ТД у новій редакції.PDF
|
|||||||||||||||
07 квітня 2020 11:34 |
перелік змін 07.04.2020.pdf
|
|||||||||||||||
24 березня 2020 14:18 |
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf
|
|||||||||||||||
24 березня 2020 14:18 |
Додаток 1 у новій редакції.PDF
|
|||||||||||||||
23 березня 2020 12:26 |
Зміни.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проектні рішення до технології виконання залишаються незмінні (витрати всіх складових трудових та матеріально-технічних ресурсів елементної ресурсної норми ДН3-1-1 відрізняються від застосованих проектом)
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Вимоги про усунення порушення
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», тобто укладений після 17.03.2017р.
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки та досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві та реконструкції доріг та виконання робіт за договорами укладеними до 17.03.2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі тим.
Крім цього зазначаємо, що великі (значні) дорожні проекти більш складні реалізуються від 3 до 5 років.
Обмеження часу укладення аналогічного договору жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу видачі позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання аналогічного договору вважаємо дискримінаційною.
Просимо усунути цю вимогу щодо дати укладання аналогічного договору протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі як дискримінаційну.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт»
Вказана у Тендерній документації очікувана вартість закупівлі робіт – 27 426 904 грн., а відтак розмір забезпечення тендерної пропозиції у випадку 170 000 грн. складає 0,62 відсотка очікуваної вартості закупівлі, тобто перевищує «0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт»
Враховуючи вищенаведене, вимогу Замовника у Тендерній документації щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії) 170 000 грн. вважаємо незаконною.
Просимо усунути цю вимогу щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії) у 170 000 грн. та вказати нову, яка б не перевищувала «0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт».
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг поточного середнього ремонту, виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі».
Таким чином учасники, які мають досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві нових доріг незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Крім цього зазначаємо, що будівництво нових доріг є значно складнішим процесом ніж середній та капітальний ремонт.
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо аналогічного договору саме з середнього та капитального ремонту вважаємо дискримінаційною.
Просимо шляхом визначення аналогічним договору «на надання послуг поточного середнього ремонту, виконання робіт з капітального ремонту або також з будівництва нових автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення ...».
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Надання у складі тендерної пропозиції учасником договору з будівництва нових автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення буде вважатися аналогічним.
При цьому п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації зазначаючи дискримінаційні вимоги до відгуків:
«копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) замовників (за наданим (-и) аналогічним (и) договорпом (ами), у якому (их) обовязково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, сума виконання договору, % виконання Договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.»
Тобто, Замовник ставить не передбачені законодавством вимоги щодо «позитивного відгуку», які логічно можуть бути виконані лише після дати оголошення закупівлі, тобто після 17.03.20120р.
Таким чином учасники, які мають досвід та позитивні відгуки оформлені до 17.03.2020р. (не знаючи вимог Замовника які опубліковані лише 17.03.2020) незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Зазначаємо також, що позитивні відгуки у діловій практиці в тому числі за кордоном надаються однин раз – після успішного виконання договору, та не можуть надаватися постійно та\або багаторазово на замовлення Учасника через те, що Замовник Тендеру встановлює особливі вимоги до позитивного відгуку.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище оскаржуваних вимог до позитивного відгуку.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк оформлення позитивного відгуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).
Обмеження щодо змісту позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога змісту позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) змісту позитивного відгуку як дискримінаційну.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», тобто укладений після 17.03.2017р.
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки та досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві та реконструкції доріг та виконання робіт за договорами укладеними до 17.03.2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк укладення аналогічного договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020)
Крім цього зазначаємо, що великі (значні) дорожні проекти більш складні реалізуються від 3 до 5 років.
Обмеження часу укладення аналогічного договору жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу укладення аналогічного договору не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання аналогічного договору вважаємо дискримінаційною.
Просимо усунути цю вимогу щодо дати укладання аналогічного договору протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі як дискримінаційну.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2020 15:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000082 ● a08b47b2c6af4a71bb3c739ed958ec85
- Статус: вирішено ● Дата: 09 квітня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-03-17-003704-b 17.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
2020-03-25 12:41:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-03-30 10:33:15
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
21 480 524,98
UAH з ПДВ
|
21 480 524,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
25 727 405,22
UAH з ПДВ
|
24 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
25 918 404,06
UAH з ПДВ
|
25 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
21 480 524,98
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:02
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Рішення скасоване |
24 999 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
21 480 524,98
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 14:30
|
Договір №174-20 від 10.07.2020.PDF | укладений |
10 липня 2020 14:26
|