Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Очікувана вартість
16 252 450,80 UAH
UA-2020-02-03-003874-a e573ac14900d401dabac8bdc9a36f7b6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:23
Очікувана вартість: 16 252 450,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487 573,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 180 днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-03-003874-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНИКА-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37378979
Дата подання: 13 лютого 2020 18:27
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Під час аналізу умов тендерної документації та підготовки до процедури закупівлі ТОВ "УНИКА-ТРЕЙД" виявило наявність у її змісті положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури закупівлі, суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та які обмежують потенціальних учасників процедури закупівлі, зокрема ТОВ "УНИКА-ТРЕЙД".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 19:16
рішення від 17.02.2020 №2942+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 19:16
рішення від 04.03.2020 № 4197.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 19:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник у відповідності до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2020 № 4197-р/пк-пз, задля усунення виявлених порушень, вніс необхідні зміни до умов тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету та зміни до тендерної документації додаються.
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2020 09:08

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 18:27
пл.пор Уника-АМКУ2.pdf
13 лютого 2020 18:27
лист Уника 2.pdf

Документи подані замовником

24 лютого 2020 13:52
додаток 1.pdf
24 лютого 2020 13:52
додаток 3.pdf
24 лютого 2020 13:52
Додаток 2.pdf
12 березня 2020 09:08
Зміни №1 до ТД №3 (481).pdf
12 березня 2020 09:08
Пр-л_№ 3(481)ТД-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС 15 931 451,36
UAH з ПДВ
15 931 451,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТБК "ТРАНСБУДСЕРВІС " 15 950 232,00
UAH з ПДВ
15 950 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 16 035 816,91
UAH з ПДВ
16 035 816,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 12:37
sign.p7s
18 березня 2020 12:34
ЕЦП.rar
18 березня 2020 12:34
9. Довідка банку.pdf
18 березня 2020 12:34
0. Банківська гарантія.rar
18 лютого 2020 17:58
sign.p7s
18 лютого 2020 17:56
ЕЦП.rar
18 лютого 2020 17:56
4. График.pdf
18 лютого 2020 12:11
sign.p7s
18 лютого 2020 12:10
ЕЦП.rar
18 лютого 2020 12:10
10. Ліцензії.pdf
18 лютого 2020 12:10
9. Довідка банку.pdf
18 лютого 2020 12:10
8. Баланс.pdf
18 лютого 2020 12:10
5. Субпідрядники.pdf
18 лютого 2020 12:10
4. Графік.pdf
18 лютого 2020 12:10
3. Зведена довідка.pdf
18 лютого 2020 12:10
2. Досвід.pdf
18 лютого 2020 12:10
1. Заява-пропозиція.pdf
18 лютого 2020 12:10
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

18 березня 2020 21:07
sign.p7s
18 березня 2020 21:06
Документи з ЕЦП.rar
18 березня 2020 21:06
10.1 Лицензия.pdf
18 березня 2020 21:06
10. Довідка про ліцензію.pdf
18 березня 2020 21:06
9. Довідки банку.pdf
18 березня 2020 21:06
8.Баланс ТСС.pdf
18 березня 2020 21:06
7.3 Повноваження1 ТСС.pdf
18 березня 2020 21:06
4. Графік.pdf
18 березня 2020 21:06
3. Зведена довідка.pdf
18 березня 2020 21:06
2.3 Досвід ТСС РПЧ.pdf
18 березня 2020 21:06
2.2 Досвід ТСС Полтава.pdf
18 березня 2020 21:06
2.1 Досвід Суми ТСС.pdf
18 березня 2020 21:06
2. Довідка про досвід.pdf
18 березня 2020 21:06
1. Заява- пропозиція.pdf
18 березня 2020 21:06
0. Банківська гарантия.rar
18 лютого 2020 22:31
sign.p7s
18 лютого 2020 22:31
9. Довідки з банку.pdf
18 лютого 2020 22:31
8. Баланс ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:31
7.1. Повноваження1 ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:31
5. Субпідрядники.pdf
18 лютого 2020 22:31
4. Графік ІІІ черга ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:31
3. Зведена Довідка ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:31
2.4. Досвід ТСС РПЧ.pdf
18 лютого 2020 22:31
2.3. Досвід ТСС Полтава.pdf
18 лютого 2020 22:31
2.2. Досвід Суми ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:30
2.1 Досвід ТСС.pdf
18 лютого 2020 22:30
10.1 Лицензия ТСС.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 12:24
10.Ліцензії.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
9.Довідка банку.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
8.Баланс.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
7.Повноваження4.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
7.Повноваження1.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
5.Субпідрядники.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
4.Графік.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
3.Зведена довідка.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
2.Досвід 1.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
1.Заява-пропозиція.pdf.p7s
18 лютого 2020 12:24
10.Ліцензії.pdf
18 лютого 2020 12:24
9.Довідка банку.pdf
18 лютого 2020 12:24
8.Баланс.pdf
18 лютого 2020 12:24
7.Повноваження4.pdf
18 лютого 2020 12:24
7.Повноваження1.pdf
18 лютого 2020 12:24
5.Субпідрядники.pdf
18 лютого 2020 12:24
4.Графік.pdf
18 лютого 2020 12:24
3.Зведена довідка.pdf
18 лютого 2020 12:24
2.Досвід 1.pdf
18 лютого 2020 12:24
1.Заява-пропозиція.pdf
18 лютого 2020 12:24
0.Банківська гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС
#32400247
Очікує рішення 15 931 451,36
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:50

Документи

27 березня 2020 21:32
sign.p7s
19 березня 2020 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2020 11:33
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення виявленого порушення законодавства з питань публічних закупівель по Об’єкту, відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
30 березня 2020 11:33
Електронний цифровий підпис
30 березня 2020 11:32
Пр-л_№ 3 (481)-В+додаток.pdf

Актуальні тендери

До пошуку