Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, км 23+500 - км 25+400
The current average repair of the public road of public importance T-16-47 / N-33 / - Carolina Bugaz - Hrybivka - Sanzhika - / M-27 /, km 23 + 500 - km 25 + 400
Очікувана вартість
20 652 336,00 UAH
UA-2020-02-07-000891-b d24ad5a6b79d449f8e98e864f463730e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа замовника: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 15:23
Очікувана вартість: 20 652 336,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 610 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,95 %
Publication date: 07 лютого 2020 16:15
Enquiries until: 08 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 652 336 UAH including VAT
Minimal lowering step: 610 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,95 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 610 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, км 23+500 - км 25+400 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road of public importance T-16-47 / N-33 / - Carolina Bugaz - Hrybivka - Sanzhika - / M-27 /, km 23 + 500 - km 25 + 400
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 березня 2020 13:39
Електронний цифровий підпис
10 березня 2020 13:39
перелік змін 3 Т-16-47 23-25.doc
10 березня 2020 13:39
ЗТД 3 Т-16-47_23-25 10 03.docx
28 лютого 2020 13:47
ПРоект договору зі змінами.docx
10 березня 2020 13:39
Електронний цифровий підпис
03 березня 2020 17:07
Електронний цифровий підпис
28 лютого 2020 13:47
Електронний цифровий підпис
07 лютого 2020 16:29
Електронний цифровий підпис
10 березня 2020 13:39
перелік змін 3 Т-16-47 23-25.doc
03 березня 2020 17:00
перелік змін 2 Т-16-47 23-25 +.doc
28 лютого 2020 13:47
перелік змін Т-16-47 23-25.doc
10 березня 2020 13:39
ЗТД 3 Т-16-47_23-25 10 03.docx
03 березня 2020 17:00
ЗТД 2 Т-16-47_23-25 03 03.docx
28 лютого 2020 13:47
ЗТД_Т-16-47_23-25 28 02.docx
07 лютого 2020 16:12
ТД_Т-16-47_23-25.docx
28 лютого 2020 13:47
ПРоект договору зі змінами.docx
07 лютого 2020 16:12
проект_договору_Т-16-47 (3).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ТД
Дата подання: 13 лютого 2020 16:20
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:39
Шановний Замовнику, у тендерній документації вимагається надання копій документів. Що мається на увазі під «скан-копією документу»? Чи можливе подання скан-копії документу з оригіналу? Або ж необхідно роздруковувати оригінали кожного документу та засвідчувати відповідно до вимог ТД (- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища. , завіряти кожний документ, де написано копія?) 😉. Надайте будь-ласка роз’яснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації планується внесення змін. Зокрема буде доповнено п. 1.3. частини 1, розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " підпунктом 1.3.1. та буде викладено п 1.3. в наступній редакції:

"1.3. Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.

1.3.1. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує."
Щодо вимог ТД
Дата подання: 17 лютого 2020 10:52
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:32
За умовами ТД, учасник повинен надати: «позитивний(і) відгук(и) Замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а також перелік залучених субпідрядних організацій. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі; Відгуки мають бути надані щодо усіх договорів, які вказані в довідці (п.1.3). - Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відповідний відгук(и) з вказаним змістом на роботи(послуги), що ним виконувалися, як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).» Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 07.02.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 07.02.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 1.3.1. тендерної документації передбачено вимогу:
«Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(и) Замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено:
дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а також перелік залучених субпідрядних організацій. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі;
Відгуки мають бути надані щодо усіх договорів, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відповідний відгук(и) з вказаним змістом на роботи(послуги), що ним виконувалися, як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).»

Стосовно встановлення умови про строки видачі відгуку повідомляємо, що інформація зазначена в ньому не «псується», але дійсно з часом може стати недостовірною. В минулому році, ми як Замовник неодноразово з цим зтикалися на власній практиці та на практиці інших Замовників. Задля уникнення подібних ситуацій встановлено умову про дату видачі відгуку. Замовник має бути впевнений, що до Учасника відсутні зауваження на протязі періоду виконання договору, що ним, належним чином виконуються гарантійні умови по завершеному договору тощо. І така інформація має бути актуальною на час проведення процедури закупівлі, а не одно -дворічної давнини, наприклад. Якщо Учасник належним чином виконував/виконує умови договорів та звернеться за отриманням відгуку заздалегідь (часу на це більш ніж достатньо), ми абсолютно впевнені, що ніяких проблем з отриманням такого документу у нього не буде. Адже Замовники навпаки будуть раді порекомендувати відповідального, надійного Підрядника, який якісно, дотримуючись умов договору виконує роботи.
Жодних дискримінаційних умов тендерна документація не містить.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-000891-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 05 березня 2020 18:11
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаржник втратив інтерес до предмету оскарження.
Дата: 06 березня 2020 13:52
Рішення від 10.03.2020 № 4482.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 17:33

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

10 березня 2020 17:33
Рішення від 10.03.2020 № 4482.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-02-07-000891-bd24ad5a6b79d449f8e98e864f463730e
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження замовника: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

18 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 17:25
Інші документи.pdf
17 березня 2020 17:25
Повноваження.pdf
17 березня 2020 17:25
ДД 50 (1).pdf
17 березня 2020 17:25
016-001-10179-2020.zip
17 березня 2020 17:25
Працівники 2020_1.pdf
17 березня 2020 17:25
ISSO 9001.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №4.pdf
17 березня 2020 17:25
Техніка 2020.pdf
17 березня 2020 17:25
АБЗ.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №6.pdf
17 березня 2020 17:25
Договір 47П.pdf
17 березня 2020 17:25
Лабораторія.pdf
17 березня 2020 17:25
Договір 87П.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №5.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №2.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №1.pdf
17 березня 2020 17:25
акти прийняття робіт 47П.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №6.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №5.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №1.pdf
17 березня 2020 17:25
Звіт ISSO 9001.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №3.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №2.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №3.pdf
17 березня 2020 17:25
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №4.pdf
17 березня 2020 17:25
акти прийняття робіт87П.pdf
17 березня 2020 17:25
Аттестат производства.pdf
17 березня 2020 17:25
Позитивні відгуки .pdf
17 березня 2020 17:25
Договірна ціна 47П.pdf
17 березня 2020 17:25
Дозвіл.pdf
17 березня 2020 17:25
Транспортная схема.pdf
17 березня 2020 17:25
Транспортная схема 2.pdf
17 березня 2020 17:25
Працівники word.docx
17 березня 2020 17:25
Техника word.docx

Документи

18 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 09:17
sign.p7s
18 березня 2020 09:12
6. Інші документи.pdf
18 березня 2020 09:12
5. Банківська гарантія.7z
18 березня 2020 09:12
1.3. Наявність досвіду.pdf
18 березня 2020 09:12
1.2. Довідка працівників.docx
18 березня 2020 09:12
1.1. Довідка обладнання.docx
18 березня 2020 09:12
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Актуальні тендери

До пошуку