Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка)
Очікувана вартість
27 426 904,00 UAH
UA-2020-03-17-003704-b 1eb5967814b04b94be9c93244fb07f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 14:56
Очікувана вартість: 27 426 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 426,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:37
Зміни.PDF
15 квітня 2020 17:37
ТД у новій редакції.PDF
07 квітня 2020 11:34
перелік змін 07.04.2020.pdf
24 березня 2020 14:18
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf
24 березня 2020 14:18
Додаток 1 у новій редакції.PDF
23 березня 2020 12:26
Зміни.PDF
15 квітня 2020 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 14:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:37
Зміни.PDF
15 квітня 2020 17:37
ТД у новій редакції.PDF
07 квітня 2020 11:34
ТД зі змінами 07.04.2020.pdf
30 березня 2020 15:55
ТД нова редакція Тарасівка-Круглик-Хотів.PDF
24 березня 2020 14:18
Тд у новій редакції.PDF
23 березня 2020 12:26
ТД.PDF
17 березня 2020 16:28
ТД Тарасівка-Круглик-Хотів.pdf
07 квітня 2020 11:34
перелік змін 07.04.2020.pdf
30 березня 2020 15:55
перелік змін Тарасівка-Круглик-Хотів.PDF
24 березня 2020 14:18
Зміни.PDF
24 березня 2020 14:18
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf
17 березня 2020 16:28
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf
24 березня 2020 14:18
Додаток 1 у новій редакції.PDF
23 березня 2020 12:26
Додаток 1 у новій редакції.PDF
17 березня 2020 16:28
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
23 березня 2020 12:26
Зміни.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний опис предмету закупівлі
Дата подання: 23 березня 2020 17:02
Дата відповіді: 26 березня 2020 12:43
В Додатку 1 Пункти 5-6 вказані роботи “Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 " площею 23 731.5 м.кв. при глибині фрезерування 3 см. Арифметичні розахунки показують, що об’єм фрезерованого асфальтобетону становить 711,95 м.куб. в чистоті. Але в п.8 „Відходи фрезерування асфальтобетону (зворотні матеріали)” вказаний об'єм становить 506,9 м.куб. , що значно менше розрахункового значення. Просимо Вас звернути увагу на вищенаведене, надати роз’яснення та, якщо зауваження слушне, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Фрезерування поверхні асфальтобетону потрібно для видалення зруйнованого верхнього шару покриття, зрізку колій та початкові утворення продольних та поперечних похилів. Влаштування вирівнюючого шару середньою товщиною 4 см доведе поперечні та продольні профілі до нормативних.
Технічний опис предмету закупівлі
Дата подання: 23 березня 2020 17:03
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:14
В Додатку 1 п. 162 вказані роботи "Установлення бортових каменiв бетонних i залiзобетонних при iнших видах покриттiв" кількістю 17788,0 м, а пункт 163 вказує відповідну кількість виробів, які треба встановити, а саме "Каменi бетоннi бортовi прямi БР 100.30.18" - 1788 шт., тобто має місце невідповідність об’ємів робіт та виробів. (довжина одного бортового каменя становить 1м). Просимо Вас звернути увагу на вищенаведене, надати роз’яснення та, якщо зауваження слушне, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Технічний опис предмету закупівлі
Дата подання: 23 березня 2020 17:04
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:15
В Додатку 1 Пункти 5-6 вказані роботи “Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 " площею 23 731.5 м.кв. при глибині фрезерування 3 см. В пунктах 134 та 194 виконуються роботи "Влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем VOGELE SUPER 2100 ...”, тобто після вирівнювання асфальтобетонної поверхні фрезою виконується повторне вирівнювання поверхні прошарком асфальтобетону товщиною 4 см. Просимо надати роз’яснення доцільності виконання робіт з вирівнювання поверхні у 2 етапі та двома технологіями, та, якщо достатньо використання чогось одного з вказаного вище , внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 1 Пункти 5-6 вказані роботи “Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2000 " площею 23 731.5 м.кв. при глибині фрезерування 3 см. Арифметичні розахунки показують, що об’єм фрезерованого асфальтобетону становить 711,95 м.куб. в чистоті. Але в п.8 „Відходи фрезерування асфальтобетону (зворотні матеріали)” вказаний об'єм становить 506,9 м.куб. , що значно менше розрахункового значення. Просимо Вас звернути увагу на вищенаведене, надати роз’яснення та, якщо зауваження слушне, внести зміни в тендерну документацію.
Інформація стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 24 березня 2020 13:34
Дата відповіді: 27 березня 2020 13:01
Прохання надати розяснення: Які види робіт повинні бути внесені в колонку №5 довідки про виконання аналогіного договору? Вкажіть конкретні види робіт які учасник повинен включити в довідку!
Відповідь: Доброго дня! В колонку №5 довідки про виконання аналогіного договору повинні бути внесені роботи виконані згідно умов аналогічного договору.
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2020 14:59
Дата відповіді: 30 березня 2020 16:49
Додаток 1. Пункт № 260. Розмічання проїзної частини маркірувальною машиною Hofmann RL 700 DH. Чи можна застосувати: (ДН3-1-1) Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки?
Відповідь: Доброго дня!
Проектні рішення до технології виконання залишаються незмінні (витрати всіх складових трудових та матеріально-технічних ресурсів елементної ресурсної норми ДН3-1-1 відрізняються від застосованих проектом)
питання до тендерної документації: кваліфакаційні критерії
Дата подання: 26 березня 2020 15:11
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:24
