Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві»
Очікувана вартість
7 118 584,00 UAH
UA-2020-02-19-000944-a 169aeb6e73984f118f68cb342f8dee05
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:58
Очікувана вартість: 7 118 584,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 592,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 лютого 2020 16:34
Електронний цифровий підпис
19 лютого 2020 16:33
ТД - ПР Снігоплавилка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000095 ● 04a3557feb8a4f818154ad8213a27714
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-20 16:52:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2020-02-19-000944-a 19.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-26 11:56:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві» (код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), очікуваною вартістю 7 118 584,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-19-000944-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отримані пояснення з наступного питання:
Чи включено послуги з розробки проектно-кошторисної документації до кошторисної вартості робіт з реконструкції каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-31 14:27:01

Відповідь до запиту

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальною корпорацією «Київавтодор» під час розгляду документів учасника торгів (кваліфікації) ТОВ «IНЖКОМПРОЕКТ» на закупівлю «Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві») – код ДК 021:2015 – 71320000-7» відповідно до оголошення UA-2020-02-19-000944-a було виявлено відсутність однієї сторінки технічного завдання додаток №3. На засіданні тендерного комітету 16.03.2020 року прийнято рішення сприймати, як формальну (несуттєву) помилку та таку, що не призводить до значного спотворення інформації, допущену очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, оскільки при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, а саме, у складі пропозиції учасника надано лист-згоду з технічним завданням та обсягами закупівлі та після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, учасник завантажив у систему закупівель Додаток №3 тендерної документації у повному обсязі до укладання договору.

2020-04-16 16:22:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор", 03359026, Україна, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних мереж з влаштуванням снігоплавильної камери в м. Києві», 7118584UAH, 71320000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 169aeb6e73984f118f68cb342f8dee05, 2020-02-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Промтех проект енд сервіс» (далі – ТОВ «Промтех проект енд сервіс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Інжкомпроект» (далі – ТОВ «Інжкомпроект»), протоколи засідання тендерного комітету від 12.03.2020 № 21/419-1 та від 16.03.2020 № 21/419-2, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020, договір про закупівлю від 27.03.2020 № 11-10, пояснення та документи, отримані 31.03.2020 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі установив вимогу щодо надання інформації згідно з додатком № 3 (Технічне завдання) тендерної документації та передбачив, що кожна сторінка тендерної пропозиції з зазначеною інформацією повинна бути на фірмовому бланку, а також містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (пункт 3.2. розділу 3 тендерної документації). Водночас учасник ТОВ «Інжкомпроект» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, яка не містить відомостей про основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об’єкта, черговість будівництва, необхідність виділення пускових комплексів, визначення класу (наслідків) відповідальності, категорії складності та установленого строку експлуатації, вказівки про необхідність розроблення індивідуальних технічних вимог, розроблення окремих проектних рішень у декількох варіантах і на конкурсних засадах, попередніх погоджень проектних рішень, виконання демонстраційних матеріалів, макетів, креслень інтер’єрів, їх склад та форма (пункти 13, 14, 15, 16.1, 16.2, 16.3 та 16.4 технічного завдання додатку № 3 тендерної документації відповідно), чим не дотримано вимоги пункту 3.2. розділу 3 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "Інжкомпроект", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним Договір. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-2-1, з урахуванням пояснень та документів Замовника, отриманих 31.03.2020 через електронну систему закупівель – не підтверджена.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інжкомпроект» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Промтех проект енд сервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС 6 734 513,54
UAH з ПДВ
6 734 513,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ» 7 100 000,00
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектсервіс 7 115 535,90
UAH з ПДВ
7 115 535,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 17:48
sign.p7s
06 березня 2020 17:46
License with EDS .pdf
06 березня 2020 17:46
G0220-3263-GL_tender.pdf
06 березня 2020 17:46
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
06 березня 2020 17:46
10. Банківська гарантія.pdf
06 березня 2020 17:46
8. Лист щодо субпідряду.pdf
06 березня 2020 17:46
6. Проект договору.pdf
06 березня 2020 17:46
5.1 Кошторис.pdf
06 березня 2020 17:46
1. Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 10:34
sign.p7s
19 березня 2020 11:36
sign.p7s
06 березня 2020 13:43
sign.p7s
06 березня 2020 13:39
9. Сканований паспорт.pdf
06 березня 2020 13:38
11. Сканований Статут.pdf
06 березня 2020 13:38
Підписаний_G0320-3324-GL_tender.pdf
06 березня 2020 13:38
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 09:23
sign.p7s
05 березня 2020 09:23
sign.p7s
04 березня 2020 16:19
Особливі умови ДВС-1.pdf
04 березня 2020 16:19
Наказ директора.pdf
04 березня 2020 16:19
протокол 1.pdf
04 березня 2020 16:19
Умови договору.pdf
04 березня 2020 16:19
Технічне завдання.pdf
04 березня 2020 16:19
Статут.pdf
04 березня 2020 16:19
Довідка субпідрядники.pdf
04 березня 2020 16:19
Завдання ДВС-1.pdf
04 березня 2020 16:19
календарний графік ДВС-1.pdf
04 березня 2020 16:19
Кошториси ДВС-1.pdf
04 березня 2020 16:19
Сканований Паспорт.pdf
04 березня 2020 16:19
Сертифікати.pdf
04 березня 2020 16:19
наявність обладнання.pdf
04 березня 2020 16:19
Довідка довкілля.pdf
04 березня 2020 16:19
Наявність працівників.pdf
04 березня 2020 16:19
Довідка ст 17.pdf
04 березня 2020 16:19
Акти ДВС-1.pdf
04 березня 2020 16:19
Заявка пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС
#41425139
Відхилено 6 734 513,54
UAH з ПДВ
13 березня 2020 09:18
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 7 100 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2020 10:43
11-10.pdf укладений
27 березня 2020 10:42

Актуальні тендери

До пошуку