відповідно до п.2, розділу ІІІ тендерної документації " учасник у скаладі тендерної пропозиціїї повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації" за встановленою формою, яка вимагає зазначення найменування учбового закладу. питання полягає в наступному: чи потрібно зазначати назву учбового закладу для працівників робочих професій, якщо людина має загальну середнью освіту, (тобто закінчила тільки школу)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, потрібно зазначати.
Вимоги ТД
Дата подання: 26 березня 2020 16:04
Дата відповіді: 31 березня 2020 18:00
Добрий день!Відповідно до п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. «….Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з поточного середнього ремонту, виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом 3-х років від дати, що передує даті оголошення» Ми, як потенційний Учасник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі однак маємо підтверджений досвід аналогічного виконання з реконструкції автомобільної дороги державного значення, яка в основному пов’язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів, що повністю підтверджує спроможність виконати роботи на даному об’єкті. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, якщо для підтвердження аналогічного досвіду виконання, буде надано реконструкцію автомобільної дороги державного значення? З метою недопущення порушення норм Закону України «Про Публічні Закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, оскільки дана вимога є такою що обмежує коло Учасників і може містити прояв дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 26 березня 2020 17:07
Дата відповіді: 31 березня 2020 18:04
Добрий день!П.5 розділу 3 тендерної документації вимагається надання кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі інформаційної довідки з наступним документальним підтвердженням «...необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок …» Оскільки у Учасника працюють працівники, які мають досить великий стаж роботи в тому числі і на інших підприємствах, в яких записи в трудових книжках складають по декілька і більше записів і такі працівники мають Законне право не давати згоду на розголошення таких даних відповідно до «Закону України Про захист персональних даних», ст.8, ст.10, ст. 14. Водночас Замовнику необхідне підтвердження кваліфікації та досвіду саме для посади, яка буде зазначена у довідці про наявність працівників, тобто всі інша інформація, яка стосується досвіду роботи не на підприємстві Учасника, в тому числі і пусті сторінки трудових книжок, які не несуть відповідного підтвердження кваліфікаційного критерію, яке є необхідним для виконання робіт. Просимо з метою дотримання норм Закону України «Про публічні Закупівлі», в частині недискримінація Учасників, «Закону України Про захист персональних даних» та дотримання права та свободи людини, гарантовані Конституцією України внести зміни до тендерної документації і прибрати дискримінаційну вимогу надання повністю копій трудових книжок, замінивши його для прикладу «надати копії з трудових книжок, а саме сторінка, яка містить загальні відомості працівника та сторінка, яка містить інформацію про наявність трудових відносин між учасником та працівником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Запитання до тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2020 19:28
Дата відповіді: 31 березня 2020 18:07
Відповідно до п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагається Довідка про виконання аналогічного договру. Прошу пояснити, що замовник розуміє під поняттям «найменування роботи» (колонка № 5 довідки). Необхідно перелічити в цій колонці всі види робіт згідно актів виконаних робіт КБ-2В до аналогічного договору чи вказати лише найменування роботи (об’єкту) згідно предмету договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В колонку №5 довідки про виконання аналогіного договору повинні бути внесені роботи виконані згідно умов аналогічного договору.
Інформація стосовно працівників
Дата подання: 26 березня 2020 21:51
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:09
Прохання при наданні інформації щодо кваліфікованих працівників графу 4, 5 та 6 запоанювати тільки для інженер технічних працівників, так як для дорожніх робітників, водіїв та механізаторів наявність освіти не є обовязковою. Для водіїв та механізаторів основною з умов завжди є наявність посвідчення водія та наявність досвіду водіння чи керування механізмом. Тому чи не буде це дискриминацією якщо графа 4, 5 та 6 буде заповнена тільки для ІТР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Графи довідки "про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт" заповнюються згідно умов викладених в умовах тендерній докумнентації.
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2020 22:00
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:13
Який рівень ЗП можливо використовувати при складанні договірної ціни?
Відповідь: Доброго дня! Середньомісячна заробітна плата одного працівника, яку підрядник планує отримувати на об’єкті.
Уточнення вартості зворотніх матеріалів
Дата подання: 27 березня 2020 08:46
Дата відповіді: 01 квітня 2020 15:09
1. У розділі на підготовчі роботи Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) присутні позиції на зворотні матеріали, а саме: П. 8 «Відходи від фрезерування асфальтобетону» у кількості 2 506,9 т; П.14 «Брухт металевий» у кількості 3,3 т; Для збереження однакових умов складання тендерних пропозицій для всіх потенційних учасників, просимо Замовника вказати оціночну вартість, або вартість закладену у кошторисі, на вищевказані позиції (зворотні матеріали)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Умови складання тендерної пропозиції не порушують однакових умов для учасників в розрізі ціни матеріалів за поточними цінами придбання або реалізації. За умови технічного завдання зворотні матеріали не повертаються на склад балансоутримувача. Реалізація матеріалів відбувається за ринковими цінами на момент складання акту отриманих від розбирання матеріалів, у якому визначається їх кількість, характеристика та обгрунтування ціни.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 18 березня 2020 18:10
дата укладення аналогічного договору
У п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені Статтею 17 Закону вказано про строк укладення аналогічного договору.
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», тобто укладений після 17.03.2017р.
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки та досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві та реконструкції доріг та виконання робіт за договорами укладеними до 17.03.2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі тим.
Крім цього зазначаємо, що великі (значні) дорожні проекти більш складні реалізуються від 3 до 5 років.
Обмеження часу укладення аналогічного договору жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу видачі позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання аналогічного договору вважаємо дискримінаційною.
Просимо усунути цю вимогу щодо дати укладання аналогічного договору протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 11:43
Доброго дня! У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 24 березня 2020 12:14
Вимоги ТД
В зв'язку з введенням в Україні карантину просимо виключити вимогу тендерної документації щодо отримання документів не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 12:48
Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим, повідомляємо, що учасник має можливість отримати документи від інших установ/підприємств/організації за електронним запитом.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 24 березня 2020 12:58
Розмір забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії)
У п.2 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано що розмір забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії) складає 170 000 гривень.
Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт»
Вказана у Тендерній документації очікувана вартість закупівлі робіт – 27 426 904 грн., а відтак розмір забезпечення тендерної пропозиції у випадку 170 000 грн. складає 0,62 відсотка очікуваної вартості закупівлі, тобто перевищує «0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт»
Враховуючи вищенаведене, вимогу Замовника у Тендерній документації щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії) 170 000 грн. вважаємо незаконною.
Просимо усунути цю вимогу щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції (сума гарантії) у 170 000 грн. та вказати нову, яка б не перевищувала «0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 13:11
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 24 березня 2020 18:32
Вимоги до Замовника
У п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені Статтею 17 Закону вказано про укладення аналогічного договору.
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг поточного середнього ремонту, виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі».
Таким чином учасники, які мають досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві нових доріг незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Крім цього зазначаємо, що будівництво нових доріг є значно складнішим процесом ніж середній та капітальний ремонт.
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо аналогічного договору саме з середнього та капитального ремонту вважаємо дискримінаційною.
Просимо шляхом визначення аналогічним договору «на надання послуг поточного середнього ремонту, виконання робіт з капітального ремонту або також з будівництва нових автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення ...».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2020 14:00
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Надання у складі тендерної пропозиції учасником договору з будівництва нових автомобільних доріг загального користування місцевого значення та автомобільних доріг загального користування державного значення буде вважатися аналогічним.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 26 березня 2020 10:25
Вимога до Замовника
У п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації до учасників та вимоги установлені Статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) вказано про надання копії позитивного (их) відгуку(ів) замовника (ів).
При цьому п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації зазначаючи дискримінаційні вимоги до відгуків:
«копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) замовників (за наданим (-и) аналогічним (и) договорпом (ами), у якому (их) обовязково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, сума виконання договору, % виконання Договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.»
Тобто, Замовник ставить не передбачені законодавством вимоги щодо «позитивного відгуку», які логічно можуть бути виконані лише після дати оголошення закупівлі, тобто після 17.03.20120р.
Таким чином учасники, які мають досвід та позитивні відгуки оформлені до 17.03.2020р. (не знаючи вимог Замовника які опубліковані лише 17.03.2020) незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Зазначаємо також, що позитивні відгуки у діловій практиці в тому числі за кордоном надаються однин раз – після успішного виконання договору, та не можуть надаватися постійно та\або багаторазово на замовлення Учасника через те, що Замовник Тендеру встановлює особливі вимоги до позитивного відгуку.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище оскаржуваних вимог до позитивного відгуку.

За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк оформлення позитивного відгуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).

Обмеження щодо змісту позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога змісту позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) змісту позитивного відгуку як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 18:20
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003704-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 26 березня 2020 10:31
ДАТА УКЛАДЕННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
У п.3 Розділу 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені Статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) вказано про строк укладення аналогічного договору.
При цьому вказано:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», тобто укладений після 17.03.2017р.
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки та досвід виконання великих дорожніх проектів в будівництві та реконструкції доріг та виконання робіт за договорами укладеними до 17.03.2017р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк укладення аналогічного договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020)

Крім цього зазначаємо, що великі (значні) дорожні проекти більш складні реалізуються від 3 до 5 років.
Обмеження часу укладення аналогічного договору жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу укладення аналогічного договору не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання аналогічного договору вважаємо дискримінаційною.
Просимо усунути цю вимогу щодо дати укладання аналогічного договору протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 18:16
У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що відповідно до роз’яснення, опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-003704-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 травня 2020 15:48
СКАРГА (відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
17 березня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з проведення капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-17-003704-b. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 18 травня 2020 о 17:57 відбулася процедура закінчення аукціону. Замовником було розглянуто дві пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) – 21 480 524,98 з ПДВ. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" (код ЄДРПОУ 38256839) – 24 999 000,00 з ПДВ. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ". При цьому, за результатами розгляду пропозиції Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання Тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 336 від 18 травня 2020 р.) та визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" (протокол рішення Тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 337 від 18 травня 2020 р.). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, а саме: Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол №336 від 18 травня 2020 р.) причинами відхилення тендерної пропозиції Скаржника була невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: - Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі наявності), підпису та ін. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано, зокрема, наказ про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича який не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. Заявник вважає, що виконав всі вимоги Замовника і надав всі документи, які вимагалися Тендерною документацією. 1. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Інструкції з підготовки Тендерної документації визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок, а саме: «Під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме- технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документів і навпаки, порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів». Вважаємо, що зазначення, зокрема, наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича таким, що не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація, що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу) відноситься до формальної (несуттєвої) помилки. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 14:56
рішення від 25.05.2020 № 10134 .pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 14:56
рішення від 10.06.2020 № 11442.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане замовником
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2020 17:03

Документи подані скаржником

21 травня 2020 15:48
Протокол 336.PDF
21 травня 2020 15:48
Протокол 337.PDF
21 травня 2020 15:48
Скарга UA-2020-03-17-003704-b.docx
21 травня 2020 15:48
Скарга UA-2020-03-17-003704-b.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000082 ● a08b47b2c6af4a71bb3c739ed958ec85
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-03-17-003704-b 17.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

До тендерної документації було внесено відповідні зміни.

2020-03-25 12:41:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-03-30 10:33:15

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 21 480 524,98
UAH з ПДВ
21 480 524,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 25 727 405,22
UAH з ПДВ
24 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 25 918 404,06
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:34
Електронний підпис
24 червня 2020 13:17
Ст.17 інші пункти.7z
24 червня 2020 13:17
Оригінал ліцензії.pdf
24 червня 2020 13:17
Довідка з ДПС.pdf
24 червня 2020 13:17
Довідка з ДПС.7z
24 квітня 2020 07:57
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:54
Електронний підпис
23 квітня 2020 20:54
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

21 травня 2020 00:07
Електронний підпис
21 травня 2020 00:07
Dovidka_20114662950790107271.pdf.rar
21 травня 2020 00:07
Dovidka_20114662950790107271.pdf
23 квітня 2020 18:20
Електронний підпис
23 квітня 2020 18:08
файл 4 інші документи.rar
23 квітня 2020 18:08
файл 2 технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 21 480 524,98
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:02
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Рішення скасоване 24 999 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 21 480 524,98
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:04

Документи

18 травня 2020 17:56
Електронний підпис
18 травня 2020 17:55
Протокол 336.PDF
05 травня 2020 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
21 480 524,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:30
Договір №174-20 від 10.07.2020.PDF укладений
10 липня 2020 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 480 010,95
UAH (в тому числі ПДВ 3 413 335,15 UAH)